PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Miranda Kerr en Mila Kunis voor je topic.quote:Op vrijdag 2 november 2012 03:08 schreef Kamikazie het volgende:
Die OP chick is ranzig, snel vervangen!
welke film is deze chick van ?quote:
Welke sappige filmquote:Op vrijdag 2 november 2012 07:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zo te zien van een hele sappige film.
Opnieuw inloggen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Het spijt ons, maar je hebt geen toestemming om een Online pas, die vereist is voor toegang tot alle onlinefuncties, te registreren. Voor meer informatie kun je terecht...
What the f... is dit?
Ja dat snap ik. Oke dan zou ik het niet weten man, meestal is de oplossing voor problemen met EA opnieuw inloggen...quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Op console he. Heb 'm al aan en uitgezet...zelfde melding.
Allereerst goedemorgen. Ik doe dan via account management -->sign out. Daarna sign in. Dan is het bij mij meestal verholpen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Op console he. Heb 'm al aan en uitgezet...zelfde melding.
Voor FUT doet-ie het wel, krijg die melding voorlopig alleen bij seasons zie ik nuquote:Op vrijdag 2 november 2012 08:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Oke dan zou ik het niet weten man, meestal is de oplossing voor problemen met EA opnieuw inloggen...
In FIFA, of in het PS3 menu?quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Allereerst goedemorgen. Ik doe dan via account management -->sign out. Daarna sign in. Dan is het bij mij meestal verholpen.
Het is een teken van God. Dit is het moment om een pack te openen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Voor FUT doet-ie het wel, krijg die melding voorlopig alleen bij seasons zie ik nu
Haha...jammer dat al mijn coins zijn geinvesteerd in mijn TPquote:Op vrijdag 2 november 2012 08:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het is een teken van God. Dit is het moment om een pack te openen.
In het PS3 menuquote:Op vrijdag 2 november 2012 08:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In FIFA, of in het PS3 menu?
Nergens voor nodig ditquote:Op vrijdag 2 november 2012 08:33 schreef DuTank het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/728204/
Ik zat te denken aan Schweinsteiger en Neuer. Maar dat wordt nog flink sparen.
Iemand tips voor een CB en een reserve spits/CM/CB/keeper?
Op LM en RM heb ik nog Schurle en Blazssykutkankerkovsky
Leuk leven als je half 9 al aan het kankeren bent.quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:33 schreef DuTank het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/728204/
Ik zat te denken aan Schweinsteiger en Neuer. Maar dat wordt nog flink sparen.
Iemand tips voor een CB en een reserve spits/CM/CB/keeper?
Op LM en RM heb ik nog Schurle en Blazssykutkankerkovsky
quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nergens voor nodig dit
Naldo/Boateng/Diouf/Makiadi/Wiese
Sorry, ik ben een KLB'er, daar is dat normaalquote:Op vrijdag 2 november 2012 08:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Leuk leven als je half 9 al aan het kankeren bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:00 schreef dion_v_k het volgende:
M'n hond heeft vannacht over de playstation gezeken![]()
Hij is dood.Kut voor je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:00 schreef dion_v_k het volgende:
M'n hond heeft vannacht over de playstation gezeken![]()
Hij is dood.Gisteren ging er ook al een PS3 dood (van poker).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2012!
Ik ook sorry voor het warme onthaal, maar met kanker leg ik op de 1 of andere raadselachtige manier verbanden met dood en ellendequote:Op vrijdag 2 november 2012 08:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
Sorry, ik ben een KLB'er, daar is dat normaal
Maar in ieder geval bedanktFlink sparen, want Neuer en Schweinsteiger zijn niet goedkoop...
Gelukkig heb ik voor de rest het hele elftal relatief goedkoop kunnen inkopen, danwel in een pakket gehad.
Ja neem aan dat hij niet meer te redden is, hij piepte eerst 3x en nu doet hij niks meerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:07 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja neem aan dat hij niet meer te redden is, hij piepte eerst 3x en nu doet hij niks meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Hij had alleen netwerk problemen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gisteren ging er ook al een PS3 dood (van poker).
2012!
quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:07 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja neem aan dat hij niet meer te redden is, hij piepte eerst 3x en nu doet hij niks meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Godverdomme zeg, ik hou hem net op zijn kant en er loopt een vol glas zeik uitquote:
Geen idee, ik kan er nog niet mee spelen natuurlijkquote:Op vrijdag 2 november 2012 09:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ook sorry voor het warme onthaal, maar met kanker leg ik op de 1 of andere raadselachtige manier verbanden met dood en ellende
Net elftal trouwens, heb je geen last van het gebrek aan snelheid voorin?
Thomas Muller is er ook nog, gewoon CF of ST maken.quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan er nog niet mee spelen natuurlijk
Ik speel nu alleen maar met een bronzen elftal om munten te verzamelen..
Maar het punt is, wie moet ik daar voorin zetten dan? Er zijn geen snelle spitsen die de chemistry hoog houden... Of Reus tot spits maken en dan Podolski, dat zou ook nog kunnen natuurlijk.
Ga je hem nog helemaal laten drogen (in rijst ofzo) of niet?quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:12 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Godverdomme zeg, ik hou hem net op zijn kant en er loopt een vol glas zeik uit![]()
Zelfs op de Fifa disc zat condens, gelukkig er nog wel uit kunnen krijgen toen hij nog iets van leefde vertoonde
Ik krijg hem wel, vannacht gewoon zijn drinkbak vol pissen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij had alleen netwerk problemen.
[..]
144 red een dierquote:Op vrijdag 2 november 2012 09:16 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik krijg hem wel, vannacht gewoon zijn drinkbak vol pissen.
Koekje van eigen deeg
Wat Dutch zegt, Muller. Of Podolski voor Huntelaar. Lewandowski van Dortmund.. Best wel wat opties.quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan er nog niet mee spelen natuurlijk
Ik speel nu alleen maar met een bronzen elftal om munten te verzamelen..
Maar het punt is, wie moet ik daar voorin zetten dan? Er zijn geen snelle spitsen die de chemistry hoog houden... Of Reus tot spits maken en dan Podolski, dat zou ook nog kunnen natuurlijk.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:11 schreef DutchSL het volgende:
O ik dacht dat hij het meende dat de PS3 dood was. Lees nu terug en hij was alleen even langzaam
Kan iemand even testen of een Xbox 360 er wel tegen kan als een hond erover pist, dan weten we voor eens en altijd welke console beter is.
Nou ik krijg toch sterk het gevoel dat hij mij nu met wraakgevoelens ligt aan te kijken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |