Ik was waarschijnlijk zoekende na het verscheiden van SV.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
In die tijd maakte Oop nog deel uit van de algemene COS. Dat Oop een eigen topic kreeg hebben we te danken aan BQ en Disana, die Oop uit de COS wilden hebben
Ik zou trouwens nog niet aan de tv van XS4ALL gaan, daar hoor ik ook geen goede verhalen over.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Juist. Goedkoop is duurkoop. De geboden producten schelen niets, maar op het moment dat er iets loos is, dan ga je het verschil merken. Wij zitten hier met kabel al vanaf het begin bij Ziggo, nooit problemen ondervonden, maar in Noordwijk (ook Ziggo) zijn we al meer dan een jaar bezig om een (let wel) al bestaande aansluiting goed te krijgen. Na uren heen en weer bellen met dure nummers en tig monteurs over de grond die het ook niet wisten, zijn we er wel een beetje klaar mee
Wij allemaal.. Afkickverschijnselen man, erger dan heroïnequote:Op zaterdag 3 november 2012 22:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik was waarschijnlijk zoekende na het verscheiden van SV.
Me tooquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zit al erg lang bij XS4ALL, niet goedkoop maar wel goed.
Wij zijn ons een beetje aan het oriënteren nu, maar het zou het mooiste zijn als we alles via één pakket zouden kunnen krijgen. Zaligmakend is het nergens, daar zijn we inmiddels wel achter.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou trouwens nog niet aan de tv van XS4ALL gaan, daar hoor ik ook geen goede verhalen over.
Ik hoor ook weer hele goede verhalen. Maar is dat niet bij allemaal een beetje het geval dat je verschillende verhalen hoort. Ik heb mijn tv via UPC, nooit geen last, nooit geen klachten, maar aan de andere kant hoor ik mensen die steen en been klagen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou trouwens nog niet aan de tv van XS4ALL gaan, daar hoor ik ook geen goede verhalen over.
Oh echt? Ze hebben namelijk wel een goede aanbieding op het moment, geloof ik.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik hoor ook weer hele goede verhalen.
Ook een goede helpdeskquote:Van XS4all kan ik qua internet alleen maar zeggen dat, dat gewoon al jaren goed geregeld is, zowel privé als zakelijk.
Ik hoor van veel mensen dat ze vooral tevreden zijn over de beeldkwaliteit, natuurlijk ook omdat de belangrijke HD zenders bij XS in het standaardpakket zittenquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oh echt? Ze hebben namelijk wel een goede aanbieding op het moment, geloof ik.
Dan neemt hij toch een Heineken of een Cara?quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop heeft weer dorst
[ afbeelding ]
Die laat hij zich brengen. Bijna hetzelfde, maar toch met een klein verschilletjequote:Op zaterdag 3 november 2012 23:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan neemt hij toch een Heineken of een Cara?
Ik vind het wel flitsend eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:20 schreef Jian het volgende:
Ik zit dat shirt nog eens goed te bekijken, maar wat bezielt je om zo'n shirt te kopen zeg, dat moet echt zijn gebeurd in beschonken toestand, tijdens carnaval ofzo
In beschonken toestand? Dat kan dus op iedere koopavond geweest zijn.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:20 schreef Jian het volgende:
Ik zit dat shirt nog eens goed te bekijken, maar wat bezielt je om zo'n shirt te kopen zeg, dat moet echt zijn gebeurd in beschonken toestand, tijdens carnaval ofzo
mmm, het zal wel iets Haags zijn dan ....quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind het wel flitsend eigenlijk.
Hij heeft gewoon de foto van Cc aan oma's kant boven het hoofdeinde van het bed op de muur geplakt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:59 schreef Jian het volgende:
Oma wilde 3 kussen voor het naar bed gaan. Oop moet aan de slag vanavond denk ik, hij zal dus wel lang opblijven
quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:59 schreef Jian het volgende:
Oma wilde 3 kussen voor het naar bed gaan. Oop moet aan de slag vanavond denk ik,.. (...)
Dat doet opa zelluf!quote:Op zondag 4 november 2012 00:20 schreef Ratelbandolero het volgende:
Laat Cc er eens buiten ja! Dat is een goed persoon!
Dan moet jij gewoon even een foto van jezelf aan opa sturen.quote:Op zondag 4 november 2012 00:20 schreef Ratelbandolero het volgende:
Laat Cc er eens buiten ja! Dat is een goed persoon!
Die heeft ie al maar ik ben te lelijkquote:Op zondag 4 november 2012 00:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan moet jij gewoon even een foto van jezelf aan opa sturen.
quote:Op zondag 4 november 2012 00:27 schreef Ratelbandolero het volgende:
En alleen De Scrut en De Oop heeft mijn foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |