Modden is wel leuk, maar mis het niet. Ik heb San Andreas echt wel 10 keer uitgespeeld en die verveelde eigenlijk nooit. Wat dat betreft was IV wel best saai nadat je hem had uitgespeeld maar hopelijk wordt V weer net zo goed als San Andreas. En ik heb zo'n gevoel dat deze echt killer gaat worden.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
3 keer uitgespeeld maar daarna is de lol er wel vanaf, terwijl wij op de pc ons gewoon lekker doodmodden.
Helicopter vliegen in gta op de pc is echt kankerquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:10 schreef tuut-chips het volgende:
Stop nou maar met beweren dat GTA op console beter is of butthurt zijn over het feit dat er geen pc versie is aangekondigd, en focus je op NIEUWE TRAILER INCOMING OMG OMG OMG FAP FAP
Mensen die geen xbox controller voor PC hebbenquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:12 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Helicopter vliegen in gta op de pc is echt kanker
Mensen zonder joysticksquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mensen die geen xbox controller voor PC hebben
Die fucking RC missies in SA op pcquote:
Ik weet maar voor de rest was het 1 bazenspel inclusief sa-mp en mtaquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Die fucking RC missies in SA op pcman wat was dat kut
Dat zeker ja, denk dat het ik het maar nog eens installeerquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ik weet maar voor de rest was het 1 bazenspel inclusief sa-mp en mta
ik heb in totaal 4 Gta Sa kopies 3 daarvan zijn voor de PC en 1 daarvan is voor de ps2quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat zeker ja, denk dat het ik het maar nog eens installeer
Had het eerst voor PS2 ja, PS2 toen borkedquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:19 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
ik heb in totaal 4 Gta Sa kopies 3 daarvan zijn voor de PC en 1 daarvan is voor de ps2
Graphics vallen best tegen imoquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:18 schreef delano.888 het volgende:
On a different note, eind november komt Far Cry 3 uit (ook voor PC) en dat is eigenlijk ook wel keivet
Kapotte cd'squote:Op vrijdag 2 november 2012 20:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Had het eerst voor PS2 ja, PS2 toen borkeden waarom zoveel voor PC?
Had het nogmaals bij Steam gehaald, 7,50 voor GTA 1,2 en alle versies van 3. Zeker waardquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Kapotte cd'shuidige kopie gaat al 4 jaar mee
Dit is opgenomen op 360. PS3 is soms wat beter en PC kan beter zijn als je een toffe PC hebt.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Graphics vallen best tegen imo
Heb Farcry 2 gespeeld, maar dat was echt een bazenspel, de omgeving spreekt me ook daarvan meer aanquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:22 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dit is opgenomen op 360. PS3 is soms wat beter en PC kan beter zijn als je een toffe PC hebt.
PS3quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
GTA 3 is nu te koop in PS store, maar ik wil SA
Heeft de 360 wel SA dan?quote:
Ohquote:
Ik bedoel wel de Live versie dan, ik kan ook een PS2 schijf in een PS3 duwenquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:25 schreef TwyLight het volgende:
[..]
De Xbox heeft SA en die kan je ook op de 360 spelen.
[ afbeelding ]
Oh, dat weet ik niet. En kan de PS3 PS2 games spelen ja? Ik dacht dat daar toen zo'n heisa om was dat dat niet kon ofzo. Of was dat met de xbox?quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik bedoel wel de Live versie dan, ik kan ook een PS2 schijf in een PS3 duwen
Hmm, sommige PS3's kunnen het wel, anderen weer niet. Eerste batch PS3's kon het wel, daarna werd de mogelijkheid eruit geslooptquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:27 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik niet. En kan de PS3 PS2 games spelen ja? Ik dacht dat daar toen zo'n heisa om was dat dat niet kon ofzo. Of was dat met de xbox?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |