Over de relatie moet diegene zelf beslissen ja. Maar de derde mag ook beslissen dat hij er alleen mee doorgaat als aan de relatie een einde komt.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:36 schreef Cavalinho het volgende:
Ja en nee, hij zit in de situatie, maar die ander zit ook nog in een andere situatie. Waar hij dan de bijl in wil zetten. Ik vind dat diegene die in de relatie zit kan bepalen hoe en wanneer hij daar een einde aan gaat maken... als het maar wel binnen het redelijke is en bij alle partijen duideijk is dat er een einde aan komt..
Mijn punt blijft hetzelfde. Daar heb je het dan over in plaats van diegene kwetsen door vreemd te gaan. Vind ik.quote:Nee, dat bedoel ik ook totaal niet, want ook met lubbertieten en een uitgezakte kut kun je je nog leuk kleden, jezelf goed verzorgen, attent zijn en de boel spannend houden.
Want ook een lelijk iemand kan mensen in bed krijgen, dat is het niet. Het si de aandacht die je aan jezelf en elkaar besteed.
Erik had hem volgegooid.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Had niet door dat ik 'm had volgegooid....
quote:Op donderdag 1 november 2012 22:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat een homo-erotische teksten weer.
Eh, ja die kan kiezen of hij wel of niet wil wachten, maar ik vind zelf niet (maar misschien verander ik ooit van gedachte) dat je kunt zeggen en vandaag maak je het maar uit.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:42 schreef Steve het volgende:
[..]
Over de relatie moet diegene zelf beslissen ja. Maar de derde mag ook beslissen dat hij er alleen mee doorgaat als aan de relatie een einde komt.
Ik snap best als je als derde die keuze aan degene in de relatie gaan, maar ik vind dat die derde mag beslissen hoe hij ermee omgaat.
(wat lastig om te omschrijven zo zonder namen).
Mijn punt was alleen dat er soms een aanloop is die men niet zo door heeft en dan is het van jee ze zijn als zo lang bij elkaar en nu gaat hij zomaar vreemd.quote:Mijn punt blijft hetzelfde. Daar heb je het dan over in plaats van diegene kwetsen door vreemd te gaan. Vind ik..
Ja, je hebt koude mensen en hete mensen...quote:Op donderdag 1 november 2012 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien ben ik wel heel vreemd hoor, maar ik heb echt niet het idee dat ik zo in dienst van mijn penis sta.
Dat kan ik moeilijk geloven.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:08 schreef Cavalinho het volgende:
Omdat je weet dat het niets te maken heeft met de liefde voor hem.
Ook een slecht excuus. Je mag alles maar uitvreten omdat de ander toch wel van je houdt? Over iets for granted aannemen zeg.quote:Omdat je weet dat de ander je het vergeeft omdat hij ook onvoorwaardelijk van jou houdt.
Helemaal niets hier.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:10 schreef Cavalinho het volgende:
Even tussendoor, merken jullie ng wat va Allerheiligen in Nederland?
eerst naar het mortuariumquote:Op donderdag 1 november 2012 23:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Misschien als ik nu dood ga, ga ik naar het kerkhof?
Dat is je eigen keuze toch? Cremeren of begraven?!?quote:Op donderdag 1 november 2012 23:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Misschien als ik nu dood ga, ga ik naar het kerkhof?
Ja, ik kan er niks aan doen dat jij niet in echte onvoorwaardelijke liefde gelooft waarbinnen toch wel eens wat kan gebeuren.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat kan ik moeilijk geloven.
[..]
Ook een slecht excuus. Je mag alles maar uitvreten omdat de ander toch wel van je houdt? Over iets for granted aannemen zeg.
Waar zit jij dan?quote:
Ik woon naast een crematorium, als ik het handig plan kan ik er zelf heen lopen.quote:
Als onvoorwaardelijke liefde betekent dat je het maar oké moet vinden dat iemand vreemd kan gaan, nee dan geloof ik daar niet in. Dat is zeker dezelfde onvoorwaardelijke liefde die mensen zo gek maakt bij elkaar te blijven als de ene door de ander in elkaar geslagen wordt?quote:Op donderdag 1 november 2012 23:16 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Ja, ik kan er niks aan doen dat jij niet in echte onvoorwaardelijke liefde gelooft waarbinnen toch wel eens wat kan gebeuren.
Misschien veranderd het als je het meemaakt.
We hebben het niet over een ouder-kind relatie hier.quote:Het is geen excuus om dingen uit te vreten, want je hebt best te maken met je geweten.
Een (normale) moeder houdt ook van haar kinderen, ongeacht wat ze uitvreten. Als er een bepaalde band is, dan IS dat gewoon zo.
Dit is ook een ander soort relatie, en vreemdgaan is niet zomaar het niet eens zijn met de ander.quote:Als je een goede vriend hebt en hij doet dingen waar je het niet mee eens bent, zet je hem toch ook niet zomaar aan de kant?
Ja, of je kan voordat je een fout maakt bij jezelf te rade gaan. Of besluiten dat je niet bij iemand in een vertrouwensrelatie kan zitten als je die persoon niet meer vertrouwt omdat ie z'n pik achterna loopt.quote:Mensen maken fouten.
Daar kun je van leren en je kunt proberen te voorkomen dat je ze weer maakt.
Je kunt samen door bepaalde situaties gaan en vechten voor je relatie.
Er zijn misstappen en misstappen.quote:Of je maakt het bij elke misstap uit en hebt steeds nieuwe relaties...Wat je wilt.
het noorden is niet katholiek vooral protestantsquote:Op donderdag 1 november 2012 23:23 schreef Cavalinho het volgende:
Niet zo Katholiek misschien, of niet zoveel Katholieke tradities?
Maar je kwetst de ander er wel mee. Die biedt je kennelijk niet voldoende..quote:Op donderdag 1 november 2012 23:08 schreef Cavalinho het volgende:
Omdat je weet dat het niets te maken heeft met de liefde voor hem.
Omdat je weet dat de ander je het vergeeft omdat hij ook onvoorwaardelijk van jou houdt.
hier wel! Maar dat is meer omdat half Duitsland uitloopt op zo'n dag...quote:Op donderdag 1 november 2012 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb nog nooit iets gemerkt, gezien of gedaan aan allerheiligen.
Mexicanen hebben ook wel een bijzondere fascinatie met de dood. Dar merkte ik al toen ik "mijn Mexicaan" sprak en van alle films die ik gezien heb. Veel feesten rondom zielen en graven en veel skeletten vaak.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:10 schreef Cavalinho het volgende:
Even tussendoor, merken jullie nog wat van Allerheiligen in Nederland?
Hier gaat echt iedereen naar de kerkhoven.
Maar ik denk wel dat te veel te maken heeft met de Mexicaanse/Spaanse invloed.
Waar ik eerst woonde, more up north, was het niet zo.
Wat Vlarp zeiquote:Op donderdag 1 november 2012 21:55 schreef Steve het volgende:
Wonderer ik ga straks éindelijk aan je eerste boek beginnen..
Uiteraard zijn er grenzen, maar binnen een relatie, ook die met onvoorwaardelijke liefde, kun je dingen toch bespreken? Het is niet hetzelfde als "doe maar wat". Of "alles kan". Het is meer "als je fouten maakt, dan hoeft dat niet het einde van de relatie te betekenen." Maar er wordt wel erkent dat het een FOUT is.quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:40 schreef Ang3l het volgende:
Ik geloof persoonlijk ook niet in onvoorwaardelijke liefde. Alles heeft een grens. Bij de een ligt ie echter wegens anders dan bij de ander.
Ik geloof ook dat iedereen z'n prijs heeft bijvoorbeeld. Alleen ligt ie bij de ene op 4 EUR en een pepermuntje en bij de ander op 4 miljoen. Zeg nooit nooit.
En geen Colombiaan gehad ooit?quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:41 schreef Ang3l het volgende:
En ik heb geen Mexicaan meer.
Long story
Maar hoe weet je nou of dat in andermans relatie het geval is?quote:Op vrijdag 2 november 2012 01:02 schreef Peter het volgende:
Als je daar beiden hetzelfde over denkt, lekker doen. Maar voor de mensen die seks aan liefde verbinden is het hebben van seks met een ander dus ook het tonen van liefde naar een ander. Dus vreemdgaan.
Niet, moet ik dat weten dan? Ik heb geen idee wie welke afspraken onderling heeft gemaakt. Maar zonder het ooit uit te spreken rondneuken omdat de ander er toch niet achter komt vind ik geen stijl..quote:Op vrijdag 2 november 2012 01:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar hoe weet je nou of dat in andermans relatie het geval is?
Liefde is vaak ook niet rationeel.. Dat heb je met emoties..quote:Op vrijdag 2 november 2012 01:07 schreef Cavalinho het volgende:
En dan moet je de bestaande relatie maar aan de kant gooien, uitmaken, want ja, vreemdgaan is not done.
Is je partner dan echt beter af? Als hij niks meer heeft?
Wat doet meer pijn? Het weten dat hij sex heeft gehad met een ander, of hem verliezen?
We gingen trouwens oorspronkelijk uit van iemand die een mogelijke nieuwe liefde had en de oude nog niet meteen los wilde laten.
Dat is dan een bewuster van twee walletjes eten situatie tot er een knoop is doorgehakt.
Ik interpreteer rondneuken als veel verschillende nietsbetekenende partners... Wat volgens mij dan juist weer weinig met liefde te maken heeft.quote:Op vrijdag 2 november 2012 01:09 schreef Peter het volgende:
[..]
Niet, moet ik dat weten dan? Ik heb geen idee wie welke afspraken onderling heeft gemaakt. Maar zonder het ooit uit te spreken rondneuken omdat de ander er toch niet achter komt vind ik geen stijl..
Ik heb moeite om dat los te koppelen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:56 schreef wonderer het volgende:
Overigens zou ik het erger vinden als mijn partner met iemand anders over zijn diepste zieleroerselen praat en zich emotioneel blootgeeft, dan dat hij hem in een ander hangt. Waarom vinden jullie seks met een ander zo not-done, het is toch maar seks? Zeker mannen kunnen dat toch prima loskoppelen?
Is dat laatste wel zo? Een pastoor die mijn moeder 20 jaar geleden kende zei "Jij zit misschien niet op God te wachten, maar hij wel op jou" (en dat bedoelde hij niet creepy, maar vriendelijk).quote:Op vrijdag 2 november 2012 01:40 schreef wonderer het volgende:
Overigens is alle liefde voorwaardelijk. Zelfs (of vooral?) die van moeder voor kind: dat is er alleen op voorwaarde dat het haar kind is, tenslotte.
Alleen Jezus/God schijnt onvoorwaardelijk van mensen te houden. Maar zelfs Hij keert je de rug toe als je iets verkeerd doet...
Ik verbind liefde en seks lang niet altijd aan elkaar.quote:Op vrijdag 2 november 2012 01:02 schreef Peter het volgende:
Als je daar beiden hetzelfde over denkt, lekker doen. Maar voor de mensen die seks aan liefde verbinden is het hebben van seks met een ander dus ook het tonen van liefde naar een ander. Dus vreemdgaan.
Begrijp je zelf nog wat je nou precies bedoelde?quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik verbind liefde en seks lang niet altijd aan elkaar.
Het kan samen, en dat is fijn. Het hoeft niet samen voor mij.
Nou ja wacht, daarmee bedoel ik: Seks kan ik zonder liefde, liefde niet zonder seks.
Nee wacht, da's ook niet waar. Liefde voor mijn ouders of vrienden wel graag zonder seks. Maar da's een ander soort liefde.
Ja. Volkomen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Begrijp je zelf nog wat je nou precies bedoelde?
Met dat laatste niet helemaal eens, dat het altijd uitkomt.quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Liefde en seks zijn twee afzonderlijke dingen die je in principe los van elkaar kunt zien.
Alles combinaties zijn inderdaad mogelijk:
• 1 seks zonder liefde [alleen om het genot]
• 2 liefde zonder seks [ouders, vrienden, je huisdier]
• 3 seks met liefde [het mooiste natuurlijk, de "perfecte relatie" ?]
• 4 geen seks, geen liefde [het gros dus: buren, kennissen, collega's, etc]
Als iemand vreemdgaat, ok, maar dan mag de ander ook vreemdgaan vind ik.
Maar in dat geval is het de vraag of de relatie wel van het type 2 of 3 is. In elk geval mist er blijkbaar iets.
Ik vind in elk geval dat je niet stiekem moet gaan zitten doen, want echt, het komt altijd uit. Is het niet na een week dan wel na een maand.
Ja, want als je niet in God gelooft, of je volgt de regeltjes niet, kom je niet in de hemel. En dan kan ie nog zoveel van je houden, als je het effect van die liefde niet merkt, heb je er geen kut aan.quote:Op vrijdag 2 november 2012 01:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is dat laatste wel zo? Een pastoor die mijn moeder 20 jaar geleden kende zei "Jij zit misschien niet op God te wachten, maar hij wel op jou" (en dat bedoelde hij niet creepy, maar vriendelijk).
Al kan je natuurlijk stellen dat Godsliefde de voorwaarde heeft dat je in God geloofd.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Volkomen.
Seks kan zonder liefde.
Liefde qua relatie kan niet zonder seks.
Andere liefde graag wel zonder seks.
I don't do sadnessquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:47 schreef wonderer het volgende:
Voor het geval je nog niet genoeg drama had?
Wel zoiets gelezen ja. En dat vreemdgaan was 40 jaar geleden ofzo.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Was er laatst niet een verhaal van een man en vrouw, 50 jaar getrouwd, waarbij de vrouw de man de straat op trapte omdat 'ie vreemd gegaan was?
Precies. alles komt altijd uit. En de leugenaar heeft een extra probleem omdat hij elk leugen ook moet onthouden.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:37 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Wel zoiets gelezen ja. En dat vreemdgaan was 40 jaar geleden ofzo.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:57 schreef Cavalinho het volgende:
Wie zegt dat hij iets toegeeft?
Stel: Hij is met vrienden in de kroeg en ze halen herinneringen op. Over het mooiste meisje van het dorp en hij scehpt op dat hij haar ook gehad heeft, alleen om een goed figuur te slaan, terwijl het ehelemaal niet waar is. Ze rekenen terug "maar eh, toen was je toch al getrouwd?"
Hij kan niet meer terug, een vriend vertelt het aan zijn vrouw, zijn vrouw vertelt het de vrouw van de verzinner. Die vrouw confronteert hem.
En vreemd genoeg is men meer geneigd roddels te geloven dan de eigen man die volhoudt dat het niet zo is...
Ik heb persoonlijk meegemaakt dat iemand woedend naar me toe kwam dat ik met mijn handen van zijn meisje af moest blijven, en zeggen dat ik homo was hielp niks. Meisje had het in haar hoofd gehaald om bij vriendinnen trots te vertellen dat ze me gehad had.
Sindsdien heb ik zoiets van "waarom geloven we dat soort dingen zo makkelijk?"
En dus is het waar?quote:
Je bent bij elkaar op basis van vertrouwen. Als dat vertrouwen nu beschadigd wordt door iets wat 40 jaar terug is gebeurd, dan vind ik het niet zo gek.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:04 schreef Cavalinho het volgende:
En ik blijf er bij dat je wel heel raar bent dat als je zolang een goed huwelijk hebt (even aannemen dat het zo is) het plots afbreekt op een feit van tig jaar geleden waar je niks van gemerkt hebt.
Maar goed, er was misschien wel veel meer aan de hand.
Ik ken het geval niet. Maar iets goeds afbreken zuiver op 1 slippertje zal ik zelf nooit doen.
rustig maar...quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:05 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
En dus is het waar?
Wie heeft dat geschreven en wie heeft hij gesproken. Hem of haar? Allebei? Heeft hij het zo neergezet als ies gezegd of een aanname gedaan?
Schijnbaar niet, anders had hij het toen wel opgebiecht.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:06 schreef Cavalinho het volgende:
Als je vertrouwen beschadigd wordt door iest van 40 jaar terug vind ik dat wel gek, want hij heeft er na toch 40 jaar bewezen dat ze hem wel (weer) kan vertrouwen?
Hij heeft ook bewezen dat ie 40 jaar lang iets voor zich kan houden en er over kan liegenquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:06 schreef Cavalinho het volgende:
Als je vertrouwen beschadigd wordt door iets van 40 jaar terug vind ik dat wel gek, want hij heeft er na toch 40 jaar bewezen dat ze hem wel (weer) kan vertrouwen?
Is t pas erg als je er al die tijd last van hebt gehad?quote:
Al gedaan toen ik een post daarboven zei dat ik er klaar mee wasquote:
Exact. De enige die er last van hoort te hebben, ben jezelf.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:22 schreef Ang3l het volgende:
Dus m.a.w.: Alles verbergen en stiekem doen jongens. Heeft neimand er last van (hooguit je eigen geweten).
Dat is een extreem egoistische rare gedachte. Vind ik.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:23 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Exact. De enige die er last van hoort te hebben, ben jezelf.
Dat is echt een totáál andere situatie.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:19 schreef Cavalinho het volgende:
Ik weet wel hoeveel tijd ze nog heeft in principe (wonderen zijn de wereld nog niet uit). Moet ik het haar gaan vertellen omdat ze "recht heeft" om te weten hoe of wat?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:27 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat is echt een tótaal andere situatie.
Als je het nou gewoon NIET doet dan heb je zelf geen last van een slecht geweten en de ander heeft geen pijn als het uitkomt (wat e rvalt niks uit te komen). Lijkt me toch handigerquote:
ik kijk het niet maar tijdens het zappen bleef ik toch wel even hangenquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:01 schreef Steve het volgende:
Community.. Fantastische serie. Je moet even door de eerste afleveringen heen, daarna wordt het echt briljant vind ik.
Ja, ik was halverwege seizoen 1 gestopt omdat mwehh, maar nu weer opgepakt en ik ben nu seizoen drie aan het afrondenquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:01 schreef Steve het volgende:
Community.. Fantastische serie. Je moet even door de eerste afleveringen heen, daarna wordt het echt briljant vind ik.
Hij is leuk.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik kijk het niet maar tijdens het zappen bleef ik toch wel even hangen![]()
[ afbeelding ]
Dean. Hoe hij elke keer de studyroom inkomt.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dat schoolhoofd ook best tof, goed neergezette rol.
Omdat er mensen zijn die er anders over denken. Wat ook mag. Want onze wil is (gelukkig) geen wet. Maar dat zorgt wel voor een discussie.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:11 schreef Vlarp het volgende:
En waarom de neuk gaat het nog steeds over vreemdgaan? Je moet het gewoon niet doen. En als je dan toch buiten de deur wilt eten moet je daar afspraken over maken. Anders ga je je relatie ondermijnen met leugens.
Dat kan ook nog natuurlijk. Maar zelfs dan denk ik dat je relatie het meeste profijt heeft van eerlijk zijn. Eerlijkheid en vertrouwen zijn toch de basis van een relatie. En Door eerlijk te zijn op zo'n moment laat je zien dat je je fout in ziet en daar iets mee wilt doen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:20 schreef wonderer het volgende:
Ik ging er bij de discussie steeds vanuit dat het een "per ongelukje" was. Niet dat iemand willens en wetens op zoek gaat naar een ander, of de mogelijkheid echt openhoudt dat hij iemand tegenkomt om mee het bed in te duiken.
Kweenie. Als je weet dat je partner echt zou flippen... is dat het waard dan? Dat je een fout hebt gemaakt, weet je zelf ook wel, en je kunt er zelf voor zorgen dat het niet weer gebeurt. Waarom je partner dan opzadelen met de pijn?quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat kan ook nog natuurlijk. Maar zelfs dan denk ik dat je relatie het meeste profijt heeft van eerlijk zijn. Eerlijkheid en vertrouwen zijn toch de basis van een relatie. En Door eerlijk te zijn op zo'n moment laat je zien dat je je fout in ziet en daar iets mee wilt doen.
Checkquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:30 schreef Vlarp het volgende:
Juist, en dat is volgens mij de enige goede manier om er mee om te gaan.
En is het dan einde..?quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:28 schreef Renesite het volgende:
Wij hebben gewoon een afspraak: vreemdgaan melden
Zien we dan wel. Bespreken we het even.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:43 schreef Peter het volgende:
[..]
En is het dan einde..?
Of is het een open gebeuren?
Ja, dat je in een relatie zit wil niet zeggen dat je vanaf de nek naar benee ineens dood bent. Ik zeg altijd maar zo:quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Check
En wij kijken stiekem ook wel eens naar mensen hoorSamen/
Kijken is toch geen vreemdgaan?quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:37 schreef Renesite het volgende:
Check
En wij kijken stiekem ook wel eens naar mensen hoorSamen/
Lijkt me niks als je niet eens meer met anderen zou mogen praten. Flirten vind ik ook nog best kunnen. Is gewoon een spelletje.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:52 schreef Renesite het volgende:
Nee. Zeg ik niet. Maar we vinden dat kijken mag... dat ouwehoeren met iemand mag - zolang de intenties niet te ver gaan.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Als wij een relatie hebben mag je daarin NIET GANZENBORDEN!
En trivianten?quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Als wij een relatie hebben mag je daarin NIET GANZENBORDEN!
Dat welquote:
Hebben wij een relatie? Ik dacht dat het alleen lust wasquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou en jij mag niet meer naar het ESF kijken!!
O, dan was het wishful thinking vanaf mijn kantquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat wel.
[..]
Hebben wij een relatie? Ik dacht dat het alleen lust was!
Valt kussen bij jullie ook onder vreemdgaan?quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:52 schreef Steve het volgende:
[..]
Kijken is toch geen vreemdgaan?. Anders ben ik wel heel vaak vreemdgegaan.
.
Checkquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:55 schreef Ang3l het volgende:
Ik flirtte gewoon met een ander.
Maar daar stopte het dan ook.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:51 schreef Cavalinho het volgende:
En ik geef ook onmiddelijk toe dat ik een hypocriete vlees eter ben. Want zolang het gefileerd voor mijn neus staat met een sausje erover, eet ik het wel, maar zelf jagen of slachten kan ik niet en als het herkenbaar is als dier wil ik het ook niet op mijn bord....
IK VERSLIND ZE MET HUID EN HAARquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:50 schreef Cavalinho het volgende:
Vind ik ook.
Nou Ang3l, spareribs eet ik niet als ik het kan vermijden en als ik absoluut geen keus heb eet ik het met vork en mes.
Lekker forelletjequote:Op vrijdag 2 november 2012 21:00 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Vorig zomer in Slovenië
Ja dat dus, kon Portugal zijn. Brrr.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:00 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Vorig zomer in Slovenië
Heeerlijk! Openrijten en daarna uitpluizen en omnomnomnomnomnomquote:
Daar ga ik naartoe op vakantie volgend jaarquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:01 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Ja dat dus, kon Portugal zijn. Brrr.
Dan vraag ik wel of de kok het terug wil nemen en fileren hoor. Erg he.
Och och och....quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:02 schreef Cavalinho het volgende:
Zou het wat zeggen over hoe je bent in bed?
Albufeira Sesmarias. Heb gisteren tickets geboekt voor augustusquote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heeerlijk! Openrijten en daarna uitpluizen en omnomnomnomnomnom
Ik ben als een jager.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Bepalen hoe iemand in bed is adhv de vookeur van vleeschgerechten?
Nou meer van HOE je die dan eet.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Bepalen hoe iemand in bed is adhv de vookeur van vleeschgerechten?
Denk het niet.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:02 schreef Cavalinho het volgende:
Zou het wat zeggen over hoe je bent in bed?
Dat heb ik meer met kip. Geef mij maar borst itt. pootquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Mijn moeder maakt ook lekkere forellen klaar. En dan natuurlijk ook het stukje uit de wang zoeken en opeten
Gewoon met mes en vork?quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:04 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Nou meer van HOE je die dan eet.
Maar kippenpotenquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat heb ik meer met kip. Geef mij maar borst itt. poot
Mensen die kluiven zijn goed in.. eehhh, kluiven:?quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:04 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Nou meer van HOE je die dan eet.
Met mien bloooode handjesquote:
Monsterlijk tot aan de polsen graaien in een megakip.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Tot zo ver zou ik het liefst met Renesite een dinertje hebben denk ik.
En ga je dan voor het uitgaansleven, het strand, of ook een beetje cultuur ?quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Albufeira Sesmarias. Heb gisteren tickets geboekt voor augustusBen dit jaar niet geweest - wil hoe dan ook
Af en toe een autootje hurenquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:07 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
En ga je dan voor het uitgaansleven, het strand, of ook een beetje cultuur ?
Want als je bv een auto bij de deur hebt, raad ik je aan om naar het uiterstje puntje van Portugal te gaan, Sagres.
En dat die sliert dan toch ontrolt en dat ie links en rechts om je mond gaat slingeren.... Zodat je met een hele vette 'toet' zit.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:07 schreef Renesite het volgende:
Of spaghetti. Met een vork, oprollen, en dan in de mond en het laatste sliertje slurpen. ROMANTIEK
Okee.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Af en toe een autootje huren!
Puur om te relaxen, boekje, maar met gedoe in de buurt.
Als LAdy en de Vagebond een bord delen met 1 lange spaghettidraad?quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:09 schreef Cavalinho het volgende:
Spaghetti staat op de lijst van dingen die je niet op een eerste date moet eten. Wegens lastigheidsgraad.
Precies. Met een date ga je niet eerst eten, maar ga je gewoon naar de bioscoop. En afsluiten met een Febootje.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:09 schreef Cavalinho het volgende:
Spaghetti staat op de lijst van dingen die je niet op een eerste date moet eten. Wegens lastigheidsgraad.
Heerlijkquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dat die sliert dan toch ontrolt en dat ie links en rechts om je mond gaat slingeren.... Zodat je met een hele vette 'toet' zit.
Bah, febo.. Die frikandellen en kroketten zijn niet te nassenquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Precies. Met een date ga je niet eerst eten, maar ga je gewoon naar de bioscoop. En afsluiten met een Febootje.
Naar de bioscoop met ene date...quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Precies. Met een date ga je niet eerst eten, maar ga je gewoon naar de bioscoop. En afsluiten met een Febootje.
KFC een optie?quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:11 schreef Peter het volgende:
[..]
Bah, febo.. Die frikandellen en kroketten zijn niet te nassen
Tenzij je van een harde bite houdtquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:11 schreef Peter het volgende:
[..]
Bah, febo.. Die frikandellen en kroketten zijn niet te nassen
Ja, heel leuk, ook wel gedaan, maar niet met iemand die je nog moet leren kennen....quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:10 schreef Peter het volgende:
[..]
Als LAdy en de Vagebond een bord delen met 1 lange spaghettidraad?
Maar dat slurpen zorgt er dan voor dat dat sliertje zo opwipt en de rode saus tegen je neus aankwaktquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:07 schreef Renesite het volgende:
Of spaghetti. Met een vork, oprollen, en dan in de mond en het laatste sliertje slurpen. ROMANTIEK
Daar zijn de pauzes toch voor?quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Naar de bioscoop met ene date...
Lekker 2 uur langs niks zeggen en elkaar niet aankijken
Of tegen mijn kinquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar dat slurpen zorgt er dan voor dat dat sliertje zo opwipt en de rode saus tegen je neus aankwakt
Bioscopen met pauzes? Da's wel erg 1990.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar zijn de pauzes toch voor?
Als je naar een fatsoenlijke bios gaat heb je geen pauzequote:Op vrijdag 2 november 2012 21:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar zijn de pauzes toch voor?
Tegn elkaar aankruipen als het eng is of een beetje in het rond voelen wat voor vlees je in de kuip hebt. I love the cinema!quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Naar de bioscoop met ene date...
Lekker 2 uur langs niks zeggen en elkaar niet aankijken
Ja dat!quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar dat slurpen zorgt er dan voor dat dat sliertje zo opwipt en de rode saus tegen je neus aankwakt
Dan liever thuis een filmpje kijkenquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:13 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Tegn elkaar aankruipen als het eng is of een beetje in het rond voelen wat voor vlees je in de kuip hebt. I love the cinema!
De Pathé een fatsoenlijk cinema noemen gaa wat ver. maar idd, de Plaza Futura heeft ook geen pauze meer.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je naar een fatsoenlijke bios gaat heb je geen pauze.
Of met een piemel.. ow.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:15 schreef Peter het volgende:
Saus op je kin kan ook afgeveegd worden met een vinger.. of als het beter klikt.. tong?
Dat vind ik ook niet de bedoeling van een date in bios. Da's gewoon een gezellige avond maken. Ik houd niet van vozen in het openbaar. Da's voor thuis op de bank, met kaarsen enzo... Of romantisch samen in bad, met wierook....quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:14 schreef Renesite het volgende:
Bioscoop vind ik zo ongemakkelijk... daar kan je niet rustig zitten vozen. Plus ik heb moeite met die stoelen
Inderdaad. Ik had een betere plekquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niet de bedoeling van een date in bios. Da's gewoon een gezellige avond maken. Ik houd niet van vozen in het openbaar. Da's voor thuis op de bank, met kaarsen enzo... Of romantisch samen in bad, met wierook....
Schatje je hebt wat pastasaus op je kin. Wacht, ik swaffel het er wel even af...." ZZZZZZZIPquote:
Pats pats pats.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Schatje je hebt wat pastasaus op je kin. Wacht, ik swaffel het er wel even af...." ZZZZZZZIP
Dat laatste vind ik wat too much voor een eerste datequote:Op vrijdag 2 november 2012 21:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niet de bedoeling van een date in bios. Da's gewoon een gezellige avond maken. Ik houd niet van vozen in het openbaar. Da's voor thuis op de bank, met kaarsen enzo... Of romantisch samen in bad, met wierook....
Inderdaadquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga nooit naar de bios om te vozen
Daarvoor hou ik teveel van film.
"SHHHT! Ik probeer t te volgennnnn!!!!!"
Dat zijn andere bioscopen dan waar je 007 in kijkt gok ikquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Als de piemel al tevoorschijn gehaald is, is blijkbaar fase 3 van de avond aangebroken ...
Als mijn date dat ging doen, dan zou ik dat niet prettig vinden...quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:19 schreef Cavalinho het volgende:
Hallo, ik had het over een beetje in het rond voelen hoor (rechtop zittend, film volgend anderen hoeven het niet mee te kriijgen), niet meteen full on necking of what.
O ik dacht dat hier de date in de thuissituatie bedoeld werd.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:20 schreef Peter het volgende:
[..]
Dat zijn andere bioscopen dan waar je 007 in kijkt gok ik
Nee die ken ik niet. Wat moet dat wezen?quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:21 schreef Renesite het volgende:
Gebrokenglas, ken jij video3000 in Groningen?
Doe je ook niet met alle dates, maar wel met die waar je dus weer niet mee uit eten gaat....quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als mijn date dat ging doen, dan zou ik dat niet prettig vinden...
Video3000 Zuiderdiep.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waar staan die in Groningen? Het pakhuisje?
Ik vind uit eten gaan ook zeker niet altijd geschikt met dates. Vooral als de ander ook een vrij stil type is.... Van die pijnlijk lange stiltes. Waar moet je het de hele tijd over gaan hebben...quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:22 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Doe je ook niet met alle dates, maar wel met die waar je dus weer niet mee uit eten gaat....
ooo dat ding... Nooit naar binnen durven gaan geweest daar.quote:
Smoezelig viezig en nee.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ooo dat ding... Nooit naar binnen durven gaan geweest daar.
Ja precies, dan is bios ideaal. Je hoeft niks te zeggen en daarna genoeg om over te praten.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik vind uit eten gaan ook zeker niet altijd geschikt met dates. Vooral als de ander ook een vrij stil type is.... Van die pijnlijk lange stiltes. Waar moet je het de hele tijd over gaan hebben...
Die van mij legde zijn hand op mijn been en wilde m'n and vastpakken.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als mijn date dat ging doen, dan zou ik dat niet prettig vinden...
neeneeneeneenee.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:24 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Ja precies, dan is bios ideaal. Je hoeft niks te zeggen en daarna genoeg om over te praten.
En bij een eerste date zou je ook nog voorzichtig een hand op een arm kunnen leggen.
Toch niet in de bios? Nee hoor, gebeurt niet. En ook niet in het openbaar. Nee. Ik ben daar wat moeilijk in.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:26 schreef Renesite het volgende:
Mag zoenen op de eerste date ook niet?
Wel in een bios.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:27 schreef Cavalinho het volgende:
Nee niet in de bios, thuis.
Maar een hand op je arm vind je al erg?
Ik ben daar niet moeilijk in, puur terughoudend. Maar wij zaten op een compleet stille locatie waar het wel konquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Toch niet in de bios? Nee hoor, gebeurt niet. En ook niet in het openbaar. Nee. Ik ben daar wat moeilijk in.
Van mij wel. Hoeft niet.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:26 schreef Renesite het volgende:
hiii Haaa Heeeterooooquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:28 schreef Ang3l het volgende:
Ghehe, vanavond slapen bij een hetero vriend van me, die ik èrg knap vind. En qua de rest ook mijn type (v.w.b. film en muziek en kleding en zo). Dus ik zat al te grappen dat ik wel bij hem in bed zou slapen.
"Nee Steeph, die plek is voor dámes!
Ik spreek je na een kratje bier.
Waarom dan precies?quote:
Ja, als er eenmaal alcohol in zit, zijn ze plots zo hetero niet meer.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:28 schreef Ang3l het volgende:
Ghehe, vanavond slapen bij een hetero vriend van me, die ik èrg knap vind. En qua de rest ook mijn type (v.w.b. film en muziek en kleding en zo). Dus ik zat al te grappen dat ik wel bij hem in bed zou slapen.
"Nee Steeph, die plek is voor dámes!
Ik spreek je na een kratje bier.
Eh, dat je elkaar aardig vind?quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat moeten anderen daar wel niet van denken dan?
quote:
Heb je dan niet dat zo'n hetero na een hete nacht de volgende dag spijt als haren op het hoofd heeft, zo van "wat er in vredesnaam gebeurd is" en hoe dat zo kwam en dat het een vergissing was en dit nooit meer...... en meer van die dingen?quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:30 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Ja, als er eenmaal alcohol in zit, zijn ze plots zo hetero niet meer.
Vreeemd.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:31 schreef Cavalinho het volgende:
In zuidelijke landen zitten mannen constant aan elkaar en zelfs bij elkaar op schoot. Maar homo zijn, dat kan niet hoor, haha. Je kunt daar gewoon openlijk homo zijn zonder dat ze het door hebben.
Dat is de cultuur daar. Veel socialer gaan ze daar met elkaar om. Ook bij wildvreemden.quote:
De meesten die ik gehad heb, bleven het toch wel een beetje opzoeken eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je dan niet dat zo'n hetero na een hete nacht de volgende dag spijt als haren op het hoofd heeft, zo van "wat er in vredesnaam gebeurd is" en hoe dat zo kwam en dat het een vergissing was en dit nooit meer...... en meer van die dingen?
Dus ik kan uitgebreid mijn gang gaan in Portugal?quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is de cultuur daar. Veel socialer gaan ze daar met elkaar om. Ook bij wildvreemden.
nou.... zou toch maar een beetje oppassen....quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dus ik kan uitgebreid mijn gang gaan in Portugal?
Ja. En dan de dag daarna heb je een whatsappjequote:Op vrijdag 2 november 2012 21:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je dan niet dat zo'n hetero na een hete nacht de volgende dag spijt als haren op het hoofd heeft, zo van "wat er in vredesnaam gebeurd is" en hoe dat zo kwam en dat het een vergissing was en dit nooit meer...... en meer van die dingen?
Zou ik niet doenquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dus ik kan uitgebreid mijn gang gaan in Portugal?
aha.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. En dan de dag daarna heb je een whatsappje
Ja echt. Je komt iemand tegen die jouw vriend kent ofzo. Dan is het hug zoen zoen je stelt je voor, mooi weer he, etc, en hug zoen zoen weer weg.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is de cultuur daar. Veel socialer gaan ze daar met elkaar om. Ook bij wildvreemden.
Dan ben ik teveel een boertje, maar 't niet voor mij, dat soort dingen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:35 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Ja echt. Je komt iemand tegen die jouw vriend kent ofzo. Dan is het hug zoen zoen je stelt je voor, mooi weer he, etc, en hug zoen zoen weer weg.
Ligt eraan wat en hoe. Lekker speels overdreven bij elkaar op schoot zitten en omhelzen kan wel. Hand in hand op straat en tongen weer niet.quote:
Lekker Gronings.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan ben ik teveel een boertje, maar 't niet voor mij, dat soort dingen.
Je kent me niet. Ik heb een paar keer in STA gepost, in het Groningen topic.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Lekker Gronings.
Ken ik jou niet ergens van, GG?
Ah. Nee prima, dan ook vast niet van de straat of zo.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je kent me niet. Ik heb een paar keer in STA gepost, in het Groningen topic.
oh nee. Misschien een keer tegengekomen in het voorbijgaan in de stad, maar dat is dan van beide kanten natuurlijk volstrekt onbekend.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ah. Nee prima, dan ook vast niet van de straat of zo.
Wat ongezelligquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
oh nee. Misschien een keer tegengekomen in het voorbijgaan in de stad, maar dat is dan van beide kanten natuurlijk volstrekt onbekend.
Nee, nooit eigenlijk. Ben niet zo'n stapperquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Kom je wel eens in de Golden Arm?
Als de situatie er naar is, waarom ook niet?quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:26 schreef Renesite het volgende:
Ik date nooit...quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ook niet. bioscoopjes, dat wel. Maar kroegen enzo, nee daar houd ik niet zo van. lawaai, druk...
dus lekker daten met dates in de bios!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |