abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118732966
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_118733068
Morning,

Zag ik toch nog de billen van MC :9
Goed begin van de dag ;)
Be someone that makes you happy
pi_118733157
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 08:41 schreef Nallie het volgende:
Morning,

Zag ik toch nog de billen van MC :9
Goed begin van de dag ;)
We zouden foto's ruilen toch ;)

Pfff nog drukke dag, heb eigenlijk zin in weekend..
pi_118733170
Ja! Nalliebillen willen we zien! :9
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_118733189
Ik heb gewoon slim gespeeld :{w
pi_118733198
Nee, dat is vals spelen! }:|
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_118733202
Ha ik zie de billen ook nog in de quote
Worry is a misuse of imagination
pi_118733222
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 08:50 schreef V1z0R het volgende:
Nee, dat is vals spelen! }:|
:* Sorry!
Wellicht ben ik in een goede bui vanmiddag ;)
pi_118733227
Ik had ze ook nog gezien, goede billen MC. Die van mijn vriendje zien er ook ongeveer zo uit. :Y

Planning

O: lijnzaadcracker hummus (zou er 2 eten, maar toen was mijn lift er ineens al :') )
T: 2 rijstwafels pindakaas, appel, 2 mandarijntjes
L: 3 lijnzaadcrackers met een halve avocado
T: banaan, nootjes
D: macaroni met gehakt, tomatensaus en groente part II
T: iets van zuivel met muesli
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_118733293
Ik zeg verbrand de spijkerbroek MC :)

En mogge!

Ik denk niet dat ik ga wandelen vandaag :') al zou het vanmiddag droog zijn, dan nog heb ik er weinig zin in dat mijn wandelstok in de drek blijft hangen (zal niet de eerste keer zijn :') )
Misschien dat ik naar het zwembad ga, ook nat, maar dan wat warmer :P

Lijstje:

O: havermout
T: cappuccino
L: beslis ik wel als ik weet of ik ga zwemmen of niet.
T: cappuccino, peer
D: snert van gister O+ die is erg goed geworden, de lepel blijft er bijna rechtop in staan en er zitten maar liefst 4 soorten vlees in :P
T: kwark met 2 mandarijnen
  vrijdag 2 november 2012 @ 08:58:28 #11
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_118733315
De Welle *O*
Niet meer actief op Fok!
pi_118733345
Morning!

Pff bijna weekend, heb geen zin meer! NU even een koffie en dan aan de slag.
pi_118733371
Oh planning:
O: bruine pistolet gezond, sinaasappelsap, cappuccino
T: appel
L: weet nog niet
T: ?
T: banaan
S: Bodybalance
D: Pasta met ragu en een salade ernaast
pi_118733576
goeiemorgen...

Tot 4 uur wakker gelegen vanmorgen. Niet zo tof, zeker omdat ik een weekend met weinig slaap tegemoet ga. Ach ja, straks in het vliegtuig nog maar even dutten ofzo.
pi_118733670
Ik ben nu voor het eerst sinds de vorige feestdagen niet afgevallen en dat geeft een beetje een WTF-gevoel. Ik vraag me nu af of ik verkeerd heb gegeten of dat ik gewoon mijn "set-pount" heb bereikt.

Vandaag:
O. 2 boterhammen met ei
T. Sinaasappel
L. 2 boterhammen met hartig beleg (moet straks er even voor naar de winkel, ik heb niks meer)
T. Yughurt en een sinaasappel
D. Macaroni met een groenteprutje
T. Weet ik nog niet
pi_118733731
Sinds kerst en oud&nieuw bedoel je?

Wat doe je aan beweging?
pi_118733738
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 09:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben nu voor het eerst sinds de vorige feestdagen niet afgevallen en dat geeft een beetje een WTF-gevoel. Ik vraag me nu af of ik verkeerd heb gegeten of dat ik gewoon mijn "set-pount" heb bereikt.

Vandaag:
O. 2 boterhammen met ei
T. Sinaasappel
L. 2 boterhammen met hartig beleg (moet straks er even voor naar de winkel, ik heb niks meer)
T. Yughurt en een sinaasappel
D. Macaroni met een groenteprutje
T. Weet ik nog niet
feestdagen? Weegdag?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_118733773
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 09:26 schreef MarMar het volgende:
Sinds kerst en oud&nieuw bedoel je?

Wat doe je aan beweging?
Ik loop drie keer per week hard
Doe twee lessen beasting in de week
En thuis om de dag sit-ups en opdrukken

En ik bedoel sinds het afgelopen oud en nieuw (dus die tussen 2011 en 2012)
pi_118733798
Beasting :? Ga je dan kijken wie de meeste bruine bonen met spek kan eten binnen het uur?
pi_118733807
en in wat voor tijdsperiode ben je niet afgevallen?

En volgens mij ben je vorige week begonnen met hardlopen, of niet? of twee weken geleden? welllicht bouw je spieren op?
pi_118733840
Dat hardlopen ben ik ipv bodyfit gaan doen, omdat die lessen telkens vielen op momenten dat ik niet kon.

En Beasting is:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik denk dat ik me een week eerder of anderhalf week geleden of zo had gewogen hiervoor. Ik schommel nu een halve maand rond hetzelfde gewicht
pi_118733862
Maar het is op zich geen drama hoor, ik heb een BMI van 22, dus dat is op zich prima :)

Alleen het verbaasd me
Iig let ik de komende twee weken goed op mijn voeding en als ik dan wederom blijf hangen besluit ik tevreden te zijn.
pi_118733870
_O- dat beasting! Wat moet je dan allemaal doen? En is het binnen of buiten?
Aargh ik wil ook weer "echt" sporten, ik word gek van die stomme enkel :'(
pi_118733885
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 09:34 schreef Perruche het volgende:
_O- dat beasting! Wat moet je dan allemaal doen? En is het binnen of buiten?
Aargh ik wil ook weer "echt" sporten, ik word gek van die stomme enkel :'(
Het is binnen, maar het is best wel zwaar en erg lekker om te doen :)
En omdat het mannen zijn doen ze dom stoer erover, maar geloof me, het is heerlijk
Daarbij ben ik dat het bij de mariniers duizend keer zwaarder is, maar he, bewegen is bewegen en als ik dit leuk vind, why not
  vrijdag 2 november 2012 @ 09:40:57 #25
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_118733983
Ik heb nu drie weken niet meer gesport en ik heb veel minder last van m'n schenen :o. Blijkbaar was dat crosstrainen toch niet zo'n goed idee. Over een week of twee heb ik een afspraak met de sportarts, dus tot die tijd sport ik maar even helemaal niet en dan ga ik wel met hem overleggen over hoe nu verder. Ik wil nu echt zsm weer kunnen hardlopen en als ik dan even helemaal niet moet sporten: so be it.
Niet meer actief op Fok!
pi_118733992
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 09:35 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Het is binnen, maar het is best wel zwaar en erg lekker om te doen :)
En omdat het mannen zijn doen ze dom stoer erover, maar geloof me, het is heerlijk
Daarbij ben ik dat het bij de mariniers duizend keer zwaarder is, maar he, bewegen is bewegen en als ik dit leuk vind, why not
:D je hoeft je niet te verdedigen hoor :P
Ik heb een tijdje bootcamp gedaan buiten, dat was ook zo lekker!

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 09:40 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nu drie weken niet meer gesport en ik heb veel minder last van m'n schenen :o. Blijkbaar was dat crosstrainen toch niet zo'n goed idee. Over een week of twee heb ik een afspraak met de sportarts, dus tot die tijd sport ik maar even helemaal niet en dan ga ik wel met hem overleggen over hoe nu verder. Ik wil nu echt zsm weer kunnen hardlopen en als ik dan even helemaal niet moet sporten: so be it.
Nein! Ik hoop dat mijn bodybalance & pump geen negatieve effecten heeft. Ik kan m'n enkel nu al wel weer buigen enzo, dat is wel al goed.
pi_118734227
Dan zit je dus al een jaar op gewicht? Je was toch al heel veel afgevallen? Best knap dus!

En als je zoveel sport, zal het best waarschijnlijk zijn dat spieren bijdragen aan je gewicht.
Wil je nog per sé afvallen, sjah, dan zal je iets moeten doen aan je eetpatroon, maar je lijstjes zien er volgens mij prima uit op zich.
Wat zijn de specs nu dan?
pi_118734261
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 09:55 schreef MarMar het volgende:
Dan zit je dus al een jaar op gewicht? Je was toch al heel veel afgevallen? Best knap dus!
Nee, ik ben dit jaar (2012) ben ik afgevallen, dus ik zit nu een week op gewicht ;)
Maar thnx, ik doe mijn best
[quote[
En als je zoveel sport, zal het best waarschijnlijk zijn dat spieren bijdragen aan je gewicht.
Wil je nog per sé afvallen, sjah, dan zal je iets moeten doen aan je eetpatroon, maar je lijstjes zien er volgens mij prima uit op zich.
[/quote]

Nee, ik denk ook wel dat dit goed is zo
Wat bedoel je met specs?
pi_118734273
Gisteravond in de sauna op de weegschaal gaan staan. Dat ding is zeker goed voor je humeur, geeft doodleuk 3kg minder aan dan mijne thuis :'). Sauna O+ O+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_118734323
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 09:57 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Nee, ik ben dit jaar (2012) ben ik afgevallen, dus ik zit nu een week op gewicht ;)
Maar thnx, ik doe mijn best
[quote[
Och tjezus, ik moet koffie :P ik las dat je sinds de vorige feestdagen niet was afgevallen :O :s)

Specs bedoel ik lengte+gewicht :)
En es een weekje of een paar weekjes stilstaan kwa afvallen is heel normaal volgens mij :)
  vrijdag 2 november 2012 @ 10:02:11 #31
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_118734345
Bijzondere naam, beasting :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_118734467
Vriend van me is officier bij de mariniers. Heb hem nooit over beasting gehoord. Maar bij hen ligt de nadruk veel meer op cardio dan op kracht.
Dus veel met dingen slepen etc. speedmarsen met boomstammen, kettingen etc.
  vrijdag 2 november 2012 @ 10:20:44 #33
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_118734706
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 09:41 schreef Perruche het volgende:

[..]

:D je hoeft je niet te verdedigen hoor :P
Ik heb een tijdje bootcamp gedaan buiten, dat was ook zo lekker!

[..]

Nein! Ik hoop dat mijn bodybalance & pump geen negatieve effecten heeft. Ik kan m'n enkel nu al wel weer buigen enzo, dat is wel al goed.
Je merkt het vanzelf :). Lastige aan een scheenbeenblessure is dat je er een kunt hebben zonder dat je er last van hebt en dat het heel langzaam herstelt, dus het is een beetje lastig experimenteren: wat moet ik wel doen en wat niet?
Niet meer actief op Fok!
pi_118735495
Balen Perr! Gewoon goed naar je lijf luisteren!
Ik heb mijn nieuwe poging tot hardlopen na 5x ook alweer moeten staken :')

Planning:

O: havermout, banaan, kokos en cacao
T: appel, paar slokken koffie verkeerd en toen was ie koud
L: speltbh geitenkaas, 2 rijstwafels pindakaas
B: uurtje fietsen en wat oefeningen thuis
T: weet niet, misschien wat groentes met hummus
D: pompoen aubergine en courgette heb ik nog liggen.. even kijken waar ik zin in heb
T: beetje kwark
pi_118735681
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 10:08 schreef the85mc het volgende:
Vriend van me is officier bij de mariniers. Heb hem nooit over beasting gehoord. Maar bij hen ligt de nadruk veel meer op cardio dan op kracht.
Dus veel met dingen slepen etc. speedmarsen met boomstammen, kettingen etc.
Wat maakt het uit, als ik maar lekker sport toch :)
Al die groepslessen hebben debiele namen en gekke beschrijvingen om mensen de zaal in te krijgen ;)

[ Bericht 11% gewijzigd door ChildoftheStars op 02-11-2012 11:11:56 ]
pi_118735695
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 10:00 schreef MarMar het volgende:

[..]

Och tjezus, ik moet koffie :P ik las dat je sinds de vorige feestdagen niet was afgevallen :O :s)

Specs bedoel ik lengte+gewicht :)
En es een weekje of een paar weekjes stilstaan kwa afvallen is heel normaal volgens mij :)
Ik ben 1m58 en weeg 55kg
pi_118735876
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 11:06 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik ben 1m58 en weeg 55kg
zat jij niet eerst in dieet?
pi_118735988
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 11:12 schreef Probability het volgende:

[..]

zat jij niet eerst in dieet?
Eerst wel, nu niet meer :)
Alleen toen ik daar begon woog ik 100kg en nu niet meer.
pi_118736026
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 11:16 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Eerst wel, nu niet meer :)
Alleen toen ik daar begon woog ik 100kg en nu niet meer.
wow! hoe lang heb je daar over gedaan?
pi_118736044
:o dan ben je bijna de helft van jezelf afgevallen?
Nu ben ik benieuwd naar een voor/na foto!
pi_118736116
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 11:17 schreef Probability het volgende:

[..]

wow! hoe lang heb je daar over gedaan?
Sinds oud en nieuw tot nu. Daarom ben ik ook verbaasd dat ik nu ineens niets was afgevallen. Anderzijds ben ik wel tevreden met hoe ik er nu uit zie :) en wil ik niet perse meer kwijt. Ik vind wat ik nu eet prettig (geen honger, genoeg energie), dus ik zie wel wat mijn lijf doet.
pi_118736141
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 11:20 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Sinds oud en nieuw tot nu. Daarom ben ik ook verbaasd dat ik nu ineens niets was afgevallen. Anderzijds ben ik wel tevreden met hoe ik er nu uit zie :) en wil ik niet perse meer kwijt. Ik vind wat ik nu eet prettig (geen honger, genoeg energie), dus ik zie wel wat mijn lijf doet.
je bent 55 kilo in 10 maand afgevallen? sjeesis. Ik ben ook benieuwd naar foto's!
  vrijdag 2 november 2012 @ 11:21:26 #43
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_118736142
quote:

[..]

In nog geen jaar? :o

*kaak opraapt*
Niet meer actief op Fok!
pi_118736191
Lijkt Obese wel :P
Dan is het niet raar dat je nu stagneert denk ik...
pi_118736279

:~
pi_118736280
Ik zal vanavond even foto's zoeken. Er zijn niet veel van de 100kg, gezien ik toen niet echt een goed zelfbeeld had en zo. Alleen dat moet ik even op mijn andere PC doen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naja... ik was het gewoon een beetje zat dus ik heb gewoon mijn best gedaan :) Discipline is niet zo moeilijk
pi_118736327
Perr WAT doe je? :'(
pi_118736330
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 11:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zal vanavond even foto's zoeken. Er zijn niet veel van de 100kg, gezien ik toen niet echt een goed zelfbeeld had en zo. Alleen dat moet ik even op mijn andere PC doen.

Naja... ik was het gewoon een beetje zat dus ik heb gewoon mijn best gedaan :) Discipline is niet zo moeilijk
^O^ goed dat je er ook bij sport!

Daar ben ik de eerste keer mee in de mist gegaan, was zo weer 35kg bij :{
pi_118736356
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 11:27 schreef Nallie het volgende:
Perr WAT doe je? :'(
Sabotage!!
pi_118736404
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 11:27 schreef V1z0R het volgende:

[..]

O... auw... dat is klote

Naja... deze grap heb ik ook al een keer geflikt toen ik veertien was, alleen nog sneller dan nu en wat extremer dan nu. Nu doe ik het op bewegen en gezond eten. Iets wat ik de rest van mijn leven wel volhoud ;)
pi_118736456
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 11:29 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

O... auw... dat is klote

Naja... deze grap heb ik ook al een keer geflikt toen ik veertien was, alleen nog sneller dan nu en wat extremer dan nu. Nu doe ik het op bewegen en gezond eten. Iets wat ik de rest van mijn leven wel volhoud ;)
:D was ook in m'n tienerjaren en ook zo extreem. Alleen avondeten en pakje sultana op zak voor wanneer ik gammel werd.
pi_118736473
Bewegen en gezond eten zijn nou net twee dingen die ik nooit zo lang volhou :'). Al ga ik vandaag wel een sportschoolabo afsluiten, voor een keten die een locatie naast mn stage heeft én een locatie op 1,5km van mn huisje. Samen met een huisgenootje. Dus dat moet goed komen en dan kan ik over een paar maanden ook een strakke kontfoto plaatsen 8-).

In mn pubertijd leefde ik op 3 appels en avondeten. Ik was te lui om mijn brood te smeren en te gierig om fastfood te kopen :').
pi_118736479
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 11:27 schreef Perruche het volgende:

[..]

Sabotage!!
Gemeen :( Ik had al trek... en nu kwijl ik :')
pi_118736502
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 11:29 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Geniet ervan ;)
ik heb ze niet :'(
pi_118736523
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 11:33 schreef Perruche het volgende:

[..]

ik heb ze niet :'(
Zijn ze al op?
  vrijdag 2 november 2012 @ 11:33:58 #57
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_118736530
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 11:27 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Voor mij maakt het volgens mij weinig uit of ik wel of niet sport :). Ben mijn 20 kg destijds ook zonder sport kwijt geraakt.
Niet meer actief op Fok!
pi_118736551
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 11:33 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Zijn ze al op?
Ik heb ze nooit gehad!
pi_118736566
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 11:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Voor mij maakt het volgens mij weinig uit of ik wel of niet sport :). Ben mijn 20 kg destijds ook zonder sport kwijt geraakt.
75kg in anderhalf jaar, geen sport erbij en met zeer weinig eten.
Daarna kom je dus met het minste of geringste weer aan. :P
pi_118736576
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 11:35 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik heb ze nooit gehad!
Waar komen ze vandaan? Of heb je een recept?
B-)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_118736588
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 11:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

O echt? Ik heb dat ook de eerste keer gedaan zonder sport, kilo per week eraf, maar na een jaar was ik bijna weer even zwaar. Ik ben nu bijna een jaar tussen de 80-85. Dus wat dat betreft gaat het nu wel beter.
  vrijdag 2 november 2012 @ 11:37:15 #62
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_118736625
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 11:35 schreef V1z0R het volgende:

[..]

75kg in anderhalf jaar, geen sport erbij en met zeer weinig eten.
Daarna kom je dus met het minste of geringste weer aan. :P
Dan wel ja :). Ik at wel vrij netjes, volgens mij. Geen idee hoe ik dat gedaan heb, want ik zou het nu niet meer kunnen :'). Zou echter wel weer 5 en liever nog 10 kg af mogen. Nog even de discipline voor zien te vinden :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_118736642
quote:

[..]

misschien heb ik het fout, maar vond jouw lijstjes altijd erg weinig. heb je misschien een voorbeeld lijstje? kan het mis hebben hoor!
  vrijdag 2 november 2012 @ 11:38:53 #64
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_118736683
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 11:36 schreef the85mc het volgende:

[..]

O echt? Ik heb dat ook de eerste keer gedaan zonder sport, kilo per week eraf, maar na een jaar was ik bijna weer even zwaar. Ik ben nu bijna een jaar tussen de 80-85. Dus wat dat betreft gaat het nu wel beter.
Ik ben in januari 2007 begonnen met 88 kg en woog eind 2009 67 kg O+ O+. Ik ben vervolgens zeker een jaar stabiel gebleven, maar in de twee jaar daarna zijn 10 kg er weer aan geslopen, ook al sport ik ;). Ik doe toch iets niet helemaal goed qua eten, denk ik.
Niet meer actief op Fok!
pi_118736744
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 11:37 schreef Probability het volgende:

[..]

misschien heb ik het fout, maar vond jouw lijstjes altijd erg weinig. heb je misschien een voorbeeld lijstje? kan het mis hebben hoor!
Momenteel heb ik een gemiddelde van:
O. 2 boterhammen en een ei
T. Meestal iets aan yoghurt of fruit (hangt van opsta tijd af)
L. 2 boterhammen met beleg
T. Yoghurt/groente/noten oid net wat ik heb en waar ik zin in heb
D. Gewone warme maaltijd
T. Fruit met een koekje of zo.

En soms eet ik wat meer en soms eet ik wat minder
pi_118736756
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 11:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Waar komen ze vandaan? Of heb je een recept?
B-)
Lebovitz's nieuwste post :@

Als je een grote wil kan je ook deze doen: http://www.lottieanddoof.com/2009/04/chocolate-caramel-tart/
pi_118736834
Ik klik niet op linkjes, ik klik niet op linkjes, ik klik niet op linkjes :X
  vrijdag 2 november 2012 @ 11:44:28 #68
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_118736862
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 11:41 schreef Perruche het volgende:

[..]

Lebovitz's nieuwste post :@

Als je een grote wil kan je ook deze doen: http://www.lottieanddoof.com/2009/04/chocolate-caramel-tart/
:9~ Wie gaat hem maken? Dan kom ik langs :9~
Niet meer actief op Fok!
pi_118736876
ik heb lebovitz in m'n feedreader zitten, niet zo'n goed idee. We lekker, inderdaad...

Straks naar Nederland, wil ergens dit weekend een kroket eten, zo'n zin in!
pi_118736895
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 11:44 schreef Jagärtrut het volgende:
ik heb lebovitz in m'n feedreader zitten, niet zo'n goed idee. We lekker, inderdaad...

Straks naar Nederland, wil ergens dit weekend een kroket eten, zo'n zin in!
Dan is Nederland toch wel de aangewezen plek ja :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')