abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118804133
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 13:12 schreef pazara het volgende:
weet iemand waar ik goedkope iphone 5 usb kabels kan halen?
Op de zwarte markt in Beverwijk.
Of je kan het vliegtuig naar China nemen.
pi_118804773
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 13:30 schreef RobertNL het volgende:

[..]

http://store.apple.com/nl

gr, gr de kerstman.
Is die site betrouwbaar? Duurt shipping lang daar? Verzenden ze met Hong Kong post?
pi_118804991
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 13:49 schreef davedavy het volgende:

[..]

Is die site betrouwbaar? Duurt shipping lang daar? Verzenden ze met Hong Kong post?
Nee ik heb daar al vele paypal claims ingediend
  zondag 4 november 2012 @ 14:13:57 #105
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118805603
quote:
Yes indeed!

maar wel 26 dollar, en dan nog 3 dollar verzenden.

Ik kocht vd week ook 1... ook 3 dollar.

vorige was maar 1 dollar shipment.

kutkoers!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zondag 4 november 2012 @ 14:30:44 #106
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_118806327
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 21:25 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

op de "officiële" site van shark staat de naam wel.

maar het plaatje kan je ook wel vinden op ebay
sorry maar is dit niet gewoon Tissot namaak :N
  zondag 4 november 2012 @ 14:40:38 #107
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118806776
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 14:30 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

Model van Tissot?

Volgens mij niet namelijk gezien de modellen die ik onder ogen heb gehad.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zondag 4 november 2012 @ 14:50:57 #108
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118807287
quote:

[..]

Mag je 'em toch eens gaan aanwijzen... http://www.tissot.ch/?mod_collections65 ;)

Neuh, Shark, WEIDE en volgens mij was er nog eentje, zijn Chinese OEM eigenproductie.
Net als Infantry en Military Royale.

De zilveren Sharks vind ik niet zo, de zwarte met witte benummering is wel nice. En die had ik ook, maar toen was op een dag opeens het knopje rechtsboven weg. ;( Toen heb ik een ander model gehaald, maar die leek toch weer wat anders dan de foto en was best wat forser nog ook, dus mweh.

Denk dat ik maar weer de Shark haal die ik eerst had. Ik ben toch meer van de metalen bandjes die je met een secured clip snel bevestigd. En de digitale verborgen lichtgevende weergave en functies zijn wel erg handig, snel ff dag v/d week en datum weergeven, of instellen als alarmklok (eventueel backup voor telefoon/normale wekker). Ik gebruikte 'em eigenlijk all-the-time. Nu 'ie min of meer onpraktisch bruikbaar is geworden, maar terug op m'n Curren (rechtsboven).

The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 4 november 2012 @ 14:51:08 #109
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118807302
quote:
Tissot
En waarvan zou het een namaak zijn?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 4 november 2012 @ 14:56:19 #110
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_118807559
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 14:50 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Mag je 'em toch eens gaan aanwijzen... http://www.tissot.ch/?mod_collections65 ;)

Neuh, Shark, WEIDE en volgens mij was er nog eentje, zijn Chinese OEM eigenproductie.
Net als Infantry en Military Royale.

De zilveren Sharks vind ik niet zo, de zwarte met witte benummering is wel nice. En die had ik ook, maar toen was op een dag opeens het knopje rechtsboven weg. ;( Toen heb ik een ander model gehaald, maar die leek toch weer wat anders dan de foto en was best wat forser nog ook, dus mweh.

Denk dat ik maar weer de Shark haal die ik eerst had. Ik ben toch meer van de metalen bandjes die je met een secured clip snel bevestigd. En de digitale verborgen lichtgevende weergave en functies zijn wel erg handig, snel ff dag v/d week en datum weergeven, of instellen als alarmklok (eventueel backup voor telefoon/normale wekker). Ik gebruikte 'em eigenlijk all-the-time. Nu 'ie min of meer onpraktisch bruikbaar is geworden, maar terug op m'n Curren (rechtsboven).

[ afbeelding ]
Model linksboven is wel nice shiz. Nog enig idee welke dat is?
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zondag 4 november 2012 @ 14:58:27 #111
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118807664
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 14:56 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Model linksboven is wel nice shiz. Nog enig idee welke dat is?
Ja, http://www.ebay.com/itm/350572512206 , maar let op dus, hij is nogal fors. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118807710
Zijn hier mensen die ervaring hebben met de MK802 Android stick? Ding is nog maar 38 dollar ofzo. Ik zoek een manier om makkelijk Uitzending Gemist en Youtube e.d. op mijn tv te krijgen. Wat voor draadloos toetsenbord en muis raden jullie aan?
  zondag 4 november 2012 @ 15:00:56 #113
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_118807772
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 14:40 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Model van Tissot?

Volgens mij niet namelijk gezien de modellen die ik onder ogen heb gehad.
Mmm. Then i will stand corrected. Kan m ook niet terugvinden op die site. Zou toch zweren dat ik m gezien had in juwelier 2 mnd terug.

Ohja , bij digros lagen er koptelefoons die ook wel behoorlijk wat weg hadden van een zeker bekend merk.
  zondag 4 november 2012 @ 15:01:09 #114
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118807781
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 14:59 schreef Thomas B. het volgende:
Zijn hier mensen die ervaring hebben met de MK802 Android stick? Ding is nog maar 38 dollar ofzo. Ik zoek een manier om makkelijk Uitzending Gemist en Youtube e.d. op mijn tv te krijgen. Wat voor draadloos toetsenbord en muis raden jullie aan?
Ja, ff zoeken vriend: http://www.google.nl/#hl=(...)inese+webshops+mk802
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 15:00 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

Mmm. Then i will stand corrected. Kan m ook niet terugvinden op die site. Zou toch zweren dat ik m gezien had in juwelier 2 mnd terug.

Ohja , bij digros lagen er koptelefoons die ook wel behoorlijk wat weg hadden van een zeker bekend merk.
En ff voor de duidelijkheid. Een bepaalde kleurstelling is geen imitatie. :') _O-
Dus alles wat zwart/rood is, is wel bedoeld om te profiteren van de looks natuurlijk, maar is in geen enkel aspect namaak van iets dat wel goed is. En dat merk je aan de feel en sound. ;)
  zondag 4 november 2012 @ 15:03:21 #115
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_118807858
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 14:59 schreef Thomas B. het volgende:
zijn diverse kleine setjes voor 20 euro te koop. Heb die stick besteld bij pandawill, maar nog nul reactie over mijn order. Wel betaald via PayPal namelijk maar geen bevestiging of niets.
pi_118808010
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 15:01 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[..]

En ff voor de duidelijkheid. Een bepaalde kleurstelling is geen imitatie. :') _O-
Dus alles wat zwart/rood is, is wel bedoeld om te profiteren van de looks natuurlijk, maar is in geen enkel aspect namaak van iets dat wel goed is. En dat merk je aan de feel en sound. ;)
dankjewel voor de moeite, vriend
  zondag 4 november 2012 @ 15:15:30 #117
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118808364
Qua keyboard/muis, wil je zo'n airmouse met ene kant keyboard en andere kant een multimedialayout, of wilde je echt een draadloze keyboard + aparte draadloze muis als set?

Want ik heb bijvoorbeeld een Mele F10 die wel nice is. En er zijn wel mensen met een Rii Mini of Measy RC.
http://chinaprices.us?q=mele%20f10
http://chinaprices.us?q=rii%20mini
http://chinaprices.us?q=measy%20rc
Of misschien wil je wel een Lenovo: http://chinaprices.us?q=lenovo%20n59

Kijk ook ff op sites als Aliexpress, Ebay en Taobao.
Maar hier dus ff een paar tips voor all-in-1 devices.
  zondag 4 november 2012 @ 15:19:15 #118
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118808568
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 14:58 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ja, http://www.ebay.com/itm/350572512206 , maar let op dus, hij is nogal fors. :P
Je hebt wel een foto van dat horloge om je pols toch? Ik vond dat wel een goede indicatie.
YouTube
  zondag 4 november 2012 @ 15:19:59 #119
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118808606
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 15:01 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[..]

Die curren 8100 die ik heb, met zwarte achtergrond.

Die heeft heel wat weg van een Certina :')
kwam daar bij toeval achter, toen iemand vroeg of ik zo'n horloge goedkoper uit China kon halen :')

Speciaal voor Shiz

een edit :P

[ Bericht 5% gewijzigd door ManageTheAnger op 04-11-2012 15:30:23 ]
YouTube
  zondag 4 november 2012 @ 15:24:37 #120
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118808839
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 15:19 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Je hebt wel een foto van dat horloge om je pols toch? Ik vond dat wel een goede indicatie.
Ja, goed punt, gelukkig heb ik mad searchskills:

Ter vergelijk de Weijleer:

Die tweede is erg comfortabel, licht en het design heeft mooie details en kleuren, maar ik ben toch niet van zulk soort 'normale stijl'-bandjes. Meer een klassieke Shark/Curren-watch fan.

Enne. Zou je je post willen editten als je nog iets wilt zeggen. Af en toe vergeten kan natuurlijk best, maar bij jou is het volgens mij stelselmatig. :P Floodposting kan vermeden worden. ;) Bedankt.
pi_118809215
Ik heb ook maar eens zo'n MK802 besteld, gelijk maar draadloos tobo met touchpad erbij gedaan.

Totaal 58 dollar, kan nooit veel mis gaan voor dat geld :P.
Geen referral hier.
  zondag 4 november 2012 @ 15:56:05 #122
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118810169
Wisten jullie trouwens, dat je op TaoBao ook gewoon in het engels kan zoeken. Productnaam etc gewoon zoals wij westerlingen het schrijven.

Vervolgens laat je de site vertalen door google zelf, van chinees naar Nederlands

en dan heb je ook alle resultaten.

Ik meen namelijk dat iemand zei dat je alleen in het chinees kon zoeken e.d.

Deze post niet ge-edit, omdat dit totaal ander onderwerp is.
YouTube
pi_118810443
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 15:56 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wisten jullie trouwens, dat je op TaoBao ook gewoon in het engels kan zoeken. Productnaam etc gewoon zoals wij westerlingen het schrijven.

Vervolgens laat je de site vertalen door google zelf, van chinees naar Nederlands

Op een bepaald merk kun je prima zoeken, maar als je een aansteker zoekt krijg je met 'lighter' toch veel minder resultaten dan met het Chinese woord.
  zondag 4 november 2012 @ 16:03:01 #124
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118810500
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 15:56 schreef ManageTheAnger het volgende:

Dat floodposten gaat om posts van jezelf waarbij je dus dubbelplaats inneemt en onnodig is. ;) Je reageert hier nu NADAT er nieuwe berichten van anderen waren bijgekomen. :P Chronologisch is het dus onzin dat je je oude bericht gaat editten en betrekt op nieuwe posts.

Dus niet twee posts in een rij die van jou komen, zonder dat iemand anders daartussen gepost heeft.
Scheiden van onderwerp kan o.a. door

_

.. de boel gescheiden te houden. ;)

_

Wat betreft je zoektermen. Ja, soms hebben Chinezen ook Engelse omschrijvingen erin staan. En zoeken op typenummers en Chinese wil ook prima in standaardtaal i.p.v. Chinees zoals bijvoorbeeld het opzoeken van een 'Takstar TS-650'. Maar zoals Painore al aangeeft, beter is om algemene benoemingen van een onderwerp zoals 'lighter' inderdaad op te zoeken in het Chinees. Of via MisterTao zoeken ofzo is ook een idee, de boel translaten enz etc. Maar eigenlijk gebruik ik Taobao alleen in het Chinees zonder te vertalen en zoek gericht op bepaalde producten waarvan me de naam al bekend is.

Het loont zich trouwens vaak niet om daar kleine sullige dingetjes te kopen die je in de normale webshops gewoon vindt. Het is ideaal om de wat zeldzamere/specifiekere items die misschien ook wat groter/zwaarder zijn te vinden en aan te schaffen via een agent.
  zondag 4 november 2012 @ 16:04:40 #125
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118810563
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 16:03 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Dat floodposten gaat om posts van jezelf waarbij je dus dubbelplaats inneemt en onnodig is. ;) Je reageert hier nu NADAT er nieuwe berichten van anderen waren bijgekomen. :P Chronologisch is het dus onzin dat je je oude bericht gaat editten en betrekt op nieuwe posts.

Dus niet twee posts in een rij die van jou komen, zonder dat iemand anders daartussen gepost heeft.
Scheiden van onderwerp kan o.a. door

_

.. de boel gescheiden te houden. ;)

Ik ben geen klein kind Shiz ;-)
YouTube
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')