PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Jaquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:04 schreef WezepAFCA het volgende:
Mooie OP chick die eerste! Is dat niet euh, weet de voornaam niet maar achternaam is Kerr?
? Ik zie alleen maar borsten.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:04 schreef WezepAFCA het volgende:
Mooie OP chick die eerste! Is dat niet euh, weet de voornaam niet maar achternaam is Kerr?
Kamikazie?quote:
Doe is niet zo onaardig.quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:05 schreef WezepAFCA het volgende:
Geloof dat het Miranda is maar mijn supermodellen kennis is niet meer wat het geweest is
Niet zo eigenwijs doen en de slimste willen zijnquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:06 schreef Dudeweiser het volgende:
Nu wil ik weer Forza 1 spelen op mijn xbox
En die "bash" in het GTA topic is er niet eens, anticlimax
Ze heeft gewoon hele kleine borsten volgens mij hoor..boel wordt gepushed hier. Maar bij haar figuur vind ik dat ook prima, zolang het maar geen mini theezakjes zijnquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:07 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Mooi vrouwtje hoor, niet te overdreven grote borstpartij maar precies goed voor het figuur.
deed je nou ook maar zo in de partyquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Niet zo eigenwijs doen en de slimste willen zijn
Moraalriddertje jij.
Ik ben de penaltysaver van de clubquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:11 schreef poker4lifee het volgende:
dacht dit keer met clubs ook laat ik nu toch maar eens de penalty weer zelf nemen, kan ze toch niet echt allemaal blijven missen.
En natuurlijk, keeper redde hem uit de rechterhoek
Ik mis dit jaar echt 50% van mijn strafschoppen in de wedstrijd en toch heb ik wel al mijn penaltyseries gewonnenquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:11 schreef poker4lifee het volgende:
dacht dit keer met clubs ook laat ik nu toch maar eens de penalty weer zelf nemen, kan ze toch niet echt allemaal blijven missen.
En natuurlijk, keeper redde hem uit de rechterhoek
hahah nice, dat is een beetje mijn gemiddelde met penalties scorenquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ben de penaltysaver van de club
Heb echt in totaal maar 1 penalty doorgelaten uit 100 potjes oid
quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahah nice, dat is een beetje mijn gemiddelde met penalties scoren![]()
vaagquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik mis dit jaar echt 50% van mijn strafschoppen in de wedstrijd en toch heb ik wel al mijn penaltyseries gewonnen
1 seconde omhoog/schuinomhoog mikken en hij zit 100%. Als je m vol in de kruising wil rammen doe je m ongeveer 1.75 secondequote:Op vrijdag 2 november 2012 21:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vaag
Ik mis ze in fut altijd, met clubs vaker dan altijd. En met h2h tot nu toe 1/2. Maar dat gemiddelde zal nog wel omlaag gaan.
yeah thx misschien maar gaan tellen. nu duikt de keeper altijd de goede hoek en heeft hij hem ook altijdquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:17 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
1 seconde omhoog/schuinomhoog mikken en hij zit 100%. Als je m vol in de kruising wil rammen doe je m ongeveer 1.75 seconde
Wel een echte seconde dan he, dus een-en-twintigquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:19 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yeah thx misschien maar gaan tellen. nu duikt de keeper altijd de goede hoek en heeft hij hem ook altijd
Je kan toch gewoon prepaid halen voor een jaar voor 35 ofzo?quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:22 schreef DannyDeko het volgende:
Waarom is er geen cheapass actie dat ik Gold kan nemen voor minder dan 7euro per maand..
Waar?quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon prepaid halen voor een jaar voor 35 ofzo?
jaartje gold voor 38 euro?quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:22 schreef DannyDeko het volgende:
Waarom is er geen cheapass actie dat ik Gold kan nemen voor minder dan 7euro per maand..
Ik heb gewoon altijd vuistregels en in de meeste gevallen werken die wel. Bij skillers gok ik op recht naar boven in het dak, bij pacehoeren normaal door het midden en bij gasten die normaal spelen duik ik meestal voor mij naar links (voor keeper rechts dus).quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:21 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Wel een echte seconde dan he, dus een-en-twintig
De penalties die ik heb doorgelaten zijn nog op 1 hand te tellen, uit zo'n 250 potjes. Ik duik ALTIJD naar rechts, daar wordt ook het meest geschoten. (Soms heb ik t gevoel dat ze door t midden gaan schieten, en dat doen ze dan ook, maar ik duik in principe naar rechts.
nicequote:Op vrijdag 2 november 2012 21:21 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
De penalties die ik heb doorgelaten zijn nog op 1 hand te tellen, uit zo'n 250 potjes. Ik duik ALTIJD naar rechts, daar wordt ook het meest geschoten. (Soms heb ik t gevoel dat ze door t midden gaan schieten, en dat doen ze dan ook, maar ik duik in principe naar rechts.
Thanks. Dat is gewoon 7 maanden gratis eigenlijkquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:28 schreef Thorb het volgende:
http://www.gamecardwinkel(...)Live-Gold-12-Maanden
Via microsoft kopen is inderdaad afzetterij.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:31 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Thanks. Dat is gewoon 7 maanden gratis eigenlijkMicro$oft
Ik duik altijd links en save altijdquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:21 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
2 seconden? dan moet je wel iemand met weinig shotpower hebben andres rag je m vol op de lat ?quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:52 schreef Dudeweiser het volgende:
Penalties scoor ik altijd door 2 seconden omhoog te houden en penalties hou ik 9 van de 10 keer tegen door te kijken naar de speler die hem neemt.
richten is iets anders dan de schotmeter vol laten lopen hequote:Op vrijdag 2 november 2012 21:53 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
2 seconden? dan moet je wel iemand met weinig shotpower hebben andres rag je m vol op de lat ?
het zullen ongetwijfeld niet echt 2 seconden zijn, ik tel ze gewoon 1-2 en dan lekker wat kracht. Maakt niet uit welke speler. Alleen bij penaltyseries wissel ik het af.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:53 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
2 seconden? dan moet je wel iemand met weinig shotpower hebben andres rag je m vol op de lat ?
Dat is pas een penaltyquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:56 schreef WezepAFCA het volgende:
Hoog over de goal zoals een echte Ramos dat doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die pingels over de grond zijn ook fucking moeilijk tegen te houdenquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:15 schreef byah het volgende:
Overigens als je als keeper stil blijft staan stop je echt 3/4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe is Matavz?quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:30 schreef MartijnTor het volgende:
Mijn beste team in deze FUT editie![]()
[ afbeelding ]
2 dagenquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:35 schreef n0ir het volgende:
Lekker rustig, hoe lang moeten die drie nattes wegblijven?
kloten op V&A forumquote:
jAAAAAAAAAAAAAA 333333333333333333333333333333quote:
Heb je dat ook met spelen? Dat trage? Want ik zit hier net weer te zeiken op de rest van het huis of ze zitten te downloaden ofzo. Want alles reageerde ZO bizar traag in de afgleopen 2 potjes.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:46 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Had ik net ook maar na een minuutje was het weer goed. Servers zijn wel traag
Wou ik net zeggenquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:52 schreef Tim86 het volgende:
James Rodriguez 2 goals en een assist..die zal dan eerder de SIF krijgen dan Jackson de IF vrees ik
Ik had het nu vooral over completen van webapp, maar toen straks had ik ook een potje met redelijke lag. Heb ik sws wel vaker maar weet niet of dat dan aan mijn verbinding ligt, aan ea of aan de verbinding van mijn tegenstanderquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:51 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Heb je dat ook met spelen? Dat trage? Want ik zit hier net weer te zeiken op de rest van het huis of ze zitten te downloaden ofzo. Want alles reageerde ZO bizar traag in de afgleopen 2 potjes.
Ja bij mij blijft alles ook hangenquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:58 schreef Tim86 het volgende:
Steeds meer "completing" items nu. Genot.
Ik heb hem in divisie 10 al verloren.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:08 schreef poker4lifee het volgende:
17-3-0 h2h. welke divisie zal ik m'n 1e match verliezen?5 ofzo?
quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb hem in divisie 10 al verloren.
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja, 3 wedstrijden gespeeld 1-1-1 is mijn record
meer je best doen danquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja, 3 wedstrijden gespeeld 1-1-1 is mijn record
Ik verloor ook in divisie 10 al. Was gewoon een 'goed' iemand die ook net een nieuwe account / nieuw spel had.quote:
Eerste wedstrijd vrij simpel gewonnen met België en de tweede wedstrijd was ik qua spel ook beter, maar kwam ik er amper doorheen. 85ste minuut 1-0 voor hem en in de 90ste minuut een poeier in de kruising van mij waarbij mijn controller door mijn kamer vloog.quote:
Dat is waar, de beste zijn ook begonnen in divisie 10 en als je die treftquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:12 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik verloor ook in divisie 10 al. Was gewoon een 'goed' iemand die ook net een nieuwe account / nieuw spel had.
Ja, als ik niet door de verdediging heen kom dan krijg ik het lastig. Misschien ligt België me toch niet zo. Lukaku stelt tot nu toe echt zwaar teleurquote:
Santos eens proberen, 4 sterren, allemaal speler van 75 en jij hebt als voordeel neymarquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja, als ik niet door de verdediging heen kom dan krijg ik het lastig. Misschien ligt België me toch niet zo. Lukaku stelt tot nu toe echt zwaar teleur
Die ex zeker?quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:19 schreef Fuszy het volgende:
Ik ga slapen en hoop dat ik me morgen beter voel. Op het moment is het niet echt veel. Gamen heb ik weinig zin in en iets anders doen zit er ook amper in. Heb weinig geld, nog steeds geen contract dus dat motiveert niet. Volgende week naar Londen, maar moet geld lenen van mijn ouders. Ook heel lekker. Voel me er gewoon schuldig over
Daarnaast heb ik het gevoel alsof ik compleet genegeerd word door een aantal mensen, maar dat zal wel aan mezelf liggen. (denkwijze) Dus nog ff positief blijven. Op het moment krijg ik alleen maar aandacht van de persoon waarvan ik het zeer zeker niet wil
.
/kutdagboek /fml
morgen weer een betere dag toch
Kom eens potje zo, ben wel benieuwd of ik tegen goeie tegenstanders moet of dat ik slecht benquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:15 schreef poker4lifee het volgende:
heb je je custom seasons opstelling ook automatisch als je een friendly doet?
quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die ex zeker?
Die stalkt je echt
Die chick heeft issues, als je die negeert wordt het wss alleen maar ergerquote:
Wat moet ik dan doen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die chick heeft issues, als je die negeert wordt het wss alleen maar erger
Zet je dood in scène en duik onderquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wat moet ik dan doen.
Ze loopt al bij een psych, als het er niet 5 zijn.
Verwen haar nog een keer goedquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wat moet ik dan doen.
Ze loopt al bij een psych, als het er niet 5 zijn.
doe nu ff friendly al tegen iemand en om 12u heb ik een disconnect dus gaat niet lukken nuquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kom eens potje zo, ben wel benieuwd of ik tegen goeie tegenstanders moet of dat ik slecht ben
Neequote:Op vrijdag 2 november 2012 23:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Verwen haar nog een keer goedMisschien dat ze het dan begrijpt
Dat is nog een betere optiequote:Op vrijdag 2 november 2012 23:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zet je dood in scène en duik onder
Ik doe nu ook een friendly al iddquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:26 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
doe nu ff friendly al tegen iemand en om 12u heb ik een disconnect dus gaat niet lukken nu
sowiesoquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik doe nu ook een friendly al idd
Die disconnect nog steeds?![]()
Henk Fräserquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:46 schreef tochweerhenk het volgende:
Open ik een pack, disconnect hij gelijk nadat de pack geopend is. Raad eens wie erin zat?
Nee die Roux zat erin echt jammer maar kwijt heb nu mesi of zoquote:
'Gratis'quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:17 schreef Anonymous61 het volgende:
ben verslaafd aan fp kopen met ideal![]()
[ code verwijderd ]
Dat is niet echt gratis.quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:22 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
ut edition en season ticket miss?
Je hebt er voor betaaldquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:22 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
ut edition en season ticket miss?
zie UI.quote:
Toch weer Henk hé..quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:07 schreef tochweerhenk het volgende:
Niemand hier? En hij staat weer op completing. EA.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:48 schreef n0ir het volgende:
Lindgren. Rijst en vandermar voor 2 dagen omdat trollen in V&A ofzo
sukk0lsquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:48 schreef n0ir het volgende:
Wat is V&A?quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:48 schreef n0ir het volgende:
De twee gaatjes van de vrouw.quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:58 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
De twee gaatjes van de vrouw.WheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Er is geen IF walcott ?quote:
als die komt mi mangquote:
Ik heb nooit katersquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:00 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb het meest gruwelijke ei ooit gebakken
Hopelijk morgen geen kater daardoor
LW = LV, dat denk ik ook, maar wat ik LF dan?quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:58 schreef ThadCastle het volgende:
RM en LM zijn net als engels dacht ik. En LW of LF = LV. Maar ik heb FIFA altijd op Engels staan..dus ik weet niet of dit betrouwbare info is haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |