Prachtig! Ik moest ook lachen xDquote:Op zondag 12 mei 2013 18:28 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ging echt helemaal kapot op dat SMS'je van Crowley met die Satan emoticon![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik moest er de aflevering voor pauzeren, geniaal grapje
maart 2019quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:33 schreef casper019 het volgende:
holy shit wat een laatste episode!! gelijk de beste van t seizoen
weet iemand wanneer het nieuwe seizoen begint??
Das dan tegelijk met Sherlock Holmesquote:
Jawel.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:47 schreef Chr1st1aan het volgende:
Damn net seizoen 3 afgekeken, nergens meer seizoen 4 te vinden compleet op usenet. scheisse
Een meisje, leuk na al die jongens (van Jared en Misha)quote:Jensen Ackles and his wife Danneel Harris have welcomed a baby girl named Justice Jay “JJ” Ackles!
The 34-year-old actress gave birth to their bundle of joy on Thursday (May 30) and both mom and daughter are doing great.
“We are happy to announce the birth of our precious baby girl, Justice Jay “JJ” Ackles. She was born happy and healthy on May 30th,” Danneel wrote on Twitter.
This is the first child for Jensen and Danneel, who got married back in May 2010.
Congratulations to the happy family!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Angelic_Rose op 07-06-2013 11:04:42 ]
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:57 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ja weer een Supernatural baby!
[..]
Een meisje, leuk na al die jongens (van Jared en Misha)Ik moest er ff aan wennen idd, maar de klank is wel mooi als je ook daadwerkelijk allebei de namen gebruikt. En JJ in het dagelijks leven kan best, kijk maar naar Criminal MindsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |