Jaquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Kwam ze ook uit een Pokemon bal ?
Oh jij gekkiequote:Op zaterdag 3 november 2012 20:19 schreef Lutte het volgende:
Ik ben al de hele avond gek bezig, geen idee waarom.. Maar ik heb voor het eerst in eeuwen frisdrank op en dan ook nog cola. Cafeïne + suiker
Ja als jij dadelijk je rijbewijs hebtquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:18 schreef iBenny het volgende:
Takelauto!
Takelauto, takelauto, takelauto, takelauto, takelauto!!!!! Joepie. Takelauto!
quote:
Hey, dimme madam, Gek doen was mijn taak.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:19 schreef Lutte het volgende:
Ik ben al de hele avond gek bezig, geen idee waarom.. Maar ik heb voor het eerst in eeuwen frisdrank op en dan ook nog cola. Cafeïne + suiker
quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:18 schreef iBenny het volgende:
Takelauto!
Takelauto, takelauto, takelauto, takelauto, takelauto!!!!! Joepie. Takelauto!
quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja als jij dadelijk je rijbewijs hebt
Fisher price is leuk, vooral Little Peoplequote:Op zaterdag 3 november 2012 20:23 schreef Lutte het volgende:
In zon topic in OUD staat ook zulke leuk speelgoed, een soort dorp van nep Fisher Price, ik zou daar uren zoet mee zijn.
Nohh rammelende eierstokken! Zag in het haaktopic ook een babymutsje en dat was dan Pikachu, leeeuk!quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Fisher price is leuk, vooral Little People
mamma lutte ?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nohh rammelende eierstokken! Zag in het haaktopic ook een babymutsje en dat was dan Pikachu, leeeuk!
Ik had voor oudste een lemmy coat ooit toen hij nog geen jaar was, bruin met wit bontkraagje, en daar had ik zo'n wit mutsje met berenoortjes bijquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nohh rammelende eierstokken! Zag in het haaktopic ook een babymutsje en dat was dan Pikachu, leeeuk!
Nou ik was laatst mijn broer aan het stimuleren een vriendin te zoeken en kindjes te gaan maken zodat ik tante werd, zegt ons mam: ja JIJ hebt een vriendquote:
jah maar je eigen kinderen zijn altijd andersquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb Fabian al maar die is al zo grootEn een eigen willetje
Ohh Kal
* Crazy-M grijpt in de zak met popcornquote:
Wat dan?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:32 schreef Kally het volgende:
Eigenlijk is zo'n muts erg
Je moet hem horen nu er over
Liet je mij zo voor lul lopen?quote:
Hahahaquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Liet je mij zo voor lul lopen?![]()
Nee schat, lopen deed je nog niet
quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou ik was laatst mijn broer aan het stimuleren een vriendin te zoeken en kindjes te gaan maken zodat ik tante werd, zegt ons mam: ja JIJ hebt een vriend
Ja mooiquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou ik was laatst mijn broer aan het stimuleren een vriendin te zoeken en kindjes te gaan maken zodat ik tante werd, zegt ons mam: ja JIJ hebt een vriend
Aaaawwquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Arme mens staat doodsangsten uit dat ze geen kleinkinderen krijgt
Het is niet dat jullie naast elkaar wonen toch?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:44 schreef Lutte het volgende:
Ik hoef alleen te zorgen dat ik eerder een meisje krijg dan Benny, we azen op dezelfde naam geloof ik
Ze worden later dikke vriendinnen...quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:44 schreef Lutte het volgende:
Ik hoef alleen te zorgen dat ik eerder een meisje krijg dan Benny, we azen op dezelfde naam geloof ik
Ja maar ze moeten wel vriendinnen worden en zo hèquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is niet dat jullie naast elkaar wonen toch?
quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:44 schreef Lutte het volgende:
Dan de pech hebben dat jullie alleen zonen krijgenquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze worden later dikke vriendinnen...
Dat kan heus wel met dezelfde naamquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja maar ze moeten wel vriendinnen worden en zo hè
Pechquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[..]
Dan de pech hebben dat jullie alleen zonen krijgen
Makkelijker om ze te roepenquote:
Neuhj, dat gebeurd neitquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[..]
Dan de pech hebben dat jullie alleen zonen krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:40 schreef iBenny het volgende:
Aspergedrol
Van wie is dit een anagram?Ik vind aspergedrol een betere benaming.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Eensquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind aspergedrol een betere benaming.
Die is wel erg goed ja, zo kloppend ookquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eens
Ik vind Oorkwelster ook beter dan Wolter Kroes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |