Yeah nice!! Wie had dat in het begin van deze bazenserie durven dromenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:20 schreef whocares86 het volgende:
Er komt een negende seizoen. Geen grote verassing aangezien het huidige seizoen het uiterst goed doet maar wel goed nieuws.
9 seizoenen is uiterst zeldzaam voor een genreshow. Als er ook nog een 10de seizoen kom mag Supernatural zich voegen bij het selecte rijtje cult series als X-Files, Stargate SG-1 en Smallville voegen dat de 200 afleveringen haalt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Yeah nice!! Wie had dat in het begin van deze bazenserie durven dromen
Ik vond dit wel een vooruitgang in het gehele verhaal trouwens, een heel eigen batcave, kom op zeg. Heeft wel impact op het verhaal.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:32 schreef whocares86 het volgende:
Ik hoop wel dat de volgende aflevering weer terugkeert naar de rode draad. We hebben nu drie losse afleveringen achter elkaar gehad. Daar is niets mis mee integendeel veel van de leukste afleveringen staan los van het grote verhaal maar het is nu wel tijd om weer terug te keren.
Indeed. Al is het wel raar om terug te zien. Zeker de eerdere seizoenen de wereld is zoveel veranderd en ook de manier van televisie maken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:58 schreef Ugjerke het volgende:
Hmm... Stargate SG-1. Wat een topserie was dat. Vooral toen ze nog tegen de Goa'uld moesten vechten.
Klopt, het is haast een beetje kitschy.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:24 schreef whocares86 het volgende:
[..]
Indeed. Al is het wel raar om terug te zien. Zeker de eerdere seizoenen de wereld is zoveel veranderd en ook de manier van televisie maken.
Heroes is ook een goed voorbeeld van zo'n serie en Star Gate trouwens ook.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:24 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat is altijd erg gevaarlijk inderdaad, elke keer met een nog grotere en sterkere vijand moeten komen. Doctor Who kreeg daar onder leiding van RTD ook een beetje last van. Gelukkig heeft de nieuwe showrunner dat slim opgelost door een soort reset in het verhaal te verwerken. Dragonball Z is wat mij betreft het sterkste voorbeeld van "En deze vijand is nog sterker, en deze nog sterker, en deze nog sterkerderderder".
Dat is inderdaad wel heel erg gaaf. Dat hadden weinige kunnen bedenken, zeker na het vrij dramatische season na het weggaan van Kripke.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Yeah nice!! Wie had dat in het begin van deze bazenserie durven dromen
Whut??Het was juist onderdeel van de grote verhaal,Dean ging zelf naar Kevin en Garth.Terwijl Sam achter bleef.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:32 schreef whocares86 het volgende:
Ik hoop wel dat de volgende aflevering weer terugkeert naar de rode draad. We hebben nu drie losse afleveringen achter elkaar gehad. Daar is niets mis mee integendeel veel van de leukste afleveringen staan los van het grote verhaal maar het is nu wel tijd om weer terug te keren.
Eentje met heel veel belangrijke spullen en dingen die ze kunnen gebruiken(soort super erfenis van Henry en co )quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik vond dit wel een vooruitgang in het gehele verhaal trouwens, een heel eigen batcave, kom op zeg. Heeft wel impact op het verhaal.
Ik vond seizoen 6 voor de 2e helft wel erg sterk hoor. Crowley met zijn vernieuwde hel waar iedereen voor altijd in de wachtrij staatquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:32 schreef yavanna het volgende:
Dat is inderdaad wel heel erg gaaf. Dat hadden weinige kunnen bedenken, zeker na het vrij dramatische season na het weggaan van Kripke.
En het blijft ook nog boeien.
Ik vind de "filler" afleveringen dit seizoen ook erg sterk! Dat is helaas andere seizoenen wel eens minder geweest.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vond seizoen 6 voor de 2e helft wel erg sterk hoor. Crowley met zijn vernieuwde hel waar iedereen voor altijd in de wachtrij staat
Maar toegegeven, dit seizoen heeft Spn weer veel van zijn authentieke rode draad, gecombineerd met stand alone die een kleine link hebben met de grote verhaallijn, weer hervonden.
Ondanks de hipsterbrillen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:28 schreef Ugjerke het volgende:
Leuke aflevering, alleen jammer dat de slachtoffers zo voor de hand lagen en Sam en Dean er zo blind voor waren.
Ik denk ook dat ik de aflevering vooral leuk vond vanwege de stukken van het grote geheel.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:02 schreef whocares86 het volgende:
[..]
Ondanks de hipsterbrillen.
Te duidelijke dader, cliche familie, vergeleken met de rest van het seizoen valt deze aflevering toch wat tegen. Jammer want de onderdelen van het grotere geheel waren wel goed.
hah een nieuweling.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:16 schreef OxygeneFRL het volgende:
Kijken jullie allemaal tegelijk ofzo? Of is het op tv.
Allemaal dezelfde tegelijk ofzo? Ik kijk nu naar seizoen 6 via de DVD boxquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:34 schreef truedestiny het volgende:
[..]
hah een nieuweling.
Nee we 'downloaden' de afleveringen van het 'internet'.
Zo ongeveer, vannacht is er weer een aflevering uitgezonden.. Zodra deze op usenet staat is het binnen halen en kijken..quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:36 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Allemaal dezelfde tegelijk ofzo? Ik kijk nu naar seizoen 6 via de DVD box
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |