PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Was niet serieus, ik ben pacewhory. Ofja, ik wissel steeds af. Dan weer een counter en dan weer rondtikken rond zijn 16. Maar snel counteren met Totti lijkt mij vrij lastig.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:19 schreef StijnDa het volgende:
Denk dat hij Totti niet gaat gebruiken
Onslaught is veel chillerquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:21 schreef bombmannl het volgende:
[ afbeelding ]
WTF kan je nu ook reclame maken voor je eigen YT channel (zie rechts boven)
BTW deze commentator
Oh ik vind het geen probleemquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:20 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Was niet serieus, ik ben pacewhory. Ofja, ik wissel steeds af. Dan weer een counter en dan weer rondtikken rond zijn 16. Maar snel counteren met Totti lijkt mij vrij lastig.
Haha, zuur man dat er niet Marcor staatquote:
Bertje Zuurman. Gigantische baas.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Haha, zuur man dat er niet Marcor staat
Sneijder vond ik ook geweldig als CF in 3-4-1-2. Elk schot is een goal.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oh ik vind het geen probleemHij komt wel vooruit, en meer heb je vaak niet nodig. Veel tegenstanders vallen je niet direct aan in counters maar blijven een beetje zones dekken. De bal inleveren bij Totti, je andere aanvallers in de diepte sturen met zo'n prachtige gecurvede pass
edit; Maar dat kan Sneijder ook natuurlijk.
Ik had hem op RCM in 433quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Sneijder vond ik ook geweldig als CF in 3-4-1-2. Elk schot is een goal.
Toefjes, post je team eens. Ben wel benieuwt nu.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:29 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man2e silver toernooi op rij gewonnen. 6-2 in de finale. Dit is te makkelijk
Benieuwtquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:29 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Toefjes, post je team eens. Ben wel benieuwt nu.
Show me your silver team!quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:30 schreef MartijnTor het volgende:
Silvercup sinds gisteren ook al 2 keer gewonnen, echt makkelijk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze teams spelen de kwart en halve finale:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En sinds kort heb ik deze teams erbij:
Dit team heb ik 2x mee verloren dus niet zo enthousiast overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met dit team heb ik 2x gewonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:44 schreef ThadCastle het volgende:
Dit team speelt bij mij altijd de finale en eerste ronde:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze teams spelen de kwart en halve finale:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En sinds kort heb ik deze teams erbij:
Dit team heb ik 2x mee verloren dus niet zo enthousiast overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met dit team heb ik 2x gewonnenWallysonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De moeite om te proberen?![]()
3,56kquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:51 schreef Anonymous61 het volgende:
Voor hoeveel zal ik Chikhaoui verkopen? Heb er een ST van gemaakt en formatie is 3-5-2..![]()
Ja als je graag skills doet zeker. Vind hem buiten dat ook een goeie spits, maar heb lukaku bijvoorbeeld nog niet geprobeerd dus kan hem daar niet mee vergelijken. Als je geen skills doet is 140k wel erg veelquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:46 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Wallyson![]()
De moeite om te proberen?![]()
![]()
Is je origin wachtwoord altijd hetzelfde als die voor de webapp?Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik skill wel en vind bijvoorbeeld Kelvin ook geweldig, mischien maar eens voor Wallyson gaan sparenquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja als je graag skills doet zeker. Vind hem buiten dat ook een goeie spits, maar heb lukaku bijvoorbeeld nog niet geprobeerd dus kan hem daar niet mee vergelijken. Als je geen skills doet is 140k wel erg veel![]()
![]()
Ik kan echt niet de keeper uitspelen wordt steeds door de keeper van de bal afgezet soms haal ik er nog een penalty uit![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:29 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Toefjes, post je team eens. Ben wel benieuwt nu.
En:![]()
![]()
Kouyaté aan de linkerkant zetten en linken met Diame en Gueye(LM Everton). Dan kun je een van die cb's(of die midget of Anton) schrappen.quote:
En ik zou Diakite vervangen voor Tettey. Diakite heeft High/Med workrates en in 352 is dat niet fijn![]()
ben je niet bang dat die CDMs je gaan opbreken?quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:03 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Met Dick Advocaat natuurlijk![]()
Ik heb hem nu als laatste aanvulling in mijn baasjes carriere team maar speelt erg fijnquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bij VI hebben ze het over PogbaIk heb hem nooit zien spelen maar ik kijk dan ook geen Italiaanse wedstrijden
![]()
![]()
Jawelquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ben je niet bang dat die CDMs je gaan opbreken?![]()
Ik kan altijd nog Fabregas vervangen door Xabi Alonso, maar Fabregas is zo'n baas, dus liever niet
Denk dat het wel moet kunnen, 67 en 68 defending, gaat er mee door.![]()
Iemand?quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:59 schreef Tim86 het volgende:
Is je origin wachtwoord altijd hetzelfde als die voor de webapp?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Moet toch wel? Je hebt toch geen apart webapp account maar je logt toch in met je origin account?quote:![]()
Heb nu 5 wedstrijden gespeeld, en ik domineer in de verdediging, middenveld en in de aanval. De kleinste overwinning was 2-0 en ook alleen omdat de tegenstander snel quitte. Ik laat het voorlopig lekker zo staan, wel bedankt voor het meedenkenquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:06 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Kouyaté aan de linkerkant zetten en linken met Diame en Gueye(LM Everton). Dan kun je een van die cb's(of die midget of Anton) schrappen.
En ik zou Diakite vervangen voor Tettey. Diakite heeft High/Med workrates en in 352 is dat niet fijn![]()
Hendriksen van AZ valt trouwens ook in positieve zin op. 3 Goals uit 2 wedstrijden, en een zeer sterk schot in de benen![]()
Demichelis en Van Buyten bij Bayernquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:14 schreef DutchSL het volgende:
EA kan weer een trage La Liga CB IF maken, Demichelis heeft gescoord.
De vrouw van Demichelis![]()
![]()
Ik had dit team maar dat liep minder, wel genoeg om de finale van het zilveren toernooi te winnen. Zal ook wel aan het ontbreken van Agbon hebben gelegen denk ik. Jerome was wel het lichtpuntjequote:Op zaterdag 3 november 2012 17:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb nu 5 wedstrijden gespeeld, en ik domineer in de verdediging, middenveld en in de aanval. De kleinste overwinning was 2-0 en ook alleen omdat de tegenstander snel quitte. Ik laat het voorlopig lekker zo staan, wel bedankt voor het meedenken![]()
Hendriksen van AZ valt trouwens ook in positieve zin op. 3 Goals uit 2 wedstrijden, en een zeer sterk schot in de benen![]()
4-3-1-2 vind ik ook minder dan vorig jaar, misschien 3-5-2 maar een keer proberen![]()
quote:Thanks. Lijkt mij dus ook, maar ik kan wel inloggen op origin en EA forum, maar kan de webapp niet in..dan zegt hij steeds wachtwoord onjuist terwijl ik zeker weet dat mijn wachtwoord klopt. En dat in 3 browsers en op 2 PC's en met 2 accounts..snap er helemaal niets van.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:11 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Moet toch wel? Je hebt toch geen apart webapp account maar je logt toch in met je origin account?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
4312 vond ik vorig jaar ook al kut..echt een trechterquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:17 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik had dit team maar dat liep minder, wel genoeg om de finale van het zilveren toernooi te winnen. Zal ook wel aan het ontbreken van Agbon hebben gelegen denk ik. Jerome was wel het lichtpuntje![]()
[ afbeelding ]
4-3-1-2 vind ik ook minder dan vorig jaar, misschien 3-5-2 maar een keer proberenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dani Pacheco als CFquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:17 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik had dit team maar dat liep minder, wel genoeg om de finale van het zilveren toernooi te winnen. Zal ook wel aan het ontbreken van Agbon hebben gelegen denk ik. Jerome was wel het lichtpuntje![]()
[ afbeelding ]
4-3-1-2 vind ik ook minder dan vorig jaar, misschien 3-5-2 maar een keer proberen![]()
![]()
vraag je wachtwoord opnieuw aan zou ik zeggenquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Thanks. Lijkt mij dus ook, maar ik kan wel inloggen op origin en EA forum, maar kan de webapp niet in..dan zegt hij steeds wachtwoord onjuist terwijl ik zeker weet dat mijn wachtwoord klopt. En dat in 3 browsers en op 2 PC's en met 2 accounts..snap er helemaal niets van.![]()
Dat was juist het sterke punt, je had het middenveld in handen. Omdat je zonder zijkanten speelt heb je minder mogelijkheden en dat is dit jaar de zwaktequote:Op zaterdag 3 november 2012 17:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
4312 vond ik vorig jaar ook al kut..echt een trechter![]()
Gedaan en gewijzigd en nog steeds hetzelfde probleem.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
vraag je wachtwoord opnieuw aan zou ik zeggenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
dan ben je gebandquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gedaan en gewijzigd en nog steeds hetzelfde probleem.![]()
Dan had ik ook niet kunnen inloggen op originquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja dat weet ik, maar je moet Dani Pacheco doen die is echt beestquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:21 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dat is Yago Falqué die me niet tegenviel trouwens![]()
Je hebt toch niet de 99 chem cheat van Laucas gebruikt?quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan had ik ook niet kunnen inloggen op origin![]()
dat denk je maar dat is niet zoquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan had ik ook niet kunnen inloggen op origin![]()
hou op![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik had eerst ook een team met Jerome en Lukaku. Misschien dat een tegenstander zich erg focust op Agbon, en dat daarom Lukaku en de anderen meer speelruimte krijgen. Lukaku ligt na 5 duels al 8 goals voor op Agbonlahor. 3-5-2 is zeker een aanrader uiteraard, 4-3-1-2 heeft me nooit gelegenquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:17 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb 70kSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vind Falqué beter, Pacheco heeft 3* skills, is erg klein en niet bijzonder snel.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:22 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar je moet Dani Pacheco doen die is echt beest
Als ik nog een team ga maken worden het silvers in 4-1-2-1-2. Gewoon de beste formatie in het spel![]()
Heeft toefjes intresse binnenkort een keer tegen mijn silvers te spelen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had eerst ook een team met Jerome en Lukaku. Misschien dat een tegenstander zich erg focust op Agbon, en dat daarom Lukaku en de anderen meer speelruimte krijgen. Lukaku ligt na 5 duels al 8 goals voor op Agbonlahor. 3-5-2 is zeker een aanrader uiteraard, 4-3-1-2 heeft me nooit gelegen![]()
![]()
CF gebruik ik dan ook voor het passen en schietenquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:23 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Vind Falqué beter, Pacheco heeft 3* skills, is erg klein en niet bijzonder snel.
Als ik nog een team ga maken worden het silvers in 4-1-2-1-2. Gewoon de beste formatie in het spel![]()
![]()
Is goed hoor! Nu?quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:23 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Heeft toefjes intresse binnenkort een keer tegen mijn silvers te spelen?![]()
Passing is ook niet super(66). Ik gebruik mijn CF vooral voor de acties en 4* is dan perfectquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:24 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
CF gebruik ik dan ook voor het passen en schieten![]()
Als Agbonlahor een IF krijgt wordt hij sowieso silver met overpowerde stats, want dan opent iedereen 'ineens' silver packs (ook al zijn ze dit jaar super slecht)quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:22 schreef ThadCastle het volgende:
Agbonlahor heeft gescoordMoses ook
![]()
[dat doen we hier niet]quote:
[ Bericht 100% gewijzigd door Morpheus2002 op 03-11-2012 17:26:24 ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
wat doen we hier niet?quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[dat doen we hier niet]
[ Bericht 100% gewijzigd door Morpheus2002 op 03-11-2012 17:26:24 ]'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
What happened
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
[tot over 2 weken]
[ Bericht 100% gewijzigd door Morpheus2002 op 03-11-2012 17:28:54 ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bericht is eerder gewijzigd dan gepost, da's knap!quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[dat doen we hier niet]
[ Bericht 100% gewijzigd door Morpheus2002 op 03-11-2012 17:26:24 ]Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
fffuu
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Gastquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:29 schreef Tim86 het volgende:
[tot over 2 weken]
[ Bericht 100% gewijzigd door Morpheus2002 op 03-11-2012 17:28:54 ]
Ik heb je al toegevoegd. Misschien tot zo, moet zelf ook nog eten, en een piepkleinbeetje opruimen nog hier:) Dus vanavond of morgenquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:27 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
uhhm, ik ga nu eerst eten.
vanavond?
PSN is Klaas_Toefjes?
Mijne allenatoreme![]()
Gepost vanuit de Matrix vanaf mijn iPhone54quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:29 schreef Reemi het volgende:
[..]
Bericht is eerder gewijzigd dan gepost, da's knap!
gr gr morpheusAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
nice try T-dog!quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[dat doen we hier niet]
[ Bericht 100% gewijzigd door Morpheus2002 op 03-11-2012 17:26:24 ]![]()
Editten naar: tot over 2 weken. Waar slaat dit nou weer opquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:29 schreef Tim86 het volgende:
[tot over 2 weken]
[ Bericht 100% gewijzigd door Morpheus2002 op 03-11-2012 17:28:54 ]![]()
Ik trapte er inquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gepost vanuit de Matrix vanaf mijn iPhone54
gr gr morpheus![]()
![]()
Fellaini 2 goalsStaan nu 2:1 voor
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
maar ik kan echt niet inloggen op de webapp en ben pas morgenavond weer bij mijn xbox..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Fellaini is de enige in mijn BPL team die totaal NIET kan passen. Zelfs als er iemand pal naast m staat gaan de ballen nog bizar scheefquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
SIF Fallaini met goede shooting statsMet anderen nergens last van dus het ligt niet aan mij
![]()
![]()
chatten met een Pakiquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:32 schreef Tim86 het volgende:
maar ik kan echt niet inloggen op de webapp en ben pas morgenavond weer bij mijn xbox..![]()
wil wel voor je inloggen, moet je even je email en wachtwoord sturenquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:32 schreef Tim86 het volgende:
maar ik kan echt niet inloggen op de webapp en ben pas morgenavond weer bij mijn xbox..![]()
En antwoord op de geheime vraagquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
wil wel voor je inloggen, moet je even je email en wachtwoord sturen
gr gr![]()
prima,quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb je al toegevoegd. Misschien tot zo, moet zelf ook nog eten, en een piepkleinbeetje opruimen nog hier:) Dus vanavond of morgen
Hoe speel jij vriendschappelijk
Niet sweaty en "leuk" spelen?
óf
Vrienden op fok maar in Fifa is het oorlog?
![]()
![]()
Sweaty goals heb ik geen problemen mee. Provocerende celebrations vind ik het meest minne. Verder boeit het me niet zoquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:34 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
prima,
Hoe speel jij vriendschappelijk
Niet sweaty en "leuk" spelen?
óf
Vrienden op fok maar in Fifa is het oorlog?
![]()
![]()
Inderdaad, eentje waar ik een paar honderd van mijn bronze spelers kan verkopen voor leuke prijsjes. Of de blessures weer terug dan kan ik even paar honderd K vangen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:33 schreef Toefjes het volgende:
Het wordt tijd voor een lucratief toernooi![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
wil wel voor je inloggen, moet je even je email en wachtwoord sturen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Makkie voor Bony dusquote:RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
niet nodig om in te loggen op console, moet gewoon zijn GT hier recoveren...quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
En antwoord op de geheime vraag
gr gr
Het regent aardig bij Swansea![]()
Eindelijk heeft de Boer door dat Veltman minder goed isquote:Waarom hij zo vaak bij de selectie zat weet ik eigenlijk ook niet.
![]()
Beetje raar ja. En anders kan Blind nog altijd naar het centrum en Dijks linksback. Blind vs Bony lijkt me wel eng alleenquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Eindelijk heeft de Boer door dat Veltman minder goed isWaarom hij zo vaak bij de selectie zat weet ik eigenlijk ook niet.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jammer dat hoe goed je bent in Fifa weinig uit maakt in FUT. Elke match heb jij of de tegenstander een voordeel/nadeel waardoor je team soms erg fijn speelt en andere keren er niks van bakt![]()
Ja hoorquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:40 schreef StraatSoldaat het volgende:
Jammer dat hoe goed je bent in Fifa weinig uit maakt in FUT. Elke match heb jij of de tegenstander een voordeel/nadeel waardoor je team soms erg fijn speelt en andere keren er niks van bakt![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:40 schreef StraatSoldaat het volgende:
Jammer dat hoe goed je bent in Fifa weinig uit maakt in FUT. Elke match heb jij of de tegenstander een voordeel/nadeel waardoor je team soms erg fijn speelt en andere keren er niks van bakt
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik heb weleens dagen dat ik iedereen wegtik zonder erg mijn best te doen en andere dagen dat ik knoerthard mijn best doe en gewoon geen bal erin krijg maar wel elke kans die ik tegen krijg is raak.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:40 schreef StraatSoldaat het volgende:
Jammer dat hoe goed je bent in Fifa weinig uit maakt in FUT. Elke match heb jij of de tegenstander een voordeel/nadeel waardoor je team soms erg fijn speelt en andere keren er niks van baktRvP; Feyenoord
SwanseaaaaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Swansea 1-1![]()
KutswansieOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Bony komt ook nogquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:45 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Hebben Arsenal fans toch nog iets om te lachen vandaag![]()
![]()
Kans op SIF Fellaini nu wel iets kleinerAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
zit op mijn mobiel nu wel in de webapp..fucking raar dat het op 2 pc's en in 3 browsers niet lukt..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:52 schreef Tim86 het volgende:
zit op mijn mobiel nu wel in de webapp..fucking raar dat het op 2 pc's en in 3 browsers niet lukt..
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_![]()
Zo ik verkoop net mijn laatste IF Fellaini.
Edit: oh nee ik had er nog eentje op mijn derde account.Die dan ook nog maar snel proberen te lozen.
13 uit 20 penalties? Waarom neemt hij ze nogquote:Vlak voor rust kreeg United vanuit een penalty (toegekend na een handsbal van Santi Cazorla) de ideale kans om op 2-0 te komen. Wayne Rooney schoot evenwel naast. De Engelsman heeft nu al zeven van z’n twintig strafschoppen gemist in de Premier League.![]()
![]()
Laatste 5 heeft hij wel gescoord en hij staat nou eenmaal hoog in de hiërarchie.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
13 uit 20 penalties? Waarom neemt hij ze nog![]()
En de rest van het team mistte afgelopen weken ook een pingel..RvP met zijn stiftje, die faalpingel van Nani en er was er nog een..quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Laatste 5 heeft hij wel gescoord en hij staat nou eenmaal hoog in de hiërarchie.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Behalve die van vandaag dusquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Laatste 5 heeft hij wel gescoord en hij staat nou eenmaal hoog in de hiërarchie.![]()
Klopt wel ja, maar na zo'n gemiddelde mag er wel eens naar gekeken worden. Bij Man Utd lopen natuurlijk wel meer specialisten.![]()
Oké, vergeet mijn punt maar dan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En de rest van het team mistte afgelopen weken ook een pingel..RvP met zijn stiftje, die faalpingel van Nani en er was er nog een..![]()
Buttje moet ze gewoon nemen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En de rest van het team mistte afgelopen weken ook een pingel..RvP met zijn stiftje, die faalpingel van Nani en er was er nog een..
Heb je een punt in je wachtwoord, misschien type je hem daar ook steeds dubbelquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En de rest van het team mistte afgelopen weken ook een pingel..RvP met zijn stiftje, die faalpingel van Nani en er was er nog een..![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Iemand ps3 potje h2h?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ik ben verslaafd aan dubbele puntjes, maar nee..er is iets vaags aan de hand..Inloggen met een incognitovenster lukt welquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb je een punt in je wachtwoord, misschien type je hem daar ook steeds dubbel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gisteren ging het matig, maar ik kan je hebben. Gaan we nu dan of niet? Dan spring ik achter de ps3quote:Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Eerst even pizza eten, vanavond hele avond tijdquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gisteren ging het matig, maar ik kan je hebben. Gaan we nu dan of niet? Dan spring ik achter de ps3
PSN: Duuc-nl![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gisteren ging het matig, maar ik kan je hebben. Gaan we nu dan of niet? Dan spring ik achter de ps3Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ha is goed, eetsequote:Op zaterdag 3 november 2012 18:06 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Eerst even pizza eten, vanavond hele avond tijdOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Hoe weet jij nou hoe ik speel?quote:
IF Woodgate 2 goals
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Streamsquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou hoe ik speel?![]()
Maar sowieso dat "ik kan je hebben" als je nooit tegen iemand hebt gespeeld
En het filmpje ging nog over Chelsea ook, dus soberzo dubbellolwaardeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is alweer tijdje terug, en dat was ook 100% serieus natuurlijk!quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Streams![]()
Maar sowieso dat "ik kan je hebben" als je nooit tegen iemand hebt gespeeld
En het filmpje ging nog over Chelsea ook, dus soberzo dubbellolwaardeOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Verwacht niet teveel hoorquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is alweer tijdje terug, en dat was ook 100% serieus natuurlijk!
Jongeuh ik postte maar een filmpje, maak je niet vandermarquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is alweer tijdje terug, en dat was ook 100% serieus natuurlijk!Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oh ja hebt een snellere keeper gevondenquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is alweer tijdje terug, en dat was ook 100% serieus natuurlijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De eeuwig geblesseerde Woodgate van Real Madrid? Voetbalt die nog dan? (retorische vraag, ja dus blijkbaar)quote:
Als hij nog in Spanje had gespeeld had hij 31 pace ipv 59![]()
![]()
Jup, de goals staan al online:quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De eeuwig geblesseerde Woodgate van Real Madrid? Voetbalt die nog dan? (retorische vraag, ja dus blijkbaar)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Rustig aan hoor, ik maak me niet drukquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jongeuh ik postte maar een filmpje, maak je niet vandermar
quote:![]()
![]()
dikquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Rustig aan hoor, ik maak me niet druk![]()
![]()
Bij Middelsboroughquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De eeuwig geblesseerde Woodgate van Real Madrid? Voetbalt die nog dan? (retorische vraag, ja dus blijkbaar)
Hala Madrid !
Godverdommequote:
Later ff Robinho LM en Palacio of Lamela RM kopen.. ?!
Handanovic is echt geweldig beter dan Stek en Marchetti![]()
![]()
Zoveel goede spelers en het is nog steeds een 1 man team..als Zlatan zijn dag niet heeft dan is het hele team kut. Echt triest, maar dat is de Zlatan curse toch wel een beetje.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat heb ik hier nou weer mee te maken?quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jongeuh ik postte maar een filmpje, maak je niet vandermarik voel mij veel te superieur om hier iets mee te maken te hebben.
RvP; Feyenoord
Zeg je nou nu dat je me de hele tijd liet winnen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is alweer tijdje terug, en dat was ook 100% serieus natuurlijk!![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sorry, autocorrectie op mijn telefoonquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat heb ik hier nou weer mee te maken?ik voel mij veel te superieur om hier iets mee te maken te hebben.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Goede garp, imbecielquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
sorry, autocorrectie op mijn telefoon
RvP; Feyenoord
Urby 1-0
Hala Madrid !
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jouw zwakzinnige clubje heeft van united verloren haha.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:18 schreef Thorb het volgende:
Vandermar is net op tijd terug voor Ajax.RvP; Feyenoord
jaquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zeg je nou nu dat je me de hele tijd liet winnen?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
die voorhoedequote:Op zaterdag 3 november 2012 18:14 schreef Anonymous61 het volgende:
Later ff Robinho LM en Palacio of Lamela RM kopen.. ?!
Handanovic is echt geweldig beter dan Stek en Marchetti
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ow dus die rage was nep?Nou dan geloof ik je maar
HEEFT IEMAND HIER FIFA MANAGER 13 GESPEELD?
FM13 lijkt me wel vet ja, even kopen binnekortOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Hoop alleen niet dat het een Barca/Real/United pot gaat wordenquote:Zijn zo saai
Was het maar mijn club.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jouw zwakzinnige clubje heeft van united verloren haha.
Robben op de bank is wel jammer![]()
![]()
Niet te hopen voor de supporters, elk jaar degraderen zal wel geen feest zijn.quote:RvP; Feyenoord
met jouw verdedigende werk gaan er sowieso goals vallen iig.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoop alleen niet dat het een Barca/Real/United pot gaat wordenZijn zo saai
![]()
Ik weet het niet, misschien dat jij het weet.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet te hopen voor de supporters, elk jaar degraderen zal wel geen feest zijn.![]()
Jij hebt mijn nieuwe stijl nog niet gezien, werkt alleen met clubs beter dan h2hquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
met jouw verdedigende werk gaan er sowieso goals vallen iig.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Geen idee, ik ben nog nooit gedegradeerd met een team.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik weet het niet, misschien dat jij het weet.RvP; Feyenoord
Ja want dan bestuur je de verdedigers niet.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij hebt mijn nieuwe stijl nog niet gezien, werkt alleen met clubs beter dan h2hRvP; Feyenoord
Volgens mij zat je in divisie 1 en nu 2.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben nog nooit gedegradeerd met een team.![]()
nieuwe stijl? Containen totdat je een ons weegt?quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij hebt mijn nieuwe stijl nog niet gezien, werkt alleen met clubs beter dan h2h![]()
Het is wel een verlies verlies situatie voor mij.
Als ik verlies is het mijn death sentence, maar als ik win gebeurt er niks.PSN: Duuc-nl![]()
Zou wel wat voor VDM zijn.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nieuwe stijl? Containen totdat je een ons weegt?![]()
Haha, dat kan toch niet, voordat je een ons weegt ben je al overledenquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nieuwe stijl? Containen totdat je een ons weegt?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, dat kan toch niet, voordat je een ons weegt ben je al overleden![]()
O maar dat is virtueel, daar baal ik niet van.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Volgens mij zat je in divisie 1 en nu 2.RvP; Feyenoord
Ibra rood
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
DUCO DUCO DUCO JE KAN HET JONGE KOM OPquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:29 schreef Duuc-nl het volgende:
Maar richie, ik ben klaar. Maag is vol, tv staat aan, lichten gedimd.
Wat is je psn?Wat deed 'ie?quote:![]()
quote:wat wil je hiermee bereiken? Als dit je zelfverzekerder maakt
RvP; Feyenoord
quote:Hala Madrid !
JA VERDOMME WAAR IS DIE GJE DANquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
DUCO DUCO DUCO JE KAN HET JONGE KOM OP
[..]
Wat deed 'ie?PSN: Duuc-nl![]()
Klopt, het is pesten of gepest worden!quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:29 schreef vandermar het volgende:
[..]wat wil je hiermee bereiken? Als dit je zelfverzekerder maakt
![]()
Je hebt er 2. Football Manager (Sega) en Fifa manager (EA)quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
FM13 lijkt me wel vet ja, even kopen binnekort![]()
Zit niet te kijken, maar zo te zien doorgaan op de keeper..lees dat hij een blessurebehandeling had die minuutquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
[..]
Wat deed 'ie?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij schopte de keeper van Saint Etiennequote:Op zaterdag 3 november 2012 18:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
[..]
Wat deed 'ie?![]()
![]()
survival of the fittestquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Klopt, het is pesten of gepest worden!
hihiAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Goede combinatiequote:Op zaterdag 3 november 2012 18:34 schreef Duuc-nl het volgende:
Dan haal ik wel wat brandstof voor tijdens deze belangrijke pot.
Cola en tiramisu.![]()
![]()
Dat smaakt toch niet samen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:34 schreef Duuc-nl het volgende:
Dan haal ik wel wat brandstof voor tijdens deze belangrijke pot.
Cola en tiramisu.![]()
![]()
Die 2-1 was welquote:
Daar zijn de meningen hier verdeeld over.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij hebt de oorlog zeker niet meegemaakt![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij hebt de oorlog zeker niet meegemaakt
quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen hier verdeeld over.![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
lollquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen hier verdeeld over.![]()
wtf, Perez denkt dat Ajax met 5-1 gaat winnen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vitesse speelt 4-3-3?quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:40 schreef Duuc-nl het volgende:
Vitesse speelt 3-3-4
Denken van Ajax te kunnen winnen
Edit: wel bang voor bony![]()
Jij gebruikt zeker alleen pace.. mijn voorhoede heeft schotkracht&afstandschoten 90+ En ik win veel online toernooien..quote:![]()
Ja ik zat ingameOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Je hebt inv, zag je post nu pasquote:Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
nee een goede mix van sterke punten. Die paupers van jou kunnen alleen maar schieten.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:42 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Jij gebruikt zeker alleen pace.. mijn voorhoede heeft schotkracht&afstandschoten 90+![]()
Sowieso Perezquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:42 schreef Tim86 het volgende:
wtf, Perez denkt dat Ajax met 5-1 gaat winnen![]()
![]()
Geen Real man, moet ik weer met barca
dat kenneth nietquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:42 schreef Tim86 het volgende:
wtf, Perez denkt dat Ajax met 5-1 gaat winnen![]()
Ga niet ook real nemen danquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Geen Real man, moet ik weer met barcaPSN: Duuc-nl![]()
Moet je wel ready klikkenquote:Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Speel gewoon manquote:Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Dat is gewoon een hele aanvallende 4-3-3 volgens mij ja, met Bony echt vlak achter de spits (en in de praktijk vaak ervoor)..zo spelen ze best vaak.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja daarom en curve dribbel etc. Keeper kan niks doenquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee een goede mix van sterke punten. Die paupers van jou kunnen alleen maar schieten.
zo beter dan?![]()
![]()
Waarom "moet" je Real nemen als de ander Barca heeft dan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bij Balbezit Bony inderdaad door naar voren en Van der Heijden door naar het middenveld lijkt me. Bij balverlies kunnen Ibarra en Kakuta dan weer terug zakken.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:45 schreef Tim86 het volgende:
Dat is gewoon een hele aanvallende 4-3-3 volgens mij ja, met Bony echt vlak achter de spits (en in de praktijk vaak ervoor)..zo spelen ze best vaak.![]()
GJE, Chelsea heeft gewoon een ziek FUT elftal hoor.
Real is niet alles en Barcelona ook nietFeyenoord Rotterdam![]()
Real vs Real, leuke potOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Zo speelde Ajax vroegah altijd met een echte libero die inschuift en een echte 10quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bij Balbezit Bony inderdaad door naar voren en Van der Heijden door naar het middenveld lijkt me. Bij balverlies kunnen Ibarra en Kakuta dan weer terug zakken.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik gebruik dan Bayern gaat op dus..quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:46 schreef Tim86 het volgende:
Waarom "moet" je Real nemen als de ander Barca heeft dan![]()
Moet?quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Geen Real man, moet ik weer met barca![]()
Gewoon EL pauper.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:47 schreef Ajacied7 het volgende:
Voor degenen zonder stream, dit is het sopcast kanaal:Channel - 106491![]()
die lijken mij beter dan die IFs. En die Silvestre zou ik vervangen door Diakitequote:Op zaterdag 3 november 2012 18:46 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Ja daarom en curve dribbel etc. Keeper kan niks doen
zo beter dan?
[ afbeelding ]![]()
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ga geen EL kopen voor al die kutwedstrijden. Alleen Ajax kijk ik helemaal. Voor de echte wedstrijden neem ik sport 1quote:![]()
lolquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Alabaquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:49 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Ik vind Alaba wel goed maar andere lb en rb lijkt me beterAls Robben ( Heb hem op LF ) heeft dan komt LAaba erover heen en staat hij tegenover Arbeloa. Dat wint hij meestal wel van hem want Arbelloa is langzaam
![]()
![]()
2-0 rustOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
ik zie de telegraaf al voor me; na de buitenspelgoal van babel tegen heracles en de rode kaart van moisander...quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:57 schreef Fuszy het volgende:
lolol straks weer in de media: strafschop onthouden
ajax boos![]()
![]()
Alaba is de ideale LWBquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
AlabaAls Robben ( Heb hem op LF ) heeft dan komt LAaba erover heen en staat hij tegenover Arbeloa. Dat wint hij meestal wel van hem want Arbelloa is langzaam
Redelijk verdedigend, lekkere dribbel, pass en pace aanvallend.
![]()
nee johquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:57 schreef Fuszy het volgende:
ajax boos
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waar maak je je druk om? Je lijkt VDM wel.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:57 schreef Fuszy het volgende:
ajax boos![]()
rood was gewoon terechtquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:58 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
ik zie de telegraaf al voor me; na de buitenspelgoal van babel tegen heracles en de rode kaart van moisander...
ik zie de krantenkoppen al en de schuimbekkende menigte die roepen om kamervragenFeyenoord Rotterdam![]()
Ik doe verslag van de wedstrijdquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om? Je lijkt VDM wel.
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik vond beide geel ook terecht hoorquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
rood was gewoon terecht
ik zie de krantenkoppen al en de schuimbekkende menigte die roepen om kamervragen![]()
![]()
alleen de eerste gele kaart vond ik discutabel maar je kan hem geven.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:01 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Ik vond beide geel ook terecht hoor![]()
4-0Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ronaldo chop van V ginkel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Reis![]()
Poulsen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: