Je geheugen is goed hoor Scrutquote:Op zondag 4 november 2012 00:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Dat is dan de tweede keer dat mijn geheugen me in de steek laat vanavond.
Trustenquote:Op zondag 4 november 2012 00:35 schreef Ratelbandolero het volgende:
Morgen weer vroege dienst.Weltrusten.
Die al lang geleden opgekocht is door... KPN.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik hoef in ieder geval geen KPN meer. Ben pas volledig overgeschakeld naar xs4all.
Klopt. Sinds 1998 om precies te zijn. Maar gelukkig zijn ze wel zo snugger geweest om Xs4all als zelfstandige dochteronderneming te laten voortbestaan en niet volledig te doen integreren in de KPN-moloch, in tegenstelling tot Planet Internet. De service en helpdesk van XS zijn nog altijd als vanouds.quote:Op zondag 4 november 2012 10:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Die al lang geleden opgekocht is door... KPN.
Ik heb niets opgenomen, maar geloof me: de beelden waren niet fraai.quote:Zijn er ook beelden van opa tijdens de 0-1 en 0-2?![]()
is opa's middlename Calimero?quote:Op zondag 4 november 2012 16:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Moisander werd vorige week weggestuurd met twee keer geel. Had nu ook moeten gebeuren met Mathijsen, maar die mag blijven staan van die Vink. Ik word daar zo moe van, zo inconsequent als de tering!
[ afbeelding ]
En ook knap hoe hij ze zelf gesneden heeft. Al die kronkeltjes er in zal een hels karwei geweest zijn.quote:Op zondag 4 november 2012 18:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop onderkent als geen ander de noodzaak van gezond eten, maar een keer in de week mag er gezondigd worden. Vandaag staan er dan ook frietjes op het menu. En niet zo maar frietjes, nee Oop heeft ze vandaag zelf gebakken!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Joh, echt .....quote:Op zondag 4 november 2012 10:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Die al lang geleden opgekocht is door... KPN.
Exact, my dearquote:Op zondag 4 november 2012 12:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klopt. Sinds 1998 om precies te zijn. Maar gelukkig zijn ze wel zo snugger geweest om Xs4all als zelfstandige dochteronderneming te laten voortbestaan en niet volledig te doen integreren in de KPN-moloch, in tegenstelling tot Planet Internet. De service en helpdesk van XS zijn nog altijd als vanouds.
En Oop staat bekend als zeer onpartijdig, dat u het weetquote:Op zondag 4 november 2012 16:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop is zeer ontevreden over de arbitrage bij het betaald voetbal en met name het meten met twee maten.
Als ik zie waar Ajax allemaal pinalties tegen voor krijg, en bij andere clubs ken alles maar..
[ afbeelding ]
Toevallig heeft Oop daar een vormpje voor, maar dan nog is het een hoop werk natuurlijkquote:Op zondag 4 november 2012 18:27 schreef Coos het volgende:
[..]
En ook knap hoe hij ze zelf gesneden heeft. Al die kronkeltjes er in zal een hels karwei geweest zijn.
Hij heeft er mayonaise bijquote:Op zondag 4 november 2012 18:47 schreef beequeen het volgende:
Maar echt, alleen patat? Geen hamburgertje of salade to join?
Ah, dat scheelt. Was dit eik voor of na zijn pillentijd?quote:
En een lekker glaasje colaquote:
Salade???? Jij durftquote:Op zondag 4 november 2012 18:47 schreef beequeen het volgende:
Maar echt, alleen patat? Geen hamburgertje of salade to join?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |