Dat kan niet.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik bedoel wel de Live versie dan, ik kan ook een PS2 schijf in een PS3 duwen
Niet?quote:
Wtf waar slaat dat opquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm, sommige PS3's kunnen het wel, anderen weer niet. Eerste batch PS3's kon het wel, daarna werd de mogelijkheid eruit gesloopt
quote:
Nee hoor, mensen kennen hun feiten nietquote:
Veel succes om nu zo'n model te vinden.quote:
Misschien hebben mensen die al staan?quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Veel succes om nu zo'n model te vinden.
Maar we hebben het over nu, huidige PS3's ondersteunen het niet.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Misschien hebben mensen die al staan?
Er zijn toffere PS2 spellen dan PS3quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:34 schreef delano.888 het volgende:
En iedereen die het kan, doet het niet. Komop, wie wil er nu nog PS2 games spelen. Ik heb er nog een paar liggen te verstoffen in de kast, maar ik ga ze echt nooit meer spelen.
Vind sommige PS2 klassiekers toch wel heel vet hoorquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:34 schreef delano.888 het volgende:
En iedereen die het kan, doet het niet. Komop, wie wil er nu nog PS2 games spelen. Ik heb er nog een paar liggen te verstoffen in de kast, maar ik ga ze echt nooit meer spelen.
Lekker final fantasy enzo geemuleerd spelenquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:34 schreef delano.888 het volgende:
Staat netjes opgeborgen in de kast, maarja als je geen tv hebt is de enige keuze om het als ene emulatie op de pc te spelenquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:37 schreef delano.888 het volgende:
Ok, er zijn dus wel mensen die het nog willen
Dan pak je toch die paar keer je PS2 uit de kast?
Ja da's het kutte, heb boven de PS2 aangesloten op een oude beeldbuis, heb nu een dikke plasma hangenquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:37 schreef delano.888 het volgende:
Ok, er zijn dus wel mensen die het nog willen
Dan pak je toch die paar keer je PS2 uit de kast?
Ja, moet je alleen een zieke PC voor hebben om dat smooth te kunnen draaien maar tochquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Staat netjes opgeborgen in de kast, maarja als je geen tv hebt is de enige keuze om het als ene emulatie op de pc te spelen
Valt opzich mee, hangt er ook wel vanaf hoe goed je de emulator tweakt.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja da's het kutte, heb boven de PS2 aangesloten op een oude beeldbuis, heb nu een dikke plasma hangenTe lui om alles weer netjes om te zetten van TV enzo
[..]
Ja, moet je alleen een zieke PC voor hebben om dat smooth te kunnen draaien maar toch
Wilde een keertje Scarface van de ps2 op een dual core @ 2,1 draaien, ging echt nietquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:42 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Valt opzich mee, hangt er ook wel vanaf hoe goed je de emulator tweakt.
Deze trailers zijn echt geniaal (bijna alle R* trailers). Ik hoop dat we meer over de personages te weten komen in de 2e trailer. Ik zie het liefste niet al te veel van de omgevingen, die ontdek ik liever zelfquote:
Ik zou zeggen mensen zonder keyboard skills.quote:
Handen kruislings over elkaar en ik vlieg echt de shit uit een helikopter hoorquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:51 schreef Georges het volgende:
[..]
Ik zou zeggen mensen zonder keyboard skills.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |