SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord is echt zo slechtquote:Op donderdag 1 november 2012 22:32 schreef RvLaak het volgende:
Ik kom net 10 minuten terug invallen... Is Feyenoord nou echt zo slecht, of is Xerxes zo goed?
quote:Op donderdag 1 november 2012 22:33 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Feyenoord is echt zo slechtPas toen Xerxes moe begon te worden kon Feyenoord scoren.
Eerste helft was huilen met de pet op, 2e helft was iets minder slecht. Vilhena speelt een erg goede 2e helft. Maar het is alleen maar eenrichtingsverkeer de 2e helftquote:Op donderdag 1 november 2012 22:32 schreef RvLaak het volgende:
Ik kom net 10 minuten terug invallen... Is Feyenoord nou echt zo slecht, of is Xerxes zo goed?
mag ook wel met het b-teamquote:Op donderdag 1 november 2012 22:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Na ja, viel te verwachten natuurlijk. Feyenoord is altijd zwakker tegen zwakkere tegenstanders
eenrichtingsverkeer? In de laatste 5 minuten al 2/3 kansen voor Xerxesquote:Op donderdag 1 november 2012 22:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Eerste helft was huilen met de pet op, 2e helft was iets minder slecht. Vilhena speelt een erg goede 2e helft. Maar het is alleen maar eenrichtingsverkeer de 2e helft
Ja maar daar ben ik nog niet met mijn streamquote:Op donderdag 1 november 2012 22:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
eenrichtingsverkeer? In de laatste 5 minuten al 2/3 kansen voor Xerxes
quote:Op donderdag 1 november 2012 22:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja maar daar ben ik nog niet met mijn stream
Speaking of which... Is Twente nou echt uitgeschakeld door een amateur?quote:Op donderdag 1 november 2012 22:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ach ja, we zijn gelukkig niet de enige Eredivsie club die moeite heeft met een hoofdklasser. Ik vind het eigenlijk wel positief dat de amateurs steeds sterker lijken te worden, is alleen maar beter voor het Nederlands voetbal.
Het is meer onderschatting, niet zozeer de kwaliteiten van de amateurs.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ach ja, we zijn gelukkig niet de enige Eredivsie club die moeite heeft met een hoofdklasser. Ik vind het eigenlijk wel positief dat de amateurs steeds sterker lijken te worden, is alleen maar beter voor het Nederlands voetbal.
Jupiler League ploeg.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Speaking of which... Is Twente nou echt uitgeschakeld door een amateur?
Het verschil tussen de kelder van de jupiler league en de topklasse is inderdaad niet zo groot.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bijna hetzelfde, maar wel een subtiel verschil ja
En het feit dat het voor hen de wedstrijd van het decennium is en ze zich de pleuris rennen. Maar dat mag geen excuus zijn, je speelt tegen mensen met een gewone baan.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het is meer onderschatting, niet zozeer de kwaliteiten van de amateurs.
quote:Op donderdag 1 november 2012 22:40 schreef DonRaja het volgende:
Godsamme, schop die Goossens weer terug naar NEC. Wat een bange prutser is dat zeg.
Twee rode kaarten, waaronder Castaignos > schorsing. Spelen wij niet tegen Twente?quote:
Ik heb VVV niet gezien, vandaag wel. Hij was de slechtste man op het veld en dan tel ik Xerxes mee.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tegen VVV was hij nog de redder en nu in een nietszeggend potje is het de scapegoat
Schorsing van Castaignos geldt niet voor de Eredivsie. Alleen direct rood is schorsing voor de competitie.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Twee rode kaarten, waaronder Castaignos > schorsing. Spelen wij niet tegen Twente?
Zul je zien dat Feyenoord Ajax lootquote:Op donderdag 1 november 2012 22:43 schreef Haringkop het volgende:
Uiteindelijk gewoon een goede uitslag, uitvoering was een stuk minder. 2de helft was het voetballend al een stuk beter, minder lange ballen.
Benieuwd wie we loten en dan hop naar zondag!
Hij was echt onwijs langzaam iig, hij liet zich er regelmatig uitlopenquote:Op donderdag 1 november 2012 22:52 schreef StraatSoldaat het volgende:
Van Mathijssen moeten ze het salaris inhouden totdat hij weer op gewicht is want vandaag stond er gewoon een papzak op het veld en dat heeft niks met leeftijd te maken maar met discipline.
Nee, maar hij doelde uiteraard op de moeizame wedstrijden van Ajax, NAC en PSV tegen de amateurs. Vanuit dat licht bezien valt de prestatie van Feyenoord nog best mee.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Speaking of which... Is Twente nou echt uitgeschakeld door een amateur?
O ik wist niet dat het 2x geel was, niet op gelet.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Schorsing van Castaignos geldt niet voor de Eredivsie. Alleen direct rood is schorsing voor de competitie.
Kunnen we ze alsnog verslaan nadat ze vorige week goed wegkwamen.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zul je zien dat Feyenoord Ajax loot
In Rotterdam? Kom maar.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zul je zien dat Feyenoord Ajax loot
quote:Op donderdag 1 november 2012 22:57 schreef heiden6 het volgende:
Zijn er toch al zeven eredivisieclubs uit de beker (RKC, FC Twente, Willem II, ADO, PEC Zwolle, FC Utrecht, NEC).
quote:Op donderdag 1 november 2012 23:01 schreef vandermar het volgende:
Dat zal wel weer over twee wedstrijden dan gaan
Grootste naaistreek ooit was dat.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:02 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
Da's alleen wanneer het de finale is.
Geen van de twee wedstrijden heerste er ook een finalestemming. Ajax was niet blij met de 2-0 thuis, en toen Ajax won in de Kuip was het stadion tijdens de huldiging leegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |