Geen idee welke stad?quote:
Awh. Dat is echt fijn om te horen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds verbaasd over. Maar ik ben wel een soort van trots. Vroeger zou ik meer afstand hebben genomen gelijk.
Ik begin steeds meer in te zien hoe fijn knuffelen eigenlijk is.
[..]
Van wie krijg je dat dan?
[..]
We zetten het even op een laag pitje dan.
Mag Flipsje dan ook komen?
[..]
Probeer je me jaloers te maken?
quote:
Nee dat nietquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee welke stad?
[..]
Awh. Dat is echt fijn om te horen.
Ik wist dat iemand het 500ste topic zou kapen.![]()
Ik jou ook niet.quote:
Je snapt me best, boefje.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe kun je vodka nu op een laag pitje zetten?
Waarom?quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
Zet het neer dan Feramag ik vriendjes met jou worden op FB?
Nee? Kijk, die vodka staat hier al. Als ik hem met jou (en evt. Flippiee) moet leegdrinken terwijl je het op een laag pitje zet, dan zal ik dus een andere fles moeten aanschaffen voor mijn standaard behoefte? Verwacht je dit?quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik jou ook niet.
[..]
Je snapt me best, boefje.
Misschien wel ja, m'n moeder had het er al over.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:04 schreef Royco1 het volgende:
Fera, ga je donderdag naar de leste mert?
Ik wil ook een relatie met jouquote:
Is een ingewikkelde relatie tegenwoordig verstandhouding?quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hij is jaloers op onze verstandhouding
geen idee eigenlijk, wel tot 's avondsquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien wel ja, m'n moeder had het er al over.Maar ik heb wel een tentamen die dag. Hoe lang duurt dat ook al weer?
Sorry.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je kunt me niet alles bieden wat ik verlang.![]()
Nee.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee? Kijk, die vodka staat hier al. Als ik hem met jou (en evt. Flippiee) moet leegdrinken terwijl je het op een laag pitje zet, dan zal ik dus een andere fles moeten aanschaffen voor mijn standaard behoefte? Verwacht je dit?
Dat kun je op FB instellen jaquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Is een ingewikkelde relatie tegenwoordig verstandhouding?
Maar dan snap je toch wel dat ik genoodzaakt ben om de fles openen als jij het op een laag vuurtje wil zetten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |