PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Miranda Kerr en Mila Kunis voor je topic.quote:Op vrijdag 2 november 2012 03:08 schreef Kamikazie het volgende:
Die OP chick is ranzig, snel vervangen!
welke film is deze chick van ?quote:
Welke sappige filmquote:Op vrijdag 2 november 2012 07:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zo te zien van een hele sappige film.
Opnieuw inloggen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Het spijt ons, maar je hebt geen toestemming om een Online pas, die vereist is voor toegang tot alle onlinefuncties, te registreren. Voor meer informatie kun je terecht...
What the f... is dit?
Ja dat snap ik. Oke dan zou ik het niet weten man, meestal is de oplossing voor problemen met EA opnieuw inloggen...quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Op console he. Heb 'm al aan en uitgezet...zelfde melding.
Allereerst goedemorgen. Ik doe dan via account management -->sign out. Daarna sign in. Dan is het bij mij meestal verholpen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Op console he. Heb 'm al aan en uitgezet...zelfde melding.
Voor FUT doet-ie het wel, krijg die melding voorlopig alleen bij seasons zie ik nuquote:Op vrijdag 2 november 2012 08:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Oke dan zou ik het niet weten man, meestal is de oplossing voor problemen met EA opnieuw inloggen...
In FIFA, of in het PS3 menu?quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Allereerst goedemorgen. Ik doe dan via account management -->sign out. Daarna sign in. Dan is het bij mij meestal verholpen.
Het is een teken van God. Dit is het moment om een pack te openen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Voor FUT doet-ie het wel, krijg die melding voorlopig alleen bij seasons zie ik nu
Haha...jammer dat al mijn coins zijn geinvesteerd in mijn TPquote:Op vrijdag 2 november 2012 08:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het is een teken van God. Dit is het moment om een pack te openen.
In het PS3 menuquote:Op vrijdag 2 november 2012 08:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In FIFA, of in het PS3 menu?
Nergens voor nodig ditquote:Op vrijdag 2 november 2012 08:33 schreef DuTank het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/728204/
Ik zat te denken aan Schweinsteiger en Neuer. Maar dat wordt nog flink sparen.
Iemand tips voor een CB en een reserve spits/CM/CB/keeper?
Op LM en RM heb ik nog Schurle en Blazssykutkankerkovsky
Leuk leven als je half 9 al aan het kankeren bent.quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:33 schreef DuTank het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/728204/
Ik zat te denken aan Schweinsteiger en Neuer. Maar dat wordt nog flink sparen.
Iemand tips voor een CB en een reserve spits/CM/CB/keeper?
Op LM en RM heb ik nog Schurle en Blazssykutkankerkovsky
quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nergens voor nodig dit
Naldo/Boateng/Diouf/Makiadi/Wiese
Sorry, ik ben een KLB'er, daar is dat normaalquote:Op vrijdag 2 november 2012 08:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Leuk leven als je half 9 al aan het kankeren bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:00 schreef dion_v_k het volgende:
M'n hond heeft vannacht over de playstation gezeken![]()
Hij is dood.Kut voor je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:00 schreef dion_v_k het volgende:
M'n hond heeft vannacht over de playstation gezeken![]()
Hij is dood.Gisteren ging er ook al een PS3 dood (van poker).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2012!
Ik ook sorry voor het warme onthaal, maar met kanker leg ik op de 1 of andere raadselachtige manier verbanden met dood en ellendequote:Op vrijdag 2 november 2012 08:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
Sorry, ik ben een KLB'er, daar is dat normaal
Maar in ieder geval bedanktFlink sparen, want Neuer en Schweinsteiger zijn niet goedkoop...
Gelukkig heb ik voor de rest het hele elftal relatief goedkoop kunnen inkopen, danwel in een pakket gehad.
Ja neem aan dat hij niet meer te redden is, hij piepte eerst 3x en nu doet hij niks meerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:07 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja neem aan dat hij niet meer te redden is, hij piepte eerst 3x en nu doet hij niks meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Hij had alleen netwerk problemen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gisteren ging er ook al een PS3 dood (van poker).
2012!
quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:07 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja neem aan dat hij niet meer te redden is, hij piepte eerst 3x en nu doet hij niks meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Godverdomme zeg, ik hou hem net op zijn kant en er loopt een vol glas zeik uitquote:
Geen idee, ik kan er nog niet mee spelen natuurlijkquote:Op vrijdag 2 november 2012 09:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ook sorry voor het warme onthaal, maar met kanker leg ik op de 1 of andere raadselachtige manier verbanden met dood en ellende
Net elftal trouwens, heb je geen last van het gebrek aan snelheid voorin?
Thomas Muller is er ook nog, gewoon CF of ST maken.quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan er nog niet mee spelen natuurlijk
Ik speel nu alleen maar met een bronzen elftal om munten te verzamelen..
Maar het punt is, wie moet ik daar voorin zetten dan? Er zijn geen snelle spitsen die de chemistry hoog houden... Of Reus tot spits maken en dan Podolski, dat zou ook nog kunnen natuurlijk.
Ga je hem nog helemaal laten drogen (in rijst ofzo) of niet?quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:12 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Godverdomme zeg, ik hou hem net op zijn kant en er loopt een vol glas zeik uit![]()
Zelfs op de Fifa disc zat condens, gelukkig er nog wel uit kunnen krijgen toen hij nog iets van leefde vertoonde
Ik krijg hem wel, vannacht gewoon zijn drinkbak vol pissen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij had alleen netwerk problemen.
[..]
144 red een dierquote:Op vrijdag 2 november 2012 09:16 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik krijg hem wel, vannacht gewoon zijn drinkbak vol pissen.
Koekje van eigen deeg
Wat Dutch zegt, Muller. Of Podolski voor Huntelaar. Lewandowski van Dortmund.. Best wel wat opties.quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan er nog niet mee spelen natuurlijk
Ik speel nu alleen maar met een bronzen elftal om munten te verzamelen..
Maar het punt is, wie moet ik daar voorin zetten dan? Er zijn geen snelle spitsen die de chemistry hoog houden... Of Reus tot spits maken en dan Podolski, dat zou ook nog kunnen natuurlijk.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:11 schreef DutchSL het volgende:
O ik dacht dat hij het meende dat de PS3 dood was. Lees nu terug en hij was alleen even langzaam
Kan iemand even testen of een Xbox 360 er wel tegen kan als een hond erover pist, dan weten we voor eens en altijd welke console beter is.
Nou ik krijg toch sterk het gevoel dat hij mij nu met wraakgevoelens ligt aan te kijken.quote:
Ik zou ingame Vadis wel als middelste CM doen..quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:35 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
het reserve team. Hopelijk gaan de zilveren teams het plezier in FUT wat terug brengen
Ja, die is meer geschikt voor de middelste positie idd. Gaat nu wel lekker. Eindelijk weer een keer overtuigend gewonnen: 8-0. De finale spelen eerst en dan het nieuwe elftal eens een kans gevenquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:19 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik zou ingame Vadis wel als middelste CM doen..
Hoe ziet jou eerste team eruit?quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, die is meer geschikt voor de middelste positie idd. Gaat nu wel lekker. Eindelijk weer een keer overtuigend gewonnen: 8-0. De finale spelen eerst en dan het nieuwe elftal eens een kans geven
Nice kerelquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:47 schreef Toefjes het volgende:
Silver cup gewonnen![]()
Pakje troep als extra prijs.
[ afbeelding ]
Ik dacht dat jij ging stoppen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:03 schreef MartijnTor het volgende:
Ik wil eigenlijk Neymar kopen, maar dat is denk ik zonde omdat hij ineens flink kan gaat zakken als je zijn huidige prijs ziet...
jammerquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:07 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Een jaar zonder fut gaat me toch niet lukken
Is goed, moeten maar even een mooi moment zoeken. Sport ze!quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
schema is wat gewijzigd, ik ga nu sporten. Van het weekend maar ons potje doen?
Ik ken die uk op CF niet, maar zou je daar niet iemand met wat meer snelheid en voetballend vermogen neerzetten?quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:29 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog tips voor mn team?
Frank Demouge kan niet qua chemquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ken die uk op CF niet, maar zou je daar niet iemand met wat meer snelheid en voetballend vermogen neerzetten?
Ik voel je. Schandalig ook dat EA geen Juup League heeft, anders was discussie overbodig: Ted van de Pavert.quote:
Heldenteam, aguero?quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:29 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
sow hoe kom je aan zoveel coins?quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:29 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Op straat gevonden.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:46 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
sow hoe kom je aan zoveel coins?
Leuk team! Al lijkt Emnes mij wel beter dan Matavzquote:
Dat zou wel eens kunnen, ik denk ook dat ik hem ga vervangen maar ik wil matavz wel hebben geprobeerdquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Leuk team! Al lijkt Emnes mij wel beter dan Matavz
Not badquote:
Jammer dat je hem niet over de middellijn krijgt voordat de 45 minuten om zijnquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/11608/ Zulke slechte stats als je naar zijn kaart kijkt en dan zie je de IG stats99 shot power en curve.
Leuk voor vrije trappen en verder compleet nutteloosquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/11608/ Zulke slechte stats als je naar zijn kaart kijkt en dan zie je de IG stats99 shot power en curve.
Of je laat hem invallen als CMquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:17 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Jammer dat je hem niet over de middellijn krijgt voordat de 45 minuten om zijn
Hoezo jat jij cambuur muziek? Nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:43 schreef Gtaboy107 het volgende:
HEERLIJKE LOTINGZoals FOK-user en mede PEC-supporter Afwazig op een ander forum zei:
GE to the NOT.
Er zijn zoveel redenen waarom deze loting zo gigantisch vet is.
1. PEC bekert weer een ronde verder
2. GAE Gayventer in eigen huis uit de beker schoppen
3. Schuimbekkende Eagles langs de lijn
4. GAE eindelijk op een andere tijd dan zondags om 12.30
RTquote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:39 schreef Tim86 het volgende:
Dit is sick trouwens
http://www.flabber.nl/lin(...)ijna-instorten-13068
Die kan ik hier niet openen maar ik had hem toch al gezienquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:35 schreef Tim86 het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)gratis-hypnose-13081
Ziet er echt vet uit. En een lekker wijf
Excuus aanvaardquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is wel rustig hier nu.
Daar ging iets mis, sorry voor de dubbelpost
Dat doe je niet nog een keer, want andersquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Je moet beter opletten jongen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik dacht dat ik een post ging editen maar dat was niet zo en toen postte ik per ongeluk een quote van mezelfquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je moet beter opletten jongen.
#sommigemensen
Workrates in een tweespitsenssysteem vind ik juist wel erg belangrijk merk ik..... Benson & Lumu bijvoorbeeld hebben h/l en die houden het veld erg groot voorin + maken veel meer slimme loopacties dan bijvoorbeeld een Castillionquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Leuk voor vrije trappen en verder compleet nutteloos![]()
IF Matavz heeft best zieke IG stats. Schijnbaar een 5 star weakfoot upgrade + 91 finishing, 83 curve, 75 heading, 72 long shots, 81 volleys, 82 shot power
Als die man toch eens iets sneller was, meer dan 2 star skills had en geen low/low WR...ga hem nog wel een keer testen though..workrates in een tweespitsenssyteem zijn vaak toch wat minder boeiend imo en skills en snelheid zijn niet onoverkomelijk..zo traag is hij ook zeker niet.
Groot gelijkquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:29 schreef Toefjes het volgende:
Het 4-3-3 elftal heeft een klinkende 6-0 binnengesleept. Silvers is best leuk. Ik sluit me aan bij de silver aanhangersGoud
Ik ga denk ik ook oude spelletjes inleveren morgenquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:40 schreef vandermar het volgende:
Zal ik MW3 nu inleveren met nog 2 spelen of een combinatie van 3 andere spellen? Ik heb er 6 die ik weg wil en die hebben een totale waarde nog van 97,-
Dat zijn
MW3: 39,98
MW2: 14,98
Fifa 09: 2,98
NBA 2K 11: 14,98
GTA 4: 14,98
BF BC2: 9,98
edit: Heb voorlopig Pocogioli op LB, die schijnt ook wel aardig te zijn.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:45 schreef v0lt026 het volgende:
Over Silvers gesproken:
http://www.futhead.com/fifa/squads/747352/#squad-player
Heb dit team bijna bij elkaar, hopelijk is het wat. Alleen die Majeed ben ik niet zo'n fan van, daar heb ik al een paar keer meegespeeld... Dus misschien nog even op zoek naar een beter alternatief op die positie.
Waar kan je zien hoeveel zon game waard is?quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:46 schreef vandermar het volgende:
Ik volgende week denk ik, moet dan toch langs de game mania om bij tentamen te komen.
Je zoekt de game op de site op, dan staat er een nieuw prijs en een used prijs. De used prijs moet je hebben.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waar kan je zien hoeveel zon game waard is?
Heldquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je zoekt de game op de site op, dan staat er een nieuw prijs en een used prijs. De used prijs moet je hebben.
http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=119&iid=297
Maar die used prijs is toch waarvoor zij het spel weer verkopen? Of maken ze geen winst op 2e-hands spellen?quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je zoekt de game op de site op, dan staat er een nieuw prijs en een used prijs. De used prijs moet je hebben.
Dat is toch de prijs waarvoor zij het gaan verkopen? Dan maken ze toch geen winst? Lijkt me dus sterk dat dat het bedrag is wat je krijgt...quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb maar 3 wedstrijden met Lukaku gespeeld, dus kan nog geen betrouwbaar beeld schetsen. Wel 6 goals, dus het is veelbelovend. Hij is zoals bekend groot en kopsterkt, redelijk snel. Linksbenig is wel wennen, maar dat komt goedquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:43 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Groot gelijkHoe is Lukaku? En met welke andere zilvere spitsen heb je gespeeld, hoe goed is hij vergeleken met hun?
quote:
O, voor de release van de game?quote:
Oh je wilt een directe ruil doen van 3 games voor 1 andere game. Dan kan het idd wel. Als je de games inlevert voor geld/credit dan krijg je er minder voor.quote:
Neequote:Op vrijdag 2 november 2012 13:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
O, voor de release van de game?
Ik kan niet nu dus nog bijvoorbeeld 8 games inleveren voor AC III ofzo?
directe ruil is het niet, want je moet nog bijbetalen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:54 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Oh je wilt een directe ruil doen van 3 games voor 1 andere game. Dan kan het idd wel. Als je de games inlevert voor geld/credit dan krijg je er minder voor.
Oke ik ga misschien lukaku en benteke in een 352 zetten. Als je wat meer potjes hebt gespeeld ben ik benieuwd naar je bevindingen. Misschien dat ik dan wat andere silver teams maak. Zag bijv net dat team van volt en wil nu een 352 gaan maken met quincy en annan. Maar eerst mijn argentinie silvers nog een 3de kans geven.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb maar 3 wedstrijden met Lukaku gespeeld, dus kan nog geen betrouwbaar beeld schetsen. Wel 6 goals, dus het is veelbelovend. Hij is zoals bekend groot en kopsterkt, redelijk snel. Linksbenig is wel wennen, maar dat komt goedBen net begonnen met silvers. Heb Castiagnos, Agbonlahor en Lukaku. Lukaku is de topscorer.
quote:BRAND NEW FUT13 COINS GLITCH!!! NOT PATCHED BY EA!!!
1. BUY 3 SM CAEN KITS (LIGUE 2) (HOME OR AWAY)
2. APPLY EITHER OF THEM AS ACTIVE TO YOUR CLUB.
3. APPLY YOUR OLD KITS BACK AND SEND THE SM CAEN KITS TO TRADE PILE.
4. DISCARD ALL 3 KITS AND ON THE 3RD DISCARD IT DISCARDS FOR 34,980 COINS!!
HURRY UNTIL IT GETS PATCHED BY EA!!! (can be done more than once!)
Wel goed bedacht. Kit pricefixen, wat onzin posten op YT en de coins stromen binnenquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er zijn vast nog wel mensen die hierin trappen
Vorig jaar was er ook iets over dat je sommige badges voor heel veel kon discarden en daar trapten ook veel mensen inquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:02 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wel goed bedacht. Kit pricefixen, wat onzin posten op YT en de coins stromen binnen
toen verkocht ik een serie b badge voor 45k..quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vorig jaar was er ook iets over dat je sommige badges voor heel veel kon discarden en daar trapten ook veel mensen in
Alle Serie B badgesquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vorig jaar was er ook iets over dat je sommige badges voor heel veel kon discarden en daar trapten ook veel mensen in
quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:11 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb die Caen kit niet in mijn clubs helaas.
Goedkoopste BIN was 750 en die werd net door iemand gekocht toen ik keek, niet dat ik hem anders had gehaald.
In de 90e minuut van een wedstrijd op FOK kijkenquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:11 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
nice gifje, helaas kreeg ik daardoor de 1-0 tegen in de 90ste minuut.
Geen idee, ik zocht die kits ff op en toen zag ik de meeste voor 1100 BIN dus ik heb die van mij er gewoon opgekwakt.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:21 schreef DutchSL het volgende:
Ik had het over het witte shirt, "werkt" het ook met dat shirt dan?
quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:31 schreef Kamikazie het volgende:
Wat is dat voor onzin met al die verschillende versies die er zijn van AC 3?
Die had ik gezien (alleen door je postgeschiedenis want ik kijk bijna nooit op de rest van het forum) maar dan weet ik nog steeds niet hoe ze aan die gif komenquote:
Jij bent nog erger dan ik, je post echt alleen maar over FUTquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:28 schreef Maver24 het volgende:
Net een topdealtje gepakt. IF Samuel voor 28.5k !!..stond bij 23uur en 59min nog te gaan..
Dankjewel maar om nou te zeggen dat ik er veel wijzer van wordquote:
Ja van welk programma dit is bijv?quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die had ik gezien (alleen door je postgeschiedenis want ik kijk bijna nooit op de rest van het forum) maar dan weet ik nog steeds niet hoe ze aan die gif komen
Als jij extra wilt betalen voor een beeldje of een boek bij het spel, dan moet je1 van de andere versies kiezen anders gewoon de normale.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dankjewel maar om nou te zeggen dat ik er veel wijzer van word![]()
Ik wil gewoon het spel spelen, weet niet of die enkele missie extra zoveel meerwaarde heeft?
Nou ik ben niet echt van de beeldjes en de boekjes bij spelletjes dus dat hoeft niet maar als ik gewoon de normale versie in de winkel koop kan ik toch wel gewoon multiplayer enzo doen?quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als jij extra wilt betalen voor een beeldje of een boek bij het spel, dan moet je1 van de andere versies kiezen anders gewoon de normale.
Maar volgens mij zijn die andere versies eigenlijk voor pre-orders en ben je daarvoor al te laat ?
Ja, uiteraard.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou ik ben niet echt van de beeldjes en de boekjes bij spelletjes dus dat hoeft niet maar als ik gewoon de normale versie in de winkel koop kan ik toch wel gewoon multiplayer enzo doen?
Krijg aids.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:54 schreef byah het volgende:
Hey KankerRik heb ik jou/EA wat aangedaan ofzo? Zit inmiddels al in divisie 3 en heb de afgelopen dagen nog geen wedstrijd gewonnen, hoernetyfusspel. Na mn gesloopte controller ga ik AC3 halen en m'n FIFA cd verbranden.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:54 schreef byah het volgende:
Hey KankerRik heb ik jou/EA wat aangedaan ofzo? Zit inmiddels al in divisie 3 en heb de afgelopen dagen nog geen wedstrijd gewonnen, hoernetyfusspel. Na mn gesloopte controller ga ik AC3 halen en m'n FIFA cd verbranden.
Doei! Dat je maar nooit meer terugkomt in dit topic.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:54 schreef byah het volgende:
Je bent gewoon slechtquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:54 schreef byah het volgende:
doe eens normaal man.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:54 schreef byah het volgende:
Dit ja.quote:
HAHAHAHAHAHAHA.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:00 schreef byah het volgende:
Hee homootjes, ik weet zelf ook wel dat ik niet de beste ben, maar als mijn score van 80-12-60 naar 81-20-95 gaat zit er iets niet goed of wat?
Silvercup halve finale met 10-0 gewonnen van een duur Duits paceteam:quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:01 schreef MartijnTor het volgende:
Silvercup finale gewonnen 2-0 2×matavzIF
Ook gewoon waarheid.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:02 schreef vandermar het volgende:
Die comments bij Huntelaar
[ afbeelding ]
Zelfs ik heb een betere recordquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:00 schreef byah het volgende:
Hee homootjes, ik weet zelf ook wel dat ik niet de beste ben, maar als mijn score van 80-12-60 naar 81-20-95 gaat zit er iets niet goed of wat?
Klopt, RVP is een homoquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:02 schreef vandermar het volgende:
Die comments bij Huntelaar
[ afbeelding ]
Daarom scoort Van Persie ook meer in een moeilijkere competitie.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:03 schreef Tim86 het volgende:
hoi met tim huntelaar is beter tegen de kleine clubs en er zijn meer kleine clubs als grote clubs en dus is huntelaar beter dan van persie gr gr tim
het probleem ligt bij de user.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:00 schreef byah het volgende:
Demouge is beter dan RVPquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daarom scoort Van Persie ook meer in een moeilijkere competitie.
Groeten de RvP fanclub voorzitter
Niet voor mij spreken aubquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daarom scoort Van Persie ook meer in een moeilijkere competitie.
Groeten de RvP fanclub voorzitter
speel je cups of seasons?quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:00 schreef byah het volgende:
Hallo, met de RvP fanclub voorzitter weer.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:04 schreef Lindgren. het volgende:
halo hier is lindgren met een verhal hunterlar scoorden laats nog tegen een grotten club dus hij is bter
Een beetje het kapsel van Sana belachelijk makenquote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Een beetje het kapsel van Sana belachelijk maken
Niet haten op de ex-cambuur gigantquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:06 schreef vanpers het volgende:
Rene van Rijswijk vergelijk je toch ook niet met Messi of Ronaldo.
Is geen haat maar liefde.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet haten op de ex-cambuur gigant
even switchen naar cups wilde ik als suggestie geven..maakte bij mij ook het verschil tussen FIFA wel en niet uit het raam gooienquote:
Komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 2 november 2012 15:08 schreef byah het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, maar WTF is het? Dikke frustratie waarschijnlijk..
quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:11 schreef Fuszy het volgende:
De kapster is dan van de week bij mij geweest, maar ik heb zo ongeveer het kapsel gekregen van sananas. Als ik mijn haar niet doe, dan lijk ik op een fucking paddenstoel.
zat daar al met een chagrijnige kop, en zei overal maar 'is goed' op. Resultaat is Fuszy a.k.a. de paddenstoel of ananas.
twitter:Martina200m twitterde op vrijdag 19-10-2012 om 08:03:22Mooie interview gehad met @geil3fm en @JandinoAsporaat Heel Nederland is blij, #ikbenblij #3FM reageer retweet
Is geniaal, overal ook #ikbenblijquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:13 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb net de twitter van Churandy ontdekt![]()
twitter:Martina200m twitterde op vrijdag 19-10-2012 om 08:03:22Mooie interview gehad met @geil3fm en @JandinoAsporaat Heel Nederland is blij, #ikbenblij #3FM reageer retweet
quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:11 schreef Fuszy het volgende:
De kapster is dan van de week bij mij geweest, maar ik heb zo ongeveer het kapsel gekregen van sananas. Als ik mijn haar niet doe, dan lijk ik op een fucking paddenstoel.
zat daar al met een chagrijnige kop, en zei overal maar 'is goed' op. Resultaat is Fuszy a.k.a. de paddenstoel of ananas.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:04 schreef Lindgren. het volgende:
halo hier is lindgren met een verhal hunterlar scoorden laats nog tegen een grotten club dus hij is bter
gewoon een weekje pauze nemen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:08 schreef byah het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, maar WTF is het? Dikke frustratie waarschijnlijk..
Is dat Jordy van Loon?quote:
Is dat een jeugdfoto van vandermar? Lijkt best wel op die ene fotoquote:
JOnguhhh, ik had vroegah krullen!!!!!quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is dat een jeugdfoto van vandermar? Lijkt best wel op die ene foto
quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is dat een jeugdfoto van vandermar? Lijkt best wel op die ene foto
quote:
Zoiets ja. Zijkant is heel kort gemaakt, maar niet opgescheerd net als de achterkant.quote:
Ik heb altijd het idee als ik zijn naam hoor of lees dat zijn vader bij de aangifte van de naam moest niezen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:13 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb net de twitter van Churandy ontdekt![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:54 schreef byah het volgende:
Opgescheerd.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zoiets ja. Zijkant is heel kort gemaakt, maar niet opgescheerd net als de achterkant.
nu heb ik er maar een hanenkam van gemaakt
Was je net begonnen dan?quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:20 schreef Tim86 het volgende:
Denk dat ik maar ga kappen met AC1 en gewoon deel 2 ga spelen..spoel wel ff door een walkthrough heen voor het verhaal. Gameplay is idd wat te repetitief.
Nvm jungskequote:Op vrijdag 2 november 2012 15:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee het is geknipt. Opscheren is voor paupers
vd Gijp??quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:25 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja zag de pic op je myspace:
[ afbeelding ]
Je bent kaal.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik heb Chelsea in mijn opscheer
Nee man heb opscheerquote:
448 coins ofzoquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:27 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Denken jullie dat ik hier winst op kan pakken?
Ik ook, ik kan die gif verder niet op internet vindenquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:24 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds weten van welke show/whatever dit is...
Sowieso fake anders kon je hem echt wel snel vindenquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ook, ik kan die gif verder niet op internet vinden
Nee, ik ben aan het koken dus kan dan niet spelen en daarnaast slaap ik liever dan dat ik fifa speelquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:29 schreef over_hedge het volgende:
Spelen jullie nog steeds heel de dag fifa? (of zoveel als jullie kunnen)
Als je niet oppast pak ik je vol in je reetquote:
+/- 2 potjes per weekquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:29 schreef over_hedge het volgende:
Nu alquote:
Ja man, is fucking veel werk enzo. Die erwten moeten inkoken, duurt tiefus langquote:
Till i DIEEEEEEquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:29 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb hem in ieder geval opgeslagen op mijn computer als aandenkenquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Sowieso fake anders kon je hem echt wel snel vinden
Mwah, soms een uurtje niet. Dan speel ik met je zusje.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:29 schreef over_hedge het volgende:
Pics.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mwah, soms een uurtje niet. Dan speel ik met je zusje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
jaquote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Pics.Welke?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Koken? Hoeveel tijdsverschil is er met Friesland?quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, ik ben aan het koken dus kan dan niet spelen en daarnaast slaap ik liever dan dat ik fifa speel
Thats what she said!quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:34 schreef vandermar het volgende:
Vorig jaar waren vrije trappen trouwens makkelijker. Toen deed ik alles met curve, lijkt wel alsof de ballen dit jaar niet meer dalen.
Die vrije trappen rand 16 zijn nog steeds simpel, maar de rest scoor ik vrij weinig uit..ben te lui om te oefenen..zelfde als met skillenquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:34 schreef vandermar het volgende:
Vorig jaar waren vrije trappen trouwens makkelijker. Toen deed ik alles met curve, lijkt wel alsof de ballen dit jaar niet meer dalen.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Koken? Hoeveel tijdsverschil is er met Friesland?
ROnd 6 uur is het klaar.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja man, is fucking veel werk enzo. Die erwten moeten inkoken, duurt tiefus lang
Goedegrap manquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mwah, soms een uurtje niet. Dan speel ik met je zusje.
Zoveel betere defending stats heeft die andere toch niet?quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:38 schreef Lindgren. het volgende:
Wie als pure balafpakker?
http://www.futhead.com/fifa/players/compare/1874/639
Ik heb nu Brighi, maar de andere CVM wordt wat meer aanvallend.
Brighi, de man die in FIFA 2003 97 overall had en dat was het hoogste van het spelquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:38 schreef Lindgren. het volgende:
Wie als pure balafpakker?
http://www.futhead.com/fifa/players/compare/1874/639
Ik heb nu Brighi, maar de andere CVM wordt wat meer aanvallend.
Klopt, maar hij is iets langer en heeft betere workrates voor een pure CVM. Ik probeer Brighi wel gewoon.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:39 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Zoveel betere defending stats heeft die andere toch niet?
Ja, absurd.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Brighi, de man die in FIFA 2003 97 overall had en dat was het hoogste van het spel
quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:45 schreef Fuszy het volgende:
log ik in op mijn ps3 en heb ik een bericht. Gozer waar ik gisteren tegen had gespeeld in FIWC mode.
4-0 achter en kwam terug tot 4-3 , maar daarna lukte het niet meer.
Het bericht was als volgt: AJAX!!kut homo
Siriguquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:45 schreef poker4lifee het volgende:
Die keeper van PSGZelfs in h2h redt hij veels te veel
Siriguquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:45 schreef poker4lifee het volgende:
Die keeper van PSGZelfs in h2h redt hij veels te veel
Ik moest gisteren tegen iemand die ajax logo en kits had. 2-0 batta gegeven. HIj zit ook op FOK!quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:45 schreef Fuszy het volgende:
log ik in op mijn ps3 en heb ik een bericht. Gozer waar ik gisteren tegen had gespeeld in FIWC mode.
wat een baasquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:45 schreef Fuszy het volgende:
Mooi, goed team wel verder. Die Chikhaoui kost op de Xbox volgens mij niet eens 3kquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:47 schreef Lindgren. het volgende:
Die Izco is echt de perfecte oplossing. Iedereen 9 chem en hij is zelf ook gewoon een baas met goede workrates.
Op PS3 ook niet hoor.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mooi, goed team wel verder. Die Chikhaoui kost op de Xbox volgens mij niet eens 3k
Vorig jaar zo als jij het doet.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:50 schreef Fuszy het volgende:
België in H2H, hoe zetten jullie in een 3-5-2 de RM en LM neer?
Ik heb mijn opstelling nu zo:
------------Mirallas --- Lukaku
------------------Dembele-------------
Hazard - Fellalini - Witsel - Mertens
Vertonghen - Kompany - Vermaelen
---------------Courtois----------------
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |