Sowieso zijn er al een aantal verschillen die we gewoon kunnen zien. Zo duurt de gehele expeditie ongeveer een derde korter dan voordat BN'ers deelnamen. Waardoor de 'aftakeling' zonder meer al minder snel aan de orde is. Verder is ook te zien dat ze diverse keren eten krijgen, winnen of vinden (door de schatkaart). Dus de hoeveelheid eten is al een heel stuk uitgebreider dan jaren geleden.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:45 schreef female81 het volgende:
Hebben meer mensen het idee dat die mensen stiekem eten toegestopt krijgen als de camera's niet draaien? En misschien ook nog een douche?
Dit is voor het eerst in jaren dat ik het programma weer kijk, en van de vroege jaren 00 herinner ik me voornamelijk uitgemergelde koppies, na een week of drie. Bij de ploeg van dit jaar heb ik niet het idee dat ze erg lijden (hooguit geestelijk).
Ja, maar drinkwater krijgen de deelnemers al vanaf seizoen één, wat natuurlijk logisch is.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:28 schreef muzas het volgende:
Ik weet bijna zeker dat ze in ieder geval drinkwater toegestopt krijgen. In zulke condities voor een aantal man de benodigde liters zelf sprokkelen lijkt me bijna onmogelijk.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:28 schreef muzas het volgende:
Ik weet bijna zeker dat ze in ieder geval drinkwater toegestopt krijgen. In zulke condities voor een aantal man de benodigde liters zelf sprokkelen lijkt me bijna onmogelijk.
Is niet persee logisch. Bij survivor moeten ze hun water gaan halen en koken voordat ze het op mogen drinken.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, maar drinkwater krijgen de deelnemers al vanaf seizoen één, wat natuurlijk logisch is.
Fatima heeft anders een behoorlijk uitgemergelde kop. Of dat heeft ze standaard zonder make-up.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:45 schreef female81 het volgende:
Hebben meer mensen het idee dat die mensen stiekem eten toegestopt krijgen als de camera's niet draaien? En misschien ook nog een douche?
Dit is voor het eerst in jaren dat ik het programma weer kijk, en van de vroege jaren 00 herinner ik me voornamelijk uitgemergelde koppies, na een week of drie. Bij de ploeg van dit jaar heb ik niet het idee dat ze erg lijden (hooguit geestelijk).
Bij Survivor willen ze het nogal overdrijven. Binnen ER vind ik logisch, want zo is het altijd al geweest.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:50 schreef iAvani het volgende:
[..]
Is niet persee logisch. Bij survivor moeten ze hun water gaan halen en koken voordat ze het op mogen drinken.
Duh, het is niet de bedoeling dat er dooien vallen tenslotte.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:28 schreef muzas het volgende:
Sowieso is er gewoon veel meer eten te winnen/vinden ja.. Maar heb ook gelezen of gehoord, weet niet meer, dat ze het eten en drinken van de cameramensen jatten ( die dus wel hun eigen voedseltassen hebben).quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:45 schreef female81 het volgende:
Dat vertelde vorig jaar een deelnemer toch?quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:59 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Sowieso is er gewoon veel meer eten te winnen/vinden ja.. Maar heb ook gelezen of gehoord, weet niet meer, dat ze het eten en drinken van de cameramensen jatten ( die dus wel hun eigen voedseltassen hebben).
Ja kan best. Ik kan me alleen nog herinneren dat ik dat eens gehoord/gelezen heb jaquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:01 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dat vertelde vorig jaar een deelnemer toch?
Sascha Visserquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:03 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ja kan best. Ik kan me alleen nog herinneren dat ik dat eens gehoord/gelezen heb ja
Dat was in een interview met Maxim van Rembo&Remboquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:03 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ja kan best. Ik kan me alleen nog herinneren dat ik dat eens gehoord/gelezen heb ja
Niet per se voedsel maar gewoon iets leuks winnen, brieven van thuis, telefoontje naar huis, een zacht bed, een warme douche, belangrijke informatie, etc.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Er zijn ook minder proeven. Vroeger had je er één voor voedsel en één voor immuniteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |