abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118728435
ik had met een vriendin afgesproken, toen ik onderweg naar huis was viel me iets heel raars op.

Er kwam raar getik vanuit de voorkant. Eerst dacht ik dat de band eraf ging vallen(zo'n geluid maakte het en nog niet zo lang geleden had ik ze verwisseld dus misschien niet goed aangedraaid) maar toen viel me op dat dat rare geluid snelheid's gebonden was. als ik boven de 40 rijd kon er zo'n geluid ontstaan en merkte ik ook dat het geluid er alleen was als ik de koppeling indrukte of als ik niet meer optrekte. Ook merkte ik dat wanneer ik naar links stuurde het geluid heviger werd en als ik naar rechts stuurde het geluid helemaal verdwenen was, mits ik de koppeling had ingedrukt.

Nu weet ik toevallig dat deze auto in het verleden problemen heeft gehad met de stabilisatiestang

Samenvatting:
met het geluid bedoel ik een raar tikkend drrdrrdrrr geluid

hoor je niet wanneer:
mn auto nog in de optrek modus verkeerd en als ik naar rechts stuur.

hoor je wel wanneer:
ik naar links rijd, of wanneer ik de koppeling indruk of ik op een constante snelheid blijf rijden.

Iemand een id?
I'm so happy I could scream!
  donderdag 1 november 2012 @ 23:19:33 #2
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_118728519
Wiel los of aandrijfas versleten
  donderdag 1 november 2012 @ 23:22:45 #3
357438 Bananenvlaflip
eerherstel voor de pisang
pi_118728638
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 23:17 schreef superoperator het volgende:

Iemand een id?
Niet meer autorijden of met vriendinnen afspreken totdat je je toets Nederlands hebt gehaald.
pi_118728666
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 23:22 schreef Bananenvlaflip het volgende:

[..]

Niet meer autorijden of met vriendinnen afspreken totdat je je toets Nederlands hebt gehaald.
want?
  donderdag 1 november 2012 @ 23:24:35 #5
357438 Bananenvlaflip
eerherstel voor de pisang
pi_118728717
pi_118728736
quote:
wat een rare autist
pi_118729244
ik heb een id ja
geen ondertitel mogelijk I.V.M. technische storing.
  † In Memoriam † donderdag 1 november 2012 @ 23:38:25 #8
25682 2cv
Niet subtiel
pi_118729298
Ik niet, ik heb liever een DS.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_118729858
deux chevaux is meer mijn ding
  vrijdag 2 november 2012 @ 01:46:29 #10
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_118731710
Onsamenhangend verhaal imho; kan variëren van een rot wiellager, tot een homhokineet, tot misschine idd wel een stabistang, of -rubber, koppeling, drukgroep; you name it.

Dé hamvraag: ga/kun je het zelf fiksen of moet je naar de garage? Al bovengenoemde optie's vereisen toch wel een bovengemiddeld sleutelkundige kennis en ervaring ;)

Geval 1, not likely, want anders had je wel geweten wat het was, of iig een beetje onderzoek gedaan.

Geval 2, ga dan gewoon naar een garage, online is dat toch niet op te lossen, hoe graag je het ook zou willen ;)

Tip: niet naar de Kwikshit, maar een goed aangeschreven merkloze garage pakken.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_118733758
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 november 2012 01:46 schreef Sounddragon het volgende:
Onsamenhangend verhaal imho; kan variëren van een rot wiellager, tot een homhokineet, tot misschine idd wel een stabistang, of -rubber, koppeling, drukgroep; you name it.

Dé hamvraag: ga/kun je het zelf fiksen of moet je naar de garage? Al bovengenoemde optie's vereisen toch wel een bovengemiddeld sleutelkundige kennis en ervaring ;)

Geval 1, not likely, want anders had je wel geweten wat het was, of iig een beetje onderzoek gedaan.

Geval 2, ga dan gewoon naar een garage, online is dat toch niet op te lossen, hoe graag je het ook zou willen ;)

Tip: niet naar de Kwikshit, maar een goed aangeschreven merkloze garage pakken.
Oke bedankt!! ga ik doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')