Heeft er een bestaan behalve dragonball evolution danquote:Op woensdag 7 november 2012 22:00 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Hollywood versie van animes,nooit goed
Euh... Akira komt over een tijdje uit? Met onze favoriete actrice Kristen Stewart.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heeft er een bestaan behalve dragonball evolution dan
En zeker helemaal niet door Di$ney Corpquote:Op woensdag 7 november 2012 22:02 schreef Kyubey het volgende:
Als Vampire Knight maar geen Westerse verfilming krijgt. ''OMG OMG HET NIEUWE TWILIGHT!!!''
K-ON zal ook verschrikkelijk zijn.
Tssk.. dat gaat niks worden denk ikquote:Op woensdag 7 november 2012 22:02 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Euh... Akira komt over een tijdje uit? Met onze favoriete actrice Kristen Stewart.
Kristen Stewart - Yui.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:05 schreef De_Dakgoot het volgende:
KON LIVE ACTION OMGAWGWGAGAGAGWGDWYFHABEIANFUEBIGBEUGFN{#@BT_#@BT)@#GN@#EJWFWEFWEGWFwe
Amerikaquote:Op woensdag 7 november 2012 22:06 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Kristen Stewart - Yui.
Miley Cyrus - Mugi.
Megan Fox - Mio.
Ellen Page - Ritsu.
Die van Detroit Metal City was wel goed.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Amerika
maar toch live actions
AMERIKAquote:Op woensdag 7 november 2012 22:08 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Die van Detroit Metal City was wel goed.
Hey nou moet je niet een heel continent gaan beledigen hequote:
Panty and Stocking zou wel een goede Amerikaanse live-action maken. Of Oreimo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
De verenigde staten van amerikaquote:Op woensdag 7 november 2012 22:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hey nou moet je niet een heel continent gaan beledigen he
Gewoon nee,erger uitmelken dan in Japan zelfsquote:Op woensdag 7 november 2012 22:06 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Kristen Stewart - Yui.
Miley Cyrus - Mugi.
Megan Fox - Mio.
Ellen Page - Ritsu.
Amerika is inderdaad 1 continent(gedeeld in 2/3 stuks)quote:Op woensdag 7 november 2012 22:11 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
De verenigde staten van amerika
Je maakt me (een beetje) nieuwsgierigquote:Op woensdag 7 november 2012 22:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vind iemand het leuk om mijn creepypasta te lezen zo?
Het is wel redelijk lang maar ik ben bijna klaar, ik wil hem inzenden naar creepypasta sites en kijken of ze worden overgenomenquote:Op woensdag 7 november 2012 22:29 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Je maakt me (een beetje) nieuwsgierig
jij hebt een verkloot ritmequote:Op woensdag 7 november 2012 22:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*slapen*
* Blue_Panther_Ninja is al sinds 00:30 vandaag wakker,dus 22 uur lang en dit keer niet eens een dutje gedaan van 5/6 uur
USA elections live gekeken natuurlijk
Nee hoorquote:Op woensdag 7 november 2012 22:36 schreef mschol het volgende:
[..]
jij hebt een verkloot ritme
maar dat wisten we eigenlijk al
Ja. Aangezien Blue_Panther_Ninja dit topic ook gebruikt als dagboekquote:Op woensdag 7 november 2012 22:36 schreef mschol het volgende:
[..]
jij hebt een verkloot ritme
maar dat wisten we eigenlijk al
Straks Badren met Haribo sinds vorige maandquote:Op woensdag 7 november 2012 22:39 schreef omelette het volgende:
[..]
Ja. Aangezien Blue_Panther_Ninja dit topic ook gebruikt als dagboek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |