Ik hoef toch verdomme niet alles te slikken of wel soms, jij hebt het niet meegemaakt en voor mij was het gewoon schokkend, dat jij dat niet zo zou ervaren is jouw pakkie an maar ik dus wel.quote:Op zaterdag 3 november 2012 04:01 schreef formerjellybean het volgende:
Dan nog is het gewoon een hele overtrokken reactie hoor. Twee weken iemand niet meer willen zien en twijfelen over de relatie vanwege een kapsel.
Schijnbaar zit de liefde dan gewoon niet erg diep dan.
Ik noem maar iets zeg ik toch, bedenk gewoon iets dat jij enorm zou schokken, het was van mij ook geen reactie van bah moest dit nou nee het was echt alsof er een baksteen in je gezicht werd gegooid en je het maar grappig zou moeten vinden.quote:Op zaterdag 3 november 2012 04:02 schreef Cruoninga het volgende:
Daarnaast is de grote tatoeage op het voorhoofd ook niet binnen enkele weken weer verdwenen.
Dus als jouw vriend voor de deur zou staan in een jurk en een lading makeup "omdat hij wat nieuws wilde proberen" dan zou jij daar ook geen probleem van maken? Want zo zien de meeste mannen kort haar bij vrouwen; laat staan gemillimeterd haar.quote:Op zaterdag 3 november 2012 04:10 schreef formerjellybean het volgende:
Het is een kapsel , het groeit weer aan. Ze is nog steeds dezelfde persoon hoor al denk jij schijnbaar van niet.
Ik dacht meiden dramaqueens waren maar heel eerlijk , ik vind jou als kerel ook wel een erge drama queen.
Ok, laten we zeggen dat je aanvankelijke reactie het gevolg was van de schok. Maar in twee weken had je genoeg tijd om bij zinnen te komen, te bedenken dat het niet het einde van de wereld was en haar op z'n minst haar verhaal laten doen*. Dat je haar nu al 14 dagen met een kutgevoel laat zitten is wel vrij onsympathiek. Het zou gepast zijn daar je excuses voor aan te bieden als je haar straks weer spreekt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 04:07 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik noem maar iets zeg ik toch, bedenk gewoon iets dat jij enorm zou schokken, het was van mij ook geen reactie van bah moest dit nou nee het was echt alsof er een baksteen in je gezicht werd gegooid en je het maar grappig zou moeten vinden.
Als zij dat normaal vindt is ze misschien niet degene van wie ik dacht dat ze was, uiterlijk zegt ook iets over hoe iemand van binnen is, niet alles dat weet ik ook wel maar wel iets. Als iemand van de ene op de andere dag zichzelf dusdanig verandert, terwijl je daarvoor bij wijze van spreken zou zeggen dat ze daar niet het type voor is om dat te doen, dan brengt dat toch wel enige twijfel met zich mee.quote:Op zaterdag 3 november 2012 04:10 schreef formerjellybean het volgende:
Het is een kapsel , het groeit weer aan. Ze is nog steeds dezelfde persoon hoor al denk jij schijnbaar van niet.
Ik dacht meiden dramaqueens waren maar heel eerlijk , ik vind jou als kerel ook wel een erge drama queen.
Echt heel vreemd, weet nog steeds niet of dat het precies was, want aan kapsels denk ik niet en aan gemillimeterd haar heb ik bijna nooit bij stil gestaan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 04:12 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Dus als jouw vriend voor de deur zou staan in een jurk en een lading makeup "omdat hij wat nieuws wilde proberen" dan zou jij daar ook geen probleem van maken? Want zo zien de meeste mannen kort haar bij vrouwen; laat staan gemillimeterd haar.
Echt ook bizar ja, maar het is alsof ze opeens heel anders voor me is geworden van de ene op de andere dag, echt raar. Maar goed, ik zal daarvoor proberen sorry te zeggen, misschien.quote:Op zaterdag 3 november 2012 04:13 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Ok, laten we zeggen dat je aanvankelijke reactie het gevolg was van de schok. Maar in twee weken had je genoeg tijd om bij zinnen te komen, te bedenken dat het niet het einde van de wereld was en haar op z'n minst haar verhaal laten doen*. Dat je haar nu al 14 dagen met een kutgevoel laat zitten is wel vrij onsympathiek. Het zou gepast zijn daar je excuses voor aan te bieden als je haar straks weer spreekt.
* "haar verhaal" hihi
quote:Op zaterdag 3 november 2012 02:31 schreef DeParo het volgende:
[..]
Lees OP enige verklaring die ik heb overigens. Ik heb voor de rest niet meer met haar gesproken, ook weet ik niet of dat nu nog verstandig is, daarom onder meer dit topic of ik dat nu nog moet doen.
Jullie hebben elkaar niet gesproken maar er is wel te veel gebeurd?quote:Op zaterdag 3 november 2012 02:24 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik kan niet eens een foto van haar normaal zien, een pruik gaat denk ik niet helpen.
Daarnaast is er nu te veel gebeurd, ik weet niet of ik met haar moet praten, dat gevoel heb ik dan wel.
Lees OP.quote:Op zaterdag 3 november 2012 05:05 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben elkaar niet gesproken maar er is wel te veel gebeurd?
Maar natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 november 2012 04:24 schreef THEFXR het volgende:
Voor mannen is het een soort van moord als de vrouw de haren afknipt, laat staan kaal scheren. vreemdgaan kunnen we nog hebben, maar dit is het ergste wat een vrouw kan doen!
Je houdt er wel van om met vuur te spelen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 02:29 schreef DeParo het volgende:
Het enige wat ze zei is dat ze dacht dat ze een leuke en spannende verassing voor me had........
Ik koppelde daar gelijk iets erotisch aan ik weet niet of dat de bedoeling was.
Echt, man de neuk op. Jij bent geen vent maar een jankerd. Dat jij je niet kan voorstellen hoe fout jij zelf bent in deze situatie zegt eigenlijk wel genoeg, jij bent nog niet volwassen en moet nog een lang proces door voordat je ook maar een beetje in de buurt komt van een echte vent.quote:Op zaterdag 3 november 2012 04:05 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik hoef toch verdomme niet alles te slikken of wel soms, jij hebt het niet meegemaakt en voor mij was het gewoon schokkend, dat jij dat niet zo zou ervaren is jouw pakkie an maar ik dus wel.
Dat is dan mijn ding, de reden waarom het me zo schokte weet ik ook niet want ik heb nooit bij kapsels stil gestaan volgens mij, maar twee jaar met iemand iets opbouwen en op zo'n moment er achter komen dat het misschien op los zand was gebouwd is toch wel even slikken.
Ach gossie, wat ben je toch een zielig ventje,quote:Op zaterdag 3 november 2012 04:15 schreef DeParo het volgende:
[..]
Als zij dat normaal vindt is ze misschien niet degene van wie ik dacht dat ze was, uiterlijk zegt ook iets over hoe iemand van binnen is, niet alles dat weet ik ook wel maar wel iets. Als iemand van de ene op de andere dag zichzelf dusdanig verandert, terwijl je daarvoor bij wijze van spreken zou zeggen dat ze daar niet het type voor is om dat te doen, dan brengt dat toch wel enige twijfel met zich mee.
Ik vind het prima dat je het voor haar opneemt maar ik denk dat het toch wel duidelijk is dat het voor mij als een enorme klap is overgekomen. Hoe je het wendt of keert, wat daarvan ook de reden is want dat weet ik zelf volgens mij ook niet precies, en als dat niet uitmaakt van welke kant moet een relatie dan komen? Alleen van haar kant of wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |