SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat hoop ik niet.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bony, wat een bruut.Die verkast in de winterstop, sowieso.
![]()
ontluisterende avond zeg
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Pijnlijk om te constateren, maar middenveld van Vitesse loopt over die van Ajax heen.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
Weet je ook weer meteen waar je ploeg staat qua kwaliteitquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:56 schreef Jojoortje het volgende:
Te triest voor woorden deze wedstrijd. Alle lof voor Vitesse.![]()
![]()
![]()
Dit heeft helemaal niets met onderschatting te maken.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:54 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Het is wel duidelijk dat Ajax Vitesse heeft onderschat. Ik had dit ook helemaal niet verwachtMaar goed de wedstrijd is nog niet gespeeld
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Vitesse heer en meester in de Arena, ik zei hettochIs God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?![]()
Naar PSV waarschijnlijk jaquote:![]()
.
![]()
Had Johan Derksen Vitesse voorspeld in de toto.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Das zo ongeveer het enige wat je al 10 x postquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Vitesse heer en meester in de Arena, ik zei hettoch
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Oh dat wist ik van te voren ook welquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Weet je ook weer meteen waar je ploeg staat qua kwaliteit![]()
Noot noot.![]()
Blind doet zijn naam eer aanIs God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?![]()
Kop van Telegraaf maandag: Geld wint van jeugd."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Mooie close-up weer
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Omdat? Verdediging van Ajax staat gewoon te slapen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit heeft helemaal niets met onderschatting te maken.Incelfrikandel![]()
Zei toch dat Bony trouwens 2 zou gaan scoren, nu nog 1 x van Ginkel en ik ga voortaan echt dik geld in zettenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh dat wist ik van te voren ook wel![]()
![]()
Ik heb Bony in mn Manager.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:57 schreef stevenmac26 het volgende:
Zei toch dat Bony trouwens 2 zou gaan scoren, nu nog 1 x van Ginkel en ik ga voortaan echt dik geld in zetten![]()
Vitesse is gewoon beter.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:57 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Omdat? Verdediging van Ajax staat gewoon te slapen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Nee, die kunnen er gewoon geen kloten van.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:57 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Omdat? Verdediging van Ajax staat gewoon te slapen.Noot noot.![]()
Eigenlijk zou Ajax al met 2 doelpunten voor moeten staan, omdat ze ALLEEN MAAR eigen jeugd hebben.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:57 schreef mrstylo het volgende:
Kop van Telegraaf maandag: Geld wint van jeugd.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Ik ben voor bierquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ben je weer voor AZ?
Oh nee, daar gaat het ook niet goed mee.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Dat de verdediging van Ajax slaapt is onderschatting?quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:57 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Omdat? Verdediging van Ajax staat gewoon te slapen.
Teh fuck?![]()
Ik mis J0rdiii in dit soort tijden.quote:
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
'T is Driessen... nuff said.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:58 schreef GGMM het volgende:
Wtf lult Driessen?![]()
Babel stond gewoon buitenspel.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Het jammere is alleen dat de eigen jeugd van Ajax het niveau van PEC niet eens haaltquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Eigenlijk zou Ajax al met 2 doelpunten voor moeten staan, omdat ze ALLEEN MAAR eigen jeugd hebben.![]()
Mja ik heb het gevoel dat Ajax echt wel beter kan maargoedquote:Ik baal er absoluut niet van
Incelfrikandel![]()
Dat is de inleiding.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Eigenlijk zou Ajax al met 2 doelpunten voor moeten staan, omdat ze ALLEEN MAAR eigen jeugd hebben."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Die Moisander is nog zo slecht nog niet.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Ik zie ze er nog voor aan ookquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:57 schreef mrstylo het volgende:
Kop van Telegraaf maandag: Geld wint van jeugd.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Omnomnom popcornquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:58 schreef Caland het volgende:
Firefox in dit topic.
Shit wordt interessant.Noot noot.![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik mis J0rdiii in dit soort tijden.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Op een lijn.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:58 schreef GGMM het volgende:
Wtf lult Driessen?![]()
Babel stond gewoon buitenspel.![]()
Voor wie ben je dit jaar?quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Ronaldo. Niet zo heel lang geleden.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wie maakte de laatste hattrick in de ArenA? (tegenstander)
Bommel?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Eerder de achilles van achilles club.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:59 schreef Saind het volgende:
Dit mag toch ook eigenlijk geen Ajax heten wat er nu staat![]()
Denkt alleen wel dat ie op korfbal zit en zijn vak niet uit mag jaquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:59 schreef GGMM het volgende:
Poulsen eruitDie jaagt juist altijd zo goed door.
hardcoholic![]()
Ronaldo paar weken terugquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bommel?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Eredivisiequote:Op zaterdag 3 november 2012 20:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ronaldo. Niet zo heel lang geleden.![]()
Je wilt heel graag dat antwoord Bommel wordt, ofnie?quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ronaldo in de CLquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bommel?![]()
neequote:Op zaterdag 3 november 2012 20:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je wilt heel graag dat antwoord Bommel wordt, ofnie?![]()
Bony.![]()
![]()
![]()
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Ik zou Sana niet eens opstellenquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:01 schreef Jojoortje het volgende:
Goed zo Frank. Ik zou Sana ook pas in de 88e minuut wisselen.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je wilt heel graag dat antwoord Bommel wordt, ofnie?![]()
![]()
Ja maaaaar... de kwaliteit van een speler als Bony is om zichzelf de ruimte te verschaffen. Dan wel met de bal (techniek/fysiek), dan wel zonder de bal (inzicht en ook fysiek).quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:55 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Als je weet dat hij zo makkelijk scoort en weinig ruimte nodig heeft moet je hem dus nog strakker verdedigen.
Fouten maken is dus altijd funest tegen hem. En dat kunnen alderweireld en poulsen wel![]()
Van Nistelrooiquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bommel?Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Ze bedoelde het sarcastisch.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ik zeg Vermeer in de spits.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stel voor dat Ajax 4-6-0 gaat spelen.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Utreg moet wel ff van Willem II winnen (en de 0 houden), dat zou dol-fijn zijn voor m'n manager
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |