Was sarcastischquote:Op donderdag 1 november 2012 22:02 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Is wel ietssie anders hoor. Je moet nu zonder riemen om je voeten surfen.
Hoe doe je dat dan?quote:Op donderdag 1 november 2012 22:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nou, geef een niet-lief-show dan, dat vind ik wel leuk
Je hebt me gezien.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik ga even huilen, want bang.. Ik heb ook in mijn broek geplast
Ik ga even een plan uitwerken, ik kom hier nog op terugquote:
Wolf in schaapskleren.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt me gezien.Ik zag er toch meer uit als een knuffelbeer dan als een psychopathische bijlmoordenaar?
Ik ken een beertje dat beide is dus ...................quote:Op donderdag 1 november 2012 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt me gezien.Ik zag er toch meer uit als een knuffelbeer dan als een psychopathische bijlmoordenaar?
Hihi, je zei 'ik kom'.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik ga even een plan uitwerken, ik kom hier nog op terug
Daar heb je wel een goed puntquote:Op donderdag 1 november 2012 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb naast tientallen zwaarden moeten slapenquote:Op donderdag 1 november 2012 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 november 2012 22:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb naast tientallen zwaarden moeten slapen.
Je hebt gewoon 2 kanten
Neh nog geen zin in en morgen kan ik uitslapenquote:Op donderdag 1 november 2012 22:06 schreef MissExpert het volgende:
Damook. : als je zo moe bent, ga je toch lekker slaapie doen.
Hihihi ik zei dat.. Momentjequote:
Kom je ook jij ouwe pikkebaas!quote:Op donderdag 1 november 2012 22:06 schreef Murdera het volgende:
Meet waar muhaha reanae gaat hosselen? dat moet ik zien.
Zijn geen bijlen.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb naast tientallen zwaarden moeten slapen.
Je hebt gewoon 2 kanten
quote:Op donderdag 1 november 2012 22:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als je het zo kunt noemen. Rondgehangen en tussendoor wat gewerkt
.
Ik niet. 645 eruitquote:Op donderdag 1 november 2012 22:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Neh nog geen zin in en morgen kan ik uitslapen.
Slagwapensquote:
Raene heeft ook huisregels. Bij binnenkomst alles uitdoen, trap naar boven en de eerste deur links naar binnen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgende keer zal ik dan heel teder zijn. Met de knuffels was ik toch teder genoeg?quote:Op donderdag 1 november 2012 22:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Daar heb je wel een goed punt
Maar ik ben gewoon heel erg gevoelig weet je :$
Ik ookquote:
Maar ik heb dibs op haar bed, naast haar.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Slagwapens
[..]
Raene heeft ook huisregels. Bij binnenkomst alles uitdoen, trap naar boven en de eerste deur links naar binnen.
quote:Op donderdag 1 november 2012 22:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ik heb dibs op haar bed, naast haar.
Dat is het betere werkquote:Op donderdag 1 november 2012 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hou wel van de TT
[..]klinkt goed
Ik heb weekend
Brrr balen. Ik heb mijn 2 dagen vroeg opstaan weer gehad, dat mag over 8 dagen weerquote:
Welke kant?quote:Op donderdag 1 november 2012 22:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Over wolf in schaapskleren gesprokenquote:Op donderdag 1 november 2012 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik dan heel teder zijn. Met de knuffels was ik toch teder genoeg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Als je het niet erg vind om door het gekreun heen te moeten slapen.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:08 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:
Het midden. Gitaar ligt aan de andere kant.quote:
Zo'n soort schuddend massagebed is wel fijn.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je het niet erg vind om door het gekreun heen te moeten slapen.
Vanwege je sausage party?quote:Op donderdag 1 november 2012 22:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je het niet erg vind om door het gekreun heen te moeten slapen.
Dan wil ik aan de andere kant Raenequote:Op donderdag 1 november 2012 22:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Het midden. Gitaar ligt aan de andere kant.
Heeft ze die?quote:Op donderdag 1 november 2012 22:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zo'n soort schuddend massagebed is wel fijn.
Die ik met haar hou jaquote:
Hmmm??quote:Op donderdag 1 november 2012 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan wil ik aan de andere kant Raene
quote:Op donderdag 1 november 2012 22:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Over wolf in schaapskleren gesprokenMijn hartje zwelt van geluk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou je best wel weer willen knuffelen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Eerst ikquote:Op donderdag 1 november 2012 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn hartje zwelt van geluk.
Geslagen worden op den bipsquote:Op donderdag 1 november 2012 22:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Soms is dat wel leuk ja
Weltrusten alvast ik ga zo slapenquote:
Of passen er geen 4 mensen op je bed?quote:
quote:Op donderdag 1 november 2012 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn hartje zwelt van geluk.
Jullie?quote:
En ikquote:Op donderdag 1 november 2012 22:11 schreef Raene het volgende:
Maar mijn bed dus... tijn gitaar fera en ik?
Jaquote:Op donderdag 1 november 2012 22:11 schreef Raene het volgende:
Maar dan lig ik niet meer in het midden.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:11 schreef Raene het volgende:
quote:Op donderdag 1 november 2012 22:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eerst ik. Dan pak ik zo je kontje vast hmmmmmm
Als ik vrij was, was ik gekomen. Speciaal voor jou.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Je moest gewoon komen morgentozzzzzz wollah
Rustig maar, er liggen 2 heren om je heen.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar dan lig ik niet meer in het midden.
Dan moet er nog een iemand bij dan welquote:Op donderdag 1 november 2012 22:12 schreef Fera het volgende:
[..]
We moeten dit even overleggen met gitaarquote:Op donderdag 1 november 2012 22:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik voel mij vereerd, true storyquote:Op donderdag 1 november 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Als ik vrij was, was ik gekomen. Speciaal voor jou.
Nee. Raene is een dame.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Rustig maar, er liggen 2 heren om je heen.
quote:
En ik gebruik nog wel 2 schermenquote:Op donderdag 1 november 2012 22:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor je moet gewoon van TC af komen
Multitasken is nog steeds lastig voor mannen he?
Ik dacht dat die DP een droom was.quote:
Last time I checked wel iddquote:
Nee. IK GA IN HET MIDDEN TUSSEN RAENE EN GITAAR. Dat staat geschreven.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
3 heren, 2 dames...
zo dus: h d h d h
Ik in het midden
Ik kan dat ook slecht hoor, ben ik nu een man?quote:Op donderdag 1 november 2012 22:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor je moet gewoon van TC af komen
Multitasken is nog steeds lastig voor mannen he?
Whutquote:
quote:Op donderdag 1 november 2012 22:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. IK GA IN HET MIDDEN TUSSEN RAENE EN GITAAR. Dat staat geschreven.
Ik droom nooit over seks.quote:
Ik ookquote:
OVERRULED.quote:
Slechts de waarheid, jongedame.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik voel mij vereerd, true story
Hoeven geen dromen te zijn.quote:
Fera tegenspreken.. Wejoooooooooooooooooquote:
quote:Op donderdag 1 november 2012 22:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Fera tegenspreken.. Wejooooooooooooooooo
PHOENIXquote:
Ik ookquote:Op donderdag 1 november 2012 22:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik kan dat ook slecht hoor, ben ik nu een man?
Jawel, ik ben daar veel te jong voorquote:Op donderdag 1 november 2012 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slechts de waarheid, jongedame.
[..]
Hoeven geen dromen te zijn.
HOAX. Jij hebt geen chick.quote:
WE ZIJN MANNEN NOESSSSSSSSSSSSSSquote:
O ja, ik zie de gelijkenis nu.quote:
Haha malle hetro.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
WE ZIJN MANNEN NOESSSSSSSSSSSSSS
Hoe oud moet je daar dan voor zijn?quote:Op donderdag 1 november 2012 22:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jawel, ik ben daar veel te jong voor
wij zijn gezelligerquote:Op donderdag 1 november 2012 22:16 schreef DaMook het volgende:
Jullie gaan te hard, zo kan ik nooit een camper uitzoeken
.
Ik heb geduld.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jawel, ik ben daar veel te jong voor
Val je nu dan ook op mannen?quote:Op donderdag 1 november 2012 22:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
WE ZIJN MANNEN NOESSSSSSSSSSSSSS
preciesquote:Op donderdag 1 november 2012 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wij zijn gezelliger
doe dat maar een ander keer
quote:Op donderdag 1 november 2012 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geduld.
[..]
Val je nu dan ook op mannen?
quote:Op donderdag 1 november 2012 22:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik ervaar het zelf als LIM
Je moet tenminste op volwassen leeftijd geschat kunnen worden als mensen je zien vind ikquote:Op donderdag 1 november 2012 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe oud moet je daar dan voor zijn?
Bah. Dan ga ik wel dichter naar Gitaar toe liggen.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dus ik lig tussen jou en Raene in.
Er is genoeg muhahahaha voor iedereen
LIM?quote:
Maar maar, dat is ook leuk om te doenquote:Op donderdag 1 november 2012 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wij zijn gezelliger
doe dat maar een ander keer
Dan moet je wel naar amerika gaanquote:
quote:Op donderdag 1 november 2012 22:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Bah. Dan ga ik wel dichter naar Gitaar toe liggen.
Fysiek of mentaal?quote:Op donderdag 1 november 2012 22:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet tenminste op volwassen leeftijd geschat kunnen worden als mensen je zien vind ik
Maar maar.. halloquote:Op donderdag 1 november 2012 22:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar maar, dat is ook leuk om te doen.
Het spijt me kaneeltje.. *geeft een aai over je bol*quote:
je mag ook alleen met gitaar liggen hoorquote:Op donderdag 1 november 2012 22:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Bah. Dan ga ik wel dichter naar Gitaar toe liggen.
Dealquote:Op donderdag 1 november 2012 22:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan moet je wel naar amerika gaan.
Ik probeer het wel te combinerenquote:
Beidequote:Op donderdag 1 november 2012 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Fysiek of mentaal?Mentaal heb ik een probleem want daar wordt ik nooit volwassen
Maar ik begrijp je punt. Ik wil die dingen ook wel maar eerst meer ervaring opdoen
Ik zou zo gek nog zijn ookquote:Op donderdag 1 november 2012 22:22 schreef Murdera het volgende:
Ik begin steeds meer te denken dat het met 5 in bed een true story is.
* Kaneelstokje bloostquote:Op donderdag 1 november 2012 22:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Het spijt me kaneeltje.. *geeft een aai over je bol*
Watcake?quote:
Eerst maar eens met z'n tweeën zien te krijgenquote:Op donderdag 1 november 2012 22:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beide
En ik heb nu wel genoeg aan lief doen met zijn tweeen
Ik ookquote:Op donderdag 1 november 2012 22:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik probeer het wel te combineren.
quote:Op donderdag 1 november 2012 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
* Kaneelstokje bloost
[..]
Watcake?
Jij niet dan?quote:
Wat is tc ?quote:
Ik blijf toch bij jou slapen, in je nieuwe huis?quote:
Ziet er niet slecht uit.quote:
S lekkahhhhhhhh.. Chocola ende koekjons en OMG!!!!!!quote:Op donderdag 1 november 2012 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik blijf toch bij jou slapen, in je nieuwe huis?
[..]
Ziet er niet slecht uit.
Nieuwe huis.. onder een brug.. tomato tomato toch.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik blijf toch bij jou slapen, in je nieuwe huis?
Haha dat gaat het hier ookquote:Op donderdag 1 november 2012 22:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als het gaat om slapen heb ik er weinig problemen mee, daar heb je gelijk in.
Daarna wel en heel intiem ook denk ik zoquote:
Even fappen bij die gedachte.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
S lekkahhhhhhhh.. Chocola ende koekjons en OMG!!!!!!ff soppen
Zolang we maar samen zijn.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nieuwe huis.. onder een brug.. tomato tomato toch.
Niets mis mee.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarna wel en heel intiem ook denk ik zo
Dat is logisch je moet toch kunnen slapenquote:Op donderdag 1 november 2012 22:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben trouwens wel snel saggo als ik weinig slaapruimte heb
Watje, niks gewend zie ik alquote:Op donderdag 1 november 2012 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is logisch je moet toch kunnen slapen
Als je moe genoeg bent slaap je overalquote:Op donderdag 1 november 2012 22:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Watje, niks gewend zie ik al
Mur bedoel ik dan he.
Ik niet hoorquote:Op donderdag 1 november 2012 22:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je moe genoeg bent slaap je overal
Echt niet, laatste slaapmeet heb ik geen oog dichtgedaanquote:Op donderdag 1 november 2012 22:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je moe genoeg bent slaap je overal
Dan was je dus niet moe genoeg.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Echt niet, laatste slaapmeet heb ik geen oog dichtgedaan
Ik ook nietquote:
Hm zal dat het geweest zijn?quote:Op donderdag 1 november 2012 22:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan was je dus niet moe genoeg.
Oh ik ben wel eens echt moe geweest hoorquote:Op donderdag 1 november 2012 22:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ook niet, of ik ben nog nooit echt moe geweest, al kan ik me dat niet voorstellen
.
ik ook de laatste paar dagenquote:Op donderdag 1 november 2012 22:33 schreef tijnbrein het volgende:
Ach ik slaap sowieso slechtdus ik ben het gewend
En alleenquote:Op donderdag 1 november 2012 22:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh ik ben wel eens echt moe geweest hoor![]()
Maar dan nog slaap ik liever in mijn eigen bed met eigen kussen
Volle maanquote:
Ik slaap meestal wel goed eigenlijk, alleen of nietquote:Op donderdag 1 november 2012 22:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
En alleen, met iemand moet ik eerst echt aan wennen voor ik goed slaap
.
ik geloof niet dat dat het is hoorquote:
Wat dan wel?quote:Op donderdag 1 november 2012 22:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik slaap meestal wel goed eigenlijk, alleen of niet
[..]
ik geloof niet dat dat het is hoor
Moet daar echt een paar keer langs liggen voor het went, dan slaap ik ook weer als een baksteenquote:Op donderdag 1 november 2012 22:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik slaap meestal wel goed eigenlijk, alleen of niet
trustequote:Op donderdag 1 november 2012 22:40 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga mijn oogjes sluiten, trusten allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op donderdag 1 november 2012 22:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Beer van het blauwe huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uhhuh.. KIEK M GOAN JONGEUHHHHHHHHHHHquote:
De schurkquote:Op donderdag 1 november 2012 22:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Uhhuh.. KIEK M GOAN JONGEUHHHHHHHHHHH
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 1 november 2012 22:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]AaaahwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Je bent veel leuker als je je niet gedraagt.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ok ik zal me al gedragen :$
Ok speciaal voor jou dan nog eentjequote:Op donderdag 1 november 2012 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent veel leuker als je je niet gedraagt.
quote:Op donderdag 1 november 2012 22:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ok speciaal voor jou dan nog eentjePlaatje doet het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Die dan maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu is t klaar
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op donderdag 1 november 2012 22:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Die dan maarIs dat Eliza Duschku?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu is t klaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op donderdag 1 november 2012 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat Eliza Dushku?JawohlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb haar eens op TC gezien, true story uhhuhwil je me nu aanraken?
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op donderdag 1 november 2012 22:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Jawohl
Dat wilde ie toch al!quote:Op donderdag 1 november 2012 22:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Jawohl
Ik weet niet eens meer hoe dat nou zatquote:Op donderdag 1 november 2012 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Hoe kwam dat?!
Ik wil je aanraken en nooit meer loslaten.
Hahaha OHHHHHHHHHHHHquote:Op donderdag 1 november 2012 22:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat wilde ie toch al!
Oh hoimoe en zulks.
Het is maar goed dat ik niet kom dan, morgen. Anders had Tamas je niet voor haarzelf gehad.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer hoe dat nou zat
Maar het was wel leuk, ondanks alle kansloze rukkertjes
[..]
Hahaha OHHHHHHHHHHHH![]()
Ik ook, slapen? Jij? Ik?
Enjoyquote:Op donderdag 1 november 2012 23:01 schreef DaMook het volgende:
Serie kijken, nieuwe criminal minds
.
Awsome, kusje van samzz.quote:
Jammer, nu moet ik missen hoe zij jou aan je haren van mij weg sleurtquote:Op donderdag 1 november 2012 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik niet kom dan, morgen. Anders had Tamas je niet voor haarzelf gehad.
Mehhh. Ik slaap al bijna in de auto. Teveel wijjn oid.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer hoe dat nou zat
Maar het was wel leuk, ondanks alle kansloze rukkertjes
[..]
Hahaha OHHHHHHHHHHHH![]()
Ik ook, slapen? Jij? Ik?
quote:Op donderdag 1 november 2012 23:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Awsome, kusje van samzz.
Komt vast door je nieuwe pferd.![]()
Ik vind het nu een tof beest, je paardje.
''Nomnom, lekker gras eten, fuck those hengstige bitches! ''
Onmeunige zuipschuitquote:Op donderdag 1 november 2012 23:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mehhh. Ik slaap al bijna in de auto. Teveel wijjn oid.
Staat voor volgende keer op de planner dan.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Jammer, nu moet ik missen hoe zij jou aan je haren van mij weg sleurt
Kom je niet, morgenquote:Op donderdag 1 november 2012 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik niet kom dan, morgen. Anders had Tamas je niet voor haarzelf gehad.
quote:Op donderdag 1 november 2012 23:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Awsome, kusje van samzz.
Komt vast door je nieuwe pferd.![]()
Ik vind het nu een tof beest, je paardje.
''Nomnom, lekker gras eten, fuck those hengstige bitches! ''
Als zij jou wilt sta ik dat niet in de weg hoor.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
O.oquote:Op donderdag 1 november 2012 23:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Als zij jou wilt sta ik dat niet in de weg hoor.
Wel dan?quote:
Dat sowiesoquote:Op donderdag 1 november 2012 23:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wel dan?jij kan prima voor jezelf opkomen toch?
Nee. Ga drinken met mijn maatjes.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom je niet, morgen. Jammer.
[..].
quote:Op donderdag 1 november 2012 23:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Als zij jou wilt sta ik dat niet in de weg hoor.
Alsof ik ooit iets zou doen dat je niet zou willen.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat sowieso
Maar toch ben ik gefascineerd door m'n eigen gecreëerde M.I
I agree, TC moet niet de boel overheersen, heb er al eerder een SC aan onderdoor zien gaanquote:Op donderdag 1 november 2012 23:13 schreef Tamashii het volgende:
Ja laten we het hier alleen nog over TC hebben.
Ben weer weg.
Tssss... Maatjesquote:Op donderdag 1 november 2012 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Ga drinken met mijn maatjes.
[..]
[..]
Alsof ik ooit iets zou doen dat je niet zou willen.
Wat is je M.I dan precies?
Alleen omdat er drie posts over TC staanquote:Op donderdag 1 november 2012 23:13 schreef Tamashii het volgende:
Ben weer weg.
quote:Op donderdag 1 november 2012 23:13 schreef Tamashii het volgende:
Ben weer weg.
Weet ik tochquote:Op donderdag 1 november 2012 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Ga drinken met mijn maatjes.
[..]
[..]
Alsof ik ooit iets zou doen dat je niet zou willen.
Wat is je M.I dan precies?
Eerder ook al...quote:Op donderdag 1 november 2012 23:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen omdat er drie posts over TC staan?
Doei.
Ik dacht al, overdrijven is ook een vakquote:
Veel plezier met je M.I. dan.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Weet ik toch
En nou, die post van net, die dus
Hmmmhmmmhmmm. *mompelmompel kuchkuch* Jij komt morgen hea? Hoe laat?quote:Op donderdag 1 november 2012 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht al, overdrijven is ook een vak.
Maar het gaat er nu niet meer over! Dus blijf lekker
.
Dat is wel het plan jaquote:Op donderdag 1 november 2012 23:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hmmmhmmmhmmm. *mompelmompel kuchkuch* Jij komt morgen hea? Hoe laat?
5 uur kan ik er ook zijn.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel het plan ja. Ik kan al rond vijf uur in Arnhem zijn, eerder kan ook.
Nou, dan gaan wij toch alvast gezellig aan het bier tot de rest komtquote:
Primaquote:Op donderdag 1 november 2012 23:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dan gaan wij toch alvast gezellig aan het bier tot de rest komt?
quote:Op donderdag 1 november 2012 23:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik denk iig dat ik er rond 5 uur ben.. Ofzo.. Tenzij ik me verveel @ home, dan eerder
Nog niet bekend.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wanneer is eigenlijk de meet in Hoorn?
30 februari.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wanneer is eigenlijk de meet in Hoorn?
Hoiquote:
Oehquote:Op donderdag 1 november 2012 23:38 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vries nog net niet dood.... en voor dat ik dat wel doe ga ik gauw onder een hete douche staan...
En dan slapen![]()
Oh, die heb ik live zien optredenquote:
Waar?quote:Op donderdag 1 november 2012 23:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, die heb ik live zien optreden. Was wel grappig.
Me jellyquote:Op donderdag 1 november 2012 23:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, die heb ik live zien optreden. Was wel grappig.
Je hebt t toch niet over....... Oh plz noquote:
yes yes yes gurlquote:Op donderdag 1 november 2012 23:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Je hebt t toch niet over....... Oh plz no
Ffffuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:
Nee. Die bedoel ik nietquote:Op donderdag 1 november 2012 23:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ffffuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!
Als het zelfs door de uploadfilters van youtube komtquote:Op donderdag 1 november 2012 23:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik ga het maar niet quoten, just in case
Het is nasty, that's what it isquote:Op donderdag 1 november 2012 23:55 schreef Topiek het volgende:
[..]
Als het zelfs door de uploadfilters van youtube komtKijk hem wel, met geluid. Het is geen porno
Heb je hem nou gekeken?quote:Op donderdag 1 november 2012 23:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Het is nasty, that's what it is![]()
![]()
Maar goed, ik ga ff moed inzuipen voor morgen![]()
Ik ken hem al topiekjequote:
Doei Rokjequote:Op vrijdag 2 november 2012 00:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik ken hem al topiekje![]()
Maar nu echt weg![]()
daaaaag allemaal
quote:
Wat hij zegt.quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:13 schreef Samzz het volgende:
Married with Children. Waarom zijn de leuke programma's er zo laat pas op
?
En zijn ze zo oudquote:Op vrijdag 2 november 2012 00:13 schreef Samzz het volgende:
Married with Children. Waarom zijn de leuke programma's er zo laat pas op
?
Dat boeit me niet. Goede humor is tijdloos.quote:
Dat is zoquote:Op vrijdag 2 november 2012 00:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat boeit me niet. Goede humor is tijdloos.
Jaquote:Op vrijdag 2 november 2012 00:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Eindelijk erkenning voor mij ultieme wijsheid.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is zo.
Er zijn zoveel oude series die ik nog steeds top vind.
Haha die is ook geweldigquote:Op vrijdag 2 november 2012 00:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik kijk nu Melissa and Joey, relatief nieuw, best leuk.
IK .. OOK .. dm me maarquote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 01:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
IK .. OOK .. dm me maar.
Owja en slaap lekker allemaal![]()
.
Zo geil.quote:
Jaa oh zo geill.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |