Dat is wat anders dan game sexquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:30 schreef Lorrelies het volgende:
Ja wacht maar tot jullie allemaal een keertje een vriendin hebben
één keertje een vriendin gehad, maar van dat mens was ik na 2 weken al zatquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:30 schreef Lorrelies het volgende:
Ja wacht maar tot jullie allemaal een keertje een vriendin hebben
Je moet ook eentje met een goede kont nemen, een fiets met een slecht zadel ben je ook snel zat.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:40 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
één keertje een vriendin gehad, maar van dat mens was ik na 2 weken al zat
Jawel, lijkt me leuk!quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:43 schreef shaderon het volgende:
Iemand interesse om een let's play portal 2 coop te doen?
Had je al gezegd man, hannes.quote:
Te strak, te strak.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Nice, had op de vorige pagina ergens al gereageerdquote:
quote:Mooi
Prefereer jij het echte verhaal of een custom mappen reeks.
Moeten we het maar is op steam chat ofzo over hebben
heldquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:43 schreef bobbernaut het volgende:
Hahaha ik laat fucking harde scheet in TS terwijl bnerd online was, banned
Haha die was echt geniaalquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:43 schreef bobbernaut het volgende:
Een dag in het leven van Bobbernaut:quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:43 schreef bobbernaut het volgende:
gewoon eerst co-op door het verhaal heenquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:43 schreef shaderon het volgende:
[..]
Nice, had op de vorige pagina ergens al gereageerd
edit: dit
[..]
Zien dat je vriendin/vrouw door een of andere papzak wordt gedaan lijkt mij niet echt een plezant aanzicht neequote:Op zaterdag 3 november 2012 22:44 schreef Lorrelies het volgende:
Ik kijk een programma over swingers
Echt wth. Kan het me niet voorstellen
respect voor brownie, jij weet niks, hij alleeszzszquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:45 schreef Lorrelies het volgende:
Die stomme reclame van alie bee en die andere allochtoon is er weer
quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:44 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Een dag in het leven van Bobbernaut:
"scheet gelaten, ben nu gebanned op TS"
quote:
Hij klonk ook faaacking ranzig hahahahahahaquote:
Nekschot.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:46 schreef shaderon het volgende:
[..]
respect voor brownie, jij weet niks, hij alleeszzsz
Als jij hem in zijn vriendin steekt die knapper is, waarom niet?quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:46 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Zien dat je vriendin/vrouw door een of andere papzak wordt gedaan lijkt mij niet echt een plezant aanzicht nee
Onderbroek is nu net zo bruin als jijzelf?quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:46 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hij klonk ook faaacking ranzig hahahahahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |