PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Was niet serieus, ik ben pacewhory. Ofja, ik wissel steeds af. Dan weer een counter en dan weer rondtikken rond zijn 16. Maar snel counteren met Totti lijkt mij vrij lastig.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:19 schreef StijnDa het volgende:
Denk dat hij Totti niet gaat gebruiken
Onslaught is veel chillerquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:21 schreef bombmannl het volgende:
[ afbeelding ]
WTF kan je nu ook reclame maken voor je eigen YT channel (zie rechts boven)
BTW deze commentator
Oh ik vind het geen probleemquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:20 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Was niet serieus, ik ben pacewhory. Ofja, ik wissel steeds af. Dan weer een counter en dan weer rondtikken rond zijn 16. Maar snel counteren met Totti lijkt mij vrij lastig.
Haha, zuur man dat er niet Marcor staatquote:
Bertje Zuurman. Gigantische baas.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Haha, zuur man dat er niet Marcor staat
Sneijder vond ik ook geweldig als CF in 3-4-1-2. Elk schot is een goal.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oh ik vind het geen probleemHij komt wel vooruit, en meer heb je vaak niet nodig. Veel tegenstanders vallen je niet direct aan in counters maar blijven een beetje zones dekken. De bal inleveren bij Totti, je andere aanvallers in de diepte sturen met zo'n prachtige gecurvede pass
edit; Maar dat kan Sneijder ook natuurlijk.
Ik had hem op RCM in 433quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Sneijder vond ik ook geweldig als CF in 3-4-1-2. Elk schot is een goal.
Toefjes, post je team eens. Ben wel benieuwt nu.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:29 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man2e silver toernooi op rij gewonnen. 6-2 in de finale. Dit is te makkelijk
Benieuwtquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:29 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Toefjes, post je team eens. Ben wel benieuwt nu.
Show me your silver team!quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:30 schreef MartijnTor het volgende:
Silvercup sinds gisteren ook al 2 keer gewonnen, echt makkelijk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze teams spelen de kwart en halve finale:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En sinds kort heb ik deze teams erbij:
Dit team heb ik 2x mee verloren dus niet zo enthousiast overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met dit team heb ik 2x gewonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:44 schreef ThadCastle het volgende:
Dit team speelt bij mij altijd de finale en eerste ronde:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze teams spelen de kwart en halve finale:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En sinds kort heb ik deze teams erbij:
Dit team heb ik 2x mee verloren dus niet zo enthousiast overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met dit team heb ik 2x gewonnenWallysonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De moeite om te proberen?![]()
3,56kquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:51 schreef Anonymous61 het volgende:
Voor hoeveel zal ik Chikhaoui verkopen? Heb er een ST van gemaakt en formatie is 3-5-2..![]()
Ja als je graag skills doet zeker. Vind hem buiten dat ook een goeie spits, maar heb lukaku bijvoorbeeld nog niet geprobeerd dus kan hem daar niet mee vergelijken. Als je geen skills doet is 140k wel erg veelquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:46 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Wallyson![]()
De moeite om te proberen?![]()
![]()
Is je origin wachtwoord altijd hetzelfde als die voor de webapp?Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik skill wel en vind bijvoorbeeld Kelvin ook geweldig, mischien maar eens voor Wallyson gaan sparenquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja als je graag skills doet zeker. Vind hem buiten dat ook een goeie spits, maar heb lukaku bijvoorbeeld nog niet geprobeerd dus kan hem daar niet mee vergelijken. Als je geen skills doet is 140k wel erg veel![]()
![]()
Ik kan echt niet de keeper uitspelen wordt steeds door de keeper van de bal afgezet soms haal ik er nog een penalty uit![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:29 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Toefjes, post je team eens. Ben wel benieuwt nu.
En:![]()
![]()
Kouyaté aan de linkerkant zetten en linken met Diame en Gueye(LM Everton). Dan kun je een van die cb's(of die midget of Anton) schrappen.quote:
En ik zou Diakite vervangen voor Tettey. Diakite heeft High/Med workrates en in 352 is dat niet fijn![]()
ben je niet bang dat die CDMs je gaan opbreken?quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:03 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Met Dick Advocaat natuurlijk![]()
Ik heb hem nu als laatste aanvulling in mijn baasjes carriere team maar speelt erg fijnquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bij VI hebben ze het over PogbaIk heb hem nooit zien spelen maar ik kijk dan ook geen Italiaanse wedstrijden
![]()
![]()
Jawelquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ben je niet bang dat die CDMs je gaan opbreken?![]()
Ik kan altijd nog Fabregas vervangen door Xabi Alonso, maar Fabregas is zo'n baas, dus liever niet
Denk dat het wel moet kunnen, 67 en 68 defending, gaat er mee door.![]()
Iemand?quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:59 schreef Tim86 het volgende:
Is je origin wachtwoord altijd hetzelfde als die voor de webapp?Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Moet toch wel? Je hebt toch geen apart webapp account maar je logt toch in met je origin account?quote:![]()
Heb nu 5 wedstrijden gespeeld, en ik domineer in de verdediging, middenveld en in de aanval. De kleinste overwinning was 2-0 en ook alleen omdat de tegenstander snel quitte. Ik laat het voorlopig lekker zo staan, wel bedankt voor het meedenkenquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:06 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Kouyaté aan de linkerkant zetten en linken met Diame en Gueye(LM Everton). Dan kun je een van die cb's(of die midget of Anton) schrappen.
En ik zou Diakite vervangen voor Tettey. Diakite heeft High/Med workrates en in 352 is dat niet fijn![]()
Hendriksen van AZ valt trouwens ook in positieve zin op. 3 Goals uit 2 wedstrijden, en een zeer sterk schot in de benen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: