Ik ben daar momenteel te lui voor. Wacht wel tot Managers United haar eerste ''data-update'' uitgeeft.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
niemand die met een real names fix speelt?
Heb ik eigenlijk geen last van met Ajax.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:31 schreef MeneerBob het volgende:
Bizar hoeveel er met het hoofd gescoord word...
Ik speel dus ook met Ajax, bijna al m'n tegendoelpunten zijn kopballen, en ruim de helft van wat ik zelf scoor.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk geen last van met Ajax.
Ik scoor gewoon veel via de grond. Steekpasses door het midden, of een Sulejmani die zijn actie begint en via de linkerflank/rechterflank insnijdt naar het strafschop gebied om een voorzet af te leveren.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:32 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Ik speel dus ook met Ajax, bijna al m'n tegendoelpunten zijn kopballen, en ruim de helft van wat ik zelf scoor.
Sulejmani was eigenlijk de eerste die ik verkocht aan vitessequote:Op zaterdag 3 november 2012 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik scoor gewoon veel via de grond. Steekpasses door het midden, of een Sulejmani die zijn actie begint en via de linkerflank/rechterflank insnijdt naar het strafschop gebied om een voorzet af te leveren.
En natuurlijk afvallende ballen.
Steamquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:25 schreef zemel het volgende:
Iemand die weet hoe ik 'm kan downloaden?
Andersen is beter.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:03 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Sulejmani was eigenlijk de eerste die ik verkocht aan vitesse.
Die blijf ik houden inderdaad. Ben nog steeds niet met mn 1e comp. wedstrijd begonnen. Beetje spelers zoeken hier en daar en dan wedstrijd na wedstrijd knallen. Ik probeer ook altijd toch wel specifiek op nederlands sprekende spelers te scouten, en zoveel mogelijk al mijn team in formatie te hebben voor ik met mn 1e wedstrijd begin.quote:
Standaard grootte is Medium.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:44 schreef bear87 het volgende:
Klopt het dat je bij 'classic mode' geen omvang van de database kan instellen? Die classic mode bevalt me opzich wel, maar ik moet wel een grote database hebben.
Standardquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:36 schreef dennis3d het volgende:
Ik heb zo ook FM 13.
Iemand nog een leuk team?
Verkopen denk ik dan altijd maar want dan lukt het hem nooit of een landgenoot kopen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:41 schreef d1ce het volgende:
Wat te doen met een speler die zich maar niet kan aarden in het buitenland? Heb hem nu al 2 keer met verlof weggestuurd.
Met Ajax is sowieso veel te makkelijk man, pak een middenmoter uit Spanje of een Jupiler League-team ofzo, heb je tenminste tegenstand.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:45 schreef dion_v_k het volgende:
Ik twijfel om weer met Ajax te beginnen maar mijn laatste game in 12 was ook met Ajax waarmee ik tot 2024 heb gespeeld.. Ben bang dat het eentonig wordt.
Maar kan ook niemand anders verzinnen, iemand tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |