Die laat hij zich brengen. Bijna hetzelfde, maar toch met een klein verschilletjequote:Op zaterdag 3 november 2012 23:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan neemt hij toch een Heineken of een Cara?
Ik vind het wel flitsend eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:20 schreef Jian het volgende:
Ik zit dat shirt nog eens goed te bekijken, maar wat bezielt je om zo'n shirt te kopen zeg, dat moet echt zijn gebeurd in beschonken toestand, tijdens carnaval ofzo
In beschonken toestand? Dat kan dus op iedere koopavond geweest zijn.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:20 schreef Jian het volgende:
Ik zit dat shirt nog eens goed te bekijken, maar wat bezielt je om zo'n shirt te kopen zeg, dat moet echt zijn gebeurd in beschonken toestand, tijdens carnaval ofzo
mmm, het zal wel iets Haags zijn dan ....quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind het wel flitsend eigenlijk.
Hij heeft gewoon de foto van Cc aan oma's kant boven het hoofdeinde van het bed op de muur geplakt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:59 schreef Jian het volgende:
Oma wilde 3 kussen voor het naar bed gaan. Oop moet aan de slag vanavond denk ik, hij zal dus wel lang opblijven
quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:59 schreef Jian het volgende:
Oma wilde 3 kussen voor het naar bed gaan. Oop moet aan de slag vanavond denk ik,.. (...)
Dat doet opa zelluf!quote:Op zondag 4 november 2012 00:20 schreef Ratelbandolero het volgende:
Laat Cc er eens buiten ja! Dat is een goed persoon!
Dan moet jij gewoon even een foto van jezelf aan opa sturen.quote:Op zondag 4 november 2012 00:20 schreef Ratelbandolero het volgende:
Laat Cc er eens buiten ja! Dat is een goed persoon!
Die heeft ie al maar ik ben te lelijkquote:Op zondag 4 november 2012 00:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan moet jij gewoon even een foto van jezelf aan opa sturen.
quote:Op zondag 4 november 2012 00:27 schreef Ratelbandolero het volgende:
En alleen De Scrut en De Oop heeft mijn foto
Je geheugen is goed hoor Scrutquote:Op zondag 4 november 2012 00:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Dat is dan de tweede keer dat mijn geheugen me in de steek laat vanavond.
Trustenquote:Op zondag 4 november 2012 00:35 schreef Ratelbandolero het volgende:
Morgen weer vroege dienst.Weltrusten.
Die al lang geleden opgekocht is door... KPN.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik hoef in ieder geval geen KPN meer. Ben pas volledig overgeschakeld naar xs4all.
Klopt. Sinds 1998 om precies te zijn. Maar gelukkig zijn ze wel zo snugger geweest om Xs4all als zelfstandige dochteronderneming te laten voortbestaan en niet volledig te doen integreren in de KPN-moloch, in tegenstelling tot Planet Internet. De service en helpdesk van XS zijn nog altijd als vanouds.quote:Op zondag 4 november 2012 10:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Die al lang geleden opgekocht is door... KPN.
Ik heb niets opgenomen, maar geloof me: de beelden waren niet fraai.quote:Zijn er ook beelden van opa tijdens de 0-1 en 0-2?![]()
is opa's middlename Calimero?quote:Op zondag 4 november 2012 16:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Moisander werd vorige week weggestuurd met twee keer geel. Had nu ook moeten gebeuren met Mathijsen, maar die mag blijven staan van die Vink. Ik word daar zo moe van, zo inconsequent als de tering!
[ afbeelding ]
En ook knap hoe hij ze zelf gesneden heeft. Al die kronkeltjes er in zal een hels karwei geweest zijn.quote:Op zondag 4 november 2012 18:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop onderkent als geen ander de noodzaak van gezond eten, maar een keer in de week mag er gezondigd worden. Vandaag staan er dan ook frietjes op het menu. En niet zo maar frietjes, nee Oop heeft ze vandaag zelf gebakken!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |