2 tot 5 weken.quote:Op maandag 5 november 2012 19:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wie van jullie houdt ook de besteldatum bij?
Ik heb vorige week ergens iets besteld ofzo en alles staat op shipped (horloges+telefoonhoesje)
Viel me wel op, dat het dit keer met Singapore Airlines gaat.
Iemand een indicatie van tijdsbestek?
jajaja, you know what I'm talking about. thnx.quote:Op maandag 5 november 2012 19:55 schreef shiznuts het volgende:
't Gaat met Singapore Post, niet Singapore Airlines B777/A380, misschien Singapore Cargo B747, maar misschien ook gewoon niet (Jade Cargo/China Southern Cargo/..?).
Anyhoezels. SG duurt vaak een week tot 10 dagen. Vaak wat sneller dan HK/CN.
Op de rest wel, Singapore nog nooit gehad.quote:Op maandag 5 november 2012 19:56 schreef Painore het volgende:
[..]
2 tot 5 weken.
Je weet toch ondertussen wel dat je daar geen peil op kan trekken..
Welke afbeeldingen?quote:Op maandag 5 november 2012 20:18 schreef Skippy_ball het volgende:
Balen dat de afbeeldingen het niet doen
Is het niet de preview/overgang site?quote:Op maandag 5 november 2012 20:10 schreef BizzyBlook het volgende:
zarmark gaat russisch? nieuwe site ru.zarmark
waar gaat het heen. ipv van chinezen komen de russen......
Je kunt Jack nu ook bereiken op boris@zarmark.ruquote:Op maandag 5 november 2012 20:10 schreef BizzyBlook het volgende:
zarmark gaat russisch? nieuwe site ru.zarmark
waar gaat het heen. ipv van chinezen komen de russen......
Ja maar alleen als hij niet smoor is door z´n overmatig vodkagebruik.quote:Op maandag 5 november 2012 20:24 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Je kunt Jack nu ook bereiken op boris@zarmark.com
OPquote:Op maandag 5 november 2012 20:22 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Welke afbeeldingen?
[..]
Is het niet de preview/overgang site?
als bedrijf doe je dit soort acties alleen om klanten te winnen, als je dan alles gaat annuleren jaag je mensen weg, dan zou je gewoon slecht zijn in klantenwerven..quote:Op maandag 5 november 2012 18:57 schreef nodig het volgende:
[..]
Actie is duidelijk 1 per persoon, als jij je daaraan niet houd moet je niet vreemd opkijken dat hun hem zouden annuleren en dan gaan zeuren dat ze klanten kwijt raken...
[..]
Had er laatst ook al een keer een pakketje op maandag, chinese pakketjes krijgen ook nog eens prioriteit ook
Is toch logisch dat ze annuleren als jij er meer dan 1 besteld? Dat zijn niet de regels van deze 1c deal. Als jij er gewoon netjes 1 besteld hoor je die ook gewoon netjes te krijgen.quote:Op maandag 5 november 2012 20:41 schreef mschol het volgende:
[..]
als bedrijf doe je dit soort acties alleen om klanten te winnen, als je dan alles gaat annuleren jaag je mensen weg, dan zou je gewoon slecht zijn in klantenwerven..
Jep, ik heb ze ook.quote:Op maandag 5 november 2012 14:16 schreef davedavy het volgende:
1 Centdeal van TinyDealOp maandag, ook voor het eerst.
[ afbeelding ]
En dan nu kerstkaarten maken op Artscow.
Goed idee! Heb vaak dat links het ook niet meer doen, coupons zijn verlopen etc etcquote:Op maandag 5 november 2012 22:49 schreef shiznuts het volgende:
Misschien een teken van het universum dat de OP eens op Shiz-niveau moeten wordt gebracht...
Android Tablet-topic, Chinese Smartphone-topics, en verspreid wat topics in CUL, VBL e.d. zijn al vershizt.
Veel inhoud is misschien ook fout/achterhaald/te lang. Maken we er iets fris van, dat te verhapstukken is voor newbiez.
Goede review maar wrm niet zwart?quote:Op dinsdag 6 november 2012 01:30 schreef Downstar het volgende:
hier even snel een reviewtje gemaakt.. werken prima ( al kon ik met links ff geen 'kracht' zetten
)
zijn dik zat.. mijne heb ik dus hier vandaan:
http://www.buyincoins.com(...)t-product-13276.html
ff review gemaakt en op ibood geplaatst, gezien ibood gelijksoortige aan de man probeert te brengen voor 15 euro voor 2 paar inclusief verzending
ik wou eigenlijk roze, maar die hadden ze niet meer..quote:Op dinsdag 6 november 2012 08:45 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Goede review maar wrm niet zwart?
Nouja veel handschoenen zijn zwart daarom vroeg ik het.quote:Op dinsdag 6 november 2012 08:57 schreef Downstar het volgende:
[..]
ik wou eigenlijk roze, maar die hadden ze niet meer..
waarom geen blauwe ?![]()
omdat ik misschien grijze wou?
BREAKING NEWS:quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:27 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Nouja veel handschoenen zijn zwart daarom vroeg ik het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Downstar op 06-11-2012 09:36:13 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |