ik kan mij herinneren dat hij uit kwam, en dat ik em wilde spelen... maarja, helaas was er toen iets waardoor dat niet ging (of pc niet krachtig genoeg, of niet genoeg kennis van illegale zaken of te weinig geldquote:Op zaterdag 3 november 2012 02:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Turok: Evolution inderdaad. Ik mis wel die tijden dat je met 3, 4 man voor één tv zat. Zo heb ik op mijn oude Xbox vaak Turok gedaan, maar op Project Gotham Racing etc.
Dit was pas een vette NFS inderdaad! Je had ook van die codes waardoor je met een boomstam of andere onzin kon racen, hilarisch.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:30 schreef Dennis_enzo het volgende:
Ik kijk nog met weemoed terug naar Need foor Speed 2 SE:( Ik heb dat spel echt kapot gespeeld, Onze favoriete gamemode was gewoon racen met verkeer aan, en dan proberen zo veel mogelijk auto's te kantelen. Klinkt simpel maar nfs2se had voor zijn tijd een vrij realistisch bost-systeem waardoor kantelende auto's echt schitterend doorrolden. Af en toe vonden we een bus of een vrachtwagen en dan moesten we echt samen tegelijk op de goede plekken botsen om hem om te krijgen, en de aanblik van een rollende schoolbus gaf echt voldoening.
Na nfs2se hebben alle games een ander zwaartekracht systeem gehad waarbij de auto's eigelijk aan de grond geplakt zitten en zelden kantelen.
De graphics waren destijds ook schitterend
Underground was perfect getimed zo na die F&F hype. Maar het spel was gewoon echt goed.quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:51 schreef Disorder het volgende:
Ze gaan dus gewoon weer terug naar de basis? De eerste delen nooit gespeeld zie ik. Die waren nog leuk.
Toen kwam die tuning crap..
Echt geweldige game. En dan vooral de cheats waarmee in je in andere voorwerpen kon rondrijden.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:30 schreef Dennis_enzo het volgende:
Ik kijk nog met weemoed terug naar Need foor Speed 2 SE:( Ik heb dat spel echt kapot gespeeld, Onze favoriete gamemode was gewoon racen met verkeer aan, en dan proberen zo veel mogelijk auto's te kantelen. Klinkt simpel maar nfs2se had voor zijn tijd een vrij realistisch bost-systeem waardoor kantelende auto's echt schitterend doorrolden. Af en toe vonden we een bus of een vrachtwagen en dan moesten we echt samen tegelijk op de goede plekken botsen om hem om te krijgen, en de aanblik van een rollende schoolbus gaf echt voldoening.
Na nfs2se hebben alle games een ander zwaartekracht systeem gehad waarbij de auto's eigelijk aan de grond geplakt zitten en zelden kantelen.
De graphics waren destijds ook schitterend
Normaal is alles wat men durft te veranderen aan The Doors heiligschennis, maar ik heb nog steeds een zwak voor NFSU2, dus ook voor deze remix.quote:
Ik had vroeger ook NFSU2 op de pc met forcefeedback stuur en pedalen. Helemaal kapotdood gespeeld toen ik 14 was of zo.quote:Op zaterdag 3 november 2012 08:09 schreef Compliment het volgende:
Ik had Underground 2 op pc + stuur en pedalen.![]()
Wie wil mij aanraken?
Vooral met 300 door straten racen ja.quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:02 schreef sinepedraap het volgende:
Need for Speed. Leuk tot je 16 bent in Amerika en 18 bent in Nederland.
Als je dat daarna nog speelt![]()
Ga gewoon zelf autorijden
Dat is wel een beetje extreem vindt je niet. Pak dan gewoon de snelweg of de autobahnquote:Op zaterdag 3 november 2012 10:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vooral met 300 door straten racen ja.
Niks mis met fifaquote:
NFS 3 HP, dat was pas echt NFS zoals het hoort! Heb het origineel nog liggen, ben destijds uren bezig geweest met nieuwe auto's downloaden en toevoegen. Sweet memoriesquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:36 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Kan ik mij niet herinneren, ik weet van NFS SE en NFS 3 HP dat ik de tracks die speelde in een Texas achtige omgeving erg vet vond. Ik heb de Lamborghini Diablo SV leren kennen, en dan was er nog een track bij een dolfijnen bassin.
Ik koos gewoon één van de supercars en racen maar, maar volgens jou kon je ze dus upgraden? Als het al kon was het mij niet opgevallen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |