Samen in ieder geval niet. De kans dat die nog gaat slapen overdag is nihil. Je hebt meer kans op de staatsloterij te winnenquote:Op zondag 4 november 2012 06:53 schreef Gulara het volgende:
Oeh Coco spannend!
Estrys, vervelend een vroege peuter. Hopelijk went ie snel aan de wintertijd. Misschien straks (samen) een zondagmiddagdutje?
Ik heb vandaag geen wereldrecord verbroken. Veel gelopen en nu lekker met de beentjes omhoog op de bank. Straks lekker salade met stokbrood en pesto en humus eten.
Daar zit dat ja , vlak bij mijn werkquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:16 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Oh waar zit dat?
In die.kleurenbuurt? (geen idee hoe het daar heet, maar als je vanuit pijnacker richting zoetermeer over de n470 gaat zeg maar?)
Daar heb ik mn klossen enzo gehaald
Dat zei ik ook al tegen hem, wees maar niet té enthousiast, het kan ook vals alarm zijn. Toen zei hij dat dat niet uitmaakt, want hij kan dit (het zingen dus) héél lang volhouden.quote:
En zingt hij niet valsquote:Op zondag 4 november 2012 09:32 schreef Suikertante het volgende:
Haha ja nu nog, maar hopelijk wisselt hij de coupletten wel wat af!
quote:Op zondag 4 november 2012 09:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
M. is net wakker geworden.
"En, ga je al bevallen?"
"Nou, zou wel eens kunnen vandaag. Blabla slijmprop, bla kramp, bla (oefen)weeën"
Nu is hij hyper en loopt al de hele tijd zelfverzonnen liedjes te zingen over de baby die eraan komt en dat hij papa wordt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |