abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129017264
http://www.hema.nl/winkel/baby-en-kind/speelgoed/houten-speelgoed
De pagina werkt niet via de link ? Dus maar even zo. Stukje omlaag scrollen voor de rode poppenwagen.

:)
pi_129017359
Die (nou ja eentje die erop lijkt, ook van de hema) heb ik ook en mn nichtje had er ook zo 1. Daar liep ze ook achter toen ze leerde lopen/net liep, dus lijkt mij prima.
Die van ons is ook best stevig, maar ik heb haar er nog niet achter gezet (kan ik morgen wel eens proberen trouwens).
pi_129017448
Ja dat lijkt wel een beetje op die van janod.. In het begin is het toch opletten dat ze er niet te veel bovenop leunen en dan met bak en al onderuit gaan ;)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_129017837
Oke top. Dank voor jullie antwoorden :) Dan denk ik dat ik die van de hema bestel tzt. ^O^
  dinsdag 16 juli 2013 @ 21:44:10 #285
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_129022486
Iemand nog een tip voor een speeltentje? Ik zie door de bomen het bos niet meer. Het lijkt wel alsof er alleen goedkope rommel wordt verkocht (als ik reviews mag geloven geldt dat voor hema en wibra) of peperduur (no way dat ik ¤199 ga neertellen voor een tent...).

http://www.speeltenten.nl/speeltent-blauw

Ik vind deze leuk, maar ik twijfel of de prijs-kwaliteitverhouding klopt.

[ Bericht 28% gewijzigd door Aventura op 16-07-2013 21:51:48 ]
pi_129023450
Wij hebben een Hema tentje, wat in zo'n rond tasje gaat, het is even de truc van het opvouwen doorkrijgen, maar het ruimt wel netjes klein op. Echter als ze een beetje tegen de zijkanten gaan hangen, gaat wel dat hele ding uit zn fatsoen en door de raampjes klimmen werkt ook niet echt bevoorderlijk voor de levensduur van het tentje (vraag mn buurmeisje maar).
Maar die van ons is na een paar jaar (hoewel dus scheef) nog wel te gebruiken. Ze vragen er af en toe om en dan zetten we het ding neer en een paar dagen later gaat ie vaak weer in de kast.

We hebben op de peuterspeelzaal wel eens iets met tentstokjes gehad, dat was ook niet lang houdbaar, maar dan spelen er dus wel veel kinderen mee... Ik zou geloof ik toch gewoon voor zo'n hema (of iets van die aard en prijs) gaan. Of misschien een tafeltent... is dat nog een idee? Ook eventueel zelf te maken.
Fake it till you make it...
pi_129024079
Neem er idd niet een met kartonnen tentstokken. Mn zoon kreeg er zo een en binnen een uur brak hij af en kon ik m niet meer maken... En hij deed er nog voorzichtig mee ook, dat was echt rommel.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 22:21:10 #288
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_129024383
Bedankt voor jullie reacties! Ohnee: kartonnen tentstokken, echt waar?! :P
pi_129035061
Ja, en die zijn niet geschikt voor speeltenten dus :P. Nouja karton, het was van papier iig en enorm niet stevig :') Had een heel verdrietig jongetje, dus tenten komen er hier niet meer in. (tenzij ik 100% zeker weet dat de tent wel kinderen aan kan :P)
pi_129035397
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 19:47 schreef Lamb29 het volgende:
Ja dat lijkt wel een beetje op die van janod.. In het begin is het toch opletten dat ze er niet te veel bovenop leunen en dan met bak en al onderuit gaan ;)
Wat je kan doen is aan de kant van de duwstang aan de onderkant (tegen de bodem aan ) een blokje bevestigen. Als ze er dan op gaan leunen schuift de poppenwagen niet weg maar blijft hij redelijk rechtovereind doordat het blokje de grond raakt.
pi_129037746
dank voor de tip Roosje! :D
pi_129037972
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 21:44 schreef Aventura het volgende:
Iemand nog een tip voor een speeltentje? Ik zie door de bomen het bos niet meer. Het lijkt wel alsof er alleen goedkope rommel wordt verkocht (als ik reviews mag geloven geldt dat voor hema en wibra) of peperduur (no way dat ik ¤199 ga neertellen voor een tent...).

http://www.speeltenten.nl/speeltent-blauw

Ik vind deze leuk, maar ik twijfel of de prijs-kwaliteitverhouding klopt.
ow die heeft mijn dochtertje bij mijn moeder ook (in het roze)
en die heeft ze al een aantal jaar en is nog steeds in prima staat :)
pi_129041472
Oh dat is een goede tip Roosje.. Mijn dochter loopt ondertussen lang en breed ;) Maar dat was een heel goede geweest!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  woensdag 17 juli 2013 @ 13:24:47 #294
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_129041607
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 09:26 schreef ohnee het volgende:
Ja, en die zijn niet geschikt voor speeltenten dus :P. Nouja karton, het was van papier iig en enorm niet stevig :') Had een heel verdrietig jongetje, dus tenten komen er hier niet meer in. (tenzij ik 100% zeker weet dat de tent wel kinderen aan kan :P)
Mijn ventje is nogal een rouwdouwer, ben dus wel op zoek naar een robuuste tent. Voor zover een tent robuust kan zijn dan dus. Ik ben inmiddels een soortgelijk tentje gevonden als op het linkje, maar een andere kleur en dan ¤18 goedkoper. We gaan het zien!
pi_129771506
Kan Playmobil al voor een driejarige? Op de dozen staat 4+. Is dat alleen vanwege de kleine onderdeeltjes?
pi_129771580
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 22:36 schreef Fannetje het volgende:
Kan Playmobil al voor een driejarige? Op de dozen staat 4+. Is dat alleen vanwege de kleine onderdeeltjes?
Kan wel denk ik.. Lego was hier ook al in huis voor de 4 jaar.. Gewoon kijken wat je kind leuk vind ;)
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 23:07:32 #297
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_129773027
Seth is net 2 jaar geworden en speelt graag met playmobiel. Ik moet zeggen dat ik de hele kleine frutseltjes wel weg leg.
pi_129773317
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 22:36 schreef Fannetje het volgende:
Zoë heeft playmobil voor haar derde verjaardag gehad en is helemaal fan, de hele kleine frutsels heb ik wel nog even weggelegd want mevrouw is nog steeds van het alles proeven }:|
pi_129773641
Mijn inmiddels bijna vier jarige speelt nu ongeveer een jaar met playmobil en is er helemaal gek op. Ook de kleine onderdelen dus, dat apart houden was hier geen optie. Inmiddels speelt de jongste van twee ook mee met de grotere dingen zoals de politieauto. Hij kan daar nu zelf poppetjes in zetten.
We hebben oudste ook gevraagd wat hij liever voor zijn verjaardag wil; lego of playmobil. Dat was heel resoluut playmobil.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 7 augustus 2013 @ 00:20:36 #300
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_129776107
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 23:13 schreef Spewey het volgende:

[..]

Zoë heeft playmobil voor haar derde verjaardag gehad en is helemaal fan, de hele kleine frutsels heb ik wel nog even weggelegd want mevrouw is nog steeds van het alles proeven }:|
Dat is dus niet opeens magisch over als ze 3 worden?

Bummer -O-
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 7 augustus 2013 @ 00:21:01 #301
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_129776120
Vol dan maar
Ik heb je lief mijn hele leven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: