Jij was toch altijd superskinny?quote:Op donderdag 1 november 2012 21:39 schreef Sapstengel het volgende:
BMI. Die van mij is 24.5 waardoor ik tegen de grens van overgewicht aan zit, dat begint bij 25
![]()
.
Ja, was. Ben in 8 maanden tijd van 70 naar 84 gegaan.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij was toch altijd superskinny?
Haha ja. Als je het op die manier bedoelt inderdaad wel, geboren als ecto. Nu aan het veranderen.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:29 schreef Sinosappel het volgende:
Ah dus ging mijn theorie van natural ecto toch op
Hier kan ik ook heel slecht tegen. Meestal zijn er dan ook nog van die zogenaamde vrienden (vaak ook te dik) die dan ook nog het lef hebben te beweren dat zo'n walrus er beter uit ziet dan daarvoor.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee. Ik moet mijzelf beter in bedwang leren houden, maar ik kan nooit tegen die acceptatie van dikke vrouwen en alle bagger die daarbij komt kijken.
Kijk zoals dit:
[ afbeelding ]
rage
Dit is als stellen dat aids beter is dan kanker.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:47 schreef Nikita-Lubovj het volgende:
Beter een dikkert dan een skelet op straat..
Je leeft wel langer met aids dan met kanker.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:34 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dit is als stellen dat aids beter is dan kanker.
Nou, jippie. Ik weet zeker dat iedere aidpatiënt dagelijks god op zijn blote knietjes dankt dat hij hem gezegend heeft met aids.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je leeft wel langer met aids dan met kanker.
En daarom moet je die BMI-onzin negeren. Als je BMI op 40 zit en je bent niet 1 wandelende spier dan zegt het wel iets, maar bij 25 kun je niets met die informatie.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:32 schreef Pizza_Boom het volgende:
Help... Volgens actuele normen en net gedane (1 minuut geleden) meting zit ik op het randje. BMI is 25. Normaal hoor je jezelf 's ochtends te wegen, terwijl je geen kleding aan hebt. Scheelt dus nog wel iets. Overigens meestal na de zomer dat ik wat dikker ben en aan vlak voor de zomer weer wat slanker, maar zwaarder, na een jaar sporten. Spieren zijn zwaarder dan vet...
Moeders is ook enorm, of niet?quote:Op donderdag 1 november 2012 22:37 schreef SuperVeloce het volgende:
Bij ons op school zit een meisje die niet gewoon dik is maar echt obesitas dik is. Dat is op zich al erg maar wat nog erger is is dat ze nooit fietst ofzo naar altijd word gebracht en opgehaald(en ik heb even dikke mensen zien fietsen dus het kan wel.)
Daar moet ik je helaas gelijk in geven.. Ik had beter kunnen zeggen 'laat iedereen z'n waarde of het nou een skelet of een dikkert is'.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:34 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dit is als stellen dat aids beter is dan kanker.
Zij speelde in de film de loft, en ik moest echt kokhalsen toen zij begon te neuken in die film.quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:12 schreef Sinosappel het volgende:
Die dikke van de plus is wel ons aller lievelingetje tho lets be real
Stel je aanquote:Op vrijdag 2 november 2012 00:13 schreef wesleydie het volgende:
[..]
Zij speelde in de film de loft, en ik moest echt kokhalsen toen zij begon te neuken in die film.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |