SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM te sturen naar Samzz, WebHawk, robdriessen of Rafeiro. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: Meld je minimaal 10 minuten voor je show in het topic, anders loop je kans je uurtje(s) mis te lopen!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!SPOILER: Inhoud Gupdate SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mijn bier is op, morgen plaats ik mij voor de finale van het NK samen met LompeHorkquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zie achter de schermen*hips* maar komt helemaal goed man
![]()
![]()
klik gewoon die tronic zooi weg en luister meequote:Op zaterdag 3 november 2012 01:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zie achter de schermen*hips* maar komt helemaal goed man
Juin uit Eigen Tuin!![]()
Wij gaan regeren als bazen zeg ik u!quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mijn bier is op, morgen plaats ik mij voor de finale van het NK samen met LompeHork![]()
Maar is Daft Punk, dat durf ik niet zomaar weg te klikkenquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
klik gewoon die tronic zooi weg en luister mee
* LompeHork doet weg klikken.![]()
ik moet nodig wat aan mijn disco verzameling gaan doen merk ikquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, de extended versie heeft heerlijke instrumentalen nabij het einde.
Deze manquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wij gaan regeren als bazen zeg ik u!![]()
![]()
Het is ook een heerlijke nummer, net als Second Time Around, I can make you feel good en Make that move.quote:![]()
Klopt, zijn ook heerlijke nummersquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is ook een heerlijke nummer, net als Second Time Around, I can make you feel good en Make that move.![]()
![]()
O Ja, maar ik bats wel met je moeder.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nou Michael, we gaan zo eerst eens even een lekker bakje thee drinken! *insert tevreden blik*![]()
Ik was al aan het dansen.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Ik help je welquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik moet nodig wat aan mijn disco verzameling gaan doen merk ikAls je nou de nummers downloadt die nog ontbreken in je collectie van 150.000 dan kom je al een stukje verder
![]()
![]()
1 dec?quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:02 schreef FL_Freak het volgende:
Lompehork ouwe rukkert. Ik zie u 1 dec.waar?
Je moet echt effe normaal doen joh, met je hoofd.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
O Ja, maar ik bats wel met je moeder.![]()
Wat zijn dit? Klotenviolen!quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:05 schreef LompeHork het volgende:
Je moet echt effe normaal doen joh, met je hoofd.![]()
Altijd bijtankenquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Blijven doorgaan, en bijtanken. Anders droog je uit [ afbeelding ]
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Je bent me aan het fuckenquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jongen, wat moet ik daarbij? Ik ben Celtic aanhanger![]()
![]()
Wie zijn dit? The Village People. Jaaa, lekker nummer.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zal ik dan even een vet. goed. nummer opzetten Michael?![]()
ga naar je discoverzameling, selecteer al je nummer...rechter muisknop: toevoegen aan archief... ff wachten tot winrara klaar is, dan naar zippyshare: uploaden, dan mij het linkje sturenquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik help je welAls je nou de nummers downloadt die nog ontbreken in je collectie van 150.000 dan kom je al een stukje verder
dames bij Village People?quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wie zijn dit? The Village People. Jaaa, lekker nummer.
Oke het zijn nichten, maar dhier zitten duidelijk vrouwen bijSame shit, different day
SC hopper present![]()
Jij hebt het echt gedaanquote:
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Chicquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Klootviool, dat is toch born to be alive, lijpo?quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Waarom ken ik dit uit m'n hoofd?![]()
![]()
Die tijdenquote:Dansvloer, bier halen, dansvloer, bier halen, dansvloer, bier halen, dansvloer, bier halen, dansvloer, bier halen, dansvloer, bier halen, dansvloer, bier halen, dansvloer, bier halen. Waarom gaat het licht nu aan?
![]()
![]()
Ik liet bier halenquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:09 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Die tijdenDansvloer, bier halen, dansvloer, bier halen, dansvloer, bier halen, dansvloer, bier halen, dansvloer, bier halen, dansvloer, bier halen, dansvloer, bier halen, dansvloer, bier halen. Waarom gaat het licht nu aan?
Ik zal de highlights wel sturen, anders explodeert het internetquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ga naar je discoverzameling, selecteer al je nummer...rechter muisknop: toevoegen aan archief... ff wachten tot winrara klaar is, dan naar zippyshare: uploaden, dan mij het linkje sturen![]()
![]()
Mehhhhhquote:
dat klotelicht altijdquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:09 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Die tijdenDansvloer, bier halen, dansvloer, bier halen, dansvloer, bier halen, dansvloer, bier halen, dansvloer, bier halen, dansvloer, bier halen, dansvloer, bier halen, dansvloer, bier halen. Waarom gaat het licht nu aan?
quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dames bij Village People?
Oke het zijn nichten, maar dhier zitten duidelijk vrouwen bijWe hebben het over iets andersquote:![]()
![]()
epische avondquote:
sowieso zijn meeste Fok meets dat wel, alleen veel te weinig
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Funky
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
nee hoorquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:09 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zal de highlights wel sturen, anders explodeert het internetanders doe je het in drieën of in vieren
Jaaaaaaaaquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:10 schreef xBubbles het volgende:
The Real Thing- You to me are everything?
Toe?
Ik ken persoonlijk wat minderequote:Op zaterdag 3 november 2012 01:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
epische avond
sowieso zijn meeste Fok meets dat wel, alleen veel te weinig
Teerrinnng dat is lang geledenquote:![]()
![]()
Uiteraardquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ze wilden jou graag te vriend houden
Moet ik gaan sorteren, ik heb werkelijk alle stijlen door elkaarquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee hooranders doe je het in drieën of in vieren
Je bent overigens niet de enige die dit vraagt, ik beloof het al jaren aan mijn vaste discotent
![]()
![]()
ik heb er ook niet zoveel gehad helaas, 1 met TAL, paar met KSC, en 1 met Radio 49quote:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Memoriesquote:![]()
![]()
Er staat dat hij een nicht rijdt?quote:
Aminam blijft ook wel vet.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik moet er nog steeds om lachen![]()
Ski-hut muziekquote:
Ja die was tofquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:15 schreef ACT-F het volgende:
Epische topic is episch![]()
Photoshop Honda FR-V vraagje ?
[ afbeelding ]
of: "Ja boeit me geen flikkah, zullen we gewoon Spongebob aflevering 7 gaan kijken?"
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2012 01:16:55 ]![]()
Die van jouquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:15 schreef ACT-F het volgende:
[ afbeelding ]
Dat topicquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:15 schreef ACT-F het volgende:
[ afbeelding ]Klassieker voor het leven
![]()
![]()
dat topic, proestquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:15 schreef ACT-F het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ik heb hem zelfs nog in mijn bookmarks staan
Michael ga ik straks ook nog draaienquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:21 schreef LompeHork het volgende:
Kom, we gaan effe lekker paffe in de auto
nee Michael
Nou, dan toch niet, latuhr!
Trusten
Dead or Alivequote:Op zaterdag 3 november 2012 01:22 schreef FL_Freak het volgende:
you spin me right round zou nu uber zijn DJ
Same shit, different day
SC hopper present![]()
van Marilyn? Die past hier niet echt tussen denk ikquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:22 schreef FL_Freak het volgende:
you spin me right round zou nu uber zijn DJ
quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:22 schreef FL_Freak het volgende:
you spin me right round zou nu uber zijn DJquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:22 schreef FL_Freak het volgende:
you spin me right round zou nu uber zijn DJquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:22 schreef FL_Freak het volgende:
you spin me right round zou nu uber zijn DJ![]()
Lekkere muziek SymphonicAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
thanksquote:
En ik draai echt alleen verzoekjes en afentoe trap ik er wat tussen wat in het topic ter sprake komt of wat er lekker tussen past
uhhh het kan verkerenquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:22 schreef ACT-F het volgende:
Meer disco!
Cerrone - Got To Have Lovin'Ander nummer ook goed?
Cerrone's Paradise?quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
uhhh het kan verkerenAnder nummer ook goed?
![]()
![]()
Kut,weer een nummer van 16 minutenquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Knal er maar in.
Let wel op de lengte![]()
Dat bedoelde ik dusquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kut,weer een nummer van 16 minuten![]()
![]()
whahahahaahahaquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kut,weer een nummer van 16 minutenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ik wil eigenlijk slapen hoorquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:29 schreef ACT-F het volgende:
Heb je Randy Crawford - Street life wel in normale lengte?
deze versie duurt 3 uur en 7 minutenquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:29 schreef ACT-F het volgende:
Heb je Randy Crawford - Street life wel in normale lengte?
Oh mooi, dan word ik er weer mee wakkerquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
deze versie duurt 3 uur en 7 minuten
Het mag eigenlijk wel langer duren, het is geen strafquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
deze versie duurt 3 uur en 7 minuten![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is voor watjes, we gaan door totdat het licht aan gaat
mijn licht is al aan
Nou ja, griephoofd enzoquote:
Eigenlijk wel geinig, vriendlief Skyrim aan het spelen op Xbox en dan heb ik deze muziek aanstaan
Believe you can, and you will.![]()
Ik bedoel het licht daarbuiten. Dat je een discotheek uitrolt en subiet een lasbril moet opdoen om je ogen te beschermenquote:![]()
![]()
gaat prima samenquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:32 schreef xBubbles het volgende:
Eigenlijk wel geinig, vriendlief Skyrim aan het spelen op Xbox en dan heb ik deze muziek aanstaan
hij gamed wat af zegquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:32 schreef xBubbles het volgende:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ellendige Fransoosquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:32 schreef Symphonic het volgende:
Ik laat Cerrone toch ff voor wat het is
Ik kom er volgende week op terugWild Honey had je binnen hè?
![]()
Dat is de grootste ellende everquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik bedoel het licht daarbuiten. Dat je een discotheek uitrolt en subiet een lasbril moet opdoen om je ogen te beschermen
quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ellendige FransoosWild Honey had je binnen hè?
Ik heb alles geprobeerdquote:
Keertje uitzieken misschien, aangezien ik dat al 4 weken niet doe?You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
moet af en toe iddquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb alles geprobeerd
Keertje uitzieken misschien, aangezien ik dat al 4 weken niet doe?
ik heb het nog aardig buiten weten te houden dit jaarSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ja en dan nog naar huisquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Vroeger altijd vaste prik, altijd doorgaan tot 6:00
Ik ben al 3 jaar niet ziek ziek geweestquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
moet af en toe idd
ik heb het nog aardig buiten weten te houden dit jaar
Vandaag naar huis gestuurd, hele middag geslapen
ik nies in september meestal een paar dagen en dat was het dan qua "ziek" zijnquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben al 3 jaar niet ziek ziek geweest
Vandaag naar huis gestuurd, hele middag geslapenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ik ken wel een BVO maar die post op Fok!quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik smokkelde altijd een BVO mee naar buiten
Ja dat dusquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik nies in september meestal een paar dagen en dat was het dan qua "ziek" zijn
BVO = Bier Voor Onderwegquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ken wel een BVO maar die post op Fok!![]()
Ohhhh, altijd toch?quote:You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
http://www.nu.nl/buitenla(...)w-york-afgelast.html
Had die droplul dat niet ff eerder kunnen bedenken
ja, al die mensen die al daar zijnquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:41 schreef Symphonic het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)w-york-afgelast.html
Had die droplul dat niet ff eerder kunnen bedenkenSame shit, different day
SC hopper present![]()
dat bedoel ikquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, al die mensen die al daar zijnJuin uit Eigen Tuin!![]()
Nu moet ik weer denken aan dat verhaal van die broer van ruth Jacott, die zong dit nummer toch?You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Tassen zijn zo handigquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Totdat een portier je snapt. Geen glazen naar buiten meenemen hè
Saterday night feverquote:
Echt welquote:
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als het moet dauw ik er van alles in
Dit nummer is![]()
![]()
Ik zet ff de stop erop
Ik wil ook nog wel ergens slapen vannacht
Ik zou een urrtje draaien
Dacht je soms dat ik uitverzocht was?quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:49 schreef Symphonic het volgende:
Ik zet ff de stop erop
Ik zou een urrtje draaien![]()
Alicia Bridge - I Love The Nightlife![]()
slapenquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:49 schreef Symphonic het volgende:
Ik zet ff de stop erop
Ik zou een urrtje draaien
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik kan niet typen
Zorro staat te kroelen
bewaar die maar voor vrijdagquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dacht je soms dat ik uitverzocht was?![]()
Alicia Bridge - I Love The Nightlife
Kittensquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:50 schreef Kally het volgende:
Ik kan niet typen
Zorro staat te kroelen![]()
![]()
Ja die zijn lief, maar Zorro is inmiddels al een dikke zwarte kater van 2quote:
Ik zal het onthoudenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja, toen ik daar sliep was het een miniquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja die zijn lief, maar Zorro is inmiddels al een dikke zwarte kater van 2
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Vandaar dat je overmeesterd bentquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja die zijn lief, maar Zorro is inmiddels al een dikke zwarte kater van 2![]()
![]()
Owwww en voor zaterdag: STUUR JE FAVORIETE TOP 10 IN EN IK DRAAI ER ZEKER 5
VANAF 21:00 (Na Melting)Juin uit Eigen Tuin!![]()
Ja, nu is hij zwaar en groot, nog wel net zo liefquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, toen ik daar sliep was het een mini
Even dansen btw
Ik laat me overmeesterenquote:
whehehehequote:Op zaterdag 3 november 2012 01:53 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ben in de verkeerde eeuw geboren.
Je bent 12?quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:53 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ben in de verkeerde eeuw geboren.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Ik schrik er zelf vanquote:Dat ken ik serieus nadoenquote:
Grease is geen discoquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:57 schreef FL_Freak het volgende:
Symp zou je zo iets van grease willen draaien? Vind het wel in het rijtje passen
Das waarquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Weet ik, maar wel swingend nog steds
quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:58 schreef Karzai het volgende:
ik ga afbouwen, even een enge film kijken
Thx for the music Symph
Fijne avond nog !Juin uit Eigen Tuin!![]()
Ja grrrrr ik wil slapenquote:Op zaterdag 3 november 2012 02:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Bedankt![]()
Moet ik het hierna overnemen? Dan draai ik nog de disconummers die je niet had
![]()
ik heb tot half drie muziek staan, dus als je daarna wil, top !!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 3 november 2012 02:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Bedankt![]()
Moet ik het hierna overnemen? Dan draai ik nog de disconummers die je niet hadJuin uit Eigen Tuin!![]()
Gup is dood, dus ik moet welquote:Op zaterdag 3 november 2012 02:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb tot half drie muziek staan, dus als je daarna wil, top !!!!!!!!!!!![]()
![]()
Laterquote:
Gups is sowieso alleen actief als er geen DJ van vlees en bloed draaitquote:Op zaterdag 3 november 2012 02:06 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus daarstraks..Gup zwemt niet meerSame shit, different day
SC hopper present![]()
nu ik het hoor zeker welquote:
Ik ben alleen heel slecht in het onthouden van artiesten en titels, en dat is met deze hobby soms best een handicap
Whehe katten zijn toch geniaal?
Ik wil kroelen nu
Ik halfslachtig omdat andere dingen, uiteindelijk ga je er voor zitten, gaan ze 3 meter verder zitten met een hoofd van pff ik wilde daarnet kroelen, nu niet meer
Ja, het moet echt op het moment dat de kat het wilquote:Op zaterdag 3 november 2012 02:10 schreef Kally het volgende:
Ik wil kroelen nu
Ik halfslachtig omdat andere dingen, uiteindelijk ga je er voor zitten, gaan ze 3 meter verder zitten met een hoofd van pff ik wilde daarnet kroelen, nu niet meer
Believe you can, and you will.![]()
het zijn soms net kinderenquote:Op zaterdag 3 november 2012 02:10 schreef Kally het volgende:
Ik wil kroelen nu
Echt he? Dat hoofd nu als ik hem roepquote:Op zaterdag 3 november 2012 02:10 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja, het moet echt op het moment dat de kat het wil
Ik heb ook wel eens mijn black outsquote:Op zaterdag 3 november 2012 02:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nu ik het hoor zeker wel
Ik ben alleen heel slecht in het onthouden van artiesten en titels, en dat is met deze hobby soms best een handicapMaar over het algemeen kan ik het aardig goed onthouden.
![]()
Honden hebben een baas, katten een butler.quote:Op zaterdag 3 november 2012 02:10 schreef Kally het volgende:
Ik wil kroelen nu
Ik halfslachtig omdat andere dingen, uiteindelijk ga je er voor zitten, gaan ze 3 meter verder zitten met een hoofd van pff ik wilde daarnet kroelen, nu niet meer![]()
Ik weet hetquote:Op zaterdag 3 november 2012 02:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Honden hebben een baas, katten een butler.
ik heb heel vaak muziek in mijn hoofd en kan ik er gewoon niet opkomenquote:Op zaterdag 3 november 2012 02:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens mijn black outsMaar over het algemeen kan ik het aardig goed onthouden.
Dit nummer![]()
![]()
Ja echt.....quote:Op zaterdag 3 november 2012 02:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Honden hebben een baas, katten een butler.Juin uit Eigen Tuin!![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2012 02:14 schreef xBubbles het volgende:
Ik ga maar eens slapen, helemaal op!
Ciao mensen![]()
![]()
![]()
trustequote:Op zaterdag 3 november 2012 02:14 schreef xBubbles het volgende:
Ciao mensen
slaap lekker, en tof dat je er wasquote:Op zaterdag 3 november 2012 02:14 schreef xBubbles het volgende:
Ciao mensen
Volgende week ga ik weer los
truste lieffiequote:Op zaterdag 3 november 2012 02:14 schreef xBubbles het volgende:
Ciao mensen![]()
![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Volgende week ben ik er Symp, rust/klus weekend ingelast
quote:Op zaterdag 3 november 2012 02:15 schreef Kally het volgende:
Volgende week ben ik er Symp, rust/klus weekend ingelast
vergeet niet je lijstje in te sturen
Nee komt goedquote:Op zaterdag 3 november 2012 02:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vergeet niet je lijstje in te sturen
Waarom had ik die niet in beeld?quote:
lol, heb ik altijdquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Das raar toch?quote:You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Doe ik ook wel eens, maar dan nog breng ik de boodschap overquote:
Ik denk dat iets dan niet geladen wordtquote:
Tekst?quote:Op zaterdag 3 november 2012 02:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat iets dan niet geladen wordt
Of plaatjesquote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 02:17 schreef Symphonic het volgende:
ACT-F nog een klein kwartier... ready to start?![]()
![]()
Nee het was tekstquote:
Ja, maar ik bedoel in je pagina waar de melding normaal komt schatquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Symph, je bent oud!!!!You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Hier toch? Ik zit even niet in een ander topicquote:Op zaterdag 3 november 2012 02:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel in je pagina waar de melding normaal komt schat
vet oudquote:
27 jaar geleden al radio DJ in een een verborgen studio met een verborgen straalzender
Precies...hier word iets niet goed geladen, kan zijn plaatje of script/htmlquote:Op zaterdag 3 november 2012 02:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Hier toch? Ik zit even niet in een ander topicAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Raar, normaal nooit last vanquote:Op zaterdag 3 november 2012 02:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Precies...hier word iets niet goed geladen, kan zijn plaatje of script/html
Alsof ik altijd DM krijg
Ik bedoel iets als een blocker, maar geloof dat dat hier niet besproken mag worden
nope heeft het niets mee te makenquote:Op zaterdag 3 november 2012 02:24 schreef HiDiHo het volgende:
Ik bedoel iets als een blocker, maar geloof dat dat hier niet besproken mag worden
Het systeem zuipt teveel en heeft afentoe de hik
Knal hem er inquote:Op zaterdag 3 november 2012 02:25 schreef ACT-F het volgende:
Ik ga zo meteen inknallen met Sylvester [ afbeelding ]
ok...dan ligt het tenminste niet aan mezelfquote:Op zaterdag 3 november 2012 02:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nope heeft het niets mee te maken
Het systeem zuipt teveel en heeft afentoe de hik
Wat is oud?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ach leeftijdquote:
Niet zeuren hoor Koen, je bent zo oud als je je voelt
Tnx Symphie
quote:Op zaterdag 3 november 2012 02:28 schreef Symphonic het volgende:
Jij hebt een ander nummer klaar staan hoop ik
Sorry ik kon het niet laten![]()
![]()
zekerquote:Op zaterdag 3 november 2012 02:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach leeftijd
Niet zeuren hoor Koen, je bent zo oud als je je voelt
meestal voel ik me jong overigensSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ik ook, maar ik heb dan ook jonge vriendenquote:Op zaterdag 3 november 2012 02:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeker
meestal voel ik me jong overigens
You make me feel
ik ga ook meer met jongere dan met oudere mensen omquote:Op zaterdag 3 november 2012 02:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb dan ook jonge vrienden
heb 1 goede vriend die wel 50 is overigensSame shit, different day
SC hopper present![]()
sorryquote:Op zaterdag 3 november 2012 02:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dit nummer van Sylvester is het gewoon
Ik heb ook vrienden over de 50quote:Op zaterdag 3 november 2012 02:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ga ook meer met jongere dan met oudere mensen om
heb 1 goede vriend die wel 50 is overigens
Al sporen die het minst van mijn vrienden
Hoe ouder hoe gekker zeggen ze weleensquote:Op zaterdag 3 november 2012 02:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb ook vrienden over de 50
best welquote:Op zaterdag 3 november 2012 02:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoe ouder hoe gekker zeggen ze weleens
Harley, jonko's, feesten ach alles mag
quote:Op zaterdag 3 november 2012 02:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb ook vrienden over de 50
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik hoor niks
404, niet gevondenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Opnieuw gestart en niks hoorquote:
![]()
![]()
En nu, wie reset m even?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Forum Opties Forumhop: Hop naar: