abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118766432
Daarnaast is de grote tatoeage op het voorhoofd ook niet binnen enkele weken weer verdwenen.
pi_118766437
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 04:01 schreef formerjellybean het volgende:
Dan nog is het gewoon een hele overtrokken reactie hoor. Twee weken iemand niet meer willen zien en twijfelen over de relatie vanwege een kapsel.
Schijnbaar zit de liefde dan gewoon niet erg diep dan.
Ik hoef toch verdomme niet alles te slikken of wel soms, jij hebt het niet meegemaakt en voor mij was het gewoon schokkend, dat jij dat niet zo zou ervaren is jouw pakkie an maar ik dus wel.

Dat is dan mijn ding, de reden waarom het me zo schokte weet ik ook niet want ik heb nooit bij kapsels stil gestaan volgens mij, maar twee jaar met iemand iets opbouwen en op zo'n moment er achter komen dat het misschien op los zand was gebouwd is toch wel even slikken.
pi_118766443
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 04:02 schreef Cruoninga het volgende:
Daarnaast is de grote tatoeage op het voorhoofd ook niet binnen enkele weken weer verdwenen.
Ik noem maar iets zeg ik toch, bedenk gewoon iets dat jij enorm zou schokken, het was van mij ook geen reactie van bah moest dit nou nee het was echt alsof er een baksteen in je gezicht werd gegooid en je het maar grappig zou moeten vinden.
pi_118766452
Het is een kapsel , het groeit weer aan. Ze is nog steeds dezelfde persoon hoor al denk jij schijnbaar van niet.
Ik dacht meiden dramaqueens waren maar heel eerlijk , ik vind jou als kerel ook wel een erge drama queen.
pi_118766455
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 04:10 schreef formerjellybean het volgende:
Het is een kapsel , het groeit weer aan. Ze is nog steeds dezelfde persoon hoor al denk jij schijnbaar van niet.
Ik dacht meiden dramaqueens waren maar heel eerlijk , ik vind jou als kerel ook wel een erge drama queen.
Dus als jouw vriend voor de deur zou staan in een jurk en een lading makeup "omdat hij wat nieuws wilde proberen" dan zou jij daar ook geen probleem van maken? Want zo zien de meeste mannen kort haar bij vrouwen; laat staan gemillimeterd haar.
pi_118766456
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 04:07 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik noem maar iets zeg ik toch, bedenk gewoon iets dat jij enorm zou schokken, het was van mij ook geen reactie van bah moest dit nou nee het was echt alsof er een baksteen in je gezicht werd gegooid en je het maar grappig zou moeten vinden.
Ok, laten we zeggen dat je aanvankelijke reactie het gevolg was van de schok. Maar in twee weken had je genoeg tijd om bij zinnen te komen, te bedenken dat het niet het einde van de wereld was en haar op z'n minst haar verhaal laten doen*. Dat je haar nu al 14 dagen met een kutgevoel laat zitten is wel vrij onsympathiek. Het zou gepast zijn daar je excuses voor aan te bieden als je haar straks weer spreekt.

* "haar verhaal" hihi :P
pi_118766458
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 04:10 schreef formerjellybean het volgende:
Als zij dat normaal vindt is ze misschien niet degene van wie ik dacht dat ze was, uiterlijk zegt ook iets over hoe iemand van binnen is, niet alles dat weet ik ook wel maar wel iets. Als iemand van de ene op de andere dag zichzelf dusdanig verandert, terwijl je daarvoor bij wijze van spreken zou zeggen dat ze daar niet het type voor is om dat te doen, dan brengt dat toch wel enige twijfel met zich mee.

Ik vind het prima dat je het voor haar opneemt maar ik denk dat het toch wel duidelijk is dat het voor mij als een enorme klap is overgekomen. Hoe je het wendt of keert, wat daarvan ook de reden is want dat weet ik zelf volgens mij ook niet precies, en als dat niet uitmaakt van welke kant moet een relatie dan komen? Alleen van haar kant of wat?
pi_118766460
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 04:12 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Dus als jouw vriend voor de deur zou staan in een jurk en een lading makeup "omdat hij wat nieuws wilde proberen" dan zou jij daar ook geen probleem van maken? Want zo zien de meeste mannen kort haar bij vrouwen; laat staan gemillimeterd haar.
Echt heel vreemd, weet nog steeds niet of dat het precies was, want aan kapsels denk ik niet en aan gemillimeterd haar heb ik bijna nooit bij stil gestaan.

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 04:13 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

Ok, laten we zeggen dat je aanvankelijke reactie het gevolg was van de schok. Maar in twee weken had je genoeg tijd om bij zinnen te komen, te bedenken dat het niet het einde van de wereld was en haar op z'n minst haar verhaal laten doen*. Dat je haar nu al 14 dagen met een kutgevoel laat zitten is wel vrij onsympathiek. Het zou gepast zijn daar je excuses voor aan te bieden als je haar straks weer spreekt.

* "haar verhaal" hihi :P
Echt ook bizar ja, maar het is alsof ze opeens heel anders voor me is geworden van de ene op de andere dag, echt raar. Maar goed, ik zal daarvoor proberen sorry te zeggen, misschien.
pi_118766468
Voor mannen is het een soort van moord als de vrouw de haren afknipt, laat staan kaal scheren. vreemdgaan kunnen we nog hebben, maar dit is het ergste wat een vrouw kan doen!
pi_118766476
Je reageert wel echt als een wijf van 16. Leuk hoef je het niet te vinden, geschokt mag je zijn, maar 2 weken dr berichten negeren en je spullen bij dr willen ophalen?

Dramaqueen. Grow some balls.

Voor mij part maak je het uit, maar je gaat er mee om alsof ze je moedertje heeft neergestoken.
-nee-
  zaterdag 3 november 2012 @ 04:47:20 #136
20697 klabbakus
Deng Deng Deng
pi_118766483
Je vriendin was gewoon van: "TADAAAAAAAAAAAA!!!!, kijk m'n nieuwe carnavalsoutfit!!"

en jij BAMMMM deur dicht,
of je valt alleen op uiterlijk en innerlijk doet er blijkbaar niet toe,
kortom verzonnen topic

(leuk dat je al 140 post hebt van mensen die erop ingaan, maar dit zal nooit een Fok! klassieker worden hoor, hoe hard je ook over nagedacht hebt van te voren)

en stel he, als je al zo echt bekrompen bent zoals je doet voorkomen, dan heeft je vriendin dat gewoon gedaan om je eens goed voor het blok te zetten, al begrijp ik niet dat ze dan 2 weken lang contact probeert te zoeken

[ Bericht 16% gewijzigd door klabbakus op 03-11-2012 04:53:12 ]
  zaterdag 3 november 2012 @ 04:55:59 #137
370366 smitjew
mijn onderschrift is speciaal
pi_118766492
haha neuk haar en zeg ''ooh voelt net als sugar lee whooper''.
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
pi_118766503
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 02:31 schreef DeParo het volgende:

[..]

Lees OP enige verklaring die ik heb overigens. Ik heb voor de rest niet meer met haar gesproken, ook weet ik niet of dat nu nog verstandig is, daarom onder meer dit topic of ik dat nu nog moet doen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 02:24 schreef DeParo het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, ik kan niet eens een foto van haar normaal zien, een pruik gaat denk ik niet helpen.
Daarnaast is er nu te veel gebeurd, ik weet niet of ik met haar moet praten, dat gevoel heb ik dan wel.
Jullie hebben elkaar niet gesproken maar er is wel te veel gebeurd?
pi_118766575
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 05:05 schreef Feeeeble het volgende:

[..]

[..]

Jullie hebben elkaar niet gesproken maar er is wel te veel gebeurd?
Lees OP.
  zaterdag 3 november 2012 @ 06:24:14 #140
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_118766578
Bieden de advertenties bij dit topic geen oplossing? Haar terug in 1 behandeling.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_118766677
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 04:24 schreef THEFXR het volgende:
Voor mannen is het een soort van moord als de vrouw de haren afknipt, laat staan kaal scheren. vreemdgaan kunnen we nog hebben, maar dit is het ergste wat een vrouw kan doen!
Maar natuurlijk.
  zaterdag 3 november 2012 @ 08:16:32 #142
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_118766767
Ik hoop dat ik dood ben als mijn vriendin mij verast... Of in de grond stopt...
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_118766772
Als een meisje zoiets zonder overleg doet, geeft ze zelf niks om de relatie :{ Spullen ophalen en verder niet meer aan denken :Y
pi_118766815
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 06:20 schreef DeParo het volgende:

[..]

Lees OP.
Die had ik gelezen.
  zaterdag 3 november 2012 @ 08:56:49 #145
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_118766942
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 02:29 schreef DeParo het volgende:

Het enige wat ze zei is dat ze dacht dat ze een leuke en spannende verassing voor me had........
Ik koppelde daar gelijk iets erotisch aan ik weet niet of dat de bedoeling was.

Je houdt er wel van om met vuur te spelen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 3 november 2012 @ 08:58:21 #146
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_118766953
Grootste trolls in dit topic, TS & Hiergaanwedan :')
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  zaterdag 3 november 2012 @ 09:15:15 #147
277627 Seven.
We are Borg.
pi_118767070
Verzonnen shit, gezellig op de zaterdagmorgen.
Resistance is futile.
pi_118767118
Doe niet zo puberig, dat haar groeit er echt wel weer bovenop.
  zaterdag 3 november 2012 @ 09:30:21 #149
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_118767220
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 04:05 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik hoef toch verdomme niet alles te slikken of wel soms, jij hebt het niet meegemaakt en voor mij was het gewoon schokkend, dat jij dat niet zo zou ervaren is jouw pakkie an maar ik dus wel.

Dat is dan mijn ding, de reden waarom het me zo schokte weet ik ook niet want ik heb nooit bij kapsels stil gestaan volgens mij, maar twee jaar met iemand iets opbouwen en op zo'n moment er achter komen dat het misschien op los zand was gebouwd is toch wel even slikken.
Echt, man de neuk op. Jij bent geen vent maar een jankerd. Dat jij je niet kan voorstellen hoe fout jij zelf bent in deze situatie zegt eigenlijk wel genoeg, jij bent nog niet volwassen en moet nog een lang proces door voordat je ook maar een beetje in de buurt komt van een echte vent.

Zoveel drama om een kale kop, shit dude. :')
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  zaterdag 3 november 2012 @ 09:31:58 #150
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_118767239
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 04:15 schreef DeParo het volgende:

[..]

Als zij dat normaal vindt is ze misschien niet degene van wie ik dacht dat ze was, uiterlijk zegt ook iets over hoe iemand van binnen is, niet alles dat weet ik ook wel maar wel iets. Als iemand van de ene op de andere dag zichzelf dusdanig verandert, terwijl je daarvoor bij wijze van spreken zou zeggen dat ze daar niet het type voor is om dat te doen, dan brengt dat toch wel enige twijfel met zich mee.

Ik vind het prima dat je het voor haar opneemt maar ik denk dat het toch wel duidelijk is dat het voor mij als een enorme klap is overgekomen. Hoe je het wendt of keert, wat daarvan ook de reden is want dat weet ik zelf volgens mij ook niet precies, en als dat niet uitmaakt van welke kant moet een relatie dan komen? Alleen van haar kant of wat?
Ach gossie, wat ben je toch een zielig ventje, :'(
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')