SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat hoop ik niet.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bony, wat een bruut.Die verkast in de winterstop, sowieso.
![]()
ontluisterende avond zeg
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Pijnlijk om te constateren, maar middenveld van Vitesse loopt over die van Ajax heen.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
Weet je ook weer meteen waar je ploeg staat qua kwaliteitquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:56 schreef Jojoortje het volgende:
Te triest voor woorden deze wedstrijd. Alle lof voor Vitesse.![]()
![]()
![]()
Dit heeft helemaal niets met onderschatting te maken.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:54 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Het is wel duidelijk dat Ajax Vitesse heeft onderschat. Ik had dit ook helemaal niet verwachtMaar goed de wedstrijd is nog niet gespeeld
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Vitesse heer en meester in de Arena, ik zei hettochIs God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?![]()
Naar PSV waarschijnlijk jaquote:![]()
.
![]()
Had Johan Derksen Vitesse voorspeld in de toto.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Das zo ongeveer het enige wat je al 10 x postquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Vitesse heer en meester in de Arena, ik zei hettoch
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Oh dat wist ik van te voren ook welquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Weet je ook weer meteen waar je ploeg staat qua kwaliteit![]()
Noot noot.![]()
Blind doet zijn naam eer aanIs God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |