SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beachquote:
Mooi zoquote:Op donderdag 1 november 2012 21:16 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Beetje druk met andere zaken. Goed though.
hah gayquote:Op donderdag 1 november 2012 21:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
We gaan allemaal dood.
Ik heb connecties als Asian, maak maar¤1000000 over op mijn rekening
Ga het leger in.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:53 schreef Snowbells het volgende:
Ik weet niet welke opleiding ik wil.
Wordt erotische danseres.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:53 schreef Snowbells het volgende:
Ik weet niet welke opleiding ik wil.
ik ging stukquote:Op donderdag 1 november 2012 21:55 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Kan zo meedoen aan het nieuwe seizoen van Holland in tha hood.
Overduidelijk een troll.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:11 schreef Angel-Joy het volgende:
contact met gezonde jongeman
Troll of serieus?
Je moet gaan doen waar jij denkt dat je passie zal gaan liggen.!quote:Op donderdag 1 november 2012 22:13 schreef Snowbells het volgende:
Nog maar 4 maanden om mijn studie te weten asdfghjkl
Snow's nieuwe profielfoto :hearteyes:quote:
Ditquote:Op donderdag 1 november 2012 22:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Snow's nieuwe profielfoto :hearteyes:
Hihaho xdquote:Op donderdag 1 november 2012 22:30 schreef 2Happy4U het volgende:
http://www.facebook.com/profile.php?user=100002992784817
haha deze link dus gr gr
Neequote:Op donderdag 1 november 2012 22:34 schreef Geo4kant het volgende:
FL HEB JIJ RA2 BINNEN LAAT ME NIET LANGER IN SPANNING HET WORDT MIJ TEVEEL
Ja mijn vader.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
SUE'EN DIE HANDEL.. had al binnen moeten zijn. HEB JE WEL JE BRIEVENBUS GELEEGD?
ligt niet hier, dm plsquote:
Dat kan dus nietquote:Op donderdag 1 november 2012 22:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je moet gaan doen waar jij denkt dat je passie zal gaan liggen.!
quote:Op donderdag 1 november 2012 22:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Snow's nieuwe profielfoto :hearteyes:
DM terugquote:Op donderdag 1 november 2012 22:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Voor niks zitten typen.
Maar dm.
mag'k je fb? :$:$$$quote:Op donderdag 1 november 2012 22:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zit nooit op FB, dm maar voor foto.
Xoxo
Happy showt mijn profielfoto wel even. (VIA IMGURquote:Op donderdag 1 november 2012 22:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zit nooit op FB, dm maar voor foto.
Xoxo
Nou Peter, stuur maar.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Happy showt mijn profielfoto wel even. (VIA IMGUR) ik zit op mobiel :p
gedaan xoxoquote:Op donderdag 1 november 2012 22:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Happy showt mijn profielfoto wel even. (VIA IMGUR) ik zit op mobiel :p
vertel schatjequote:
Ik ga zo slapen.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
in dat geval verveel ik me de koala...
quote:Op donderdag 1 november 2012 22:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik kan jouw FB zien via Peters' FB
hardlopen sávonds.... ben dus niet de enigste ook al word ik vaak voor gek verklaardquote:Op donderdag 1 november 2012 22:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha
Ik ga hardlopen, te veel energie door mijn boosheid.
Totzo.
Zo, was ff omkleden hoor.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
hardlopen sávonds.... ben dus niet de enigste ook al word ik vaak voor gek verklaard
Succes!
Morgenquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:58 schreef Taexon het volgende:
goede morgeeeee
Zo denk maar weer wentelteefjes maken
Ochtend, middag, avond altijd jongequote:Op vrijdag 2 november 2012 11:33 schreef Taexon het volgende:
[..]nou... niet op de vroege ochtend aub
Dat moet auw doenquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:34 schreef Ro-ald het volgende:
Een vriend van mij belde net aan hele hand onder het bloed. Heeft ie gevochten met een dronkelap die een kapot bierflesje als wapen gebruikte.
thugh life.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:34 schreef Ro-ald het volgende:
Een vriend van mij belde net aan hele hand onder het bloed. Heeft ie gevochten met een dronkelap die een kapot bierflesje als wapen gebruikte.
Ja die dronkelap liep tegen mensen aan en ook tegen die vriend en die vriend duwt hem zo weg en toen kwam dat bierflesje te voorschijn.quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ochtend, middag, avond altijd jonge![]()
![]()
nou vooruit dan maar weer :/quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ochtend, middag, avond altijd jonge![]()
![]()
!!! Lobiquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:06 schreef 2Happy4U het volgende:
Witte sneeuw waar je vrolijk van wordt!!!1!1!!
Ja prima man.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Rustig aan
Deze week ziek geweest.
Daar?
Vanavond misschien bier drinken bij iemand thuis. En morgen avond naar Paranormal activity 4 en jij dan?quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog (wilde) plannen voor het weekend?
Deel 4 alquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:04 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Vanavond misschien bier drinken bij iemand thuis. En morgen avond naar Paranormal activity 4 en jij dan?
Wat denk jij.. ik zal die kou hebben, ik ga aan het bier!?quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
Vanmiddag aan de Hertog Jan hier op stage
We hebben vanmiddag een redactievergadering dus vandaarquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat denk jij.. ik zal die kou hebben, ik ga aan het bier!?
Jaquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Deel 4 alze melken ook echt alles uit tegenwoordig
![]()
FIFA 13 is in de aanbieding bij mediamarkt, dus die ga ik halen en dan wat potjes spelen met me broer. Verder niks geplandmisschien vanavond even naar de kroeg.
Dronken SV in de middag.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
Vanmiddag aan de Hertog Jan hier op stage
over uitmelken zeuren en dan fifa 13 kopenquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Deel 4 alze melken ook echt alles uit tegenwoordig
![]()
FIFA 13 is in de aanbieding bij mediamarkt, dus die ga ik halen en dan wat potjes spelen met me broer. Verder niks geplandmisschien vanavond even naar de kroeg.
Hey in FIFA zit verbetering qua techniek, 98% van de films worden alleen maar slechter met elk volgende deel.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
over uitmelken zeuren en dan fifa 13 lopen
Hahahaquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:15 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
En als ik thuis ben ga ik weer lekker verder
#YOLO
Ahquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:11 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jamaar ik ben ook naar 1,2,3 inde bios geweest dus dan moet ik ook naar de 4de. Okè ook een chille weekend dus!
?quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hey in FIFA zit verbetering qua techniek, 98% van de films worden alleen maar slechter met elk volgende deel.
En ik heb sinds FIFA 98 geen FIFA meer gekocht dus ..daarmee vind ik dat prima.
Sowieso games zijn niet te vergelijken met films, films worden vaak beter.
You got a point there.quote:
niet waar, cod, bf 3, diablo 3quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
You got a point there.
Maar de essentie stond er.. films worden bijna altijd slechter met elk volgende deel waar games vaak beter worden.
Ja daag.. meneertje ik lees goedquote:
ik zou zeggen dat spellen juist vaker slechter worden ipv beterquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja daag.. meneertje ik lees goeder staat toch VAAK. Niet altijd, 100%.. of iets
![]()
En die spellen zijn erg populair..
Dat vind ik ook. Vooral als er stukken overgeslagen worden in een film.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:49 schreef Ro-ald het volgende:
Ik vind films meestal iets slechter dan het boek.
Maar een boek is vaak 500 bladzijdes.. dat past niet allemaal in de film.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Vooral als er stukken overgeslagen worden in een film.
Laat ik het anders zeggen: Vooral als ze essentiele stukken vergeten.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar een boek is vaak 500 bladzijdes.. dat past niet allemaal in de film.![]()
En film regisseurs zijn gewoon lui ..
Ja inderdaad! Soms ook best belangrijke stukken.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Vooral als er stukken overgeslagen worden in een film.
Hahaha dikzak. Nee grap. Heb ik ook wel eens gedaan.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:56 schreef Bendoe het volgende:
Ik zit nu in m'n eentje in de mcdonaldsforever alone
Waardoor als je het boek niet zou kennen, bepaalde acties niet goed zou begrijpen zeg maar.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:05 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Soms ook best belangrijke stukken.
Ja precies dat je het boek gewoon moet lezen voor dat je naar de film gaat.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waardoor als je het boek niet zou kennen, bepaalde acties niet goed zou begrijpen zeg maar.
Die eckte eckte FOK!kers jwzquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:07 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hahaha dikzak. Nee grap. Heb ik ook wel eens gedaan.
Voordeel van boeken is wel dat het runt op the world's most powerful graphics chip.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waardoor als je het boek niet zou kennen, bepaalde acties niet goed zou begrijpen zeg maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan vind ik jou vanaf nu een stuk minder leuk.
-150 geo creds
quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Voordeel van boeken is wel dat het runt op the world's most powerful graphics chip.Wat is nu weer worlds most powerful graphics chip?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OPEN DAN DIE SPOILERRRRRRRRRRRRRRRquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat is nu weer worlds most powerful graphics chip?
Ja en nee het is kut weer. En kunnen bij niemand thuis chillen dus dat is wel jammer.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je doet alsof je het vervelend vind..
Snap dat nooit dat er bij niemand thuis gezeten kan wordenquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:35 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja en nee het is kut weer. En kunnen bij niemand thuis chillen dus dat is wel jammer.
Haha ik zit liever thuis zonder mijn ouders bier te drinken vinden met vriendenquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
Snap dat nooit dat er bij niemand thuis gezeten kan wordenals mijn Ma en der vriend thuis zijn blijven ze vaak nog gezellig erbij zitten en dan worden ze vanzelf wel weg gejaagd
Ach ik heb nooit last van zequote:Op vrijdag 2 november 2012 14:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Haha ik zit liever thuis zonder mijn ouders bier te drinken vinden met vrienden
Ik ben meestal alleen thuis in het weekend,dus meestal komen mijn vrienden hier heen. Maar vanavond dus niet en uitgaan hier in Almere is niet leuk. En het is te koud om buiten ergens te gaan zitten.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach ik heb nooit last van zeme ma weet dat ik anders praat met vrienden dan met haar dus als ze het daar niet mee eens is moet ze maar lekker naar boven gaan
Ach vandaarquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ben meestal alleen thuis in het weekend,dus meestal komen mijn vrienden hier heen. Maar vanavond dus niet en uitgaan hier in Almere is niet leuk. En het is te koud om buiten ergens te gaan zitten.
Meestal ga ik hier naar een technofeest toch heel ander publiek die normaal hier op het uitgaan naar toe gaat. Het normale uitgaan hier is vaak agressief en veelte druk dat je niet eens normaal kan dansen en dat je iemand per ongeluk aanstoot..quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:53 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach vandaar
Naja hier int boere dorp valt het uitgaan ook tegen maarja... na een zooi bier komen we altijd wel in de kroeg of discotheek terecht
kattuk?quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:53 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach vandaar
Naja hier int boere dorp valt het uitgaan ook tegen maarja... na een zooi bier komen we altijd wel in de kroeg of discotheek terecht
Gelukkig valt dat hier wel meequote:Op vrijdag 2 november 2012 15:00 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Meestal ga ik hier naar een technofeest toch heel ander publiek die normaal hier op het uitgaan naar toe gaat. Het normale uitgaan hier is vaak agressief en veelte druk dat je niet eens normaal kan dansen en dat je iemand per ongeluk aanstoot..
Nopequote:
Hillegom ken ik wel. Ik kom wel eens in het dorp Vogelenzang dat is vlakbij Hillegom.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gelukkig valt dat hier wel mee
[..]
NopeHillegom
Vogelenzang ligt hiernaastquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:06 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hillegom ken ik wel. Ik kom wel eens in het dorp Vogelenzang dat is vlakbij Hillegom.
Ja ik woon nog thuis en slaapkamer is inderdaad niet zo groot.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:07 schreef Geo4kant het volgende:
Is je kamer te klein dan Ro-ald? Om te chillen.
Nee daar is totaal niets te beleven inderdaad. Mijn oom en tante wonen daar.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:06 schreef Taexon het volgende:
[..]
Vogelenzang ligt hiernaast! maar zover ik weet is daar dan ook echt niks te beleven xD
ach zo... maarja brb even uurtje naar Hoofddorpquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:08 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee daar is totaal niets te beleven inderdaad. Mijn oom en tante wonen daar.
Oke tot later danquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
ach zo... maarja brb even uurtje naar Hoofddorp
Ik ga echt mijn best doenquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:43 schreef Angel-Joy het volgende:
Super blij.
Misschien kan ik na dit jaar(4havo) meteen naar 5 vwo, als ik alles rond de 8 heb
Succesquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:44 schreef Angel-Joy het volgende:
Vandaag gepraat met mijn mentor, ennnnnnnn:
[..]
Ik ga echt mijn best doen
Kan ik het voor mezelf goed maken van mijn domme fouten van vorige jaar
Succes!quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:44 schreef Angel-Joy het volgende:
Vandaag gepraat met mijn mentor, ennnnnnnn:
[..]
Ik ga echt mijn best doen
Kan ik het voor mezelf goed maken van mijn domme fouten van vorige jaar
Wanneer heb je toetsweek dan? Volgende week?quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:50 schreef Angel-Joy het volgende:
Dank, dus nu maar goed leren voor toetsweek.
Ben echt zo blij
Ik heb nu echt van mijn fouten geleerd, rest boeit me niet meer.
Volgende weekquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wanneer heb je toetsweek dan? Volgende week?
ps: vraag tijdelijke ban aan, helpt
we negeren je vanzelf wel mocht je te lang hier zijnquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Volgende week
Ik wil jullie niet verlaten
En ik moet ook zelfbeheersing hebben, kan niet iedere keer met de toetsweek een ban vragen
quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
we negeren je vanzelf wel mocht je te lang hier zijn
noem yvonne kuthoer, en vraag om een week een ban.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Volgende week
Ik wil jullie niet verlaten
En ik moet ook zelfbeheersing hebben, kan niet iedere keer met de toetsweek een ban vragen
met appel zekerquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan ga ik ook wel naar een ander SC, tfoee
Nee, jullie komen niet van me af.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:11 schreef Amoeba het volgende:
[..]
noem yvonne kuthoer, en vraag om een week een ban.
JA, wat is daar mis mee?quote:
Sportschool, en dan tv kijken, ik begin morgen wel met huiswerk enzoquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
LieverdGa je vanavond nog wat doen? Of alleen maar leren?
Okequote:Op vrijdag 2 november 2012 16:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sportschool, en dan tv kijken, ik begin morgen wel met huiswerk enzo
quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:43 schreef Taexon het volgende:
Ben ik weer
Net kleine kinderen bang gemaakt die besjes op mijn auto schoten haha
Terug rijden en leuk gesprekje gevoerd en ze hebben heel lief met zen 4e de besjes met een doekje van me auto gehaald
quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:43 schreef Taexon het volgende:
Ben ik weer
Net kleine kinderen bang gemaakt die besjes op mijn auto schoten haha
Terug rijden en leuk gesprekje gevoerd en ze hebben heel lief met zen 4e de besjes met een doekje van me auto gehaald
Happyquote:
pics van je haar straksquote:
Roald Gquote:
Als het goed is geluktquote:
zal wel tochquote:
Goed goed en met jou?quote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nou weet die kapster/kapper je FOK! naam.
Ach de planning was om hem morgen te wassen tijdens het werken bij een kennis van mequote:Op vrijdag 2 november 2012 17:05 schreef Amoeba het volgende:
Ze niet direct je hele auto laten wassen.
mooi zoquote:
Weekend sinds 1 uurquote:
boh jaloers welquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Weekend sinds 1 uuren had 2 uur les
![]()
Krullenquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:29 schreef Ro-ald het volgende:
Mijn haar laten millimeteren of lang laten groeien zodat ik weer krullen heb?
Het begint wel koud te worden dus gemillimeterd haar is dan wel koud voor mijn hoofd.quote:
Ben benieuwd hoe het staatquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:31 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Het begint wel koud te worden dus gemillimeterd haar is dan wel koud voor mijn hoofd.
Dus beter krullen dan inderdaad
No shitquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dan moet je nog een paar weken wachten
Ik heb altijd zo'n zwarte op.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:36 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Staan mij niet. Althans nog geen pet of muts gevonden die mij staat.
Mutsen vind ik ook leuker dan petten.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:40 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
nee nee een muts. Petten draag ik niet, daar loopt me halve school al mee rond.
Afknippen denk ikquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:35 schreef Angel-Joy het volgende:
Mijn haar is alweer halveweg mijn rug, stuk afknippen of langer laten groeien?
Maar tot hoelang wil je dan laten groeien? Is toch alleen maar onhandig zulk lang haar?quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoezo?
Het is niet dat mijn haar dood is hoor
Wel onhandig met wassen ja, maar mijn haar groeit gewoon super snelquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:44 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maar tot hoelang wil je dan laten groeien? Is toch alleen maar onhandig zulk lang haar?
Ik weet niet wat slag is?quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wel onhandig met wassen ja, maar mijn haar groeit gewoon super snel
Ik zie het wel, misschien wat langer dan nu, krijg ik slag in mijn haar
En jouw krulletjes, schattig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |