Waar is de orgie? Daar is de orgiequote:
Hoi koffie, ik ookquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben net pas thuis. Lekker wel weer
Ik weet niet welke je bedoeltquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, en de jeweetwel is ook dood![]()
Ik heb geen weekendquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:10 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja ik ook en mijn weekend is goed begonnen
Dat zijn geen tijden voor in het weekendquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:16 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Morgen en zondag vanaf half 7 werken. En dan maandag weer school
I know. Is waarschijnlijk de komende maand nog zo. Daarna mag ik uitslapen tot 8uquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat zijn geen tijden voor in het weekend
Wat voor werk doe je dan?quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:19 schreef MissExpert het volgende:
[..]
I know. Is waarschijnlijk de komende maand nog zo. Daarna mag ik uitslapen tot 8u
Trustequote:Op vrijdag 2 november 2012 23:25 schreef MissExpert het volgende:
Ro-ald: horeca
Nu slapen. Truste peeps
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:25 schreef MissExpert het volgende:
Nu slapen. Truste peeps
Trusten MEquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:25 schreef MissExpert het volgende:
Nu slapen. Truste peeps
5 uur al, wat zijn dat voor bizarre tijden op een zaterdagquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:32 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Om 5 uur gaat mijn werken schat, en ben al helemaal gesloopt.
Moet gaan werken, zondag ook 5 u opquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
5 uur al, wat zijn dat voor bizarre tijden op een zaterdag
Veel succes dan
'5 uur gaat mijn werken'.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
5 uur al, wat zijn dat voor bizarre tijden op een zaterdag
Veel succes dan
Sterkte MEquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:35 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Moet gaan werken, zondag ook 5 u op
Ik snapte 'mquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:36 schreef MissExpert het volgende:
[..]
'5 uur gaat mijn werken'.
Werken = wekker
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:43 schreef LovelyLady het volgende:
Douche opzoeken, en dan duik ik ook mijn bed in.
ja, maar er zijn er toch zat die daar niet heengingen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, het schijnt dat er in Arnhem een sexgangbangmeet gaande is
Ach, ik zit nu in een ander topic en muhahaha ookquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, maar er zijn er toch zat die daar niet heengingen?
gisteren nog een tijdje op de TC, maar die is nu ook leeg.quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, ik zit nu in een ander topic en muhahaha ook
Zodra dat stil valt, ga ik weer wat anders doen. ALs ik daar geen zin meer in heb, ga ik weer wat anders doen enz etc!
Gister heb ik voor het eerst in vele jaren een simpele webpagina gemaakt. Was binnen 1 dag af!
Geef ze aan mijquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee geen stokjes.
[ afbeelding ]
Nomnomnom
O god die dingen!quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee geen stokjes.
[ afbeelding ]
Nomnomnom
Die zijn lekker.quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee geen stokjes.
[ afbeelding ]
Nomnomnom
Ik doe alles voor die dingenquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom ze maar halen
Maar dan moet je er wel eerst iets voor doen
Geen ideequote:Op zaterdag 3 november 2012 00:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die zijn lekker.
Hoe is de meet in Arnhem?
OMG! Ik zal ze in huis halen voor de volgende keer dat ik je zie.quote:
Geen nieuws is goed nieuws, zullen we maar zeggen!quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen postst meer van de meeters?
Volgens mij niet... ik ben er ook nog maar net hoorquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen postst meer van de meeters?
Heb jij vetjes?quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:34 schreef Lokasenna het volgende:
Voor die Napoleonsnoepjes doe ik ook alles overigens. Dat zie je wel aan mijn vetjes.
Ja, mijn buik heeft ietsje overtolligheid. Maar ik ben wel weer een kilo of 4 afgevallen sinds toen ik jou gemeet heb begin van het jaar.quote:
Die zijn wel oldschool, ik heb nog suiker beertjesquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:34 schreef Lokasenna het volgende:
Voor die Napoleonsnoepjes doe ik ook alles overigens. Dat zie je wel aan mijn vetjes.
Ik heb een positieve uitwerking op je ja?quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, mijn buik heeft ietsje overtolligheid. Maar ik ben wel weer een kilo of 4 afgevallen sinds toen ik jou gemeet heb begin van het jaar.
Natuurlijkquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb een positieve uitwerking op je ja?
Jij hebt een positieve uitwerking op ons allen!quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb een positieve uitwerking op je ja?
Tja toch is dat niet helemaal de juiste manier hoorquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oke ik geef je wel een sample in een buisje, dan kunnen we veilig ruilen
quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij hebt een positieve uitwerking op ons allen!
Je uitstraling is oogverblindend!
Dan kun je er langer van genieten hoor.quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja toch is dat niet helemaal de juiste manier hoor
Nee serieus, ik heb respect voor je Faxiequote:Op zaterdag 3 november 2012 00:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Not sure if serious or just sarcastic....
En dan kun je jou klonen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan kun je er langer van genieten hoor.
Liever kort maar krachtigquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe groot is dat buisje?quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij bent ook wel een baas hoorquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee serieus, ik heb respect voor je Faxie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |