Ben ik op tv dan? Was vandaag wel pers met camera op werk.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:09 schreef Samzz het volgende:
* Samzz met kwijlbakje op de bank voor de tv zit.
Stathamquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben ik op tv dan? Was vandaag wel pers met camera op werk.
Jason Statham, toch?quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:09 schreef Samzz het volgende:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:09 schreef Samzz het volgende:
Ik wist hetquote:
Ik wist niet dat ie erop zou komen, anders had ik de verjaardag al veel eerder verlatenquote:
Serieus? Ik heb het hier nog een aantal keer gepostquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ie erop zou komen, anders had ik de verjaardag al veel eerder verlaten.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:09 schreef Samzz het volgende:
Ik heb het vandaag meerdere keren gepost.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohh expendables, en niemand zegt dat even?
Guitaar zag er goed uit?quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:11 schreef Fera het volgende:
Ik zat gisteren ook kwijlend in de bioscoop.
Ow. Oke.quote:
ik ben niet de hele tijd op fok geweestquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb het vandaag meerdere keren gepost.
Ik lees niet alles even grondig wanneer ik een verjaardag heb waarbij ik geacht wordt aanwezig te zijnquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb het hier nog een aantal keer gepost
Dankzij het kwijlbakjequote:
Sorry, mop. Maar als ik moet kiezen tussen Statham en Hofstadter, dan wordt het Stathamquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Guitaar zag er goed uit?
[..]
Ow. Oke.
Nee, schat. Dit is de reden:quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Guitaar zag er goed uit?
[..]
Ow. Oke.
Not Arnie?quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, schat. Dit is de reden:
[ afbeelding ]
I know, maar volgens mij was je wel online. Ach boeiequote:Op zaterdag 3 november 2012 23:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ik ben niet de hele tijd op fok geweest
Nee dat snap ikquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lees niet alles even grondig wanneer ik een verjaardag heb waarbij ik geacht wordt aanwezig te zijn.
Maar, het staat erop. Ik krijg haast zin om deel twee ook weer te kijken
.
Jij volgt het gesprek niet, schatteke.quote:
Vind hem niet zo heel knap eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, schat. Dit is de reden:
[ afbeelding ]
Faxie is knapper.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sorry, mop. Maar als ik moet kiezen tussen Statham en Hofstadter, dan wordt het Statham.
Klopt, maar hij heeft een woeste uitstraling ... Ik val sowieso niet op de echt 'knappe' mannen, schijnt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind hem niet zo heel knap eigenlijk.
Hoe was het liedje?
[..]
Faxie is knapper.
Ik heb Faxie nog nooit gezien in het echt of op film, dus daar kan ik niet over oordelenquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind hem niet zo heel knap eigenlijk.
Hoe was het liedje?
[..]
Faxie is knapper.
Jawel hoorquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij volgt het gesprek niet, schatteke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |