SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Verdomme Utrechtquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jordania is zijn plan nog niet vergetenIn 3 jaar kampioen worden
![]()
![]()
Roep dat niet te hard...quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:19 schreef SportmanNR1 het volgende:
[..]
Die gaan er deze week al aan..![]()
Van dit Ajax? Ja. Zegt dan ook voldoende. Twee jaar kampioen door falen van de teams met een betere selectie (niks mis mee overigens!).quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij is nog één van de 'betere' spelers bij Ajax.![]()
Je zusje denkt daar anders overquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hard stoten is juist pijnlijk:P:P
![]()
Wat had hij bij PSV - Heracles?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:20 schreef Tyron het volgende:
Johan Derksen met een juiste voorspelling![]()
Dat komt omdat je piemel zo klein is.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je zusje denkt daar anders over:P:P
![]()
![]()
Dat is een tegenstelling mooi en PSV in 1 zin.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:21 schreef Tyron het volgende:
Havenaar? Dat moet wel een Rotterdammer zijn.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
terechte kaart.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
Lesje effectiviteit voor AjaxIs God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?![]()
Ik moest glimlachen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:21 schreef Tyron het volgende:
Havenaar? Dat moet wel een Rotterdammer zijn.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:21 schreef Tyron het volgende:
![]()
![]()
Janssen de ware CR7quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:22 schreef GGMM het volgende:
Janssen z'n vrije trappen gaan altijd mis.![]()
![]()
Best een leuke. Zijn we niet van je gewend.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:21 schreef Tyron het volgende:
Ik schrok er zelf ook van.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Best een leuke. Zijn we niet van je gewend.![]()
Ik denk dat De Boer die na afloop ook aan de pers gaat vertellenquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:23 schreef Tyron het volgende:
Moisander wordt duidelijk gemist, indirect de schuld van de scheids vorige week dus.![]()
![]()
Gelukkig is Manchester city ook niet in vormGeen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
En toch al zo kansloos achter staan op Twente en PSVquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Begin Februari voor het laatst verloren i nde competitie![]()
![]()
![]()
Twente staat met geluk op zoveel punten. PSV krijgt na de winterstop haar jaarlijkse inzinkingquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En toch al zo kansloos achter staan op Twente en PSV![]()
![]()
Net zoals de laatste 10 jaar. Maar vrijwel elk jaar doet Ajax tot de laatste speeldag mee om de titel...quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En toch al zo kansloos achter staan op Twente en PSV![]()
![]()
![]()
Zonder geluk word je geen kampioenquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twente staat met geluk op zoveel punten. PSV krijgt na de winterstop haar jaarlijkse inzinking![]()
Ik vroeg mij al af waar die jeugd bleef.quote:Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Dit seizoen niet hoor. Dit wordt een tussenjaar. Het verkoop van Vertonghen en Anita is gewoon een te grote klap.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Net zoals de laatste 10 jaar. Maar vrijwel elk jaar doet Ajax tot de laatste speeldag mee om de titel...![]()
Ajax mist een van GinkelKein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
Lijntjes snuiven in de favela's.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:25 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Ik vroeg mij al af waar die jeugd bleef.![]()
Als Twente wint morgen is het verschil al 10 punten, na 11 wedstrijden. Was dat verschil vorige jaren ook al zo groot, zo vroeg?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Net zoals de laatste 10 jaar. Maar vrijwel elk jaar doet Ajax tot de laatste speeldag mee om de titel...![]()
Haha, lachen! Want hij scoort altijd, dus ehm.. nou ja, ik snap hem niet, maar het zal wel weer grappig zijn.quote:![]()
Ze missen Gregquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dit seizoen niet hoor. Dit wordt een tussenjaar. Het verkoop van Vertonghen en Anita was gewoon een te grote klap.![]()
![]()
quote:
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |