quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Plaatje twee is sowieso niet van toepassing. Dat heb ik zeker weten niet; heb ooit het pedaal zelf vervangen.
De eerste kan, maar in de tekeningen zie ik ook het plaatje van het elektronische pedaal. En daar heb ik wel alle artikelnummers bij en niet bij die van het pedaal met gaskabel.
ik dus ook niet, en het zit allemaal zo verstopt. Kan er niet wijs uit wordenquote:Op zaterdag 3 november 2012 11:44 schreef YoshiBignose het volgende:
Oke ja snap het ook niet meer nu hoor
dat hendeltje erin meubelen heb je natuurlijk zo voor elkaar, ik bedoel: how hard can it be?quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:57 schreef Hyperdude het volgende:
Weet ik niet.
Alles is mogelijk.
De vraag is, hoeveel werk het is.
In mijn airbag staat dat je na het af gaan van de airbag ook het stuur moet vervangen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:06 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hey vraagje, wil voor mn e46 een ander stuur, van de huidige is het leer op.
Nu staat er op MP een waarvan de airbag gesprongen is, heeft dit verdere nadelige gevolgen ? Of kan ik gewoon mijn airbag overzetten
Mijn gezonde verstand zegt dat door de klap van de explosieven in de airbag ook best wel eens je stuur zou kunnen vervormen/beschadigen.quote:Op zondag 4 november 2012 11:29 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hmm en waarom dan, alleen dat midden gedeelte bevat de airbag
Omdat een stuur ook serieuze knaken kost, en een airbag al duur zat is?quote:Op zondag 4 november 2012 12:01 schreef Piet__Piraat het volgende:
Een beetje Googlen levert op dat normaal gesproken echt alleen de airbag vervangen wordt.
Dat is allemaal ook waar. Neemt niet weg dat het wel in de airbags/stuur staat. Dat zal BMW er niet voor niets in kalken.quote:Op zondag 4 november 2012 12:39 schreef Piet__Piraat het volgende:
Zou kunnen, maar hoeft niet. Het stuur hoeft in principe alleen maar een draaihoepel te zijn. Zo lang die nog mooi rond is, doet het ding wat het moet doen.
Een helm moet niet mooi rond zijn, maar vooral de interne structuur moet goed zijn. Functie staat daar los van vorm, bij een stuur niet.
Juist niet, je airbag zal dan altijd maar 1 stage ontploffen en als dat de tweede is, heb je kans op geen airbag of een rare ontploffing van je stuurquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:37 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ligt eraan, welk stuur heb je nu? Zo'n sportstuur? Of nog een oude? Je kunt er een nieuwe airbag in zetten, maar bedenk je wel dat die nieuwe sportsturen een twee-fase airbag hebben. Jouw bouwjaar E46 kent echter maar één stand, dus je airbag zal altijd maximaal hard ploffen.
Waarschijnlijk. En om gezeik te voorkomen voor als het stuur wel een keer beschadigd is, dan kan BMW altijd zeggen "Ja, maar het stond erin met grote letters. Eigen schuld enzo".quote:
Precies. Net als dat ze adviseren om alleen maar originele BMW-onderdelen te kopen en altijd naar de dealer te gaan. "Wij van WC-eend..."quote:
Hij ploft maar in één stand ja, en ik heb altijd begrepen dat dat de maximale stand is.quote:Op zondag 4 november 2012 12:44 schreef daNpy het volgende:
[..]
Juist niet, je airbag zal dan altijd maar 1 stage ontploffen en als dat de tweede is, heb je kans op geen airbag of een rare ontploffing van je stuur
Sowieso is het leip om type's airbags te wisselen, hier zitten hele algoritmes achter welke op de auto zijn afgesteld.
Dat zou kunnen als je de beide stages parallel aansluit. Je hebt namelijk 2 stekkers bij een dual stage airbag, omdat beide stages op een ander tijdstip gevuurd moeten worden. Echter zal de impedantie veranderen als je 2 airbags parallel zet en dan geeft je airbag computer een fout.quote:Op zondag 4 november 2012 12:51 schreef Piet__Piraat het volgende:
Hij ploft maar in één stand ja, en ik heb altijd begrepen dat dat de maximale stand is.
Je realiseert je dat dit een ander stuur is dan dat je hierboven heb geplaatst?quote:Op zondag 4 november 2012 18:49 schreef mitchelll0181 het volgende:
[ afbeelding ]
Exact dit model dus.
En zit te twijfelen om zoiets te nemen maar dan wit
[ afbeelding ]
Tip van flip: doe het niet.quote:Op zondag 4 november 2012 18:49 schreef mitchelll0181 het volgende:
En zit te twijfelen om zoiets te nemen maar dan wit
[ afbeelding ]
Vanochtend was het lekker koud (in het weekend te lang uitgeslapen daarvoorquote:
Dat zijn serieuze knaken inderdaadquote:Op maandag 5 november 2012 18:05 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hey nou je het zegt ja.. ik vondt em al wat beter rijden ..
moet maar is een originele lmm gaan kopen en een lambda doet raar ..
$$$$ Au ...
Alleen RWD op flyovers kan wat verradelijk zijnquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat de wegligging van een BMW werkelijk prima is, bleek vandaag wel weer.
Er staat blijkbaar nogal wat wind en menige auto deed een paar flinke zwabbers over de snelweg.
De BMW gaf geen krimp.
Ja, toen ik vanachter een groot bos ineens in het open veld kwam voelde ik de winddruk vanaf zij, en moest ik even licht corrigeren.
In de winter begint al dat gekloot weer.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Alleen RWD op flyovers kan wat verradelijk zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |