Zijn woensdag ook weer 6 auto's in de fik gezet in Kanaleneiland, dat haalt het nieuws niet eens meer.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:25 schreef The6thgate het volgende:
De bushaltes op de kanaalstraat liggen allemaal in puinLekker weer
Daar hebben we toch een groot hek omheen gezet?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zijn woensdag ook weer 6 auto's in de fik gezet in Kanaleneiland, dat haalt het nieuws niet eens meer.
Als je niet te laat klaar wil zijn zou ik gewoon bij La Place gaan zitten boven in de V&D Niet echt bijzonder natuurlijk, maar wel met een tof uitzicht en niet zo'n ongemakkelijk alleen gevoelquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:48 schreef Sylvana het volgende:
Ik zit nu in de trein naar Utrecht om een middagje te shoppen voordat ik vanavond een vergadering heb. Ik moet vanavond dus ook even wat eten in de stad. Wie heeft er tips voor een restaurantje waar je lekker, maar niet al te duur kunt eten en waar het niet raar is om in je eentje aan tafel te zitten?
Welke richting wil je op? Naar het zuiden? Dan is door Oog in Al rijden en bij Centrum er op het snelste.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:11 schreef Blik het volgende:
Is er nog een makkelijke manier om de A2 op te komen vanaf de Douwe Egberts fabriek? Bracht mijn kind voor het eerst naar het kdv en reed vervolgens langs de DE-fabriek over de brug maar werd helemaal richting de Wall gestuurd om de A2 op te rijden. Dat moet beter kunnen, dacht ik. Is via Oog in Al dan de snelste route?
Of Cafe Olivier, dichtbij het station en gewoon geweldig mooi.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:48 schreef Sylvana het volgende:
Ik zit nu in de trein naar Utrecht om een middagje te shoppen voordat ik vanavond een vergadering heb. Ik moet vanavond dus ook even wat eten in de stad. Wie heeft er tips voor een restaurantje waar je lekker, maar niet al te duur kunt eten en waar het niet raar is om in je eentje aan tafel te zitten?
Olivier.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:59 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Of Cafe Olivier, dichtbij het station en gewoon geweldig mooi.
Dat is het uitzicht van de Neudeflat volgens mij; La place zit meer naar rechts. (Maar het idee is ongeveer hetzelfde).quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je niet te laat klaar wil zijn zou ik gewoon bij La Place gaan zitten boven in de V&D Niet echt bijzonder natuurlijk, maar wel met een tof uitzicht en niet zo'n ongemakkelijk alleen gevoel![]()
[ afbeelding ]
Oog en al is het snelste lijkt me; ik weet niet vanaf welk KDV je komt, maar gewoon over de Lessinglaan en rechtsaf bij Ouderijn lijkt mij het snelst. Sowieso wil je alle routes door en richting Leidsche Rijn mijden natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:11 schreef Blik het volgende:
Is er nog een makkelijke manier om de A2 op te komen vanaf de Douwe Egberts fabriek? Bracht mijn kind voor het eerst naar het kdv en reed vervolgens langs de DE-fabriek over de brug maar werd helemaal richting de Wall gestuurd om de A2 op te rijden. Dat moet beter kunnen, dacht ik. Is via Oog in Al dan de snelste route?
Tenzij je een atoombommetje bij je hebt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:25 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Sowieso wil je alle routes door en richting Leidsche Rijn mijden natuurlijk.
Ja, naar het zuiden toe. Ik was er al bang voor dat dat de beste optie was... Jammer dat er geen mogelijkheid is om makkelijker de A2 op te komen vanaf daar. KDV is overigens Fantaziehuis bij station Zuilenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Welke richting wil je op? Naar het zuiden? Dan is door Oog in Al rijden en bij Centrum er op het snelste.
Afslag Oog in Al is al een tijdje dicht en de A2 ligt daar inmiddels in een tunnel dus weinig mogelijkheden om daar op te komen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:21 schreef Blik het volgende:
[..]
Ja, naar het zuiden toe. Ik was er al bang voor dat dat de beste optie was... Jammer dat er geen mogelijkheid is om makkelijker de A2 op te komen vanaf daar. KDV is overigens Fantaziehuis bij station Zuilen
Ja, daar kwam ik dus ook achter. Ik kom daar normaal gesproken nooit, en had wel verwacht dat er een soort verbinding was gemaakt richting Papendorp ipv alleen een verbinding richting The Wallquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Afslag Oog in Al is al een tijdje dicht en de A2 ligt daar inmiddels in een tunnel dus weinig mogelijkheden om daar op te komen.
Het bijzondere is dat de gebouwen op deze foto nog bijna in dezelfde staat bestaan maar dat de omgeving compleet veranderd is.quote:
De Stadsbaan wordt op termijn doorgetrokken tot de gele brug. Ongeveer. Ik weet niet hoe ver hij nu loopt. Ah, zo dus:quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:50 schreef Blik het volgende:
[..]
Ja, daar kwam ik dus ook achter. Ik kom daar normaal gesproken nooit, en had wel verwacht dat er een soort verbinding was gemaakt richting Papendorp ipv alleen een verbinding richting The Wall
Sort of mijn buurtjesquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:21 schreef Blik het volgende:
[..]
Ja, naar het zuiden toe. Ik was er al bang voor dat dat de beste optie was... Jammer dat er geen mogelijkheid is om makkelijker de A2 op te komen vanaf daar. KDV is overigens Fantaziehuis bij station Zuilen
Die knik naar boven bij Hogeweide is inmiddels rechtdoor getrokken vanaf de rode doos. Tevens is die rotonde bij parkwijk levensgevaarlijk gemaakt voor fietsersquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:53 schreef Q. het volgende:
[..]
De Stadsbaan wordt op termijn doorgetrokken tot de gele brug. Ongeveer. Ik weet niet hoe ver hij nu loopt. Ah, zo dus:
[ afbeelding ]
Komt goed dus. In de toekomst.
Fietsers zijn toch 2e rangs burgers in de ogen van de gemeente.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:55 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Die knik naar boven bij Hogeweide is inmiddels rechtdoor getrokken vanaf de rode doos. Tevens is die rotonde bij parkwijk levensgevaarlijk gemaakt voor fietsers
Die is inderdaad levensgevaarlijk!quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:55 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Die knik naar boven bij Hogeweide is inmiddels rechtdoor getrokken vanaf de rode doos. Tevens is die rotonde bij parkwijk levensgevaarlijk gemaakt voor fietsers
één van de weinige kdv's die nog een wachtlijst hebbenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Sort of mijn buurtjesLeuk pand vind ik dat!
Leuk KDV inderdaad, teveel uit de route voor mijn dochter. Een vriendin van me is daar trouwens medewerker.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:52 schreef Blik het volgende:
[..]
één van de weinige kdv's die nog een wachtlijst hebben
Zie pmquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:27 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Leuk KDV inderdaad, teveel uit de route voor mijn dochter. Een vriendin van me is daar trouwens medewerker.
Morgen overal 40% schadekorting op?quote:09-01-13 20:27:03 Politie Utrecht Utrecht Plantage. Overval op supermarkt. Met auto naar binnen gereden.Politie tp 0736090 Politie Persalarm
Fruitkwartier? welkom!quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:11 schreef The6thgate het volgende:
Zo, Lombok gaat weer ingeruild worden voor Ondiep, maar dit keer een nieuwbouwappartementje. I like
Maakte me al bijna zorgen dat we de stad uit zouden moeten voor een fatsoenlijke woning als we dit jaar niks konden vinden.
Ze zoeken jequote:Op woensdag 9 januari 2013 20:39 schreef Specularium het volgende:
PLUS overvallen? Daar was ik net.
.
Staat alleen iets over dreadlocks van de eenquote:
Ik zou hem slaan.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:56 schreef Nielsch het volgende:
Op m'n werk is er nu iemand heel erg overdreven plat Utregs aan het praten, terwijl die man normaal altijd normaal praat. Ik kan daar zo niet tegen.
Naah, jij mag het doen. Aardig van mij he?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:59 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Kom maar hierheen dan, wijs ik 'em aan.
Ik kan wat dat betreft ook niet tegen dat liedje van Herman Berkien.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:56 schreef Nielsch het volgende:
Op m'n werk is er nu iemand heel erg overdreven plat Utregs aan het praten, terwijl die man normaal altijd normaal praat. Ik kan daar zo niet tegen.
Mwah, volgens mij fakete die zijn accent niet. Net zoals vroeger bij mijn opa en oma thuis, met al m'n oudooms en -tantes. Die spraken gewoon Utregs van huis uit.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kan wat dat betreft ook niet tegen dat liedje van Herman Berkien.
Ah zo, ik zing dat liedje gewoon altijd normaal, zoals ik ook praat.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:51 schreef Specularium het volgende:
Het gaat ook niet om het accent, ik praat ook plat.
Het gaat om dat nabootsen door niet-Utrechters.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:56 schreef zatoichi het volgende:
Waar is toch mijn caravan, ik kan hem nergens vinden!
Kippenleren aktetas.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:56 schreef zatoichi het volgende:
Waar is toch mijn caravan, ik kan hem nergens vinden!
Het is een heel stuk beter dan de Jaarbeurstraverse iig. 5 miljard keer beter ongeveer.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:03 schreef Specularium het volgende:
Stationshal is wel teringlelijk zeg, hulde!
Mooi dat je zometeen tenminste de treinen kan zien, als je in de huidige stationshal loopt heb je geen flauw idee waar je bent als je het niet kent.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:04 schreef Nielsch het volgende:
ik vind de grootte van die hal wel gaaf, en die glazen zijkanten ook, maar dat dak maakt het echt tot een heel lelijk geheel...
Dat was ook wel een beetje de bedoeling.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is een heel stuk beter dan de Jaarbeurstraverse iig. 5 miljard keer beter ongeveer.
Maar laten we wel wezen, dat was een gemiddeld chinees schijthuis ook.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is een heel stuk beter dan de Jaarbeurstraverse iig. 5 miljard keer beter ongeveer.
Met verlichting is er wellicht nog wat van te maken jaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:17 schreef speknek het volgende:
Ik denk overigens dat het wel meevalt met dat donkere dak. Ze zullen standaard lampen aanhebben dunkt mij.
Dat ding heeft weinig details. En daarbij komt het meer open deel van het dak aan de noordkant.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:20 schreef speknek het volgende:
Of we zijn natuurlijk voor de zoveelste keer genaaid door een architectenbureau's "impressie".
[ afbeelding ]
2015 is al geruime tijd de planning. Zie deze mooie PDF voor een gedetailleerde planning:quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:06 schreef speknek het volgende:
Maar ik dacht dat de OV terminal in 2013 opgeleverd zou worden, inmiddels staat er alweer 2014-2016 op de website.
Nee, dat is de nieuwe hoofdingang van de Jaarbeurs:quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:18 schreef speknek het volgende:
Goeien pdf.
Is dat derde kwartaal 2014 rode ding rechts de megabioscoop? Ik dacht dat ze de halve jaarbeurs daarvoor zouden slopen.
Nog steeds geen Lombokplein in de plannen.
Dat levert geen geld op he? Niemand die daar belang bij heeft, behalve de bewoners van Lombok dan. De bewoners van Utrecht zijn dan ook niet belangrijk in dit plan, behalve als er geld aan ze te verdienen valt.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:18 schreef speknek het volgende:
Nog steeds geen Lombokplein in de plannen.
Voor de Jaarbeurs niet nee, 100 gulden per jaar voor het hele terrein dus. Tot 2070. Mooie marktconforme prijs voor zo'n mega-stuk grond op zo'n AAA-locatie.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:32 schreef speknek het volgende:
Ah check. Had gedacht dat ie hoger zou worden, maar grond kost daar natuurlijk geen reet.
Nouja het idee was om het bij de binnenstad te betrekken, zodat het winkelgebied hoger ontwikkeld zou worden en je meer bedrijvigheid kreeg, en initieel zelfs zodat Leidse Rijn niet zo ver weg was en dus de grondprijs daar zou stijgen, maar dat is toch een hopeloze plek natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat levert geen geld op he? Niemand die daar belang bij heeft, behalve de bewoners van Lombok dan. De bewoners van Utrecht zijn dan ook niet belangrijk in dit plan, behalve als er geld aan ze te verdienen valt.
Anyway, zoals het het er nu naar uit ziet gaat er iig voor 2020 niets gebeuren met dat dramatische verkeersriool wat men Westplein noemt en na 2020 is het geld toch op. We zitten er dus tot het einde der tijden mee opgescheept.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:37 schreef speknek het volgende:
[..]
Nouja het idee was om het bij de binnenstad te betrekken, zodat het winkelgebied hoger ontwikkeld zou worden en je meer bedrijvigheid kreeg, en initieel zelfs zodat Leidse Rijn niet zo ver weg was en dus de grondprijs daar zou stijgen, maar dat is toch een hopeloze plek natuurlijk.
Vast wel: iedereen is Aleid zat.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:55 schreef Nielsch het volgende:
rustig hier de laatste tijd trouwens... is iedereen verhuisd ofzo?
Nog niet, ik hoop toch wel binnen 2 jaar. Niet dat ik perse Utrecht wil verlaten hoor, integendeel, ik heb het er al 20 jaar prima naar mijn zin, maar een mooie ruime eengezinswoning via Woningnet ga ik hier niet vinden. Ik mocht deze week bij een woning in Doorn kijken, maar dat was helemaal niks.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:55 schreef Nielsch het volgende:
rustig hier de laatste tijd trouwens... is iedereen verhuisd ofzo?
Veel plezier in Oost-Groningen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nog niet, ik hoop toch wel binnen 2 jaar. Niet dat ik perse Utrecht wil verlaten hoor, integendeel, ik heb het er al 20 jaar prima naar mijn zin, maar een mooie ruime eengezinswoning via Woningnet ga ik hier niet vinden. Ik mocht deze week bij een woning in Doorn kijken, maar dat was helemaal niks.
Dat is inderdaad echt een dramaquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:44 schreef Naamah het volgende:
Oh.. vandaar heli030 weer boven m'n huis. Als ze ze pakken vind ik het best, maar het is wel irritant.
Trouwens nog een verkeerstip: vermijd de Kardinaal de Jongweg tot de zomer. Wát een drama nu ze daar bezig zijn.
Ik dacht heel even dat dit mijn straat wasquote:
Volgens mij is het de Griftkade.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat dit mijn straat wasin welke buurt woon je? Ik in pijlsweerd
quote:
Goed gedaan hoor!quote:
Van dichtbij valt het wel mee. Het is wel een erg fijne straat.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:34 schreef zatoichi het volgende:
Ik herkende het meteen, maar ja mijn moeder woont er in die buurt en die huizen zijn prachtig!
Och, Corio wil niets liever dan dat, water is alleen maar lastig.quote:Op woensdag 16 januari 2013 08:15 schreef Nielsch het volgende:
Dat gezeik over hoogte en die overkapping van de singel begint anders ook aardig triest te worden. Ik zie het al gebeuren dat de partijen hierdoor zeggen: weet je wat, fuck dat water in die singel maar, we maken er wel weer een weg van.
Dat viel mij ook op. Corio die denken alleen maar aan zoveel mogelijk winst en niks anders.quote:Op woensdag 16 januari 2013 08:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Och, Corio wil niets liever dan dat, water is alleen maar lastig.En daarbij, als je in die PDF kijkt die ik gisteren heb gepost zie dat er ook in 2019 nog niet over de complete lengte van de singel water loopt. Er is nog geen potje voor gevonden. Terwijl het HET belangrijkste element van het referendum was.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |