We zouden foto's ruilen tochquote:Op vrijdag 2 november 2012 08:41 schreef Nallie het volgende:
Morning,
Zag ik toch nog de billen van MC
Goed begin van de dag
feestdagen? Weegdag?quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben nu voor het eerst sinds de vorige feestdagen niet afgevallen en dat geeft een beetje een WTF-gevoel. Ik vraag me nu af of ik verkeerd heb gegeten of dat ik gewoon mijn "set-pount" heb bereikt.
Vandaag:
O. 2 boterhammen met ei
T. Sinaasappel
L. 2 boterhammen met hartig beleg (moet straks er even voor naar de winkel, ik heb niks meer)
T. Yughurt en een sinaasappel
D. Macaroni met een groenteprutje
T. Weet ik nog niet
Ik loop drie keer per week hardquote:Op vrijdag 2 november 2012 09:26 schreef MarMar het volgende:
Sinds kerst en oud&nieuw bedoel je?
Wat doe je aan beweging?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik denk dat ik me een week eerder of anderhalf week geleden of zo had gewogen hiervoor. Ik schommel nu een halve maand rond hetzelfde gewicht
Het is binnen, maar het is best wel zwaar en erg lekker om te doenquote:Op vrijdag 2 november 2012 09:34 schreef Perruche het volgende:
dat beasting! Wat moet je dan allemaal doen? En is het binnen of buiten?
Aargh ik wil ook weer "echt" sporten, ik word gek van die stomme enkel
quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is binnen, maar het is best wel zwaar en erg lekker om te doen![]()
En omdat het mannen zijn doen ze dom stoer erover, maar geloof me, het is heerlijk
Daarbij ben ik dat het bij de mariniers duizend keer zwaarder is, maar he, bewegen is bewegen en als ik dit leuk vind, why not
Nein! Ik hoop dat mijn bodybalance & pump geen negatieve effecten heeft. Ik kan m'n enkel nu al wel weer buigen enzo, dat is wel al goed.quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:40 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nu drie weken niet meer gesport en ik heb veel minder last van m'n schenen. Blijkbaar was dat crosstrainen toch niet zo'n goed idee. Over een week of twee heb ik een afspraak met de sportarts, dus tot die tijd sport ik maar even helemaal niet en dan ga ik wel met hem overleggen over hoe nu verder. Ik wil nu echt zsm weer kunnen hardlopen en als ik dan even helemaal niet moet sporten: so be it.
Nee, ik ben dit jaar (2012) ben ik afgevallen, dus ik zit nu een week op gewichtquote:Op vrijdag 2 november 2012 09:55 schreef MarMar het volgende:
Dan zit je dus al een jaar op gewicht? Je was toch al heel veel afgevallen? Best knap dus!
Och tjezus, ik moet koffiequote:Op vrijdag 2 november 2012 09:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, ik ben dit jaar (2012) ben ik afgevallen, dus ik zit nu een week op gewicht
Maar thnx, ik doe mijn best
[quote[
En als je zoveel sport, zal het best waarschijnlijk zijn dat spieren bijdragen aan je gewicht.
Wil je nog per sé afvallen, sjah, dan zal je iets moeten doen aan je eetpatroon, maar je lijstjes zien er volgens mij prima uit op zich.
Wat zijn de specs nu dan?
Je merkt het vanzelfquote:Op vrijdag 2 november 2012 09:41 schreef Perruche het volgende:
[..]je hoeft je niet te verdedigen hoor
![]()
Ik heb een tijdje bootcamp gedaan buiten, dat was ook zo lekker!
[..]
Nein! Ik hoop dat mijn bodybalance & pump geen negatieve effecten heeft. Ik kan m'n enkel nu al wel weer buigen enzo, dat is wel al goed.
Wat maakt het uit, als ik maar lekker sport tochquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:08 schreef the85mc het volgende:
Vriend van me is officier bij de mariniers. Heb hem nooit over beasting gehoord. Maar bij hen ligt de nadruk veel meer op cardio dan op kracht.
Dus veel met dingen slepen etc. speedmarsen met boomstammen, kettingen etc.
Ik ben 1m58 en weeg 55kgquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:00 schreef MarMar het volgende:
[..]
Och tjezus, ik moet koffieik las dat je sinds de vorige feestdagen niet was afgevallen
![]()
![]()
Specs bedoel ik lengte+gewicht
En es een weekje of een paar weekjes stilstaan kwa afvallen is heel normaal volgens mij
wow! hoe lang heb je daar over gedaan?quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Eerst wel, nu niet meer
Alleen toen ik daar begon woog ik 100kg en nu niet meer.
Sinds oud en nieuw tot nu. Daarom ben ik ook verbaasd dat ik nu ineens niets was afgevallen. Anderzijds ben ik wel tevreden met hoe ik er nu uit ziequote:Op vrijdag 2 november 2012 11:17 schreef Probability het volgende:
[..]
wow! hoe lang heb je daar over gedaan?
je bent 55 kilo in 10 maand afgevallen? sjeesis. Ik ben ook benieuwd naar foto's!quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sinds oud en nieuw tot nu. Daarom ben ik ook verbaasd dat ik nu ineens niets was afgevallen. Anderzijds ben ik wel tevreden met hoe ik er nu uit zieen wil ik niet perse meer kwijt. Ik vind wat ik nu eet prettig (geen honger, genoeg energie), dus ik zie wel wat mijn lijf doet.
In nog geen jaar?quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sinds oud en nieuw tot nu. Daarom ben ik ook verbaasd dat ik nu ineens niets was afgevallen. Anderzijds ben ik wel tevreden met hoe ik er nu uit zieen wil ik niet perse meer kwijt. Ik vind wat ik nu eet prettig (geen honger, genoeg energie), dus ik zie wel wat mijn lijf doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naja... ik was het gewoon een beetje zat dus ik heb gewoon mijn best gedaanDiscipline is niet zo moeilijk
quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zal vanavond even foto's zoeken. Er zijn niet veel van de 100kg, gezien ik toen niet echt een goed zelfbeeld had en zo. Alleen dat moet ik even op mijn andere PC doen.
Naja... ik was het gewoon een beetje zat dus ik heb gewoon mijn best gedaanDiscipline is niet zo moeilijk
O... auw... dat is klotequote:Op vrijdag 2 november 2012 11:27 schreef V1z0R het volgende:
[..]goed dat je er ook bij sport!
Daar ben ik de eerste keer mee in de mist gegaan, was zo weer 35kg bij
quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
O... auw... dat is klote
Naja... deze grap heb ik ook al een keer geflikt toen ik veertien was, alleen nog sneller dan nu en wat extremer dan nu. Nu doe ik het op bewegen en gezond eten. Iets wat ik de rest van mijn leven wel volhoud
Zijn ze al op?quote:
Voor mij maakt het volgens mij weinig uit of ik wel of niet sportquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:27 schreef V1z0R het volgende:
[..]goed dat je er ook bij sport!
Daar ben ik de eerste keer mee in de mist gegaan, was zo weer 35kg bij
75kg in anderhalf jaar, geen sport erbij en met zeer weinig eten.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Voor mij maakt het volgens mij weinig uit of ik wel of niet sport. Ben mijn 20 kg destijds ook zonder sport kwijt geraakt.
Waar komen ze vandaan? Of heb je een recept?quote:
O echt? Ik heb dat ook de eerste keer gedaan zonder sport, kilo per week eraf, maar na een jaar was ik bijna weer even zwaar. Ik ben nu bijna een jaar tussen de 80-85. Dus wat dat betreft gaat het nu wel beter.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Voor mij maakt het volgens mij weinig uit of ik wel of niet sport. Ben mijn 20 kg destijds ook zonder sport kwijt geraakt.
Dan wel jaquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:35 schreef V1z0R het volgende:
[..]
75kg in anderhalf jaar, geen sport erbij en met zeer weinig eten.
Daarna kom je dus met het minste of geringste weer aan.
misschien heb ik het fout, maar vond jouw lijstjes altijd erg weinig. heb je misschien een voorbeeld lijstje? kan het mis hebben hoor!quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben in januari 2007 begonnen met 88 kg en woog eind 2009 67 kgquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:36 schreef the85mc het volgende:
[..]
O echt? Ik heb dat ook de eerste keer gedaan zonder sport, kilo per week eraf, maar na een jaar was ik bijna weer even zwaar. Ik ben nu bijna een jaar tussen de 80-85. Dus wat dat betreft gaat het nu wel beter.
Momenteel heb ik een gemiddelde van:quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:37 schreef Probability het volgende:
[..]
misschien heb ik het fout, maar vond jouw lijstjes altijd erg weinig. heb je misschien een voorbeeld lijstje? kan het mis hebben hoor!
Lebovitz's nieuwste postquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Waar komen ze vandaan? Of heb je een recept?
quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:41 schreef Perruche het volgende:
[..]
Lebovitz's nieuwste post
Als je een grote wil kan je ook deze doen: http://www.lottieanddoof.com/2009/04/chocolate-caramel-tart/
Dan is Nederland toch wel de aangewezen plek jaquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:44 schreef Jagärtrut het volgende:
ik heb lebovitz in m'n feedreader zitten, niet zo'n goed idee. We lekker, inderdaad...
Straks naar Nederland, wil ergens dit weekend een kroket eten, zo'n zin in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |