abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 november 2012 @ 22:42:31 #1
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_118726736
How can I make this topic about me?
  donderdag 1 november 2012 @ 22:42:53 #2
88233 Steve
Still the best.
pi_118726752
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:36 schreef Cavalinho het volgende:
Ja en nee, hij zit in de situatie, maar die ander zit ook nog in een andere situatie. Waar hij dan de bijl in wil zetten. Ik vind dat diegene die in de relatie zit kan bepalen hoe en wanneer hij daar een einde aan gaat maken... als het maar wel binnen het redelijke is en bij alle partijen duideijk is dat er een einde aan komt..
Over de relatie moet diegene zelf beslissen ja. Maar de derde mag ook beslissen dat hij er alleen mee doorgaat als aan de relatie een einde komt.

Ik snap best als je als derde die keuze aan degene in de relatie gaan, maar ik vind dat die derde mag beslissen hoe hij ermee omgaat.
(wat lastig om te omschrijven zo zonder namen :')).
quote:
Nee, dat bedoel ik ook totaal niet, want ook met lubbertieten en een uitgezakte kut kun je je nog leuk kleden, jezelf goed verzorgen, attent zijn en de boel spannend houden.
Want ook een lelijk iemand kan mensen in bed krijgen, dat is het niet. Het si de aandacht die je aan jezelf en elkaar besteed.
Mijn punt blijft hetzelfde. Daar heb je het dan over in plaats van diegene kwetsen door vreemd te gaan. Vind ik. :s).
"Atb is lief, groetjes Peri."
  donderdag 1 november 2012 @ 22:42:56 #3
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_118726754
Had niet door dat ik 'm had volgegooid.... :@
  donderdag 1 november 2012 @ 22:43:43 #4
88233 Steve
Still the best.
pi_118726791
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Had niet door dat ik 'm had volgegooid.... :@
Erik had hem volgegooid. :P.
  donderdag 1 november 2012 @ 22:45:00 #5
101883 Stuart.Alan.Jones
The man behind the reputation
pi_118726858
quote:
14s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:43 schreef Steve het volgende:

[..]

Erik had hem volgegooid. :P.
Wat een homo-erotische teksten weer.
God created gays so fat chicks could have friends.
  donderdag 1 november 2012 @ 22:46:10 #6
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_118726909
quote:
11s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

Wat een homo-erotische teksten weer.
:o

Zeg ik ook altijd tegen de pompbediende: "gooi 'm maar vol." :Y
pi_118727118
quote:
14s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:42 schreef Steve het volgende:

[..]

Over de relatie moet diegene zelf beslissen ja. Maar de derde mag ook beslissen dat hij er alleen mee doorgaat als aan de relatie een einde komt.

Ik snap best als je als derde die keuze aan degene in de relatie gaan, maar ik vind dat die derde mag beslissen hoe hij ermee omgaat.
(wat lastig om te omschrijven zo zonder namen :')).

Eh, ja die kan kiezen of hij wel of niet wil wachten, maar ik vind zelf niet (maar misschien verander ik ooit van gedachte) dat je kunt zeggen en vandaag maak je het maar uit.

(Nogmaals ik heb ook tegen de mijne gezegd dat het beter was dat hij een einde maakte aan zijn relatie, want dat is logisch, maar zonder tijdsdruk)

(Namen zijn helemaal niet nodig als je het over algemene situaties hebt.)

quote:
Mijn punt blijft hetzelfde. Daar heb je het dan over in plaats van diegene kwetsen door vreemd te gaan. Vind ik. :s).
Mijn punt was alleen dat er soms een aanloop is die men niet zo door heeft en dan is het van jee ze zijn als zo lang bij elkaar en nu gaat hij zomaar vreemd.
en ja, ik vind dat je best er over kunt praten dat de relatie niet meer deugt er er wat moet gebeuren.

Ik ben het helemaal niet zo oneens met wat er allemaal gezegd wordt, hoor. Ik heb alleen eigen invalshoeken en aanvullingen.
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
pi_118727575
quote:
3s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien ben ik wel heel vreemd hoor, maar ik heb echt niet het idee dat ik zo in dienst van mijn penis sta :').
Ja, je hebt koude mensen en hete mensen...
Het is fijn als je koel en berekenend bent en niet snel verliefd wordt en niet snel een stijve krijgt en geen mensen tegen komt die die het hoofd op hol brengen waar je niet mee aan het zoenen gaat.
Maar er zijn ook mensen bij wie dat anders werkt. En er zit nog een heel grijs gebied tussen de uitersten. Maar vergis je niet hoeveel macht "gevoel" over "verstand" heeft, het is gewoon zichtbaar met een scan dat we niet alles onder controle hebben, hoor.
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
  donderdag 1 november 2012 @ 23:01:10 #9
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_118727733
Het hangt van het soort relatie af dat je hebt. Persoonlijk zou ik niet vreemdgaan. Kun je gewoon niet maken vind ik.

Maar ik ken ook een koppel die vrolijk 'elk hun gang' gaan en hun ding doen buiten de deur. Ze weten het van elkaar en ze zijn er happy mee..
Het andere uiterste, maar het werkt wel bij hun.
pi_118727981
Hoe kun je jezelf nog recht aankijken in de spiegel als je degene waar je van houdt bedriegt?
dag
pi_118728092
Omdat je weet dat het niets te maken heeft met de liefde voor hem.
Omdat je weet dat de ander je het vergeeft omdat hij ook onvoorwaardelijk van jou houdt.
pi_118728154
Even tussendoor, merken jullie nog wat van Allerheiligen in Nederland?
Hier gaat echt iedereen naar de kerkhoven.
Maar ik denk wel dat te veel te maken heeft met de Mexicaanse/Spaanse invloed.
Waar ik eerst woonde, more up north, was het niet zo.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cavalinho op 01-11-2012 23:20:00 ]
  donderdag 1 november 2012 @ 23:11:54 #14
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118728212
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 23:08 schreef Cavalinho het volgende:
Dat kan ik moeilijk geloven.
quote:
Omdat je weet dat de ander je het vergeeft omdat hij ook onvoorwaardelijk van jou houdt.
Ook een slecht excuus. Je mag alles maar uitvreten omdat de ander toch wel van je houdt? Over iets for granted aannemen zeg.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 1 november 2012 @ 23:12:08 #15
88233 Steve
Still the best.
pi_118728221
Hier gaan ook veel mensen (nou ja, ouderen...) naar het kerkhof met Allerheiligen, maar die traditie is ook wel een beetje aan het sterven (get it, get it?).
  donderdag 1 november 2012 @ 23:13:12 #16
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118728270
Ik heb nog nooit iets gemerkt, gezien of gedaan aan allerheiligen.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 1 november 2012 @ 23:13:52 #17
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_118728289
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 23:10 schreef Cavalinho het volgende:
Even tussendoor, merken jullie ng wat va Allerheiligen in Nederland?
Helemaal niets hier.
  donderdag 1 november 2012 @ 23:14:51 #18
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_118728332
Misschien als ik nu dood ga, ga ik naar het kerkhof?
pi_118728352
quote:
6s.gif Op donderdag 1 november 2012 23:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
eerst naar het mortuarium
  donderdag 1 november 2012 @ 23:15:30 #20
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_118728358
quote:
6s.gif Op donderdag 1 november 2012 23:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat is je eigen keuze toch? Cremeren of begraven?!?
pi_118728395
quote:
3s.gif Op donderdag 1 november 2012 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Dat kan ik moeilijk geloven.

[..]

Ook een slecht excuus. Je mag alles maar uitvreten omdat de ander toch wel van je houdt? Over iets for granted aannemen zeg.
Ja, ik kan er niks aan doen dat jij niet in echte onvoorwaardelijke liefde gelooft waarbinnen toch wel eens wat kan gebeuren.
Misschien veranderd het als je het meemaakt.

Het is geen excuus om dingen uit te vreten, want je hebt best te maken met je geweten.

Een (normale) moeder houdt ook van haar kinderen, ongeacht wat ze uitvreten. Als er een bepaalde band is, dan IS dat gewoon zo.

Als je een goede vriend hebt en hij doet dingen waar je het niet mee eens bent, zet je hem toch ook niet zomaar aan de kant?

Mensen maken fouten.
Daar kun je van leren en je kunt proberen te voorkomen dat je ze weer maakt.
Je kunt samen door bepaalde situaties gaan en vechten voor je relatie.

Of je maakt het bij elke misstap uit en hebt steeds nieuwe relaties...Wat je wilt.
pi_118728514
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 23:13 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Helemaal niets hier.
Waar zit jij dan?
  donderdag 1 november 2012 @ 23:20:33 #23
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_118728545
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 23:15 schreef Yurithemaster het volgende:

[..]

eerst naar het mortuarium
Ik woon naast een crematorium, als ik het handig plan kan ik er zelf heen lopen.
pi_118728568
_O-
  donderdag 1 november 2012 @ 23:22:24 #25
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_118728625
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 23:19 schreef Cavalinho het volgende:

[..]

Waar zit jij dan?
Groningen...
pi_118728660
Niet zo Katholiek misschien, of niet zoveel Katholieke tradities?
  donderdag 1 november 2012 @ 23:24:23 #27
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118728709
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 23:16 schreef Cavalinho het volgende:

[..]

Ja, ik kan er niks aan doen dat jij niet in echte onvoorwaardelijke liefde gelooft waarbinnen toch wel eens wat kan gebeuren.
Misschien veranderd het als je het meemaakt.
Als onvoorwaardelijke liefde betekent dat je het maar oké moet vinden dat iemand vreemd kan gaan, nee dan geloof ik daar niet in. Dat is zeker dezelfde onvoorwaardelijke liefde die mensen zo gek maakt bij elkaar te blijven als de ene door de ander in elkaar geslagen wordt?
quote:
Het is geen excuus om dingen uit te vreten, want je hebt best te maken met je geweten.

Een (normale) moeder houdt ook van haar kinderen, ongeacht wat ze uitvreten. Als er een bepaalde band is, dan IS dat gewoon zo.
We hebben het niet over een ouder-kind relatie hier.
quote:
Als je een goede vriend hebt en hij doet dingen waar je het niet mee eens bent, zet je hem toch ook niet zomaar aan de kant?
Dit is ook een ander soort relatie, en vreemdgaan is niet zomaar het niet eens zijn met de ander.
quote:
Mensen maken fouten.
Daar kun je van leren en je kunt proberen te voorkomen dat je ze weer maakt.
Je kunt samen door bepaalde situaties gaan en vechten voor je relatie.
Ja, of je kan voordat je een fout maakt bij jezelf te rade gaan. Of besluiten dat je niet bij iemand in een vertrouwensrelatie kan zitten als je die persoon niet meer vertrouwt omdat ie z'n pik achterna loopt.

Echt, de instelling dat je alles maar moet vergeven omdat je van elkaar houdt :r. Bah, nee, die gaat er bij mij écht niet in. Houden van gaat twee kanten uit en ik geloof niet dat vreemdgaan niets te maken heeft met hoeveel je van een ander houdt.

Als je écht van iemand houdt, dan ga je niet vreemd. Punt. Daar sta ik. Als je van iemand houdt, verraad je het vertrouwen dat de ander heeft in je niet zo. Dan kwets je iemand niet zo. Je kan je afvragen of iemand die jou op die manier pijn doet wel van JOU houdt.
quote:
Of je maakt het bij elke misstap uit en hebt steeds nieuwe relaties...Wat je wilt.
Er zijn misstappen en misstappen.

En ja, wellicht dat als ik zelf in de situatie ben dat ik er anders over denk, maar dat weet ik nu niet. Ik weet nu alleen waar ik nu voor sta.
Hoogachtend,
Erik.
pi_118728748
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 23:23 schreef Cavalinho het volgende:
Niet zo Katholiek misschien, of niet zoveel Katholieke tradities?
het noorden is niet katholiek vooral protestants
pi_118728863
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 23:08 schreef Cavalinho het volgende:
Maar je kwetst de ander er wel mee. Die biedt je kennelijk niet voldoende..
dag
pi_118729339
quote:
3s.gif Op donderdag 1 november 2012 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb nog nooit iets gemerkt, gezien of gedaan aan allerheiligen.
hier wel! Maar dat is meer omdat half Duitsland uitloopt op zo'n dag...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 2 november 2012 @ 00:27:58 #31
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_118730773
Grappig dat er de hele tijd gesproken werd over een ultimatum wat ik wel of niet terecht gesteld zou hebben :D ik heb nl helemaal geen ultimatum gesteld noch heb ik dat zo gezegd.

Hij loog tegen mij (alsof ik een kind was) door te zeggen dat t al uit was met zijn vriendin. Dat was helemaal niet zo. Ik hen nooit gezegd dat ie t uit moest maken. Ik heb ook niet een limiet gesteld. Ik heb dag gezegd. ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 2 november 2012 @ 00:31:00 #32
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_118730820
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 23:10 schreef Cavalinho het volgende:
Even tussendoor, merken jullie nog wat van Allerheiligen in Nederland?
Hier gaat echt iedereen naar de kerkhoven.
Maar ik denk wel dat te veel te maken heeft met de Mexicaanse/Spaanse invloed.
Waar ik eerst woonde, more up north, was het niet zo.
Mexicanen hebben ook wel een bijzondere fascinatie met de dood. Dar merkte ik al toen ik "mijn Mexicaan" sprak en van alle films die ik gezien heb. Veel feesten rondom zielen en graven en veel skeletten vaak.
L'Amour menaçant:
  vrijdag 2 november 2012 @ 00:32:26 #33
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_118730845
O ja. Mijn hetero wilde iets vertellen vandaag. Gewoon iets onbenulligs. Alleen ik zei "als je nu zegt dat je een vriendin hebt dan trap ik je NU van me af en zet ik je foto op fok!"

Hij snapte m niet :')
L'Amour menaçant:
pi_118730870
Ja, Ang3l, wat de situatie betreft, daar was ik snel achter omdat ik om opheldering heb gevraagd.IK heb het niet over jouw specifieke situatie in elk geval.

En ja enorme fascinatie voor de dood bij de Mexicanen.

Je "hebt"ook een Mexicaan. Weer een overeenkomst. Colombiaan soms ook?

@Peter Ja soms is dat zo en ben je/is hij medeschuldig.
Soms niet en dan maak je jezelf wat wijs.

@Tha_Erik Mishandeling heeft niets met liefde te maken.

En ik heb mensen die onvoorwaardelijk van me houden in mijn leven.
Moet ik dan tegen mijn vriend zeggen "Wacht even, op Fok zeggen ze dat onvoorwaarlijke liefde bullshit is?"
Wij gunnen elkaar heel wat.
Zo ga ik dus voor mijn vriend in de slaapkamer wel eens in een jurk. Omdat ik weet dat ik hem daar een plezier mee doe. Iets waar hier dan de draak mee wordt gestoken en waarvan ik moet horen dat julie het nooit zullen doen. Wat hebben jullie eigenlijk wel over voor een partner?
Ik lees op Fok zoveel van het willen en niet willen. "Ik wil niet dat hij dit of dat. Ik wil dat hij dit of dat" allemaal van die eisen."Hij/zij heeft maar te dit en dat anders ben ik weg." Tsss.

We worden gevromd door onze opvoedeing en wat we meemaken. We verschillen van visie, geeft toch niet?

Het gaat gewoon ergens over, er is stof tot nadenken, moet kunnen af en toe. Zo tussen de lol en de lijken door.
  vrijdag 2 november 2012 @ 00:40:58 #35
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_118730976
Ik geloof persoonlijk ook niet in onvoorwaardelijke liefde. Alles heeft een grens. Bij de een ligt ie echter wegens anders dan bij de ander.

Ik geloof ook dat iedereen z'n prijs heeft bijvoorbeeld. Alleen ligt ie bij de ene op 4 EUR en een pepermuntje en bij de ander op 4 miljoen. Zeg nooit nooit.
L'Amour menaçant:
  vrijdag 2 november 2012 @ 00:41:24 #36
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_118730985
En ik heb geen Mexicaan meer.
Long story ;)
L'Amour menaçant:
  vrijdag 2 november 2012 @ 00:49:30 #37
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_118731116
Jezus, ik ben er even niet en er wordt een Serieus Gesprek gevoerd. *teruglees*
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  vrijdag 2 november 2012 @ 00:50:49 #38
71919 wonderer
pi_118731141
quote:
10s.gif Op donderdag 1 november 2012 21:55 schreef Steve het volgende:
Wonderer ik ga straks éindelijk aan je eerste boek beginnen. :D.
Wat Vlarp zei :Y
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_118731145
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2012 00:40 schreef Ang3l het volgende:
Ik geloof persoonlijk ook niet in onvoorwaardelijke liefde. Alles heeft een grens. Bij de een ligt ie echter wegens anders dan bij de ander.

Ik geloof ook dat iedereen z'n prijs heeft bijvoorbeeld. Alleen ligt ie bij de ene op 4 EUR en een pepermuntje en bij de ander op 4 miljoen. Zeg nooit nooit.
Uiteraard zijn er grenzen, maar binnen een relatie, ook die met onvoorwaardelijke liefde, kun je dingen toch bespreken? Het is niet hetzelfde als "doe maar wat". Of "alles kan". Het is meer "als je fouten maakt, dan hoeft dat niet het einde van de relatie te betekenen." Maar er wordt wel erkent dat het een FOUT is.

Hier trouwens toevallig wel een leuk stuk over liefde waar ook het voorbeeld van verslonzing in voor komt en onvoorwaardelijke liefde wordt genoemd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cavalinho op 02-11-2012 00:56:11 ]
pi_118731202
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 00:41 schreef Ang3l het volgende:
En ik heb geen Mexicaan meer.
Long story ;)
En geen Colombiaan gehad ooit?
  vrijdag 2 november 2012 @ 00:56:28 #41
71919 wonderer
pi_118731212
Overigens zou ik het erger vinden als mijn partner met iemand anders over zijn diepste zieleroerselen praat en zich emotioneel blootgeeft, dan dat hij hem in een ander hangt. Waarom vinden jullie seks met een ander zo not-done, het is toch maar seks? Zeker mannen kunnen dat toch prima loskoppelen?
pi_118731291
Als je daar beiden hetzelfde over denkt, lekker doen. Maar voor de mensen die seks aan liefde verbinden is het hebben van seks met een ander dus ook het tonen van liefde naar een ander. Dus vreemdgaan.
dag
pi_118731371
En dan moet je de bestaande relatie maar aan de kant gooien, uitmaken, want ja, vreemdgaan is not done.
Is je partner dan echt beter af? Als hij niks meer heeft?

Wat doet meer pijn? Het weten dat hij sex heeft gehad met een ander, of hem verliezen?

We gingen trouwens oorspronkelijk uit van iemand die een mogelijke nieuwe liefde had en de oude nog niet meteen los wilde laten.
Dat is dan een bewuster van twee walletjes eten situatie tot er een knoop is doorgehakt.
  vrijdag 2 november 2012 @ 01:07:49 #44
71919 wonderer
pi_118731385
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 01:02 schreef Peter het volgende:
Als je daar beiden hetzelfde over denkt, lekker doen. Maar voor de mensen die seks aan liefde verbinden is het hebben van seks met een ander dus ook het tonen van liefde naar een ander. Dus vreemdgaan.
Maar hoe weet je nou of dat in andermans relatie het geval is? :?
pi_118731411
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 01:07 schreef wonderer het volgende:

[..]

Maar hoe weet je nou of dat in andermans relatie het geval is? :?
Niet, moet ik dat weten dan? Ik heb geen idee wie welke afspraken onderling heeft gemaakt. Maar zonder het ooit uit te spreken rondneuken omdat de ander er toch niet achter komt vind ik geen stijl..
dag
pi_118731418
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 01:07 schreef Cavalinho het volgende:
En dan moet je de bestaande relatie maar aan de kant gooien, uitmaken, want ja, vreemdgaan is not done.
Is je partner dan echt beter af? Als hij niks meer heeft?

Wat doet meer pijn? Het weten dat hij sex heeft gehad met een ander, of hem verliezen?

We gingen trouwens oorspronkelijk uit van iemand die een mogelijke nieuwe liefde had en de oude nog niet meteen los wilde laten.
Dat is dan een bewuster van twee walletjes eten situatie tot er een knoop is doorgehakt.
Liefde is vaak ook niet rationeel.. Dat heb je met emoties..
dag
  vrijdag 2 november 2012 @ 01:15:12 #47
71919 wonderer
pi_118731468
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 01:09 schreef Peter het volgende:

[..]

Niet, moet ik dat weten dan? Ik heb geen idee wie welke afspraken onderling heeft gemaakt. Maar zonder het ooit uit te spreken rondneuken omdat de ander er toch niet achter komt vind ik geen stijl..
Ik interpreteer rondneuken als veel verschillende nietsbetekenende partners... Wat volgens mij dan juist weer weinig met liefde te maken heeft.

Een affaire zou ik persoonlijk dan erger vinden.
  vrijdag 2 november 2012 @ 01:35:15 #48
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118731628
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 00:56 schreef wonderer het volgende:
Overigens zou ik het erger vinden als mijn partner met iemand anders over zijn diepste zieleroerselen praat en zich emotioneel blootgeeft, dan dat hij hem in een ander hangt. Waarom vinden jullie seks met een ander zo not-done, het is toch maar seks? Zeker mannen kunnen dat toch prima loskoppelen?
Ik heb moeite om dat los te koppelen.

Maar vreemdgaan is niet zozeer alleen over seks, maar het verbreken van vertrouwen.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 2 november 2012 @ 01:37:33 #49
71919 wonderer
pi_118731645
Hm, dat kan ik wel begrijpen.

Nou ja, weltrusten :W
  vrijdag 2 november 2012 @ 01:37:40 #50
88233 Steve
Still the best.
pi_118731646
Erik, ik hou voorwaardelijk van je. O+.
  vrijdag 2 november 2012 @ 01:38:14 #51
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118731654
Welke voorwaarden dan :o?
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 2 november 2012 @ 01:39:14 #52
88233 Steve
Still the best.
pi_118731663
Dat we altijd dezelfde mening hebben, duh. :{w.
  vrijdag 2 november 2012 @ 01:40:15 #53
71919 wonderer
pi_118731673
Overigens is alle liefde voorwaardelijk. Zelfs (of vooral?) die van moeder voor kind: dat is er alleen op voorwaarde dat het haar kind is, tenslotte.

Alleen Jezus/God schijnt onvoorwaardelijk van mensen te houden. Maar zelfs Hij keert je de rug toe als je iets verkeerd doet...
  vrijdag 2 november 2012 @ 01:45:02 #54
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118731704
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 01:40 schreef wonderer het volgende:
Overigens is alle liefde voorwaardelijk. Zelfs (of vooral?) die van moeder voor kind: dat is er alleen op voorwaarde dat het haar kind is, tenslotte.

Alleen Jezus/God schijnt onvoorwaardelijk van mensen te houden. Maar zelfs Hij keert je de rug toe als je iets verkeerd doet...
Is dat laatste wel zo? Een pastoor die mijn moeder 20 jaar geleden kende zei "Jij zit misschien niet op God te wachten, maar hij wel op jou" (en dat bedoelde hij niet creepy, maar vriendelijk).

Al kan je natuurlijk stellen dat Godsliefde de voorwaarde heeft dat je in God geloofd :').
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 2 november 2012 @ 08:22:35 #55
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_118732820
Nee want God schijnt ook wel van je te houden ook al geloof je niet in hem. Daar geeft ie niks om :)
God geeft er niks om of je niet in hem gelooft, net zoals jij er niks om geeft dat hij wel of niet in jou gelooft :P
L'Amour menaçant:
  vrijdag 2 november 2012 @ 08:24:41 #56
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_118732849
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 01:02 schreef Peter het volgende:
Ik verbind liefde en seks lang niet altijd aan elkaar.
Het kan samen, en dat is fijn. Het hoeft niet samen voor mij.
Nou ja wacht, daarmee bedoel ik: Seks kan ik zonder liefde, liefde niet zonder seks.
Nee wacht, da's ook niet waar. Liefde voor mijn ouders of vrienden wel graag zonder seks. Maar da's een ander soort liefde.
L'Amour menaçant:
pi_118733047
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 08:24 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik verbind liefde en seks lang niet altijd aan elkaar.
Het kan samen, en dat is fijn. Het hoeft niet samen voor mij.
Nou ja wacht, daarmee bedoel ik: Seks kan ik zonder liefde, liefde niet zonder seks.
Nee wacht, da's ook niet waar. Liefde voor mijn ouders of vrienden wel graag zonder seks. Maar da's een ander soort liefde.
Begrijp je zelf nog wat je nou precies bedoelde? :P
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 2 november 2012 @ 09:22:23 #58
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_118733654
Liefde en seks zijn twee afzonderlijke dingen die je in principe los van elkaar kunt zien.
Alles combinaties zijn inderdaad mogelijk:
• 1 seks zonder liefde [alleen om het genot]
• 2 liefde zonder seks [ouders, vrienden, je huisdier]
• 3 seks met liefde [het mooiste natuurlijk, de "perfecte relatie" ?]
• 4 geen seks, geen liefde [het gros dus: buren, kennissen, collega's, etc]

Als iemand vreemdgaat, ok, maar dan mag de ander ook vreemdgaan vind ik.
Maar in dat geval is het de vraag of de relatie wel van het type 2 of 3 is. In elk geval mist er blijkbaar iets.
Ik vind in elk geval dat je niet stiekem moet gaan zitten doen, want echt, het komt altijd uit. Is het niet na een week dan wel na een maand.
  vrijdag 2 november 2012 @ 09:34:54 #59
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_118733872
quote:
12s.gif Op vrijdag 2 november 2012 08:40 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Begrijp je zelf nog wat je nou precies bedoelde? :P
Ja. Volkomen.

Seks kan zonder liefde.
Liefde qua relatie kan niet zonder seks.
Andere liefde graag wel zonder seks.

:D
L'Amour menaçant:
  vrijdag 2 november 2012 @ 09:36:13 #60
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_118733896
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 09:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Liefde en seks zijn twee afzonderlijke dingen die je in principe los van elkaar kunt zien.
Alles combinaties zijn inderdaad mogelijk:
• 1 seks zonder liefde [alleen om het genot]
• 2 liefde zonder seks [ouders, vrienden, je huisdier]
• 3 seks met liefde [het mooiste natuurlijk, de "perfecte relatie" ?]
• 4 geen seks, geen liefde [het gros dus: buren, kennissen, collega's, etc]

Als iemand vreemdgaat, ok, maar dan mag de ander ook vreemdgaan vind ik.
Maar in dat geval is het de vraag of de relatie wel van het type 2 of 3 is. In elk geval mist er blijkbaar iets.
Ik vind in elk geval dat je niet stiekem moet gaan zitten doen, want echt, het komt altijd uit. Is het niet na een week dan wel na een maand.
Met dat laatste niet helemaal eens, dat het altijd uitkomt.
Maar het risico is wel groot. En ... kots... "eerlijkheid duurt het langst"!
L'Amour menaçant:
  vrijdag 2 november 2012 @ 09:38:51 #61
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_118733943
On another note,.....

Weet je wat me opvalt? Nu ik op de stoel van de CFO zit zeggen de bobo's ineens goedemorgen.
Voorheen liepen ze me vaak straal voorbij in de gang.

Ik hebe cht zo'n hekel aan dat soort gedrag :{
L'Amour menaçant:
  vrijdag 2 november 2012 @ 09:42:18 #62
71919 wonderer
pi_118734012
quote:
3s.gif Op vrijdag 2 november 2012 01:45 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Is dat laatste wel zo? Een pastoor die mijn moeder 20 jaar geleden kende zei "Jij zit misschien niet op God te wachten, maar hij wel op jou" (en dat bedoelde hij niet creepy, maar vriendelijk).

Al kan je natuurlijk stellen dat Godsliefde de voorwaarde heeft dat je in God geloofd :').
Ja, want als je niet in God gelooft, of je volgt de regeltjes niet, kom je niet in de hemel. En dan kan ie nog zoveel van je houden, als je het effect van die liefde niet merkt, heb je er geen kut aan.

Ik ga naar het vliegveld! :W
  vrijdag 2 november 2012 @ 10:25:50 #63
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_118734795
O. De australier kon het stoppen van het contact toch niet aan. Hij mist me.

JA HALLO! }:| Zo gaat dat niet werken he!
L'Amour menaçant:
  vrijdag 2 november 2012 @ 10:47:21 #64
71919 wonderer
pi_118735182
Voor het geval je nog niet genoeg drama had? ;)
pi_118737207
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 09:34 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja. Volkomen.

Seks kan zonder liefde.
Liefde qua relatie kan niet zonder seks.
Andere liefde graag wel zonder seks.

:D
^O^
pi_118738377
En waar plaatsen jullie platonische relaties dan?

En buiten de deur neuken met toestemming is geen vreemdgaan.

Kortom, het proleem van het vreemdgaan is het stiekeme, niet de sex. Moeilijk doen over sex snap ik persoonlijk niet. Zolang je het maar veilig doet, want ik zou niet een partner wat willen geven, ofw at willen oplopen omdat ik of mijn parter toevallig ook met een ander zijn gegaan.

En dat stiekeme kan ik zelf tot een bepaalde hoogte wel begrijpen in bepaalde situaties in het begin.

Probleem met de romantische mensen die zulke vreselijk hoge verwachtingen hebben van relaties is dat ze DUS teleurgesteld worden. Je kunt wel denken dat je iets een ander nooit aan zal doen maar er is geen enkele garantie dat de ander het jou nooit aan zou doen. En er is zelfs geen garantie dat het jou gaat lukken het de ander nooit aan te doen...Ook al ben je nog zo overtuigd.

Ang3l als iemand je mist, hoef jij daar toch niks aan te doen...
"Ik jou niet" zeg je dan terug, punt.
Schouders ophalen. De "uit"knop van het leven.

[ Bericht 11% gewijzigd door Cavalinho op 02-11-2012 12:44:52 ]
pi_118738563
4.45h zo'n kut uur. Is het de moeite om nog wat proberen te slapen?
  vrijdag 2 november 2012 @ 12:50:45 #68
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_118738676
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 10:47 schreef wonderer het volgende:
Voor het geval je nog niet genoeg drama had? ;)
I don't do sadness ;)

10 punten voor het benoemen van de musical! :P
L'Amour menaçant:
pi_118738748
Spring Awakening

vrijdag 2 november 2012 @ 13:33:09 #70
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_118739998
:W
Don't be a drag, just be a queen!
  vrijdag 2 november 2012 @ 14:06:31 #72
16874 creno
born this way
pi_118741110
:W
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
  vrijdag 2 november 2012 @ 14:35:26 #73
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_118742137
Was er laatst niet een verhaal van een man en vrouw, 50 jaar getrouwd, waarbij de vrouw de man de straat op trapte omdat 'ie vreemd gegaan was?
pi_118742179
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Was er laatst niet een verhaal van een man en vrouw, 50 jaar getrouwd, waarbij de vrouw de man de straat op trapte omdat 'ie vreemd gegaan was?
Wel zoiets gelezen ja. En dat vreemdgaan was 40 jaar geleden ofzo.
  vrijdag 2 november 2012 @ 14:38:11 #75
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_118742222
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:37 schreef Cosmo2.0 het volgende:

[..]

Wel zoiets gelezen ja. En dat vreemdgaan was 40 jaar geleden ofzo.
Precies. alles komt altijd uit. En de leugenaar heeft een extra probleem omdat hij elk leugen ook moet onthouden.
pi_118742307
Stom wijf met stomme principes.
pi_118742320
Zo, kort van stof, alleen een mening.
pi_118742522
Moet er toch meer woorden aan vuil maken:

Vraag me altijd af hoe ze zoiets bewijzen. Kijk, als er een zwanger wordt en er is een DNA vaderschapstest, ben je de lul, en ook als je betrapt wordt. Maar verder is het horen zeggen. Zou in een rechtzaak geen waarde hebben.

Ze geloven meteen maar iedereen die beweert met ze naar bed te zijn gegaan?
Ze geloven meteen hun vent die zegt vreemd te zijn gegaan?

WAAROM DAN?
  vrijdag 2 november 2012 @ 14:49:45 #79
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_118742648
Als het niet zo was, waarom zou die vent dat toegeven dan?
pi_118742901
Wie zegt dat hij iets toegeeft?
Stel: Hij is met vrienden in de kroeg en ze halen herinneringen op. Over het mooiste meisje van het dorp en hij scehpt op dat hij haar ook gehad heeft, alleen om een goed figuur te slaan, terwijl het ehelemaal niet waar is. Ze rekenen terug "maar eh, toen was je toch al getrouwd?"
Hij kan niet meer terug, een vriend vertelt het aan zijn vrouw, zijn vrouw vertelt het de vrouw van de verzinner. Die vrouw confronteert hem.
En vreemd genoeg is men meer geneigd roddels te geloven dan de eigen man die volhoudt dat het niet zo is...

Ik heb persoonlijk meegemaakt dat iemand woedend naar me toe kwam dat ik met mijn handen van zijn meisje af moest blijven, en zeggen dat ik homo was hielp niks. Meisje had het in haar hoofd gehaald om bij vriendinnen trots te vertellen dat ze me gehad had.

Sindsdien heb ik zoiets van "waarom geloven we dat soort dingen zo makkelijk?"
pi_118742969
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:57 schreef Cavalinho het volgende:
Wie zegt dat hij iets toegeeft?
Stel: Hij is met vrienden in de kroeg en ze halen herinneringen op. Over het mooiste meisje van het dorp en hij scehpt op dat hij haar ook gehad heeft, alleen om een goed figuur te slaan, terwijl het ehelemaal niet waar is. Ze rekenen terug "maar eh, toen was je toch al getrouwd?"
Hij kan niet meer terug, een vriend vertelt het aan zijn vrouw, zijn vrouw vertelt het de vrouw van de verzinner. Die vrouw confronteert hem.
En vreemd genoeg is men meer geneigd roddels te geloven dan de eigen man die volhoudt dat het niet zo is...

Ik heb persoonlijk meegemaakt dat iemand woedend naar me toe kwam dat ik met mijn handen van zijn meisje af moest blijven, en zeggen dat ik homo was hielp niks. Meisje had het in haar hoofd gehaald om bij vriendinnen trots te vertellen dat ze me gehad had.

Sindsdien heb ik zoiets van "waarom geloven we dat soort dingen zo makkelijk?"
:')...
pi_118742981
Ze kan hem wel beschuldigd hebben van weet ik het wat en 50 jaar verwijten voor de voeten hebben gegooid zodat hij dacht:"Nou, als ik zeg dat het zo is, ben ik tenminste van haar af".

Bijvoorbeeld. Ik was er niet bij, jij?
pi_118742984
Die kerel had zelf opgebiecht.
pi_118743012
Jij was erbij?
  vrijdag 2 november 2012 @ 15:04:06 #85
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_118743201
Stond in het artikel.
pi_118743203
En ik blijf er bij dat je wel heel raar bent dat als je zolang een goed huwelijk hebt (even aannemen dat het zo is) het plots afbreekt op een feit van tig jaar geleden waar je niks van gemerkt hebt.
Maar goed, er was misschien wel veel meer aan de hand.

Ik ken het geval niet. Maar iets goeds afbreken zuiver op 1 slippertje zal ik zelf nooit doen.
pi_118743243
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 15:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Stond in het artikel.
En dus is het waar?
Wie heeft dat geschreven en wie heeft hij gesproken. Hem of haar? Allebei? Heeft hij het zo neergezet als ies gezegd of een aanname gedaan?
pi_118743262
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 15:04 schreef Cavalinho het volgende:
En ik blijf er bij dat je wel heel raar bent dat als je zolang een goed huwelijk hebt (even aannemen dat het zo is) het plots afbreekt op een feit van tig jaar geleden waar je niks van gemerkt hebt.
Maar goed, er was misschien wel veel meer aan de hand.

Ik ken het geval niet. Maar iets goeds afbreken zuiver op 1 slippertje zal ik zelf nooit doen.
Je bent bij elkaar op basis van vertrouwen. Als dat vertrouwen nu beschadigd wordt door iets wat 40 jaar terug is gebeurd, dan vind ik het niet zo gek.
  vrijdag 2 november 2012 @ 15:06:16 #89
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_118743289
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 15:05 schreef Cavalinho het volgende:

[..]

En dus is het waar?
Wie heeft dat geschreven en wie heeft hij gesproken. Hem of haar? Allebei? Heeft hij het zo neergezet als ies gezegd of een aanname gedaan?
rustig maar...
pi_118743318
Als je vertrouwen beschadigd wordt door iets van 40 jaar terug vind ik dat wel gek, want hij heeft er na toch 40 jaar bewezen dat ze hem wel (weer) kan vertrouwen?
pi_118743359
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 15:06 schreef Cavalinho het volgende:
Als je vertrouwen beschadigd wordt door iest van 40 jaar terug vind ik dat wel gek, want hij heeft er na toch 40 jaar bewezen dat ze hem wel (weer) kan vertrouwen?
Schijnbaar niet, anders had hij het toen wel opgebiecht.
pi_118743404
Dat had vooruit garantie gegeven dat hij nog 40 jaar zonder vreemdgaan bij haar was gebleven?
Ik vind achteraf bewezen hebben meer waard.
pi_118743479
En je zou ook nog kunnen denken dat hij haar leed heeft willen besparen, omdat het niks voorstelde en het 't niet waard was.

Ik zeg niet dat liegen binnen een relatie goed is, of dat ik het zelf zou doen, leg dit aub niet verkeerd uit, maar ik kan wel begrip opbrengen voor bepaalde situaties.
pi_118743503
Dan heb je een heel leven om elkaar weer te leren vertrouwen, ipv dat het vertrouwen achteraf niet echt blijkt te zijn.
pi_118743656
Het vertrouwen is WEL ECHT. Hij heeft het daarna toch niet weer geschaad (nemen we maar even aan).
Als iemand vindt dat je iemand niet meer mag vertrouwen op grond van het feit dat hij een keer een fout heeft gemaakt ondanks het feit dat hij bewijst dat hij te vertrouwen is, vind ik zo iemand maar dom, kortzichtig en harteloos.

Everybody lies. Dus je kunt niemand vertrouwen. Welkom bij de eenzaamheid.

Je moet elkaar wel een beetje krediet geven als je een relatie wilt, of alleen blijven.
pi_118743925
Ik stem voor het alleen blijven.
pi_118743965
Is ook het slimst.

Er is een stelling :"Het huwelijk is het instituut waarbinnen je samen de problemen oplost die je nooit gehad zou hebben als je niet getrouwd was geweest."

"Huwelijk" kun je gewoon vervangen door "relatie"
  vrijdag 2 november 2012 @ 15:40:01 #98
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118744447
Dus iemands vertrouwen beschamen is oké als je het maar goed genoeg weet te verbergen zodat er veel tijd overheen gaat voordat iemand er achter komt :s).
Hoogachtend,
Erik.
pi_118744740
Ik kan het ook omkeren. Dus fouten maken is okee als je het maar opbiecht.
Een paar weesgegroetjes en je bent weer schoon.

Zo werkt het natuurlijk ook niet in een relatie.

Ik vind het waardevol als je goed bent voor je partner, zelfs als dat betekent dat je hem/haar leed bespaard door iets voor je te houden. Als jij ergens mee zit, moet jij met je geweten leven. De ander heeft daar geen last van.

Nogmaals, ik ben er niet voor, maar ik kan het wel snappen. Meer dan dat ik snap dat iemand dan zegt "nou het waren 40 mooie jaren maar het was volgens mijn principes ik toch niet helemaal echt dus ik ga nu de rest van mijn leven liever alleen zijn."
pi_118744797
Maar Erik, jij reageert puur vanuit waarden, normen en principes en dan kan ik het prima met je eens zijn, want die liggen gewoon zo. ^O^

Maar ik kijk ook gewoon naar de praktijk.
  vrijdag 2 november 2012 @ 15:56:24 #101
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118745023
Ik denk niet dat we het ooit eens zullen worden :').

Want iemand leed besparen, dat vind ik ook gevaarlijk. Dan bepaal je ook voor iemand anders wat goed is. Wat geeft jou het recht om te besluiten wat iemand wel of niet wil weten?

Nou goed, ik denk dat ik alles wel gezegd heb. Voor mij is dit onderwerp wel klaar, het gaat toch nergens heen.
Hoogachtend,
Erik.
pi_118745775
Ik zeg net dat ik het wel met je eens ben.

Ik houd alleen rekening met individuele afwijkingen. Met het feit dat je met mensen te maken hebt. Met personen die samen zijn en elkaar kennen en wij weten verder niet hoe ze met ellaar omgaan en wat er al of niet afgesproken wordt.

Natuurlijk is het niet altijd okee om te bepalen wat goed is voor een ander, meestal niet, maar sommige dingen liggen er dik boven op en ik ga er voor het gemak ook maar vanuit dat je de partner kent.

Ik ken iemand met een lichamelijk probleem die absoluut niet wil weten hoeveel tijd ze nog heeft. Ze heeft dat ook aangegeven bij de arts.
Ik weet wel hoeveel tijd ze nog heeft in principe (wonderen zijn de wereld nog niet uit). Moet ik het haar gaan vertellen omdat ze "recht heeft" om te weten hoe of wat?
Diezelfde persoon zegt ook: "Als mijn man vreemd gaat, wil ik het niet weten. Ik ga er vanuit dat hij het niet doet, ik doe alles om de perfecte vrouw voor hem te zijn, maar ik begrijp het als het toch onverhoopt gebeurt, maar dan wil ik niet dat er een barst in mijn huwelijk komt door de wetenschap daarvan.
Dan bepaalt de ander het dus niet, maar zijzelf al bij vorbaat.
Trouwens, ze heeft ook gezegd dat er voor haar een verschil is tussen een slippertje een een relatie aangaan. bij het laatste wil ze het wel weten, omdat er dan een einde moet komen aan de bestaande relatie.

Dezelfde persoon wil ook niks horen over leed, en al helemaal niet over dierenleed. Ik vertel haar dan een heleboel dingen gewoon niet.

Ik vertel wel meer personen dingen niet om leed te besparen, omdat het 't niet waard is dat iemands wereld voor zeg 3 dagen instort alleen omdat jij je ei kwijt wilt.
Stel ze plegen zelfmoord, om maar even een uiterste noemen. Wil je dat op je geweten omdat jij je ei kwijt moest? Dan bepaal ik idd liever even voor de ander dat het 't niet waard is.

Ik kan me slecht voorstellen dat niet iedereen wel bepaalde dingen niet zegt om leed te besparen.

Relaties zijn dingen waarbinnen mensen zelf de afspraken hebben, die ze zelf op en bepaalde manier indelen.
Dan kunnen wij wel vinden van dit en van dat, maar uiteindelijk zijn het de partners zelf die de dingen bepalen.
Vandaar dat ik zelf niet alleen van principes, normen etc uitga.

En nee, het heeft geen zin om met mij te discussieren om gelijk te halen, als dat je doel is.
Ik discussieer gewoon om elkaars meningen te leren kennen en alle kanten van zaken te belichten zodat ik een betere mening kan vormen.
  vrijdag 2 november 2012 @ 16:20:40 #103
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_118745797
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 15:06 schreef Cavalinho het volgende:
Als je vertrouwen beschadigd wordt door iets van 40 jaar terug vind ik dat wel gek, want hij heeft er na toch 40 jaar bewezen dat ze hem wel (weer) kan vertrouwen?
Hij heeft ook bewezen dat ie 40 jaar lang iets voor zich kan houden en er over kan liegen ;)
L'Amour menaçant:
pi_118745821
En? Heeft ze daar last van gehad?
  vrijdag 2 november 2012 @ 16:21:28 #105
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_118745823
Ik ben echt te moe om al die lappen tekst te lezen, dus laat ik voor een x eens een discussie ana me voorbij gaan en NIET mijn mening geven.

Erik, geef jij mijn mening even?
L'Amour menaçant:
  vrijdag 2 november 2012 @ 16:22:37 #106
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_118745865
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 16:21 schreef Cavalinho het volgende:
En? Heeft ze daar last van gehad?
Is t pas erg als je er al die tijd last van hebt gehad?
Dus hij mag bv met 50 vrouwen het bed delen en dan maar niet zeggen.... heeft ze er geen last van. Als ie opbiecht wel, want het doet pijn.

Dus m.a.w.: Alles verbergen en stiekem doen jongens. Heeft neimand er last van (hooguit je eigen geweten).
L'Amour menaçant:
  vrijdag 2 november 2012 @ 16:22:39 #107
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118745868
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 16:21 schreef Ang3l het volgende:
Erik, geef jij mijn mening even?
Al gedaan toen ik een post daarboven zei dat ik er klaar mee was :s).
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 2 november 2012 @ 16:22:51 #108
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_118745872
Kut :D Doe ik het toch.
ZO voorspelbaar! :')
L'Amour menaçant:
pi_118745901
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 16:22 schreef Ang3l het volgende:

Dus m.a.w.: Alles verbergen en stiekem doen jongens. Heeft neimand er last van (hooguit je eigen geweten).
Exact. De enige die er last van hoort te hebben, ben jezelf.
  vrijdag 2 november 2012 @ 16:25:29 #110
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_118745943
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 16:23 schreef Cavalinho het volgende:

[..]

Exact. De enige die er last van hoort te hebben, ben jezelf.
Dat is een extreem egoistische rare gedachte. Vind ik.
Dus je mag allerlei zondes begaan zolang je er maar alleen zelf last van hebt?
Ik heb nu al medelijden met je toekomstige partner, zo vaak als jij vreemd zal gaan ;)
Zolang je het maar niet verteld en hij er niet achterkomt, is het geoorloofd ^O^

Lijkt me niet echt eerlijk t.o.v. je partner.
Dat "Wat niet weet, wat niet deert" principe daar hou ik niet zo van.
Vind het hypocriet en achterbaks.
L'Amour menaçant:
pi_118745961
We zijn eerlijk, omdat we een schoon geweten willen hebben, althans de meeste van ons.
De kans dat mensen dingen achter je rug omdoen en dat je er lang niet van weet, is niet zo groot als het lijkt.

Het hele geval waat de discussie over gaat is zo zeldzaam dat het de media raakt...
  vrijdag 2 november 2012 @ 16:26:21 #112
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_118745964
Ik zou niet met mezelf kunnen leven als ik zoiets zou doen achter de rug om van de persoon van wie ik (on)voorwaardelijk hou.
L'Amour menaçant:
pi_118745981
DAAROM! Dat is mijn hele punt.
  vrijdag 2 november 2012 @ 16:27:17 #114
88233 Steve
Still the best.
pi_118745995
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 16:19 schreef Cavalinho het volgende:
Ik weet wel hoeveel tijd ze nog heeft in principe (wonderen zijn de wereld nog niet uit). Moet ik het haar gaan vertellen omdat ze "recht heeft" om te weten hoe of wat?
Dat is echt een totáál andere situatie.
  vrijdag 2 november 2012 @ 16:28:10 #115
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118746013
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 november 2012 16:27 schreef Steve het volgende:

[..]

Dat is echt een tótaal andere situatie.
Inderdaad.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 2 november 2012 @ 16:28:26 #116
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118746025
Nou Steve :(.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 2 november 2012 @ 16:28:33 #117
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_118746028
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 16:26 schreef Cavalinho het volgende:
DAAROM! Dat is mijn hele punt.
Als je het nou gewoon NIET doet dan heb je zelf geen last van een slecht geweten en de ander heeft geen pijn als het uitkomt (wat e rvalt niks uit te komen). Lijkt me toch handiger
L'Amour menaçant:
  vrijdag 2 november 2012 @ 16:29:19 #118
88233 Steve
Still the best.
pi_118746048
Ja ik had toch niet zoveel zin weer in een discussie te landen. :').

edit: toch maar weer terug gezet, anders is het zo verwarrend. :').
  vrijdag 2 november 2012 @ 16:30:51 #119
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118746100
En natuurlijk weet je niet hoe het leven loopt en kan er in bepaalde omstandigheden iets gebeuren, maar ik ben liever het persoon wat nu van zichzelf besluit dat je een keuze hebt om NIET vreemd te gaan, dan dat ik er nu al van uit ga dat het wellicht ooit zal gebeuren. Als je dat al als mogelijkheid ziet lijkt het me dat de kans dat het gebeurt ook groter is, je hebt er immers al rekening mee gehouden. Je hebt het immers al goedgepraat in je hoofd (verborgen houden en het is oké).

Dan ben ik liever iemand die nu zoiets heeft van "nee, vreemdgaan is NOOIT okay."
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 2 november 2012 @ 16:31:06 #120
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118746113
Godver, ik kan gewoon ook niet stoppen :').
Hoogachtend,
Erik.
pi_118746126
@Ang3l Ja.
Maar voor die het wel heeft gedaan, heb ik in sommige situaties begrip. Dat is alles wat ik zeg.

Wat betreft met hoeveel tidj iemand nog heeft....
Daar zit veel meer aan vast. Ik (en haar man) mag haar ook niet laten blijken, door extra gehaast dingen voorelkaar te willen krijgen of geen afspraken te maken op langer termijn dat ze niet lang meer heeft. Ik en haar man leven dus toch in een soort leugen. We doen alsof ze niet gaat. Dat is ook voorliegen met wetenschap van iets.
  vrijdag 2 november 2012 @ 16:31:52 #122
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_118746146
Neuh.

Weet je... ik ben gewoon van mening dat als je je pik niet in je broek kan houden bij een ander, dat je dan maar eerlijk en open moet zijn en een open relatie moet proberen.

Als je de afspraak hebt "niet vreemdgaan", dan moet je dat ook niet doen. En niet doen alsof het OK is als je het toch achter de rug van je partner om doet en dan maar niet vertelt want "wat niet weet, wat niet deert".

Dan ben je in mijn ogen echt een waardeloze bedriegende partner.

En da's eigenlijk het laatste wat ik er over wil zeggen.
Dit blijft cirkelen. Laten we het er maar op houden dat de normen en waarden mbt relaties en eerlijkheid van Cava en mij NIET op 1 lijn liggen.
L'Amour menaçant:
pi_118746241
Dat maak jij er van. Ik heb al twee keer tegen Erik gezegd dat als je op waarden en normen afgaat ik het helemaal eens ben.

Ik heb alleen bepaalde andere ideeen ERBIJ.
En dus ook niet in de plaats van.

Ik vind ook dat je niet vreemd moet gaan en ik vind ook dat je het meteen moet zeggen!

Ik vind alleen dat als iemand besluit het niet te zeggen, dat ik daar wel in kan komen.
En ik zie hoe het leed kan besparen.
pi_118746401
Waar is dat /care-filter als je hem nodig hebt :+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_118746433
Gewoon een ander onderwerp in de groep gooien.

Ik ben toch weg, dus geen last meer van mijn input. ;)
  vrijdag 2 november 2012 @ 16:52:03 #126
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118746757
Community is toch wel een leuke serie O+.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 2 november 2012 @ 17:01:38 #127
88233 Steve
Still the best.
pi_118747042
Community. _O_. Fantastische serie. Je moet even door de eerste afleveringen heen, daarna wordt het echt briljant vind ik.
  vrijdag 2 november 2012 @ 17:07:05 #128
88233 Steve
Still the best.
pi_118747218
Dat laatste hebben comedy's wel vaker eigenlijk. Eerste paar afleveringen moeten ze er heel erg inkomen, dan pas beginnen ze leuk te worden. Parks & Recreation is bijvoorbeeld ook echt ijzersterk, maar de eerste afleveringen zijn echt zoveel minder leuk dan wat erna komt...
  vrijdag 2 november 2012 @ 17:21:20 #129
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_118747641
Ik vond de eerste Modern Family ook "wel grappig" en nu vind ik het echt heel leuk :)
Nadeel is dat er zoveel series zijn dat ik het vaak de tijd niet geef als het na 3 afleveringen nog steeds mehhh is.
L'Amour menaçant:
  vrijdag 2 november 2012 @ 17:22:40 #130
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_118747692
On the other hand... ik volg ook series die eerst leukw aren en nu mehhhhh... en die ik gewoon gewend ben te volgen en niet op wil geven :') Ik zeg: Een Glee.
L'Amour menaçant:
  vrijdag 2 november 2012 @ 17:24:54 #131
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_118747751
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 november 2012 17:01 schreef Steve het volgende:
Community. _O_. Fantastische serie. Je moet even door de eerste afleveringen heen, daarna wordt het echt briljant vind ik.
ik kijk het niet maar tijdens het zappen bleef ik toch wel even hangen O-)

vrijdag 2 november 2012 @ 17:28:46 #132
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118747844
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 november 2012 17:01 schreef Steve het volgende:
Ja, ik was halverwege seizoen 1 gestopt omdat mwehh, maar nu weer opgepakt en ik ben nu seizoen drie aan het afronden :D. En het is echt leuk :D. Abed O+.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 2 november 2012 @ 17:30:21 #133
88233 Steve
Still the best.
pi_118747889
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 17:24 schreef Yurithemaster het volgende:

[..]

ik kijk het niet maar tijdens het zappen bleef ik toch wel even hangen O-)

[ afbeelding ]
Hij is leuk. :9.

En hij rapt best tof.
  vrijdag 2 november 2012 @ 17:31:11 #134
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118747915
Ik vind dat schoolhoofd ook best tof :@, goed neergezette rol.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 2 november 2012 @ 17:35:50 #135
88233 Steve
Still the best.
pi_118748047
quote:
3s.gif Op vrijdag 2 november 2012 17:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dat schoolhoofd ook best tof :@, goed neergezette rol.
Dean. Hoe hij elke keer de studyroom inkomt. _O-.

Community is wel een beetje een geek-show met al die verwijzingen.

Maar ook bijvoorbeeld een heel verhaal met Abed en een zwangere vrouw in de achtergrond. En een clipshow met clips die we helemaal nog nooit gezien hebben. :D.
pi_118748814
Heb ik nou serieus een topic gemist? :o
Huh!?
  vrijdag 2 november 2012 @ 18:08:37 #137
71919 wonderer
pi_118748817
*zwaait vanuit Helsinki*
pi_118748888
En waarom de neuk gaat het nog steeds over vreemdgaan? Je moet het gewoon niet doen. En als je dan toch buiten de deur wilt eten moet je daar afspraken over maken. Anders ga je je relatie ondermijnen met leugens.
Huh!?
  vrijdag 2 november 2012 @ 18:19:26 #139
88233 Steve
Still the best.
pi_118749086
quote:
4s.gif Op vrijdag 2 november 2012 18:11 schreef Vlarp het volgende:
En waarom de neuk gaat het nog steeds over vreemdgaan? Je moet het gewoon niet doen. En als je dan toch buiten de deur wilt eten moet je daar afspraken over maken. Anders ga je je relatie ondermijnen met leugens.
Omdat er mensen zijn die er anders over denken. Wat ook mag. Want onze wil is (gelukkig) geen wet. Maar dat zorgt wel voor een discussie.
  vrijdag 2 november 2012 @ 18:20:27 #140
71919 wonderer
pi_118749106
Ik ging er bij de discussie steeds vanuit dat het een "per ongelukje" was. Niet dat iemand willens en wetens op zoek gaat naar een ander, of de mogelijkheid echt openhoudt dat hij iemand tegenkomt om mee het bed in te duiken.
pi_118749190
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 18:20 schreef wonderer het volgende:
Ik ging er bij de discussie steeds vanuit dat het een "per ongelukje" was. Niet dat iemand willens en wetens op zoek gaat naar een ander, of de mogelijkheid echt openhoudt dat hij iemand tegenkomt om mee het bed in te duiken.
Dat kan ook nog natuurlijk. Maar zelfs dan denk ik dat je relatie het meeste profijt heeft van eerlijk zijn. Eerlijkheid en vertrouwen zijn toch de basis van een relatie. En Door eerlijk te zijn op zo'n moment laat je zien dat je je fout in ziet en daar iets mee wilt doen.
Huh!?
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 18:28:04 #142
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_118749255
Wij hebben gewoon een afspraak: vreemdgaan melden :+
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_118749328
Juist, en dat is volgens mij de enige goede manier om er mee om te gaan.
Huh!?
  vrijdag 2 november 2012 @ 18:33:07 #144
71919 wonderer
pi_118749389
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 november 2012 18:25 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Dat kan ook nog natuurlijk. Maar zelfs dan denk ik dat je relatie het meeste profijt heeft van eerlijk zijn. Eerlijkheid en vertrouwen zijn toch de basis van een relatie. En Door eerlijk te zijn op zo'n moment laat je zien dat je je fout in ziet en daar iets mee wilt doen.
Kweenie. Als je weet dat je partner echt zou flippen... is dat het waard dan? Dat je een fout hebt gemaakt, weet je zelf ook wel, en je kunt er zelf voor zorgen dat het niet weer gebeurt. Waarom je partner dan opzadelen met de pijn?
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 18:37:03 #145
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_118749520
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 november 2012 18:30 schreef Vlarp het volgende:
Juist, en dat is volgens mij de enige goede manier om er mee om te gaan.
Check :)

En wij kijken stiekem ook wel eens naar mensen hoor :+ Samen/
pi_118749702
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 18:28 schreef Renesite het volgende:
Wij hebben gewoon een afspraak: vreemdgaan melden :+
En is het dan einde..?
Of is het een open gebeuren?
dag
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 18:47:32 #147
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_118749847
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 18:43 schreef Peter het volgende:

[..]

En is het dan einde..?
Of is het een open gebeuren?
Zien we dan wel. Bespreken we het even.
  vrijdag 2 november 2012 @ 18:50:13 #148
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_118749947
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 18:37 schreef Renesite het volgende:

[..]

Ja, dat je in een relatie zit wil niet zeggen dat je vanaf de nek naar benee ineens dood bent. Ik zeg altijd maar zo:

Je mag honger krijgen op een ander, als je maar thuis komt eten.
L'Amour menaçant:
  vrijdag 2 november 2012 @ 18:52:12 #149
88233 Steve
Still the best.
pi_118749994
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 18:37 schreef Renesite het volgende:
Kijken is toch geen vreemdgaan? :o. Anders ben ik wel heel vaak vreemdgegaan. _O-.
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 18:52:46 #150
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_118750014
Nee. Zeg ik niet. Maar we vinden dat kijken mag... dat ouwehoeren met iemand mag - zolang de intenties niet te ver gaan.
  vrijdag 2 november 2012 @ 18:55:28 #151
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_118750113
Ik flirtte gewoon met een ander.
Maar daar stopte het dan ook.
L'Amour menaçant:
  vrijdag 2 november 2012 @ 18:59:25 #152
88233 Steve
Still the best.
pi_118750243
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 18:52 schreef Renesite het volgende:
Nee. Zeg ik niet. Maar we vinden dat kijken mag... dat ouwehoeren met iemand mag - zolang de intenties niet te ver gaan.
Lijkt me niks als je niet eens meer met anderen zou mogen praten. Flirten vind ik ook nog best kunnen. Is gewoon een spelletje.
  vrijdag 2 november 2012 @ 19:01:36 #153
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_118750316
Nou ik zou ze de kost niet willen geven die daar niet tegen kunnen hoor :{ Vreselijk.
L'Amour menaçant:
  vrijdag 2 november 2012 @ 19:01:58 #154
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118750325
Als wij een relatie hebben mag je daarin NIET GANZENBORDEN :(!
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 2 november 2012 @ 19:03:59 #155
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_118750385
quote:
3s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:01 schreef Tha_Erik het volgende:

Nou en jij mag niet meer naar het ESF kijken!! :(
L'Amour menaçant:
  vrijdag 2 november 2012 @ 19:04:07 #156
88233 Steve
Still the best.
pi_118750388
quote:
3s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:01 schreef Tha_Erik het volgende:
En trivianten? :@.
  vrijdag 2 november 2012 @ 19:06:15 #157
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118750446
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:04 schreef Steve het volgende:

[..]

En trivianten? :@.
Dat wel O+.
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:03 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nou en jij mag niet meer naar het ESF kijken!! :(
Hebben wij een relatie? Ik dacht dat het alleen lust was :o!
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 2 november 2012 @ 19:08:32 #158
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_118750499
quote:
3s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:06 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Dat wel O+.

[..]

Hebben wij een relatie? Ik dacht dat het alleen lust was :o!
O, dan was het wishful thinking vanaf mijn kant :'(
L'Amour menaçant:
  vrijdag 2 november 2012 @ 19:50:04 #159
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_118751870
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 november 2012 18:52 schreef Steve het volgende:

[..]

Kijken is toch geen vreemdgaan? :o. Anders ben ik wel heel vaak vreemdgegaan. _O-.
Valt kussen bij jullie ook onder vreemdgaan?

ik vind het niet echt vreemdgaan maar ook niet ' normaal'
pi_118751931
Er zijn mensen die porn kijken vreemdgaan vinden, of als ze weten dat hun partner aan een ander denkt tijdens vreselijk gekrenkt zijn...

Ik hoop trouwens wel dat, alleen omdat ik ruim denkend ben en begrip heb, jullie niet denken dat ik zelf leef naar wat ik van een ander begrijp.

Ik bedoel, ik bergijp ook dat er mensen zijn die met vrouwen naar bed willen, maar dat zal ik zelf niet doen.
En er zijn ook mensen die zo'n beetje op vlees alleen leven, en dat is prima, alle begrip voor, maar zelf ben ik wel tegen massaal slachten, bio-industrie etc.
En ik geef ook onmiddelijk toe dat ik een hypocriete vlees eter ben. Want zolang het gefileerd voor mijn neus staat met een sausje erover, eet ik het wel, maar zelf jagen of slachten kan ik niet en als het herkenbaar is als dier wil ik het ook niet op mijn bord....

Ik ben een semi vegetarier ;)
pi_118753528
Van funny tweets:

TEACHER: "You got a 0 on your 1000 word essay."
ME: "Why?"
TEACHER: "You submitted a picture."
ME: "A picture's worth a 1000 words though..."
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 20:38:47 #162
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_118753957
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 18:55 schreef Ang3l het volgende:
Ik flirtte gewoon met een ander.
Maar daar stopte het dan ook.
Check :9
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:48:27 #163
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_118754373
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:51 schreef Cavalinho het volgende:

En ik geef ook onmiddelijk toe dat ik een hypocriete vlees eter ben. Want zolang het gefileerd voor mijn neus staat met een sausje erover, eet ik het wel, maar zelf jagen of slachten kan ik niet en als het herkenbaar is als dier wil ik het ook niet op mijn bord....

:D Ik heb exact hetzelfde. Mam moest vroeger het vlees eerst van de kalkoen afsnijden in de keuken, op t bord doen... en dan at ik 't wel op. Ik haat dingen met botjes. Op spareribs na, die zien er te abstract uit. Ik wil gewoon niet zien dat het een beest is geweest.
L'Amour menaçant:
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 20:50:08 #164
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_118754446
Ik bedoel, als ik een hamburgertje in de kar heb mag ik heus nog tussen de grote gehaktballen of de lekkere slavinkjes kijken :@
pi_118754473
Vind ik ook.

Nou Ang3l, spareribs eet ik niet als ik het kan vermijden en als ik absoluut geen keus heb eet ik het met vork en mes.
pi_118754658
Ik eet alles met vork en mes, tot het absurde aan toe. Behalve soep en vloeibaar dessert.
Ik kan echt niet met mijn vingers eten.
Bij familie in Brazilie of Portugal is dat soms een probleem omdat ze dat wel verwachten bij bepaalde gerechten. Die breken bv heel brokken van het speenvarken af zuigen zelfs de tandjes en de hoefjes uit terwijl ik wat vlees van de buik pluk met vork en mes....
Kip en vis komt heel op tafel. Brrrr.(Hoewel dat in Brazilie wel weer vaak fijn in een stoofpotje verdwijnt)

Ben blij dat ik niet in een land woon waar ze alles met de hand eten en er niet eens bestek bestaat.
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 20:54:52 #167
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_118754664
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:50 schreef Cavalinho het volgende:
Vind ik ook.

Nou Ang3l, spareribs eet ik niet als ik het kan vermijden en als ik absoluut geen keus heb eet ik het met vork en mes.
IK VERSLIND ZE MET HUID EN HAAR :9~ !!
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 20:55:05 #168
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_118754674
Of een halve kip oppeuzelen tot aan het bot B-)
pi_118754747
Ja, ik ken wel meer van die bourgondiers. Maar eten in zo'n bourgondisch restaurant zou voor mij net zo'n straf zijn als voor jou in een avant garde of vegetarisch restaurant, schat ik zo.
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:57:33 #170
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118754795
Ik heb weinig moeite met hele vissen of kippen. Het zelf slachten zou ik lastiger vinden.
Hoogachtend,
Erik.
pi_118754845
Vind bbq dan altijd fijn met van die vleeseters, want ik gooi er dan gewoon een paddestoetje op of paprika en eet schalen met bijgerechten helemaal leeg.
Maar je hebt wel zo'n gezellig "mannensfeer."
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:58:39 #172
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_118754849
Een mals kippenboutje gaat er wel in hier. Biefstukje idem :Y)
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 21:00:05 #173
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_118754930

Vorig zomer in Slovenië :9
pi_118754964
Ik lust geen kippenboutjhe, wel een biefstuk. En ook wel rare. eens in de maand ofzo, dan crave ik daar echt naar.
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:01:20 #175
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118754992
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:00 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker forelletje :9?
Hoogachtend,
Erik.
pi_118755011
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:00 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat dus, kon Portugal zijn. Brrr.

Dan vraag ik wel of de kok het terug wil nemen en fileren hoor. Erg he. :@
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 21:01:41 #177
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_118755014
quote:
3s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:01 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Lekker forelletje :9?
Heeerlijk! Openrijten en daarna uitpluizen en omnomnomnomnomnom
pi_118755041
Zou het wat zeggen over hoe je bent in bed?
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 21:02:20 #179
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_118755047
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:01 schreef Cavalinho het volgende:

[..]

Ja dat dus, kon Portugal zijn. Brrr.

Dan vraag ik wel of de kok het terug wil nemen en fileren hoor. Erg he. :@
Daar ga ik naartoe op vakantie volgend jaar :9
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:02:29 #180
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_118755051
Nee, zo'n vis hoef ik dan weer niet. Dat maakt het iets te duidelijk een vis gerecht...
pi_118755065
@Renesite Portugal?
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 21:02:43 #182
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_118755067
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:02 schreef Cavalinho het volgende:
Och och och.... :+
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 21:03:05 #183
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_118755085
quote:
Portugal?
Albufeira Sesmarias. Heb gisteren tickets geboekt voor augustus :') Ben dit jaar niet geweest - wil hoe dan ook _O_
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:03:44 #184
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_118755116
Bepalen hoe iemand in bed is adhv de vookeur van vleeschgerechten?
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:04:10 #185
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118755136
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:01 schreef Renesite het volgende:

[..]

Heeerlijk! Openrijten en daarna uitpluizen en omnomnomnomnomnom
:9~. Mijn moeder maakt ook lekkere forellen klaar. En dan natuurlijk ook het stukje uit de wang zoeken en opeten :D
Hoogachtend,
Erik.
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 21:04:36 #186
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_118755154
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ben als een jager.

pi_118755157
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou meer van HOE je die dan eet.
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:04:41 #188
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118755158
quote:
Denk het niet.
Hoogachtend,
Erik.
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 21:05:11 #189
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_118755177
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:04 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

:9~. Mijn moeder maakt ook lekkere forellen klaar. En dan natuurlijk ook het stukje uit de wang zoeken en opeten :D
Dat heb ik meer met kip. Geef mij maar borst itt. poot :9
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:05:30 #190
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_118755194
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:04 schreef Cavalinho het volgende:

[..]

Gewoon met mes en vork? :?
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:05:55 #191
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118755212
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:05 schreef Renesite het volgende:

[..]

Dat heb ik meer met kip. Geef mij maar borst itt. poot :9
Maar kippenpoten :9. Die zijn ook wel lekker hoor, uit de oven omnomnom :D.
Hoogachtend,
Erik.
pi_118755219
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:04 schreef Cavalinho het volgende:

[..]

Mensen die kluiven zijn goed in.. eehhh, kluiven:?
dag
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 21:06:08 #193
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_118755228
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:05 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Gewoon met mes en vork? :?
Met mien bloooode handjes :9 !

in een restaurant wel met bestek tho... behalve laatst in het tapasrestaurant, toen wel met handen
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:06:45 #194
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118755258
Tot zo ver zou ik het liefst met Renesite een dinertje hebben denk ik :7.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:07:15 #195
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_118755271
Altijd met bestek, tenzij het echt niet meer anders kan. Ik vind het zo'n ordinair geschrans.
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 21:07:23 #196
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_118755277
quote:
3s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Tot zo ver zou ik het liefst met Renesite een dinertje hebben denk ik :7.
Monsterlijk tot aan de polsen graaien in een megakip.

HUNTERRRR
pi_118755281
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:03 schreef Renesite het volgende:

[..]

Albufeira Sesmarias. Heb gisteren tickets geboekt voor augustus :') Ben dit jaar niet geweest - wil hoe dan ook _O_
En ga je dan voor het uitgaansleven, het strand, of ook een beetje cultuur ?
Want als je bv een auto bij de deur hebt, raad ik je aan om naar het uiterstje puntje van Portugal te gaan, Sagres.
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 21:07:47 #198
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_118755296
Of spaghetti. Met een vork, oprollen, en dan in de mond en het laatste sliertje slurpen. ROMANTIEK O+
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 21:08:02 #199
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_118755314
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:07 schreef Cavalinho het volgende:

[..]

En ga je dan voor het uitgaansleven, het strand, of ook een beetje cultuur ?
Want als je bv een auto bij de deur hebt, raad ik je aan om naar het uiterstje puntje van Portugal te gaan, Sagres.
Af en toe een autootje huren :Y !
Puur om te relaxen, boekje, maar met gedoe in de buurt.
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:08:31 #200
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_118755329
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:07 schreef Renesite het volgende:
Of spaghetti. Met een vork, oprollen, en dan in de mond en het laatste sliertje slurpen. ROMANTIEK O+
En dat die sliert dan toch ontrolt en dat ie links en rechts om je mond gaat slingeren.... Zodat je met een hele vette 'toet' zit.
pi_118755357
Spaghetti staat op de lijst van dingen die je niet op een eerste date moet eten. Wegens lastigheidsgraad.
pi_118755391
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:08 schreef Renesite het volgende:

[..]

Af en toe een autootje huren :Y !
Puur om te relaxen, boekje, maar met gedoe in de buurt.
Okee.
pi_118755396
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:09 schreef Cavalinho het volgende:
Spaghetti staat op de lijst van dingen die je niet op een eerste date moet eten. Wegens lastigheidsgraad.
Als LAdy en de Vagebond een bord delen met 1 lange spaghettidraad? O-)
dag
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:10:37 #204
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_118755413
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:09 schreef Cavalinho het volgende:
Precies. Met een date ga je niet eerst eten, maar ga je gewoon naar de bioscoop. En afsluiten met een Febootje.
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 21:10:44 #205
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_118755420
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:08 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

En dat die sliert dan toch ontrolt en dat ie links en rechts om je mond gaat slingeren.... Zodat je met een hele vette 'toet' zit.
Heerlijk _O_ !!!
Nogmaals: thuis. Niet in een restaurant. Uberhaupt niet, ik vind bij een restaurant de spaghetti echt niet lekker... dan neem ik liever een pizzaatje.
pi_118755452
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:10 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Precies. Met een date ga je niet eerst eten, maar ga je gewoon naar de bioscoop. En afsluiten met een Febootje.
Bah, febo.. Die frikandellen en kroketten zijn niet te nassen :{w
dag
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 21:11:41 #207
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_118755468
Mijn eet-onderdeel van de date was een saucijzenbroodje en een flesje icetea bij de Hema :') !!!

_O-
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:11:46 #208
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_118755473
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:10 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Naar de bioscoop met ene date...
Lekker 2 uur langs niks zeggen en elkaar niet aankijken :D
L'Amour menaçant:
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:11:51 #209
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_118755479
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:11 schreef Peter het volgende:

[..]

KFC een optie?
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 21:11:55 #210
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_118755482
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:11 schreef Peter het volgende:

[..]

Tenzij je van een harde bite houdt :')
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 21:12:13 #211
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_118755495
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:11 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

KFC een optie?
Die heeft geen frikandellen.
pi_118755504
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:10 schreef Peter het volgende:

[..]

Als LAdy en de Vagebond een bord delen met 1 lange spaghettidraad? O-)
Ja, heel leuk, ook wel gedaan, maar niet met iemand die je nog moet leren kennen....
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:12:24 #213
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_118755508
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:07 schreef Renesite het volgende:
Maar dat slurpen zorgt er dan voor dat dat sliertje zo opwipt en de rode saus tegen je neus aankwakt :')
L'Amour menaçant:
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:12:34 #214
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_118755517
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:11 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Daar zijn de pauzes toch voor?
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 21:12:48 #215
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_118755529
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:12 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Maar dat slurpen zorgt er dan voor dat dat sliertje zo opwipt en de rode saus tegen je neus aankwakt :')
Of tegen mijn kin :')
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:13:22 #216
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_118755561
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:12 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Bioscopen met pauzes? Da's wel erg 1990. :{
Die hebben ze hier bijna niet meer. Nog eentje volgens mij.
L'Amour menaçant:
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:13:27 #217
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118755565
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:12 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Als je naar een fatsoenlijke bios gaat heb je geen pauze :P.
Hoogachtend,
Erik.
pi_118755568
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:11 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Tegn elkaar aankruipen als het eng is of een beetje in het rond voelen wat voor vlees je in de kuip hebt. I love the cinema!
pi_118755579
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:12 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja dat!
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:14:10 #220
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_118755593
Nu moet ik zeggen dat de 'date' die ik eens had (met een bioscoopje), geen doorslaand succes was. De beste man liet mij hem niet eens meer naar het station brengen.
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:14:21 #221
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118755604
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:13 schreef Cavalinho het volgende:

[..]

Tegn elkaar aankruipen als het eng is of een beetje in het rond voelen wat voor vlees je in de kuip hebt. I love the cinema!
Dan liever thuis een filmpje kijken :P, dan kan je gewoon doen waar je zin in hebt :+.
Hoogachtend,
Erik.
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 21:14:24 #222
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_118755605
WOLFF bioscoop heeft wel pauze...
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:14:30 #223
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_118755609
quote:
3s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:13 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Als je naar een fatsoenlijke bios gaat heb je geen pauze :P.
De Pathé een fatsoenlijk cinema noemen gaa wat ver. maar idd, de Plaza Futura heeft ook geen pauze meer.
Pauzes halen je zo uit de film :{
L'Amour menaçant:
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 21:14:52 #224
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_118755622
Bioscoop vind ik zo ongemakkelijk... daar kan je niet rustig zitten vozen. Plus ik heb moeite met die stoelen :@
pi_118755644
Saus op je kin kan ook afgeveegd worden met een vinger.. of als het beter klikt.. tong? :P
dag
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:15:26 #226
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_118755650
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 21:15:40 #228
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_118755660
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:15 schreef Peter het volgende:
Saus op je kin kan ook afgeveegd worden met een vinger.. of als het beter klikt.. tong? :P
Of met een piemel.. ow.
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:16:06 #229
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_118755688
Ik ga nooit naar de bios om te vozen :@
Daarvoor hou ik teveel van film.

"SHHHT! Ik probeer t te volgennnnn!!!!!" :P
L'Amour menaçant:
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:16:06 #230
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_118755691
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:14 schreef Renesite het volgende:
Bioscoop vind ik zo ongemakkelijk... daar kan je niet rustig zitten vozen. Plus ik heb moeite met die stoelen :@
Dat vind ik ook niet de bedoeling van een date in bios. Da's gewoon een gezellige avond maken. Ik houd niet van vozen in het openbaar. Da's voor thuis op de bank, met kaarsen enzo... Of romantisch samen in bad, met wierook....
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 21:16:41 #231
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_118755721
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:16 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Dat vind ik ook niet de bedoeling van een date in bios. Da's gewoon een gezellige avond maken. Ik houd niet van vozen in het openbaar. Da's voor thuis op de bank, met kaarsen enzo... Of romantisch samen in bad, met wierook....
Inderdaad. Ik had een betere plek :+
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:16:45 #232
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_118755723
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:15 schreef Renesite het volgende:

[..]

Of met een piemel.. ow.
Schatje je hebt wat pastasaus op je kin. Wacht, ik swaffel het er wel even af...." ZZZZZZZIP 8-)
L'Amour menaçant:
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 21:17:05 #233
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_118755742
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:16 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Schatje je hebt wat pastasaus op je kin. Wacht, ik swaffel het er wel even af...." ZZZZZZZIP 8-)
Pats pats pats.
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:17:08 #234
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_118755748
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:16 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Dat laatste vind ik wat too much voor een eerste date :D
L'Amour menaçant:
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 21:17:40 #235
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_118755780
Wierook
Rookwie
Rookworst.

Ho.
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:17:59 #236
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_118755791
Als de piemel al tevoorschijn gehaald is, is blijkbaar fase 3 van de avond aangebroken ...
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 21:19:51 #237
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_118755879
THIRD BASE
pi_118755882
Hallo, ik had het over een beetje in het rond voelen hoor (rechtop zittend, film volgend anderen hoeven het niet mee te kriijgen), niet meteen full on necking of what.
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:20:00 #239
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118755885
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga nooit naar de bios om te vozen :@
Daarvoor hou ik teveel van film.

"SHHHT! Ik probeer t te volgennnnn!!!!!" :P
Inderdaad :D.
Hoogachtend,
Erik.
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 21:20:35 #240
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_118755905
Wij gaan tegenwoordig nog wel eens naar de half 12 film in pathé, in de ochtend, ideale tijd! Rustig en maar 6,50 :')
pi_118755914
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Als de piemel al tevoorschijn gehaald is, is blijkbaar fase 3 van de avond aangebroken ...
Dat zijn andere bioscopen dan waar je 007 in kijkt gok ik :+
dag
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 21:21:03 #242
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_118755933
Die smoezelige cabines :')
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:21:08 #243
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_118755941
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:19 schreef Cavalinho het volgende:
Hallo, ik had het over een beetje in het rond voelen hoor (rechtop zittend, film volgend anderen hoeven het niet mee te kriijgen), niet meteen full on necking of what.
Als mijn date dat ging doen, dan zou ik dat niet prettig vinden...
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:21:45 #244
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_118755962
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:20 schreef Peter het volgende:

[..]

Dat zijn andere bioscopen dan waar je 007 in kijkt gok ik :+
O ik dacht dat hier de date in de thuissituatie bedoeld werd.
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 21:21:51 #245
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_118755964
Gebrokenglas, ken jij video3000 in Groningen?
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:22:03 #246
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_118755978
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:21 schreef Renesite het volgende:
Die smoezelige cabines :')
Waar staan die in Groningen? Het pakhuisje?
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:22:21 #247
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_118755997
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:21 schreef Renesite het volgende:
Gebrokenglas, ken jij video3000 in Groningen?
Nee die ken ik niet. Wat moet dat wezen?
pi_118756002
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Doe je ook niet met alle dates, maar wel met die waar je dus weer niet mee uit eten gaat....
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 21:23:12 #249
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_118756031
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:22 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Waar staan die in Groningen? Het pakhuisje?
Video3000 Zuiderdiep.
Pakhuisje is die sauna gelegenheid
En je hebt nog eentje aan de Folkingestraat zag ik twee weken geleden.
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:23:24 #250
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_118756043
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:22 schreef Cavalinho het volgende:

[..]

Doe je ook niet met alle dates, maar wel met die waar je dus weer niet mee uit eten gaat....
Ik vind uit eten gaan ook zeker niet altijd geschikt met dates. Vooral als de ander ook een vrij stil type is.... Van die pijnlijk lange stiltes. Waar moet je het de hele tijd over gaan hebben...
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:24:09 #251
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_118756078
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:23 schreef Renesite het volgende:

[..]

Video3000 Zuiderdiep.
ooo dat ding... Nooit naar binnen durven gaan geweest daar.
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 21:24:32 #252
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_118756093
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:24 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

ooo dat ding... Nooit naar binnen durven gaan geweest daar.
Smoezelig viezig en nee.
pi_118756098
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:23 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Ik vind uit eten gaan ook zeker niet altijd geschikt met dates. Vooral als de ander ook een vrij stil type is.... Van die pijnlijk lange stiltes. Waar moet je het de hele tijd over gaan hebben...
Ja precies, dan is bios ideaal. Je hoeft niks te zeggen en daarna genoeg om over te praten.

En bij een eerste date zou je ook nog voorzichtig een hand op een arm kunnen leggen.
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:25:13 #254
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_118756135
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Die van mij legde zijn hand op mijn been en wilde m'n and vastpakken.
Zaten bij Dredd, dikke macho actiefilms :') met allemaal van die ruige gastje som ons hen.
Ik zo "Uh... nee."
L'Amour menaçant:
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:25:14 #255
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_118756137
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:24 schreef Cavalinho het volgende:

[..]

Ja precies, dan is bios ideaal. Je hoeft niks te zeggen en daarna genoeg om over te praten.

En bij een eerste date zou je ook nog voorzichtig een hand op een arm kunnen leggen.
neeneeneeneenee. :{w
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 21:26:01 #256
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_118756173
Mag zoenen op de eerste date ook niet?
pi_118756216
Ben je mensenschuw, gebrokenglas? Of heb je smetvrees?
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:26:55 #258
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_118756218
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:26 schreef Renesite het volgende:
Toch niet in de bios? Nee hoor, gebeurt niet. En ook niet in het openbaar. Nee. Ik ben daar wat moeilijk in.
pi_118756268
Nee niet in de bios, thuis.
Maar een hand op je arm vind je al erg?
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:28:10 #260
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_118756284
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:27 schreef Cavalinho het volgende:
Nee niet in de bios, thuis.
Maar een hand op je arm vind je al erg?
Wel in een bios.
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:28:23 #261
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_118756294
Ghehe, vanavond slapen bij een hetero vriend van me, die ik èrg knap vind. En qua de rest ook mijn type (v.w.b. film en muziek en kleding en zo). Dus ik zat al te grappen dat ik wel bij hem in bed zou slapen.

"Nee Steeph, die plek is voor dámes!
Ik spreek je na een kratje bier.

>:)
L'Amour menaçant:
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 21:28:32 #262
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_118756304
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:26 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Toch niet in de bios? Nee hoor, gebeurt niet. En ook niet in het openbaar. Nee. Ik ben daar wat moeilijk in.
Ik ben daar niet moeilijk in, puur terughoudend. Maar wij zaten op een compleet stille locatie waar het wel kon :)
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:28:44 #263
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_118756314
quote:
Van mij wel. Hoeft niet.
L'Amour menaçant:
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 21:28:54 #264
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_118756324
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:28 schreef Ang3l het volgende:
Ghehe, vanavond slapen bij een hetero vriend van me, die ik èrg knap vind. En qua de rest ook mijn type (v.w.b. film en muziek en kleding en zo). Dus ik zat al te grappen dat ik wel bij hem in bed zou slapen.

hiii Haaa Heeeteroooo *O*
pi_118756335
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:28 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Wel in een bios.
Waarom dan precies?
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:29:20 #266
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_118756349
Ang3l treft altijd hetero's :D
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:29:48 #267
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_118756374
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:29 schreef Cavalinho het volgende:

[..]

Waarom dan precies?
Wat moeten anderen daar wel niet van denken dan? :{w
pi_118756392
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:28 schreef Ang3l het volgende:

Ja, als er eenmaal alcohol in zit, zijn ze plots zo hetero niet meer.
pi_118756397
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:29 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Wat moeten anderen daar wel niet van denken dan? :{w
Eh, dat je elkaar aardig vind?
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:30:52 #270
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_118756416
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Ang3l treft altijd hetero's :D
:)

Erik kent 'm. Is meegeweest naar Florence + The Machine.
L'Amour menaçant:
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:31:24 #271
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_118756438
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:30 schreef Cavalinho het volgende:

[..]

Ja, als er eenmaal alcohol in zit, zijn ze plots zo hetero niet meer.
Heb je dan niet dat zo'n hetero na een hete nacht de volgende dag spijt als haren op het hoofd heeft, zo van "wat er in vredesnaam gebeurd is" en hoe dat zo kwam en dat het een vergissing was en dit nooit meer...... en meer van die dingen? :)
pi_118756459
In zuidelijke landen zitten mannen constant aan elkaar en zelfs bij elkaar op schoot. Maar homo zijn, dat kan niet hoor, haha. Je kunt daar gewoon openlijk homo zijn zonder dat ze het door hebben.
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:31:54 #273
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_118756466
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:30 schreef Cavalinho het volgende:

[..]

Eh, dat je elkaar aardig vind?
Nou, kan wezen, maar niet voor mij.
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 21:32:46 #274
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_118756510
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:31 schreef Cavalinho het volgende:
In zuidelijke landen zitten mannen constant aan elkaar en zelfs bij elkaar op schoot. Maar homo zijn, dat kan niet hoor, haha. Je kunt daar gewoon openlijk homo zijn zonder dat ze het door hebben.
Vreeemd.
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:33:47 #275
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_118756563
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:32 schreef Renesite het volgende:

[..]

Vreeemd.
Dat is de cultuur daar. Veel socialer gaan ze daar met elkaar om. Ook bij wildvreemden.
pi_118756571
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:31 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Heb je dan niet dat zo'n hetero na een hete nacht de volgende dag spijt als haren op het hoofd heeft, zo van "wat er in vredesnaam gebeurd is" en hoe dat zo kwam en dat het een vergissing was en dit nooit meer...... en meer van die dingen? :)
De meesten die ik gehad heb, bleven het toch wel een beetje opzoeken eigenlijk.
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 21:34:19 #277
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_118756582
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:33 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Dat is de cultuur daar. Veel socialer gaan ze daar met elkaar om. Ook bij wildvreemden.
Dus ik kan uitgebreid mijn gang gaan in Portugal? :+
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:34:36 #278
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_118756597
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:34 schreef Renesite het volgende:

[..]

nou.... zou toch maar een beetje oppassen....
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:34:38 #279
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_118756599
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:31 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Ja. En dan de dag daarna heb je een whatsappje :P
L'Amour menaçant:
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:34:53 #280
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_118756610
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:34 schreef Renesite het volgende:

[..]

Zou ik niet doen :D
L'Amour menaçant:
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:35:05 #281
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_118756616
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:34 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja. En dan de dag daarna heb je een whatsappje :P
aha. :P
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:35:06 #282
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_118756617

Ooohh Laura, you're more than a superstar!
L'Amour menaçant:
pi_118756626
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:33 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Ja echt. Je komt iemand tegen die jouw vriend kent ofzo. Dan is het hug zoen zoen je stelt je voor, mooi weer he, etc, en hug zoen zoen weer weg.
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:36:12 #284
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_118756663
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:35 schreef Cavalinho het volgende:

[..]

Ja echt. Je komt iemand tegen die jouw vriend kent ofzo. Dan is het hug zoen zoen je stelt je voor, mooi weer he, etc, en hug zoen zoen weer weg.
Dan ben ik teveel een boertje, maar 't niet voor mij, dat soort dingen.
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 21:36:27 #285
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_118756676
Doe ik heul niet hoor, mijn gang gaan :+
pi_118756678
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:34 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Zou ik niet doen :D
Ligt eraan wat en hoe. Lekker speels overdreven bij elkaar op schoot zitten en omhelzen kan wel. Hand in hand op straat en tongen weer niet.
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 21:36:57 #287
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_118756703
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:36 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Dan ben ik teveel een boertje, maar 't niet voor mij, dat soort dingen.
Lekker Gronings.

Ken ik jou niet ergens van, GG?
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:36:58 #288
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_118756705
Dat op schoot zitten vind ik wel wat vreemd.
pi_118756731
Zolang het "broerderlijk" of vriendschappelijk lijkt kan alles. Maar als het echte homo erotiek gaat worden is het weer anders.
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:37:45 #290
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_118756742
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:36 schreef Renesite het volgende:

[..]

Lekker Gronings.

Ken ik jou niet ergens van, GG?
Je kent me niet. Ik heb een paar keer in STA gepost, in het Groningen topic.
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 21:38:15 #291
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_118756764
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:37 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Je kent me niet. Ik heb een paar keer in STA gepost, in het Groningen topic.
Ah. Nee prima, dan ook vast niet van de straat of zo.
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:39:09 #292
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_118756802
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:38 schreef Renesite het volgende:

[..]

Ah. Nee prima, dan ook vast niet van de straat of zo.
oh nee. Misschien een keer tegengekomen in het voorbijgaan in de stad, maar dat is dan van beide kanten natuurlijk volstrekt onbekend. :)
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 21:40:30 #293
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_118756847
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:39 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

oh nee. Misschien een keer tegengekomen in het voorbijgaan in de stad, maar dat is dan van beide kanten natuurlijk volstrekt onbekend. :)
Wat ongezellig ;(
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:40:40 #294
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_118756853
Nou. Op naar Nijmegen :W
L'Amour menaçant:
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:41:20 #295
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_118756875
Kom je wel eens in de Golden Arm?
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 21:41:51 #296
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_118756890
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Kom je wel eens in de Golden Arm?
Nee, nooit eigenlijk. Ben niet zo'n stapper :s)
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:42:46 #297
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118756922
quote:
Als de situatie er naar is, waarom ook niet?
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:43:14 #298
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_118756941
Ik ook niet. bioscoopjes, dat wel. Maar kroegen enzo, nee daar houd ik niet zo van. lawaai, druk...
dus lekker daten met dates in de bios! :)
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 21:43:39 #299
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_118756954
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ook niet. bioscoopjes, dat wel. Maar kroegen enzo, nee daar houd ik niet zo van. lawaai, druk...
dus lekker daten met dates in de bios! :)
Ik date nooit...
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:44:03 #300
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_118756965
quote:
9s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:43 schreef Renesite het volgende:

[..]

Ik date nooit...
Je bent al bezet
pi_118756968
Bijna weer een topic vol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')