owwww jointjes.. rook er zoveel je wil jongen hahaquote:Op zaterdag 3 november 2012 02:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, ik heb aan twee jointjes gelurkt in een tijd bestek van een jaar.
En het nog nooit zelf gehaald.
Ik was niet van plan om dingen naar binnen te snuiven of spuiten in de arm te zetten.quote:Op zaterdag 3 november 2012 02:46 schreef Lanejo het volgende:
[..]
owwww jointjes.. rook er zoveel je wil jongen haha
Hoe gebruik jij anders wiet?quote:Op zaterdag 3 november 2012 02:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was niet van plan om dingen naar binnen te snuiven of spuiten in de arm te zetten.
Rollen en roken.quote:
Nee dat is heroine, moet je even aan de Marokkaan op de hoek vragen die geeft het je vast voor een zacht prijsje.quote:
heroine goot ik in mn jongenjaren altijd mn oren inquote:Op zaterdag 3 november 2012 02:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat is heroine, moet je even aan de Marokkaan op de hoek vragen die geeft het je vast voor een zacht prijsje.
Weet je wat echt fijn is? Heroïne in je plasbuis spuiten.quote:Op zaterdag 3 november 2012 02:53 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
heroine goot ik in mn jongenjaren altijd mn oren in
kensersquote:Op zaterdag 3 november 2012 02:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja man, zie dit topic: Kinderen in clubs
Volgens mij ben jij degene die die hele gemene dingen tegen je vriendin heeft verteld dus waarom je nou zo kwaad bent op hem vind ik een beetje vreemd en hypocriet.quote:Ik vertelde het hele verhaal aan m'n vriendin en ze was nogal van streek, omdat ze hem nog een beetje leuk vind. Ik ben dus op die jongen afgestapt in de pauze om duidelijk te maken dat het echt gemeen is wat ie over mijn vriendin zei en dat hij beter zijn mond kan houden de volgende keer.
Een jongen die een meisje een gedrocht noemtquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:39 schreef loveyourlife het volgende:
Hij zei dat ie sowieso geen interesse had in mijn vriendin en dat ze een gedrocht is en totaal geen leuk meisje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |