Jaquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Kwam ze ook uit een Pokemon bal ?
Oh jij gekkiequote:Op zaterdag 3 november 2012 20:19 schreef Lutte het volgende:
Ik ben al de hele avond gek bezig, geen idee waarom.. Maar ik heb voor het eerst in eeuwen frisdrank op en dan ook nog cola. Cafeïne + suiker
Ja als jij dadelijk je rijbewijs hebtquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:18 schreef iBenny het volgende:
Takelauto!
Takelauto, takelauto, takelauto, takelauto, takelauto!!!!! Joepie. Takelauto!
quote:
Hey, dimme madam, Gek doen was mijn taak.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:19 schreef Lutte het volgende:
Ik ben al de hele avond gek bezig, geen idee waarom.. Maar ik heb voor het eerst in eeuwen frisdrank op en dan ook nog cola. Cafeïne + suiker
quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:18 schreef iBenny het volgende:
Takelauto!
Takelauto, takelauto, takelauto, takelauto, takelauto!!!!! Joepie. Takelauto!
quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja als jij dadelijk je rijbewijs hebt
Fisher price is leuk, vooral Little Peoplequote:Op zaterdag 3 november 2012 20:23 schreef Lutte het volgende:
In zon topic in OUD staat ook zulke leuk speelgoed, een soort dorp van nep Fisher Price, ik zou daar uren zoet mee zijn.
Nohh rammelende eierstokken! Zag in het haaktopic ook een babymutsje en dat was dan Pikachu, leeeuk!quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Fisher price is leuk, vooral Little People
mamma lutte ?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nohh rammelende eierstokken! Zag in het haaktopic ook een babymutsje en dat was dan Pikachu, leeeuk!
Ik had voor oudste een lemmy coat ooit toen hij nog geen jaar was, bruin met wit bontkraagje, en daar had ik zo'n wit mutsje met berenoortjes bijquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nohh rammelende eierstokken! Zag in het haaktopic ook een babymutsje en dat was dan Pikachu, leeeuk!
Nou ik was laatst mijn broer aan het stimuleren een vriendin te zoeken en kindjes te gaan maken zodat ik tante werd, zegt ons mam: ja JIJ hebt een vriendquote:
jah maar je eigen kinderen zijn altijd andersquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb Fabian al maar die is al zo grootEn een eigen willetje
Ohh Kal
* Crazy-M grijpt in de zak met popcornquote:
Wat dan?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:32 schreef Kally het volgende:
Eigenlijk is zo'n muts erg
Je moet hem horen nu er over
Liet je mij zo voor lul lopen?quote:
Hahahaquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Liet je mij zo voor lul lopen?![]()
Nee schat, lopen deed je nog niet
quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou ik was laatst mijn broer aan het stimuleren een vriendin te zoeken en kindjes te gaan maken zodat ik tante werd, zegt ons mam: ja JIJ hebt een vriend
Ja mooiquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou ik was laatst mijn broer aan het stimuleren een vriendin te zoeken en kindjes te gaan maken zodat ik tante werd, zegt ons mam: ja JIJ hebt een vriend
Aaaawwquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Arme mens staat doodsangsten uit dat ze geen kleinkinderen krijgt
Het is niet dat jullie naast elkaar wonen toch?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:44 schreef Lutte het volgende:
Ik hoef alleen te zorgen dat ik eerder een meisje krijg dan Benny, we azen op dezelfde naam geloof ik
Ze worden later dikke vriendinnen...quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:44 schreef Lutte het volgende:
Ik hoef alleen te zorgen dat ik eerder een meisje krijg dan Benny, we azen op dezelfde naam geloof ik
Ja maar ze moeten wel vriendinnen worden en zo hèquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is niet dat jullie naast elkaar wonen toch?
quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:44 schreef Lutte het volgende:
Dan de pech hebben dat jullie alleen zonen krijgenquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze worden later dikke vriendinnen...
Dat kan heus wel met dezelfde naamquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja maar ze moeten wel vriendinnen worden en zo hè
Pechquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[..]
Dan de pech hebben dat jullie alleen zonen krijgen
Makkelijker om ze te roepenquote:
Neuhj, dat gebeurd neitquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[..]
Dan de pech hebben dat jullie alleen zonen krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:40 schreef iBenny het volgende:
Aspergedrol
Van wie is dit een anagram?Ik vind aspergedrol een betere benaming.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Eensquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind aspergedrol een betere benaming.
Die is wel erg goed ja, zo kloppend ookquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eens
Ik vind Oorkwelster ook beter dan Wolter Kroes.
Hallo, wil jij ook mojito ijs in januari?quote:
Homo x 22?quote:
Dit is een lastige vraag.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Hallo, wil jij ook mojito ijs in januari?
Ik sta er bekend om, die lastige vragen danquote:
Ja is dan neem ik mee en eet je er 1 op, nee dan neem ik niet meequote:Op zaterdag 3 november 2012 21:54 schreef Cee het volgende:
Als ik ja zeg, wat heeft dat dan voor gevolgen? En als ik nee zeg, wat dan?
mojito is wel lekker in de zomer. mits goed gemaaktquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:56 schreef Cee het volgende:
Ehhh. Even denken.
ik heb nooit mojito op dus ik weet niet wat oké is
Doe maar niet danquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:56 schreef Cee het volgende:
Ehhh. Even denken.
ik heb nooit mojito op dus ik weet niet wat oké is
Ik ga mojito ijs makenquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:57 schreef gomi het volgende:
[..]
mojito is wel lekker in de zomer. mits goed gemaakt
Rustig opbouwen he? En Mojito slaat er wel in meestalquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:59 schreef Cee het volgende:
Maar je moet wel mojito ijs maken want dan ben ik al 2 maanden verder.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Rustig opbouwen he? En Mojito slaat er wel in meestal
Nee, wel zelf mojito's gemaakt (zoals ze horen) maar dan moet dit ook wel lukken lijkt mequote:Op zaterdag 3 november 2012 21:59 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe al vaker gedaan?
op zich moet dat wel smaken denk ik.
idd lijkt mij ook wel.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, wel zelf mojito's gemaakt (zoals ze horen) maar dan moet dit ook wel lukken lijkt me
Daar wil ik zo graag nog eens naar toequote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:23 schreef Cee het volgende:
5 december al! Ik sprak er een paar weken geleden met een vriendin van me over. Ze is net weer single na een relatie van 16 jaar en kan wel een oppepper gebruiken. Ik ook wel dus toen stelde ik 't voor en ze was meteen van WAHHH, dat lijkt me leuk! Beiden nog nooit in Dublin/Ierland geweest, geen flauw idee hoe of wat maar dat komt wel goed. Dussss, nu ga ik hotels checken.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:23 schreef Cee het volgende:
in van me over. Ze is net weer single na een relatie van 16 jaar en kan wel een oppepper gebruiken. Ik ook wel dus toen stelde ik 't voor en ze was meteen van WAHHH, dat lijkt me leuk! Beiden nog nooit in Dublin/Ierland geweest, geen flauw idee hoe of wat maar dat komt wel goed. Dussss, nu ga ik hotels checken.
nice, ik ben vorig jaar naar ierland geweest.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:23 schreef Cee het volgende:
5 december al! Ik sprak er een paar weken geleden met een vriendin van me over. Ze is net weer single na een relatie van 16 jaar en kan wel een oppepper gebruiken. Ik ook wel dus toen stelde ik 't voor en ze was meteen van WAHHH, dat lijkt me leuk! Beiden nog nooit in Dublin/Ierland geweest, geen flauw idee hoe of wat maar dat komt wel goed. Dussss, nu ga ik hotels checken.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:30 schreef iBenny het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat het liedje van Blof "Blauwe ruis" heet. Ik dacht steeds dat ze zongen "Bouw een huis"
Dat zou dan ook veel logischer zijn, maar het is Bløf, dus je had beter moeten weten!quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:30 schreef iBenny het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat het liedje van Blof "Blauwe ruis" heet. Ik dacht steeds dat ze zongen "Bouw een huis"
Precies, iedereen weet dat een ruis grijs isquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat zou dan ook veel logischer zijn, maar het is Bløf, dus je had beter moeten weten!
Nu ze officieel kampioen onzinnige teksten zijn kan alles inderdaadquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat zou dan ook veel logischer zijn, maar het is Bløf, dus je had beter moeten weten!
Gek mens, ik hou ervanquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:23 schreef Cee het volgende:
Je weetzellufquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:09 schreef Crazy-M het volgende:
Ik hoorde ergens iemand Mojito roepen?![]()
![]()
![]()
En ik hoorde ook iemand gekkies roepen
er worden gewoon de 2 magische dingen geroepen op 1 paginaquote:
Ik ben nu eenmaal magischquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
er worden gewoon de 2 magische dingen geroepen op 1 pagina
Dan kan ik toch niet wegblijven
Mojito en Bløf?quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
er worden gewoon de 2 magische dingen geroepen op 1 pagina
Dan kan ik toch niet wegblijven
Oh ik ga even zappen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:08 schreef iBenny het volgende:
Jubileumconcert van Blof op tv. Staat daar vooraan een rij met plofkippen die ze steeds in beeld brengen...
nee, Mojito en Gekquote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Drie voor de hoer zijn zoon
Ik ken al hun teksten
ze sprongen Siep... Ze sprongen!!!quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:14 schreef Kally het volgende:
Plofkippen
Ploffen ze echt, zo van *plof*?
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE THE HORRORquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
ze sprongen Siep... Ze sprongen!!!
Je bent gered, van het springenquote:
Whut whut?quote:
toffe lichtshowquote:
De Eftelingquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
toffe lichtshow
En toen het intro van Yellow begon dacht ik dat ze die nog gingen doen maar dat was alleen voor de lichtshow
ga maar een keer mee met mij en mn beste vriendin, ken je gelijk meerdere drank soortenquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:58 schreef Cee het volgende:
Laten we 't zo zeggen, ik ben net begonnen met m'n kennismaking in de wereld der alcoholische dranken want ik vond 't vroeger echt om te spugen zo vies en na 1 piña colada draai ik al om m'n as.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ga maar een keer mee met mij en mn beste vriendin, ken je gelijk meerdere drank soorten
die lichtshow vind ik in het echt niet zo mooi als op tvquote:
gewoon in 1 keer goed, heeft ze er 1 dag last van en daarna is ze gewendquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:27 schreef Kally het volgende:
[..]![]()
Je moet er wel langzaam laten opbouwen.
Niet?quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
die lichtshow vind ik in het echt niet zo mooi als op tv
Das waar, maar het is Cee, en Cee isquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gewoon in 1 keer goed, heeft ze er 1 dag last van en daarna is ze gewend
op tv zag je er veel meer vanquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet?
Ik vond het geweldig, het geluid erbij
juist gelijk goed laten wennen hahaquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Das waar, maar het is Cee, en Cee is![]()
Wij stonden wel goed, dus zagen veelquote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Das waar, maar het is Cee, en Cee is![]()
haha. Wij stonden best ver naar achteren. Misschien ook daardoor komtquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Wij stonden wel goed, dus zagen veel
Achter ons een ventje van ik denk 2 op de schouders van zijn mama, hij zat helemaal zo
Oma vroeg vindt je het mooi, hij heel droog nee
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik kom ookquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:31 schreef Cee het volgende:
[..]Maar ga je ze tijdens het BingoBal maken dan? Omdat je januari zei.
Tschüssquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:36 schreef Kally het volgende:
Ik sluit even af hier, verhuis naar radio![]()
Trustenquote:
Mooiquote:Op zondag 4 november 2012 10:20 schreef Crazy-M het volgende:
Ik ben goed wakker. Zo de auto pakken richting veghel. Even klussen
Gaafquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:23 schreef Cee het volgende:
dé Adje?quote:Op zondag 4 november 2012 12:33 schreef Cee het volgende:
Goedemorgen! Net terug van de sportschool.
Adjewas er ook weer en ik moet dan moeite doen om niet in lachen uit te barsten.
Onwaarquote:
Ik zwaai even zoquote:Op zondag 4 november 2012 13:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben bijna op Schiedam Centraal Kal! Tussenstop, don't worry.
Zekerquote:Op zondag 4 november 2012 13:36 schreef Lutte het volgende:
Meer om van te houden Pat! Maar lekker gegeten?
Wat ga je met het overgebleven geld doen?quote:Op zondag 4 november 2012 17:02 schreef Renesite het volgende:
3 paar sokken, ik dacht 9,95. Er bleek 19,95 op te staan. Ze scanden 2,50
De kleine dingetjes in de leven <3
Ik heb een taartje gekocht bij LaPlacequote:Op zondag 4 november 2012 17:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat ga je met het overgebleven geld doen?
welke sportschool is dat? Dan ga ik daar niet heen hahaquote:
ok sla ik die overquote:
Jij bent gewoon een enorme krentquote:Op zondag 4 november 2012 17:02 schreef Renesite het volgende:
3 paar sokken, ik dacht 9,95. Er bleek 19,95 op te staan. Ze scanden 2,50
De kleine dingetjes in de leven <3
lekker betrouwbaar dan.quote:Op zondag 4 november 2012 18:15 schreef Kally het volgende:
Ze wilden me een nieuwe salade geven uit dezelfde schaal
Dat soort dingen echt.quote:Op zondag 4 november 2012 18:15 schreef Kally het volgende:
Dat is het ook... goedkope dingen in een duur jasjequote:Op zondag 4 november 2012 18:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat soort dingen echt.Ik zag ze pakken van die goedkope vruchtensap in die grote sapmachines gooien.
Ik zou 't opeten.quote:Op zondag 4 november 2012 18:15 schreef Kally het volgende:
Jaquote:Op zondag 4 november 2012 18:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat soort dingen echt.Ik zag ze pakken van die goedkope vruchtensap in die grote sapmachines gooien.
Ik heb andere salade gehad, dat eet ik echt niet meer opquote:
Nee, die vliegsalade ook niet, maar de andere salade in de zelfde schaal.quote:Op zondag 4 november 2012 18:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb andere salade gehad, dat eet ik echt niet meer op
Ja dat bedoelde ikquote:Op zondag 4 november 2012 18:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, die vliegsalade ook niet, maar de andere salade in de zelfde schaal.Oh wacht ik snap hem nu. Uit de zelfde uitschepschaal waar de vlieg in zat, dus niet de schaal waar je uit eet. Oh ik moet te veel denken nu. Au m'n brein.
Ja hij was schijnbaar nog niet op de hoogtequote:Op zondag 4 november 2012 18:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Profielfotootje nog niet aangepast zie ik.
Wellus, ons kent onsquote:
Neuhquote:
Dat had ik dus niet gedaanquote:Op zondag 4 november 2012 18:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neuh! Want ik had ze anders stiekem wel meegenomen voor 19,95
3 fucking paar
Bij de Aktiesport voor 9,95.. Of beter gewoon Zeeman voor een paar euro, enige sokken die ik aan kan houdenquote:Op zondag 4 november 2012 18:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neuh! Want ik had ze anders stiekem wel meegenomen voor 19,95
3 fucking paar
Wel een mazzel dan voor 2,50quote:
Ik dacht dat het 9,95 was. Maar had wel stoer gezegd: doe maar mee.quote:Op zondag 4 november 2012 18:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bij de Aktiesport voor 9,95.. Of beter gewoon Zeeman voor een paar euro, enige sokken die ik aan kan houden
Het is in ieder geval een goed teken/bevestiging dat het een leuk weekend was...quote:Op zondag 4 november 2012 19:45 schreef PatriQue89 het volgende:
In de trein naar huis terwijl aapie en schoonmama liever hadden dat ik bleef. Nouja.. Volgende keer plakken we er wel weer een extra nachtje aan vast.
Dat is een mooie hèquote:Op zondag 4 november 2012 20:14 schreef iBenny het volgende:
Wie heeft Toddlers & Tiaras wel eens gezien? Dat programma over missverkiezingen voor kinderen.
Vandaag gekeken... Die organisatrice was er met het inschrijfgeld vandoor gegaan. Niemand heeft het beloofde prijzengeld gekregen![]()
Mijn gezicht gaat bij dat programma echt van de ene WTF-stijl naar de anderquote:Op zondag 4 november 2012 20:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is een mooie hè
Welk sterretje is jouw favoriet?
En het zijn verwende biatchesquote:Op zondag 4 november 2012 20:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mijn gezicht gaat bij dat programma echt van de ene WTF-stijl naar de ander
Het meisje wat vandaag won had een derde gezicht door al die make-up
Dat ene kind had geen flauw idee wat ze daar deedquote:
Is het ook... Die ouders zijn volledig de weg kwijtquote:Op zondag 4 november 2012 20:25 schreef Kally het volgende:
Ik vind het diep sneu, die kinderen krijgen met 4 al een korset aan om vooral een mooi lijfje te hebben
Ja omdat het vaak zelf lelijke monsters zijn of juist vergane gloriequote:Op zondag 4 november 2012 20:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is het ook... Die ouders zijn volledig de weg kwijt
Vooral het eerstequote:Op zondag 4 november 2012 20:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja omdat het vaak zelf lelijke monsters zijn of juist vergane glorie
Van TLC naar MTV... De moderne levenslijnquote:Op zondag 4 november 2012 20:29 schreef Kally het volgende:
En die willen dan ook zo'n sweet sixteen party straks en dan komt het weer op MTV, cirkel is weer rond
quote:Op zondag 4 november 2012 20:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Van TLC naar MTV... De moderne levenslijn
quote:Op zondag 4 november 2012 21:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Sjors huilt om een omgevallen vaas.
Niveautje hoor!
Was ie zo mooi?quote:Op zondag 4 november 2012 21:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Sjors huilt om een omgevallen vaas.
Niveautje hoor!
eerst winterquote:
jawel man, warme choco, sneeuwballen gevecht, mensen die niet meer kunnen rijdenquote:
Dan koop je een pak in de supermarktquote:
Snowworldquote:sneeuwballen gevecht
Kan ook in de zomer... als al die mensjes richting het zuiden vertrekken. Of je rijd op zondag, dan kunnen mensen opeens ook niet meer normaal rijdenquote:mensen die niet meer kunnen rijden
vandaag reed alles tussen veghel en tilburg nog normaalquote:Op zondag 4 november 2012 21:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan koop je een pak in de supermarkt
[..]
Snowworld
[..]
Kan ook in de zomer... als al die mensjes richting het zuiden vertrekken. Of je rijd op zondag, dan kunnen mensen opeens ook niet meer normaal rijden
Hallo hallo er stond vandaag wel een file van drie auto's hoor!quote:Op zondag 4 november 2012 21:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vandaag reed alles tussen veghel en tilburg nog normaal
ook al was het zondag
welk stuk danquote:Op zondag 4 november 2012 21:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hallo hallo er stond vandaag wel een file van drie auto's hoor!
Leuke gezien bij WEquote:Op zondag 4 november 2012 21:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil nog even 10 kilo afvallen. Dan kan ik leuke kleren aan!
Niks ween, het staat hem hartstikke goedquote:
quote:Op zondag 4 november 2012 21:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Neeh... ik ga het binnenkort lekker millimeteren enzo. Ik word gewoon té kaal!
10 ja... dan zou ik samen 20 kwijt zijn, en officieel moest ik er 45 kwijt ofzoquote:Op zondag 4 november 2012 21:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Van de 10 kilo? Maar dan blijft er niks meer van je over... je was al flink wat kwijt.
Gaat je wel lukken.quote:Op zondag 4 november 2012 21:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
10 ja... dan zou ik samen 20 kwijt zijn, en officieel moest ik er 45 kwijt ofzo
Als je je aan je dieet kan houden in December is het wel de beste maand om te dieetenquote:Op zondag 4 november 2012 22:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gaat je wel lukken.
December zal alleen lastig worden?
quote:Op maandag 5 november 2012 05:39 schreef Pheno het volgende:
Goedemorgen. Arbeit macht frei, zeggen ze dan.
De piepers?quote:Op zondag 4 november 2012 21:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
welk stuk dan![]()
ik zag de aardappelen langs de weg crossenik moest net iets voorbij veghel zijn
je moet eralleen wel voor werkenquote:Op maandag 5 november 2012 05:39 schreef Pheno het volgende:
Goedemorgen. Arbeit macht frei, zeggen ze dan.
jah, den trekker van de boer vol mee Piepersquote:
Ahhh,,, als ik november goed doorkom, zonder er iets bij te eten vanaf vandaag, dan is die 10 er aan het eind van deze maand wel af hoorquote:Op zondag 4 november 2012 22:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gaat je wel lukken.
December zal alleen lastig worden?
gaat je lukken!quote:Op maandag 5 november 2012 07:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ahhh,,, als ik november goed doorkom, zonder er iets bij te eten vanaf vandaag, dan is die 10 er aan het eind van deze maand wel af hoor
hmm. Ik ga dan wel lekker eten enzo..maar me niet vol proppenquote:Op maandag 5 november 2012 08:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
gaat je lukken!
Ik bedoelde eigenlijk dat het dan weer lastig wordt in December. Als iedereeen zich volpropt met alles wat los en vast zit
Ja... Het was herkansing. Maar daar had ik al een 10 op. Volgende week is die toets die ik dacht dat we hadden.quote:Op maandag 5 november 2012 12:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben je er al achter of je een toets hebt?
Ik hoorde hetquote:Op maandag 5 november 2012 14:06 schreef Crazy-M het volgende:
http://www.brabantsdagbla(...)wadvertentie-uit.ece
gepest tot hij geen uitweg meer zag
Tranen staan in mijn ogenquote:Op maandag 5 november 2012 16:10 schreef iBenny het volgende:
Morgen geven die ouders een persconferentie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |