quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:22 schreef Suikertante het volgende:
Wacht maar telkens tot het volgende topic open gaat maar het gebeurt niet, dus vraag ik het toch maar nu, vlak voor sluit! Ik heb intussen begrepen dat een bedje spijlen moet hebben, maar ik kom regelmatig dit soort bedjes tegen:
[ afbeelding ]
Ik vraag me nu af: zijn die spijlen nodig voor de algehele ventilatie, iets wat in bovenstaand bedje op zich ook prima in orde is denk ik, of is het echt voor verstikking als de baby met zijn/haar mondje tegen de zijkant gaat liggen? Oftewel: voldoet het bedje hierboven aan de algemene eisen? En in hoeverre houden jullie je daar allemaal aan?
Ow, wat lief! Nee, heb ik niet en kon ik ook nergens vinden, dus heel graag.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:24 schreef Ticootje het volgende:
Oh juud, heb jij die omtrek ook van de stokke? Die je dus aan de spijlen vast maakt? Ik heb m met diezelfde stippen als je hemel, als je je bed compleet wilt maken wil ik m wel opsturen, want ik ga m niet gebruiken.
Het schilderen wel, beamer op de muur en overtrekken zeg maarquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:51 schreef L0t.. het volgende:
Ohh Nijna, dat is superleuk zeg!Ben je zo creatief dat je dat zelf voor elkaar krijgt?
Ohja, dat zou ik nooit zo bedacht hebbenquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:41 schreef Nijna het volgende:
[..]
Het schilderen wel, beamer op de muur en overtrekken zeg maar.
Op het plaatje, die Siepie is van hout... staat bovenop de kast. Maar misschien wil ik die dan ook schilderen. Nog even over nadenken...
Super leuk!quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:21 schreef Nijna het volgende:
[ afbeelding ]
Meiden hier waren beiden dolenthousiast toen ik dit plaatje liet zien, maar zal ik nu dan op beide kamers hetzelfde gaan maken...?
Heb het grote J&J boek al zitten doorbladeren en nog wel meer leuks gevonden, maar ben er nog niet uit...
wat betreft dat bedje van suikertante: had flugeltje niet zo'n vintage retro kamer met zo'n bed voor w.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:24 schreef Suikertante het volgende:
En hier weer verder snuffelen naar leuke tips en vergapen aan mooie kamertjes!
In het vorige topic vroeg ik:
[..]
Het is niet mijn creatie hoor, gejat van internet... ik ben nog aan het bedenken hoe en wat ik precies ga doen.quote:
Wat heb je op het oog? Ik wil er ook eentje voor de babykamer maar kom op iets van 80 euro.quote:Op maandag 5 november 2012 10:40 schreef Ticootje het volgende:
Die kleur is erg mooi, lekker fel, maar niet onrustig..
En wat zijn muurstickers duur zeg...:(
Nou, ik dacht iets leuks van een boom ofzo, om de kamer iets meer een kinderkamer te maken... Vogels, vlinders dat soort... Maar ik zie prijzen van 100 eu... Dan denk ik laat maar, want dat vind ik echt te gek.quote:Op maandag 5 november 2012 12:39 schreef Estrys het volgende:
[..]
Wat heb je op het oog? Ik wil er ook eentje voor de babykamer maar kom op iets van 80 euro.
ja precies. een tak met twee vogeltjes. Dan kost het 80 euro en dan denk ik, kan ik dat er niet zelf op schilderen?quote:Op maandag 5 november 2012 12:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou, ik dacht iets leuks van een boom ofzo, om de kamer iets meer een kinderkamer te maken... Vogels, vlinders dat soort... Maar ik zie prijzen van 100 eu... Dan denk ik laat maar, want dat vind ik echt te gek.
Groupon in de gaten houden. Afgelopen maand al 2 keer een aanbieding van muurstickers gehad. Voor 14 euro koop je dan een 50 euro tegoed van een muurstickershop.quote:Op maandag 5 november 2012 10:40 schreef Ticootje het volgende:
Die kleur is erg mooi, lekker fel, maar niet onrustig..
En wat zijn muurstickers duur zeg...:(
mooi!quote:Op maandag 5 november 2012 13:38 schreef Spees_Eend het volgende:
Dit is een deel van ons kamertje nu. Muursticker was 28 of 32 euro dacht ik, inclusief verzenden. Volgens mij was ie er in veel kleuren.
[ afbeelding ]
xenos heeft nu ook witte houten vlinders, Die kwam ik vorige week tegen.quote:Op maandag 5 november 2012 15:16 schreef klumsy het volgende:
Die heb ik nog niet gekocht maar wil ik wel gaan doen
Noh die is liefquote:Op maandag 5 november 2012 12:55 schreef Cathmar het volgende:
Leuk gevonden Pessie!!
En Becky, mooie kleur!
Ik ga denk ik voor deze poster of canvas
[ afbeelding ]
en nog 1 of 2 uit dezelfde serie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dacht ik ook! Supermooi, straalt veel rust uit. Ben benieuwd naar het bedje dat erbij komt.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:11 schreef Estrys het volgende:
wauw Bellelena! Wat een plaatjes! om zo te pinnen op pinterestmoooi
Ze komen van Chocolate Creative! Ze worden met de hand gemaakt door de eigenaar van het winkeltje. Het duurde wel 2 weken voor ze hier binnen waren, maar ze zijn echt heel erg mooi! Ze hebben dus ook kleurtjes en bedrukte, maar ik wilde er graag een foto van mezelf opquote:Op donderdag 8 november 2012 17:12 schreef Kyara het volgende:
wat mooi bellelena! Waar heb je die witte haakjes vandaan?
ik kan zo snel geen prijzen geven maar handgemaakt klinkt duur....quote:Op donderdag 8 november 2012 17:25 schreef bellelena het volgende:
[..]
Ze komen van Chocolate Creative! Ze worden met de hand gemaakt door de eigenaar van het winkeltje. Het duurde wel 2 weken voor ze hier binnen waren, maar ze zijn echt heel erg mooi! Ze hebben dus ook kleurtjes en bedrukte, maar ik wilde er graag een foto van mezelf op
Ze zijn 15 pond per stuk, incl schroef voor in de muur. Dus niet per se goedkoopquote:Op donderdag 8 november 2012 17:30 schreef Kyara het volgende:
[..]
ik kan zo snel geen prijzen geven maar handgemaakt klinkt duur....
ik zoek eigenlijk hele simpele haakjes....
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:33 schreef bellelena het volgende:
En nu ik weer van jullie kamertjes heb genoten, ook nog een paar foto's van hier!
De haakjes waren gisteren binnen en hebben we vandaag opgehangen!Wauw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zwarte katjes! Zelf gemaakt? ( omdat je erg crea bent!) of gekocht?
En alle andere kamertjesZo leuk om te zien
![]()
Dankjewel! En zelfgemaakt inderdaad, dat waren onze vorige katten Eto en Dewiquote:Op donderdag 8 november 2012 17:43 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Wauw!
Die zwarte katjes! Zelf gemaakt? ( omdat je erg crea bent!) of gekocht?
En alle andere kamertjesZo leuk om te zien
Wat gaaf! Tuurlijk ben je trots!quote:Op donderdag 8 november 2012 19:52 schreef bellelena het volgende:
Die mevrouw van Chocolate Creative heeft mijn foto's op haar blog gezet!
Niet bedoelt als spam, ben stiekem gewoon trots
Nou doe esquote:Op vrijdag 9 november 2012 07:47 schreef bellelena het volgende:
Suikertante, ik heb je een berichtje gestuurd
En de complimentjes, ik word er een beetje verlegen van, maar zo tof! Dankjulliewel! Enne, ik vind het altijd leuk om mee te denken, dus als ik met nog wat tips en tricks in het rond kan strooien...
Ohh leuk! Een heel huis! Hoe is het met de bouw?quote:Op vrijdag 9 november 2012 08:12 schreef mignonne het volgende:
[..]
Nou doe es![]()
twee meiden kamers en een woonkamer en een ouderslaapkamer annex zolder xD oh en een tuin.
Als jij mocht kiezen (on a budget) wat zou t dan worden? Mag ook in mn eigen topic
of hier voor de meidenkamers...
Ik vind jullie poster heel tof <3 precies het sfeertje wat ik wil, ik heb ook kleine kaarten gezien bij Ikea met mooie afbeeldingen die ik ook leuk vind, of die ene die ik laatst op facebook plaatste <3
Oeeeeh leuk!!quote:Op vrijdag 9 november 2012 08:54 schreef bellelena het volgende:
[..]
Ohh leuk! Een heel huis! Hoe is het met de bouw?
Ik ga van de week even voor je zitten, heb al meteen allemaal ideeën!
Oh met wat pimpwerk/verf kun je die echt geweldig maken, wat een leuke wieg!quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:10 schreef Juud79 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze wieg staat te koop op MP, voor een spotprijs.![]()
http://link.marktplaats.nl/614471404
Eerste dingetje dat ik zojuist voor je meiden tegenkom zijn vogelhuisjes van Studio Ditte. Het behang van ze is super cool maar heel prijzig, maar deze zelfbouw papieren-vogelhuisjes zijn heeeeeel betaalbaar (6 voor ¤10) en super cute:quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:11 schreef mignonne het volgende:
[..]
Oeeeeh leuk!!
Ik was nu op het punt dat ik gerichte pinterest boards voor iedere ruimte wil gaan aanmaken met ideeën, in plaats van de algemene boards die ik nu heb. Beetje synthetiseren enzo.
Hier update over de bouw![]()
Ons nieuwbouwhuis!... on a budget ;) -- deel 2
Wat een geweldig kastje!quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:41 schreef twentemeisje het volgende:
Claudia, hij past perfect naast ons bed
. *zoekt er nog eens even naar*
Zomaar even wat plaatjes die mij erg aanspreken:
Ik kan heel vrolijk worden van die details, de afgeronde hoeken, de schuifdeurtjes. Ik houd van simpele dingen met mooie details.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:45 schreef twentemeisje het volgende:
Ik moest ook aan jou denken toen ik 'm zag!!
Die uit Heemskerk? Ze zijn iddquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik kan heel vrolijk worden van die details, de afgeronde hoeken, de schuifdeurtjes. Ik houd van simpele dingen met mooie details.
Nog een tip voor jou voor Saar straks (al vertel ik je vast niks nieuws): op Marktplaats is er een verkoper van Zweedse bedbanken en die zijn zó leuk.
Ohhh dat kastje is gaaf!!quote:
Thanks! Ik zal 'm ook eens aan mijn meneer laten zienquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:15 schreef Juud79 het volgende:
TM, ik heb de link gefixed!
Ow en vd week stond er 100 euro bij, als richtprijs....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |