Benidorm zijn we alleen door gereden, niet gekampeerd.quote:Op maandag 19 november 2012 12:07 schreef Mula het volgende:
Ik ga naar Benidorm. Met de schoonfamilie. Zijn jullie nou nog steeds zo enthousiast??![]()
![]()
Ik heb geen flauw idee wat ik er van moet verwachten. Het beeld dat ik bij Benidorm heb bestaat voornamelijk uit kunstgebitten en rollators. De schoonfamilie is er vaker in deze tijd van het jaar geweest en die zijn positief. Ik zal het wel zien. Alicante is in ieder geval makkelijk te bereizen.
Lekker, Mula, geniet er maar van.quote:Op zondag 25 november 2012 22:03 schreef Mula het volgende:
Zij die al drie dagen in korte broek en op slippers loopt, groet u!![]()
Alles goed hier. Wel veel bejaarden maar het is hier prima te doen. Zelfs de schoonfamilie is wel te pruimen.
Het gaat vooruit, maar langzaam. Maar dat gaat bij jou straks vast sneller. Ik ben al een oud wijf, die herstellen langzamer.quote:Op zondag 25 november 2012 23:25 schreef Slaapmeisje het volgende:
Mula wat heerlijk![]()
Gia hoe is het met jou?
Heel veel sterkte alvast.quote:Op maandag 26 november 2012 20:43 schreef Rottdog het volgende:
Hier begin ik toch wel de bibbers te krijgen, alles komt weer naar boven ook al is deze aanleiding anders danhet vorige.
Dat snap ik!quote:Op donderdag 22 november 2012 09:18 schreef Rottdog het volgende:
Gister telefoon gehad, ziekenhuis mijn datum is bekend 29-11 gaat het gebeuren. Ondanks op eigen verzoek moest ik wel ff slikken zo snel had ik het nu ook niet verwacht.
Slaapmeisje hoe gaat het?
Eigenlijk ben je dat pas vlak voor nummer 4. Je moet eerst de ellende van 3 achter de rug hebben.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:56 schreef Slaapmeisje het volgende:
Het is gelukkig allemaal goedgekomen. Chemo 3 zit erin, dus ik ben op de helft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |