jouw commentaar is vergelijkbaar van een kind...je hebt ook geen kinderen zoals jij het beweerd...quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:44 schreef Jojoortje het volgende:
TS is jaloers op zijn broertje, omdat hij geen Ipad heeft gekregen.
Poep.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:45 schreef Yondaime het volgende:
[..]
jouw commentaar is vergelijkbaar van een kind...je hebt ook geen kinderen zoals jij het beweerd...
en jij verwacht dat ik met je onnodige uitlokkerij moet ingaan? lekker volwassen ben jij...quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat je het al niet wil zeggen, zegt mij genoeg.
Plas.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:47 schreef Yondaime het volgende:
[..]
en jij verwacht dat ik met je onnodige uitlokkerij moet ingaan? lekker volwassen ben jij...
gewoon simpel, klikken op systeem instellingen dan komt er een balk tevoorschijn met 5 kleine witte blokjes om code in te voeren...quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Leuk, maar dan kan je broertje er ook geen spellen op zetten. Of je snapt er zelf geen zak van, dat kan ook nog.
Ja, dus je broertje kan er geen apps opzetten.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:48 schreef Yondaime het volgende:
[..]
gewoon simpel, klikken op systeem instellingen dan komt er een balk tevoorschijn met 5 kleine witte blokjes om code in te voeren...
poep plas, zijn deze je wijze woorden kleine meid?quote:
Pis.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:50 schreef Yondaime het volgende:
[..]
poep plas, zijn deze je wijze woorden kleine meid?
of ben je een kind?
Ga met zijn allen klagen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:45 schreef Yondaime het volgende:
[..]
grappig, ja andere ouders hebben ook erover geklaagd, ben niet de enige...
nogmaals hij kan gewoon apps downloaden, daar heeft de school geen beperkingen op gezet, hij kan gewoon bij appstore...quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, dus je broertje kan er geen apps opzetten.
goed idee, maar misschien enig idee hoe ik ze allemaal kan bereiken?quote:
Ik denk het niet. Verder denk ik dat het veel simpeler is om de iPad gewoon af te pakken als hij thuis is.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:52 schreef Yondaime het volgende:
[..]
goed idee, maar misschien enig idee hoe ik ze allemaal kan bereiken?
zou de school bereidt zijn om de gegevens van de geklaagde ouders door te geven?
Iddquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:54 schreef stevenmac26 het volgende:
Denk je nou serieus dat iemand luistert wanneer je zegt: Je mag maar een uurtje he!!!
Tuurlijk speelt ie dan langer ermee
we houden de tijd in de gaten...wanneer de tijd voor huiswerk maken komt, laten wij hem weer op, we weten niet of hij de huiswerk serieus neemt, daar komen we pas erachter als ie eenmaal punt krijgt hiervoor...quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:54 schreef stevenmac26 het volgende:
Maak de situatie erger voor je broertje idd door op school te komen enzo
En waarom klacht indienen? Jullie zijn zelf te debiel blijkbaar om die ipad gewoon af te pakken wanneer ie thuis is en hem er een uur mee laten spelen.
Denk je nou serieus dat iemand luistert wanneer je zegt: Je mag maar een uurtje he!!!
Tuurlijk speelt ie dan langer ermee
Lekker naïef zijn julliequote:Op vrijdag 2 november 2012 19:57 schreef Yondaime het volgende:
[..]
we houden de tijd in de gaten...wanneer de tijd voor huiswerk maken komt, laten wij hem weer op, we weten niet of hij de huiswerk serieus neemt, daar komen we pas erachter als ie eenmaal punt krijgt hiervoor...
Ja maar het ligt niet aan hun, het ligt aan de school!!quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lekker naïef zijn jullie
Ik denk dat ik maar beter een klacht kan indienen bij bureau jeugdzorg over jullie
En dit inderdaadquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:58 schreef Jojoortje het volgende:
Als mijn grote broer op school zou komen, zou ik ook gepest worden.
Jij bent helaas de oorzaak. Wel zielig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |