Tot zekere mate. Ik vind, zolang je jezelf op een forum maar enigzins verstaanbaar kan maken, is het goed. Begrijp je?quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:44 schreef Rezania het volgende:
Oh ja, OT, onterechte klacht. Mensen moeten gewoon de Nederlandse taal goed beheersen, ook op het internet.
Nee, begrijp het niet meer....quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:48 schreef wesleydie het volgende:
[..]
Tot zekere mate. Ik vind, zolang je jezelf op een forum maar enigzins verstaanbaar kan maken, is het goed. Begrijp je?
Wél, accent aigu.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:15 schreef dieenebart het volgende:
Jezus, wat een baggertaalgebruik.
Taal is wèl belangrijk, Herman. Nu kom je over als een staatsmongool, terwijl je misschien best een punt hebt.
Darn, dat jij daarvoor inlogtquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:15 schreef dieenebart het volgende:
Jezus, wat een baggertaalgebruik.
Taal is wèl belangrijk, Herman. Nu kom je over als een staatsmongool, terwijl je misschien best een punt hebt.
Kwam hier via het 'Originele Taalfoutentopic'. Als Hema-man niet zo had zitten schreeuwen, was ik hier nooit geweestquote:
Klemtonen benadrukken doen we altijd met een accent aigu. Dus daar hoef je niet over te twijfelen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:18 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik zat nog te twijfelen! Thanks
Mooi dat 'we' dat altijd doen. Voelde me toch een beetje buitengeslotenquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Klemtonen benadrukken doen we altijd met een accent aigu. Dus daar hoef je niet over te twijfelen.
quote:
Taalnazi's zijn het kwaad, en ik heb ze vernietigd ja.quote:
En jij bent?quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:19 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Kwam hier via het 'Originele Taalfoutentopic'. Als Hema-man niet zo had zitten schreeuwen, was ik hier nooit geweest
dieenebart, aangenaam. Ik zit hier al een tijdje, maar ik maak me meestal niet zo druk.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:22 schreef He-man- het volgende:
[..]
[..]
Taalnazi's zijn het kwaad, en ik heb ze vernietigd ja.
[..]
En jij bent?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |