En dan kom je in Northrend en dan denk je het zelfde over level 80quote:
Ik ben al bijna bij die achie voor 5 :xquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:45 schreef Junglebeast het volgende:
Zooo Terrific Trio is ook binnen. Nu alleen nog alle profs op 600 en dan level ik ff niks meer.
Volgens mij moet je dan de dungeon challenge modes eens proberen.quote:
Transmog ftw!quote:Op zondag 4 november 2012 14:42 schreef Evertjan het volgende:
http://eu.battle.net/wow/(...)dream/Enlae/advanced
ik zie er toch niet uit
huh? hoe dat zo?quote:Op zondag 4 november 2012 15:51 schreef Friday12 het volgende:
zo na een week vakantie ben ik weer guildloos en alles zit vol
altijd afgevraagd waar je die shards vandaan haald, nooit opgezocht eigenlijk XDquote:Op zondag 4 november 2012 17:45 schreef Sjiznit het volgende:
Nee, enige wat er op lijkt is Alani. Die is vrijwel continu up maar je hebt 10 shards nodig om een item te maken die zijn shield wegneemt. Dan kan je hem killen en looten. Moeilijkste hierbij is om de shards te farmen.
Drops van level 90 mobs in de Vale.quote:Op zondag 4 november 2012 17:47 schreef DJ_ het volgende:
[..]
altijd afgevraagd waar je die shards vandaan haald, nooit opgezocht eigenlijk XD
Ik ben exalted met de Golden Lotus en ik heb er 1quote:
quote:Op zondag 4 november 2012 17:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben exalted met de Golden Lotus en ik heb er 1Geweldige droprate.
in ieder geval een beter systeem dan met 100 man rondjes vliegen in Deepholm te wachten totdat die drake spawendquote:Op zondag 4 november 2012 17:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben exalted met de Golden Lotus en ik heb er 1Geweldige droprate.
Ja, ok...hier heb je zelf echt invloed op.quote:Op zondag 4 november 2012 17:53 schreef Evertjan het volgende:
in ieder geval een beter systeem dan met 100 man rondjes vliegen in Deepholm te wachten totdat die drake spawend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |