PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Dan ben je gewoon slechtquote:Op donderdag 1 november 2012 20:35 schreef byah het volgende:
echt fucking niet normaal, ik heb in 20 potjes 2x gelijkgespeeld en 1x gewonnen. WTF is wrong with me.
Sta op 80-10-102 nu, hoe kan dit? :S:S:S:S:S:S:S
Sometimes you win, sometimes you lose. But that's football.quote:
Jij hebt echt een 42" monitor ofzo...quote:Op donderdag 1 november 2012 20:39 schreef Rijst het volgende:
Ik ben niet de enige
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
analyticus hieroquote:Op donderdag 1 november 2012 20:43 schreef laucas het volgende:
Je moet de tegenstander vastzetten op eigen helft, anders win je niet.
firstrowsports punt euquote:Op donderdag 1 november 2012 20:45 schreef vandermar het volgende:
Hoe heet die ene streamsite ook alweer? Niet rojadirecta of livetv
sportlemonquote:Op donderdag 1 november 2012 20:45 schreef vandermar het volgende:
Thefirstrowquote:Op donderdag 1 november 2012 20:45 schreef vandermar het volgende:
quote:Op donderdag 1 november 2012 20:47 schreef Tim86 het volgende:
Hup Xerxes, scissor them!
[ afbeelding ]
100808 en 100802 zou het ook moeten doenquote:
Vrij brakke IF's in je voorhoede..zijn genoeg betere NIF'squote:
Vooral Osvaldo..quote:Op donderdag 1 november 2012 20:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vrij brakke IF's in je voorhoede..zijn genoeg betere NIF's
Ik hou van goedkope zwartje kaartjesquote:Op donderdag 1 november 2012 20:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vrij brakke IF's in je voorhoede..zijn genoeg betere NIF's
Kan je beter gewone kaartjes kopen die wél goed zijn..quote:Op donderdag 1 november 2012 20:54 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Ik hou van goedkope zwartje kaartjes
Kijk uit wat je zegt de IF's lijken niet zo goed(miss NIF beter) totdat je kijkt naar finishing en schotkracht..quote:Op donderdag 1 november 2012 20:56 schreef Tim86 het volgende:
Liever gewoon een fatsoenlijke witte dan zo'n brakke goedkope zwarte.
oh ik had het over hoerenquote:Op donderdag 1 november 2012 20:57 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Kijk uit wat je zegt de IF's lijken niet zo goed(miss NIF beter) totdat je kijkt naar finishing en schotkracht..
Kan niet.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:58 schreef strakkeman het volgende:
hoe kan ik hier plaatjes uploaden zonder link
quote:Op donderdag 1 november 2012 20:58 schreef strakkeman het volgende:
hoe kan ik hier plaatjes uploaden zonder link
True dat.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Weet je wie kkhoeren zijn? De scheidsrechters in FIFA.
Ga eens leren jij.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Weet je wie kkhoeren zijn? De scheidsrechters in FIFA.
Voor hoeveel??quote:
die heb ik met verlies, nu 1 voor 30 k en 2 voor 39k(winst dus)quote:Op donderdag 1 november 2012 21:15 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Voor hoeveel??
En vanochtend/vanmiddag zei je dat er je er eentje had verkocht via een open bid.
Haha, zelf gemaakt door haar?quote:Op donderdag 1 november 2012 21:16 schreef Alovenac het volgende:
Ik heb vandaag de mooiste taart van mijn leven gehad van mijn schoonzus.
[ afbeelding ]
Jaquote:Op donderdag 1 november 2012 21:20 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Haha, zelf gemaakt door haar?
Die is wel dopequote:Op donderdag 1 november 2012 21:16 schreef Alovenac het volgende:
Ik heb vandaag de mooiste taart van mijn leven gehad van mijn schoonzus.
[ afbeelding ]
Ik speel met Stijn, KOM DAN JONGUHquote:Op donderdag 1 november 2012 21:21 schreef Rijst het volgende:
Leuk dat jullie net stoppen als ik net binnen kom
Naah geen zin meer.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik speel met Stijn, KOM DAN JONGUH
Gisteren wou je ook pas meedoen toen ik wegging, dus ik dacht komt wel goed uit zoquote:Op donderdag 1 november 2012 21:21 schreef Rijst het volgende:
Leuk dat jullie net stoppen als ik net binnen kom
quote:Op donderdag 1 november 2012 21:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gisteren wou je ook pas meedoen toen ik wegging, dus ik dacht komt wel goed uit zo
AC3?quote:
Ik kan nu nog nietquote:Op donderdag 1 november 2012 21:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je snel komt 1 potje met mij en Stijn en dan kan je daarna samen met Stijn
Okequote:
Daar zit je dan met je kutsitequote:Op donderdag 1 november 2012 21:30 schreef pascal08 het volgende:
Ben ook wel weer klaar met FIFA nu.
quote:
quote:
al een week de xbox niet meer aan gehad. Als ik weer ga clubben wel weerquote:Op donderdag 1 november 2012 21:45 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Mag ik vernemen met wie jij allemaal zit te praten dan tijdens het gamen?
Kevin is altijd stil. Een stille genieter.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:45 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Met mij togggggquote:Op donderdag 1 november 2012 21:45 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Dan speel je dus FIFA met elkaar dus is die cross game chat niet nodig.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
al een week de xbox niet meer aan gehad. Als ik weer ga clubben wel weer
jawel want anders kan je niet in partyquote:Op donderdag 1 november 2012 21:47 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Dan speel je dus FIFA met elkaar dus is die cross game chat niet nodig.
quote:Op donderdag 1 november 2012 21:47 schreef Tim86 het volgende:
Hahahaha slappe lach in de studio bij EL
Ga nou niet ontkennen dat een party niet handig is. Niet iedereen zit altijd in dezelfde lobby en sommige spelen wel een ander spel en praten meequote:Op donderdag 1 november 2012 21:47 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Dan speel je dus FIFA met elkaar dus is die cross game chat niet nodig.
quote:
quote:Op donderdag 1 november 2012 21:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jawel want anders kan je niet in party
Balen.quote:Apparently, the PS3's RAM is used by the game the system is running. Because of that, the console can't support cross-game chat like the Xbox 360 does.
Tuurlijk, heb zelf een xbox gehad. Een van de beste functies op een consolequote:Op donderdag 1 november 2012 21:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ga nou niet ontkennen dat een party niet handig is. Niet iedereen zit altijd in dezelfde lobby en sommige spelen wel een ander spel en praten mee
Klopt, ik zit ook hard te twijfelen terwijl ik nog niet de specs weet.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:51 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Tuurlijk, heb zelf een xbox gehad. Een van de beste functies op een console
Bij de volgende generatie wordt het moeilijk of het de xbox of ps wordt
300/350 ofzo, PS zal dan wel 400/450 zijn.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:55 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoe duur verwachten jullie dat zo'n xbox gaat kosten bij uitkomst?
Onzin, ps3 was bij release 600quote:Op donderdag 1 november 2012 21:56 schreef detennismaster het volgende:
[..]
300/350 ofzo, PS zal dan wel 400/450 zijn.
ik denk wel meer hoor, PS was bij release 600 euro meen ik me te herinnerenquote:Op donderdag 1 november 2012 21:56 schreef detennismaster het volgende:
[..]
300 ofzo, PS zal dan wel 400 zijn.
quote:Op donderdag 1 november 2012 21:56 schreef poker4lifee het volgende:
blehhhhhh ps3 overleden pff, uit het niets ook echt. kutzooi.
quote:
Damn.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik denk wel meer hoor, PS was bij release 600 euro meen ik me te herinneren
maar voordat ie uitkomt zijn wel al 3 jaar verderquote:Op donderdag 1 november 2012 21:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik denk wel meer hoor, PS was bij release 600 euro meen ik me te herinneren
Pak je je 2e tochquote:Op donderdag 1 november 2012 21:56 schreef poker4lifee het volgende:
quote:Op donderdag 1 november 2012 21:56 schreef poker4lifee het volgende:
Wat? Waarom?quote:Op donderdag 1 november 2012 21:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wow, best duur nog.Van mij mogen ze nog wel wat jaren wachten met die nieuwe generatie.
Timmy Turner heeft inside informatie. Eind volgend jaar voor 300 euro zei hijquote:Op donderdag 1 november 2012 21:57 schreef Duuc-nl het volgende:
Maar is toch nog niks bekent over release date? zal wel 2014-15 worden
Ik heb redelijke game pc, kan alle nieuwe games draaien + ps3quote:Op donderdag 1 november 2012 22:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Tja, als je niet platform afhankelijk zou zijn had ik allang een dikke game pc gehaald met een xbox controller, zieke graphics
GTA IV op PC is bijvoorbeeld geniaal, de graphics, optie tot moddenquote:Op donderdag 1 november 2012 22:01 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ik heb redelijke game pc, kan alle nieuwe games draaien + ps3
heb je Euro Truck Simulator 2 al? Die graphicsquote:Op donderdag 1 november 2012 22:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
GTA IV op PC is bijvoorbeeld geniaal, de graphics, optie tot modden
blehquote:
geen error, ding ineens achterlijk traag. aanmelden 10x zolang, vriendenlijst laden gaat amper meer, fifa starten steeds dat laadt ding rechtsboven waardoor ik niks kan drukkenquote:
Truck simulatorquote:Op donderdag 1 november 2012 22:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb je Euro Truck Simulator 2 al? Die graphics![]()
![]()
![]()
bazenspel hoor, zeker beter dan AC3quote:Op donderdag 1 november 2012 22:03 schreef quer het volgende:
[..]
Truck simulator![]()
![]()
die graphics op google afbeeldingen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon real life 2.0 die graphicsquote:Op donderdag 1 november 2012 22:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb je Euro Truck Simulator 2 al? Die graphics![]()
![]()
![]()
fokking ziek hequote:Op donderdag 1 november 2012 22:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon real life 2.0 die graphics
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op donderdag 1 november 2012 22:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
0-1 Feyenoord.
WIJ ZIJN FEYENOORD WIJ ZIJN DE BESTESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inderdaad.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
WIJ ZIJN FEYENOORD WIJ ZIJN DE BESTE
quote:Op donderdag 1 november 2012 22:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
0-1 Feyenoord.
KAMPIOENUH KAMPIOENUH OLE OLESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jupquote:Op donderdag 1 november 2012 22:08 schreef Alovenac het volgende:
Whahahaha die keeper van Xerxes, dat is die baas van wie trouwt mijn zoon. Die Jesper ofzo.
Serieusquote:Op donderdag 1 november 2012 22:08 schreef Alovenac het volgende:
Whahahaha die keeper van Xerxes, dat is die baas van wie trouwt mijn zoon. Die Jesper ofzo.
Need For Trucks; Most Transportquote:Op donderdag 1 november 2012 22:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
fokking ziek heals je hem ook koopt kunnen we samen online rijden
die is bezigquote:Op donderdag 1 november 2012 22:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Need For Trucks; Most Transport
Hij keept een prima wedstrijdquote:Op donderdag 1 november 2012 22:10 schreef Alovenac het volgende:
Ja, haha. In een van die afleveringen kwam hij al van het voetbalveld af, en zag hem net voorbij flitsen..
Moest lachen.
Post je bevindingen aub, lijkt me geen topgame namelijkquote:
mij ook niet, daarom ''koop'' ik hem eerstquote:Op donderdag 1 november 2012 22:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Post je bevindingen aub, lijkt me geen topgame namelijk
Sowieso is het al een remake, niet van EA zelfquote:Op donderdag 1 november 2012 22:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mij ook niet, daarom ''koop'' ik hem eerst
kev=r zegtquote:Op donderdag 1 november 2012 22:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sowieso is het al een remake, niet van EA zelf
Just a regular day at Sony headquartersquote:Op donderdag 1 november 2012 22:16 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kev=r zegt
pff
het lijkt niet aan jou te liggen man
ik heb ook problemen
die vriendenlijst laad ziek langzaam, er staat nog maar 1 iemand
en kzie me avatar niet
vriend heeft gewoon precies hetzelfdemisschien dus dat het die servers van sony zijn..vaaag, leek echt alsof mn ps3 dood was
iddquote:Op donderdag 1 november 2012 22:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Just a regular day at Sony headquarters
alhoewel ik met Sony zelf weinig problemen heb
Divisie 1 is gewoon volgepropt met de grootste cunts en spelverziekers die er op de wereld bestaan. Niets is scriptedquote:
het enige wat ik in dit filmpje zie is slecht verdedigen en realistische scenario's. Keepers maken in het echt ook fouten, dus waarom in het spel niet? Verder kan je het zogenaamde momentum makkelijk tegengaan, gewoon balbezit houden of ultra aanvallend gaan.quote:
quote:
Link.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Serieus?
Ik heb die herhalingen wel eens gezien. Die gozer kon kiezen uit 3 vrouwen en toen ging hij tijdens het stappen met random chicks zoenen
Niets mis mee toch?quote:Op donderdag 1 november 2012 22:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kongolo met de RVP salute.
[ afbeelding ]
Niet echt handig altijd, vind ik.
Heeft poker ook last vanquote:Op donderdag 1 november 2012 23:06 schreef Alovenac het volgende:
Wtf is er met de PS3 servers aan de hand, iets vluchtig voorbij zien komen. Wil nu een potje FUT spelen maar connecten met PSN gaat tering langzaam.
Ik hoor het al, ik hoef het ding niet aan te gooienquote:Op donderdag 1 november 2012 23:06 schreef Alovenac het volgende:
Wtf is er met de PS3 servers aan de hand, iets vluchtig voorbij zien komen. Wil nu een potje FUT spelen maar connecten met PSN gaat tering langzaam.
Ik moest wel even gniffelen ja.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nu lach jij natuurlijk in je vuistje
hihiquote:Op donderdag 1 november 2012 23:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik moest wel even gniffelen ja.
Smookz en ik zou eventueel Iwan een berichtje kunnen sturen!quote:Op donderdag 1 november 2012 23:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Heb net afgesloten..
Ligt eraan wie verder meedoet
Dat is zo irritant he. Heb ik elke keer als ik opstart. Online pas gehouwehoer. Dan even sign out bij PSN doen, opnieuw sign in, dan aanmelden bij de EA servers, dan FUT opstarten, en dan pas mag ik weer doen wat ik wil doen.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:12 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Nou, hier zit ik met online pas content.
Ergste vind ik nog, dat er volgens mij geen moer aan al die problemen gedaan wordt.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is zo irritant he. Heb ik elke keer als ik opstart. Online pas gehouwehoer. Dan even sign out bij PSN doen, opnieuw sign in, dan aanmelden bij de EA servers, dan FUT opstarten, en dan pas mag ik weer doen wat ik wil doen.
waarom word ik steeds buitengeslotenquote:Op donderdag 1 november 2012 23:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Smookz en ik zou eventueel Iwan een berichtje kunnen sturen!
Omdat jij nooit zin hebt als ik het vraagquote:Op donderdag 1 november 2012 23:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
waarom word ik steeds buitengesloten
Nee we zijn kapot slecht dit jaar. Divisie 3 nu. 2 was het hoogst maar meteen degradatiequote:Op donderdag 1 november 2012 23:20 schreef poker4lifee het volgende:
Jullie divisie 1 al gehaald met clubs dan?
Wij waren gelijk weer gedegradeerd naar 2Wel goed van start gegaan in 2 tho
hahah k, lastig met die divisiesquote:Op donderdag 1 november 2012 23:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee we zijn kapot slecht dit jaar. Divisie 3 nu. 2 was het hoogst maar meteen degradatie
Met hoe meer hoe minder het gaat meestal, vooral met 8 ging slechtquote:Op donderdag 1 november 2012 23:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahah k, lastig met die divisies
8quote:Op donderdag 1 november 2012 23:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Met hoe meer hoe minder het gaat meestal, vooral met 8 ging slecht
quote:
Dat heb je goed onder woorden gebrachtquote:Op donderdag 1 november 2012 23:30 schreef detennismaster het volgende:
Godverdomme ben bezig met mijn betoog maar ik heb zo barweinig inspiratie en ik kan er geen enkele mooi geformuleerde zin uitpersen.
Onderwerp?quote:Op donderdag 1 november 2012 23:30 schreef detennismaster het volgende:
Godverdomme ben bezig met mijn betoog maar ik heb zo barweinig inspiratie en ik kan er geen enkele mooi geformuleerde zin uitpersen.
Verhoging AOW-leeftijdquote:
Heb jij dit shit van je betoog al af dan?quote:Op donderdag 1 november 2012 23:38 schreef Dudeweiser het volgende:
oke NFS Most Wanted is best wel vet
Is het een remake of wa?quote:Op donderdag 1 november 2012 23:38 schreef Dudeweiser het volgende:
oke NFS Most Wanted is best wel vet
jaquote:
ik vind van welquote:Op donderdag 1 november 2012 23:39 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Heb jij dit shit van je betoog al af dan?
Heb ik al gedaan. Heerenveen durfde zelf ook niet meer, want als Feyenoord gelijk had gespeeld dan hadden ze helemaal niksquote:Op donderdag 1 november 2012 23:43 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Houd er wel rekening dat we jullie deze keer niet met opzet laten winnen he...
Ik ben nu al gewoon mijn hele betoog aan het schrijven. Hoef ik komende woensdag minder te doen.quote:
Als Feyenoord met Hofland zelfs van Heerenveen kon winnenquote:Op donderdag 1 november 2012 23:43 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Houd er wel rekening dat we jullie deze keer niet met opzet laten winnen he...
Dan heb je toch toetsweek of is het jullie schrijfexamenquote:Op donderdag 1 november 2012 23:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik ben nu al gewoon mijn hele betoog aan het schrijven. Hoef ik komende woensdag minder te doen.
slim man, dat mag niet eensquote:Op donderdag 1 november 2012 23:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik ben nu al gewoon mijn hele betoog aan het schrijven. Hoef ik komende woensdag minder te doen.
Ja toetsweek, je moet in het lokaal op laptops zonder internet je betoog schrijven. Morgen moet je artikelboekje + bouwplan inleveren.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan heb je toch toetsweek of is het jullie schrijfexamen?
Als ik het nu maak dan weet ik hoe ik het moet doen straks.quote:
Nicequote:Op donderdag 1 november 2012 23:45 schreef ThadCastle het volgende:
Rijnsburgse boys uit, wordt lastig
dat weet je toch sowieso al? Je kan toch wel een betoogje schrijven johquote:Op donderdag 1 november 2012 23:47 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Als ik het nu maak dan weet ik hoe ik het moet doen straks.
Hé laat die knul als hij dat toch fijn vindt!quote:Op donderdag 1 november 2012 23:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat weet je toch sowieso al? Je kan toch wel een betoogje schrijven joh
Ja, maar toch doe ik het liever van te voren.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat weet je toch sowieso al? Je kan toch wel een betoogje schrijven joh
Elke bekerwedstrijd lijkt lastig te zijnquote:Op donderdag 1 november 2012 23:45 schreef ThadCastle het volgende:
Rijnsburgse boys uit, wordt lastig
Ja dat zeg ik, laten winnen.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan. Heerenveen durfde zelf ook niet meer, want als Feyenoord gelijk had gespeeld dan hadden ze helemaal niks
Nee, je begrijpt me niet.quote:
Laten winnen idd.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt me niet.
Heerenveen durfde er niet overheen te gaan, dus laf gaan voetballen
Ah oke. Bij ons moet je nog steeds alles met de hand doenquote:Op donderdag 1 november 2012 23:47 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja toetsweek, je moet in het lokaal op laptops zonder internet je betoog schrijven. Morgen moet je artikelboekje + bouwplan inleveren.
Vieze 020er of wat dan ook.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]
zucht, vervelende fries/grunn of wat dan ook
quote:Op donderdag 1 november 2012 23:56 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Vieze 020er of wat dan ook.
[ afbeelding ]
Dat hadden wij eerst ook. Maar dat is fucking chill. Gewoon van te voren eentje schrijven en halverwege omwisselen. Dat deed iedereen 2 jaar geleden.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ah oke. Bij ons moet je nog steeds alles met de hand doen
Dat gaat hier niet lukken denk, dan is het nog makkelijker een usb stick mee te nemenquote:Op donderdag 1 november 2012 23:57 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat hadden wij eerst ook. Maar dat is fucking chill. Gewoon van te voren eentje schrijven en halverwege omwisselen. Dat deed iedereen 2 jaar geleden.
Ik zeg doen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:09 schreef ThadCastle het volgende:
Zal ik IF Fabregas, IF Alba verkopen of verwachten jullie nog dat ze stijgen? IF Investing lijkt een beetje faal dit jaar. Met al dat geld ga ik dan discard value IFs kopen want die stijgen (door formatie) wel.
Prototype Feyenoord-'supporter' dit. Gaat nooit naar een wedstrijd, alleen nu nu het toevallig dichtbij is. En dan moeten er natuurlijk weer meteen klappen uitgedeeld worden. Tokkievolkquote:Op vrijdag 2 november 2012 00:14 schreef vandermar het volgende:
Gerbeng, welk vak zit je? Ik kom je opzoeken en tikken verkopen tijden dkv - Feyenoord
quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:17 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Prototype Feyenoord-'supporter' dit. Gaat nooit naar een wedstrijd, alleen nu nu het toevallig dichtbij is. En dan moeten er natuurlijk weer meteen klappen uitgedeeld worden. Tokkievolk
Fuck noquote:Op vrijdag 2 november 2012 00:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geintje toch, ik deel geen klappen uitzit je op nieuw noord?
Naast Anker?quote:
Me too, maar niet persé pre orderen voor nuketown. Vanaf 14 november geen FUT meer maar BO2. Wanneer dat verveelt weer terug FUT teampje maken. Maar voor nu, alles in de uitverkoop.quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:27 schreef vandermar het volgende:
Ik ga BO 2 halen, ik zie die trailer van nuketown 2025 en nuketown was mijn favoriete map
Wanneer komt ie ook alweer?quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:27 schreef vandermar het volgende:
Ik ga BO 2 halen, ik zie die trailer van nuketown 2025 en nuketown was mijn favoriete map
13 november dacht ik. Ik ruil wel even spellen in bij game mania.quote:
Hoe werkt dat inleveren precies? Kun je bij wijze van 20 spellen van de oude xbox inleveren?quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
13 november dacht ik. Ik ruil wel even spellen in bij game mania.
Moet je even op de website kijkenquote:Op vrijdag 2 november 2012 00:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoe werkt dat inleveren precies? Kun je bij wijze van 20 spellen van de oude xbox inleveren?
Alleen spellen die zij nog tweedehands in de winkel verkopen volgens mij.quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoe werkt dat inleveren precies? Kun je bij wijze van 20 spellen van de oude xbox inleveren?
quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:42 schreef ThadCastle het volgende:
Er staat bij 3 moet de waarde 40 euro zijn. Dus meer dan 3 games tegelijk inleveren kan niet? Staat niet expliciet vermeld..
Furdinand is een koningbaas.quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Lijkt me geen prettig idee wat er in jouw sig staat.
Nemen ze uberhaupt nog games in van de oude xbox dan?quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:51 schreef ThadCastle het volgende:
Als ik BlackOps, de eerste splinter cell en de eerste forza motorsport inlever kom ik volgens mij aan die 40
Edit: De games moeten van zelfde platform zijn, bedoelen ze dan Xbox games voor xbox games of mag xbox games voor xbox 360 games ook![]()
Ja op de site verkopen ze die wel hahaquote:Op vrijdag 2 november 2012 00:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nemen ze uberhaupt nog games in van de oude xbox dan?
Kan me haast niet voorstellen dat ze die nog accepteren om in te leveren..quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja op de site verkopen ze die wel haha
Dan zouden ze ook moeten vermelden dat je jouw hond niet mag inleveren. Dat staat er nu niet expliciet vermeldt namelijk.quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Maar dat zegt niet echt dat 4 niet kan. Maar zal wel niet
quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nemen ze uberhaupt nog games in van de oude xbox dan?
quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maakt niet uit joh, we vergeven het je voor deze keer, maar kom niet nog een keer met zoiets aanzetten.quote:Op vrijdag 2 november 2012 01:00 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus de definitie van platform was me niet duidelijk
http://img716.imageshack.us/img716/5131/evenut.png (copy/paste deze link)quote:Op vrijdag 2 november 2012 01:40 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man heeft geen foto in FUT.
Hij heeft ook 8 maanden in de gevangenis gezeten.
Imageshack?quote:Op vrijdag 2 november 2012 02:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ http://img716.imageshack.us/img716/5131/evenut.png (copy/paste deze link) ]
Nvm, ik zie het al. Een pagina vol Etuhu's zonder foto.quote:Op vrijdag 2 november 2012 02:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat is er te zien dan? Hij doet het niet.
Ja soms word ik een beetje misselijkquote:Op vrijdag 2 november 2012 01:36 schreef Tim86 het volgende:
Krijg je last van hoogtevrees rijst? Dat had ik bij Batman Arkham City..als je die toren moet beklimmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |