Kost hem brandstof, dus ik snap de klacht nietquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:11 schreef HotSummerNight het volgende:
Een collega en ik zijn vandaag gezellig naar de Mac D. geweest, hij vroeg me of ik mee wilde, natuurlijk wilde ik dat wel. Ik dacht, we zijn zo weer terug, want de mac zit namelijk op loop afstand van ons bedrijf.
We gingen echter met de auto ... raar ... we gingen de verkeerde kant op ... raar... wat bleek, hij wilde naar de mac 25 km hier vandaan omdat daar de frietjes lekkerder zijn
Wat een miljeu verspilling zeg
Alleen de burgers zijn daar beter. Patat is overal bagger.quote:
Ik gok ten tijdequote:Op vrijdag 2 november 2012 13:14 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Was dat voor of na de big tasty?
Marokaansequote:Op vrijdag 2 november 2012 13:18 schreef spierbal het volgende:
Ik en mijn Marokaanse vrienden gaan altijde naar MekkaDonalds
twisted fries meesterrasquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:15 schreef kedge het volgende:
[..]
Alleen de burgers zijn daar beter. Patat is overal bagger.
Vrees dat dit dit het isquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:12 schreef zoefschildpad het volgende:
Hij wou met jou in een auto zitten
quote:
een mc mood en nuggetsquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:18 schreef White_Flower het volgende:
Maar wat heb je nu uiteindelijk genomen?
was jij ook in de mood?quote:
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
Toch gok ik dat het er bij ts beneden meer naar een Mcfish neigt qua geurbeleving.
Als een woordje te moeilijk wordt dan maar fonetisch of zo.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:12 schreef KreKkeR het volgende:
Dit topic![]()
'Miljeu verspilling'![]()
![]()
'Miljeu'![]()
![]()
![]()
![]()
Normaal is het patat ja, maar dit gaat over franse frietjes.quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:18 schreef spierbal het volgende:
Mijn marokkaanse vrienden en ik gaan altijd naar McDonalds.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:18 schreef spierbal het volgende:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn marokkaanse vrienden en ik gaan altijd naar McDonalds.
Is gewoon goed hoor, flapdrol.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |