Was sarcastischquote:Op donderdag 1 november 2012 22:02 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Is wel ietssie anders hoor. Je moet nu zonder riemen om je voeten surfen.
Hoe doe je dat dan?quote:Op donderdag 1 november 2012 22:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nou, geef een niet-lief-show dan, dat vind ik wel leuk
Je hebt me gezien.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik ga even huilen, want bang.. Ik heb ook in mijn broek geplast
Ik ga even een plan uitwerken, ik kom hier nog op terugquote:
Wolf in schaapskleren.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt me gezien.Ik zag er toch meer uit als een knuffelbeer dan als een psychopathische bijlmoordenaar?
Ik ken een beertje dat beide is dus ...................quote:Op donderdag 1 november 2012 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt me gezien.Ik zag er toch meer uit als een knuffelbeer dan als een psychopathische bijlmoordenaar?
Hihi, je zei 'ik kom'.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik ga even een plan uitwerken, ik kom hier nog op terug
Daar heb je wel een goed puntquote:Op donderdag 1 november 2012 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb naast tientallen zwaarden moeten slapenquote:Op donderdag 1 november 2012 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 november 2012 22:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb naast tientallen zwaarden moeten slapen.
Je hebt gewoon 2 kanten
Neh nog geen zin in en morgen kan ik uitslapenquote:Op donderdag 1 november 2012 22:06 schreef MissExpert het volgende:
Damook. : als je zo moe bent, ga je toch lekker slaapie doen.
Hihihi ik zei dat.. Momentjequote:
Kom je ook jij ouwe pikkebaas!quote:Op donderdag 1 november 2012 22:06 schreef Murdera het volgende:
Meet waar muhaha reanae gaat hosselen? dat moet ik zien.
Zijn geen bijlen.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb naast tientallen zwaarden moeten slapen.
Je hebt gewoon 2 kanten
quote:Op donderdag 1 november 2012 22:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als je het zo kunt noemen. Rondgehangen en tussendoor wat gewerkt
.
Ik niet. 645 eruitquote:Op donderdag 1 november 2012 22:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Neh nog geen zin in en morgen kan ik uitslapen.
Slagwapensquote:
Raene heeft ook huisregels. Bij binnenkomst alles uitdoen, trap naar boven en de eerste deur links naar binnen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgende keer zal ik dan heel teder zijn. Met de knuffels was ik toch teder genoeg?quote:Op donderdag 1 november 2012 22:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Daar heb je wel een goed punt
Maar ik ben gewoon heel erg gevoelig weet je :$
Ik ookquote:
Maar ik heb dibs op haar bed, naast haar.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Slagwapens
[..]
Raene heeft ook huisregels. Bij binnenkomst alles uitdoen, trap naar boven en de eerste deur links naar binnen.
quote:Op donderdag 1 november 2012 22:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ik heb dibs op haar bed, naast haar.
Dat is het betere werkquote:Op donderdag 1 november 2012 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hou wel van de TT
[..]klinkt goed
Ik heb weekend
Brrr balen. Ik heb mijn 2 dagen vroeg opstaan weer gehad, dat mag over 8 dagen weerquote:
Welke kant?quote:Op donderdag 1 november 2012 22:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Over wolf in schaapskleren gesprokenquote:Op donderdag 1 november 2012 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik dan heel teder zijn. Met de knuffels was ik toch teder genoeg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Als je het niet erg vind om door het gekreun heen te moeten slapen.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:08 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:
Het midden. Gitaar ligt aan de andere kant.quote:
Zo'n soort schuddend massagebed is wel fijn.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je het niet erg vind om door het gekreun heen te moeten slapen.
Vanwege je sausage party?quote:Op donderdag 1 november 2012 22:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je het niet erg vind om door het gekreun heen te moeten slapen.
Dan wil ik aan de andere kant Raenequote:Op donderdag 1 november 2012 22:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Het midden. Gitaar ligt aan de andere kant.
Heeft ze die?quote:Op donderdag 1 november 2012 22:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zo'n soort schuddend massagebed is wel fijn.
Die ik met haar hou jaquote:
Hmmm??quote:Op donderdag 1 november 2012 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan wil ik aan de andere kant Raene
quote:Op donderdag 1 november 2012 22:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Over wolf in schaapskleren gesprokenMijn hartje zwelt van geluk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou je best wel weer willen knuffelen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Eerst ikquote:Op donderdag 1 november 2012 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn hartje zwelt van geluk.
Ik zou je best wel weer willen knuffelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |